Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Taky by mně to zajímalo, co jsou to za podmínky, které jsou tak tajné, že se dostanou až skutečnému zákazníkovi.

 

Mustafa: Ano, rejpu, ale důvody jsem Ti soukromě i veřejně sdělil. Děláš dle mého ostudu jistě dobré značce APR a i proto jsem rád, že Dieselpower je zastupuje taky. Sice to nemění nic na tom, že mi nemají co nabídnout, ale pokud by se změnila situace, tak půjdu jistě radši k nim. Co se týče toho, že zákazníci neměli problémy. No, možná ne, možná ano a mlčíte, pro jistotu. To jsou stejná "fakta", jako když napíšeš, že APR mělo v servisu polepený vůz a to je důkazem, že VW jistě dělal vše proto, aby našel úpravu a nenašel. Průkaznost nulová. Tím se navážím do Tvého tvrzení, a ne do APR, aby bylo jasno, protože z diskuzí v zahraničí vím, že APR se většinou chová korektně a vystupují slušně a solidně a to i když se ukáže, že nejsou neomylní. Neosočují moc konkurenci a někdy prostě uvedou, že oni na to jdou jinak, ale to neznamená, že jsou jiní horší.

 

Jinak, ke zmíněnému, dle Tebe vycucanému dieselovému průběhu konkurence, tak APR průběh, který jsi zveřejnil a uznal, že není OK a zatím ani po více, než měsíci, nezveřejnil opravu, je taky přece blíže dieselu, než benzínu. A to ho máš tedy změřený a ne vycucaný. Už je to nějak vyřešené?

Editováno: , autor: swenak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidím, že se mnou máš velký problém a evidentně si pleteš pojmy z dojmy. Viz to navážení se do ostatních úpravců. Jediné, co jsem zde dělal, tak bylo naopak odrážení útoků ostatních úpravců, popřípadě jejich fandů, vůči APR, které se teď přelilo na útoky vůči mně. Nic jiného vám totiž už asi nezbývá a to jsem rád :) Tím asi končí moje veškerá komunikace s tebou, jelikož se tu nehodlám dál přít s někým, kdo má neustále svou pravdu a nedělá nic jiného, než že rýpe, podrývá atd. Pro více informací můžeš napsat mému sub-dealeru Dieselpoweru :)

Editováno: , autor: Mustafa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No..jeste dodam, ze jsem u DP ve spojeni s Reeshou a p.Bělským, včera jsem s nimi mluvil, prověřují, jak to je při flashi ECU, zda je tam nejaky poctiadlo, ci co, jisty si nebyl, ale zitra jeste zavolam, kazdpoadne, jisty tim, ze by to detekovatelny nebylo, si nejsou, na druhou stranu se snazili rozptylit me obavy z pruseru pri pripadny reklamaci, ze by se napr pri vadnym turbu nahral origo soft a pak by to melo jit hladce. ale..vse to bylo ve smyslu.."ja myslim" a ne "jednoznacne vim, mam potvrzene". zavolam jim zitra, co zjistili. treba nezjisti nic:) a sub dodavatel..to nevim, kdyz sem rikal mustafa..vubec netusili, o kom mluvim... i cenove to maj myslim podobny. ale nevim, muze byt. taky se zeptam :)

Editováno: , autor: frantisek1979
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidím, že se mnou máš velký problém a evidentně si pleteš pojmy z dojmy. Viz to navážení se do ostatních úpravců. Jediné, co jsem zde dělal, tak bylo naopak odrážení útoků ostatních úpravců, popřípadě jejich fandů, vůči APR, které se teď přelilo na útoky vůči mně. Nic jiného vám totiž už asi nezbývá a to jsem rád :) Tím asi končí moje veškerá komunikace s tebou, jelikož se tu nehodlám dál přít s někým, kdo má neustále svou pravdu a nedělá nic jiného, než že rýpe, podrývá atd. Pro více informací můžeš napsat mému sub-dealeru Dieselpoweru :)

 

 

 

Nemám s Tebou žádný problém, prostě se bavím a nastavuju zrcadlo:-) Je to jen pár dnů, co jsi na jeden zveřejněný modelový graf napsal, že je vycucaný a že úpravce si plete diesel s benzínem. Není tomu tak? To je jen můj dojem? A to, že díky mým dojmům přestaneš se mnou komunikovat? Mně to nevadí :-) Ale jak chceš někomu nabízet produkty, když neumíš svá tvrzení podložit fakty a máš problém zveřejnit obchodní podmínky. Alespoň jsi konečně uvedl, že úprava je na riziko majitele vozu. Doteď to vypadalo, že snad dáváš nějaké mega záruky na to, že se nic nestane. A pokud je DP opravdu subdodavatel, nemění to nic na tom, že je to jiná úroveň přístupu a komunikace.

Editováno: , autor: swenak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mustafa je tady přezdívka na foru (8 let stará), která vznikla z nějaký recese, kterou se mi nedaří všude změnit. Pokud jim řekneš Bořek Hudák Hothatchshop, tak to vědět budou :)

 

Ano, to jsem napsal a nijak jsem toho úpravce nehanil. Doložil jsem to printscreenem, ze kterého je jasný, že to nemá s realitou nic společného. To je tak k těm faktům, který mi tu neustále podsouváš, že nemám. Vždy jsem své tvrzení narozdíl od ostatních doložil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neustále se motáš kolem jednoho grafu jednoho auta, u kterého bylo jasně řečeno, že to auto má oproti jiným tuto neduhu a na tom stavíš svoje pomluvy, viz to, co jsi tedka postnul na vw-club. Jsou domluvené dvě auta na brzdu, které jasně ukáží, na čís traně je pravda.

 

Pokud ti tohle nepříjde jako graf vycucaný z prstu, tak potom chápu asi...

 

Už mě dál nebaví, tu furt vyvracet nějaký pomluvy, fámy atd...

 

1064_xtuning.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Reguju na to, co postuješ a jen uvádím údaje, které jsou ověřitelné a které sám zveřejňuješ. Takže to asi nebude pomluva, ani fáma, když ale máš pocit, že tomu tak je, můžeš mně zažalovat. Co se týče grafů, nevím, z čeho vychází, asi z modelu, který je v reálu "stejně totožný" s realitou, jako je totožný model APR s realitou APR. Ale dovolit si napsat, že je vycucaný z prstu a že si pletou diesel a benzín, to bych si nedovolil, hlavně v případě, že bych se chlubil něčím podobným, co je již naměřené, jako Ty. A že se motám kolem jednoho grafu? No, jistě, protože byl nanic a trval jsi na tom, že je OK. A doteď jsi neuvedl, o co jde a jak to bude vyřešeno. A co další grafy a auta? Taky nedořešeno, nebo možná jo, ale není o tom nikde psáno. Opakuji, toto není mířeno proti APR, jistě na tom pracují a bude vyřešeno, nebo je možná opravdu problém ve všech autech včetně těch, co mají najeto 0-0-nic, ale máš pořád týdny něco domluveno a pořád nic. Je to minimálně podezřelé, kdy nejdříve mnoho hrrr hrr vyjádření a pak týdny nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se vyjadřoval vůči tomu grafu. Ale je vidět, jak já hned dělám ostudu, zatímco oni jen copy-paste, a pak se to upraví :). Neděláš nic jiného, než že vytahuješ věci z kontextu, překrucuješ je jen proto, aby si mohl někoho zhanit. 

Editováno: , autor: Mustafa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty děláš ostudu způsobem. Abych to přiblížil, je to jako, kdybych teď napsal, že jsi negramota, analfabet, neumíš dobře anglicky, protože máš na www hodně chyb v textech, překladech, které někdy nedávají smyslu a vypadají strojově jako přes translator. Ale nenapíšu to, protože vím, že to není jednoduché a že někdy se na podobných věcech pracuje postupně a vychytává se to za provozu. Je to teď více jasné?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevim co se tady porad resi, porad dokola napadani chipu kdyz ho nechci(zaruka, zivotnost) tak to neresim hm? uz se to tady pomale stalo jako tema benzin vs nafta. Jinak auto beru jako spotrebni zbozi, nepotrebuji aby najelo 400 000, predesle auto 260 000km od 30 000km chip porad slouzi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale o tom to vůbec není, pokud se lépe podíváš. Já chip mám a myslím, že dost nad limit a nečekám, že mi motor vydrží tolik, kolik série, problém je, že se tady píšou určité "polopravdy" a to může pak někoho zmást, resp. může mít falešný pocit jistoty a vybrat si třeba APR jen proto, že údajně něco garantuje (opět, nic proti APR). To, že Ty nemáš vůz na to, aby najel 400tis neznamená, že jiní to tak nechtějí, resp. že by ho třeba po půlce rádi prodali, připadně chtějí úpravu ještě před skončením záruční lhůty. Ale jak už tady zaznělo (a snad to bude i na www), tak je to na vlastní odpovědnost a APR prostě nemůže 100% garantovat, že se nestane, že by v případě závady nebyla vypovězena záruční oprava z důvodu odhalení úpravy (resp. nebyl alespoň pokus o vypovězení). A o tom, že namísto zveřejnění jasných pokynů, resp. podmínek užívání, se tu zatím dovídámé určité zamlžené informace (mi to příminá podporu prodeje magnetů na snížení spoťreby a zvýšení výkonu, nebo co to vše umí), ani nemluvě. To je celý problém. Pak to vypadá (a mám za to, že je to záměr), že co se týče záruk a možností utajení, nabízí APR něco extra navíc a tedy je obhajitelná cena produktů (opět, nic proti APR a produktům).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se upraví vůz u APR, tak servisu na diagnostice mimo jiné nevyskočí hláška TD1 (viz obrázek popisující odhalení chipu servisem od Motorspowera), že vozidlo bylo upraveno. To znamená, že se nic o úpravě neodešle výrobci (Škoda, VW, AUDI, SEAT) a nepříjde se tak o záruku. To není můj výmysl nebo polopravda, je to potvrzený fakt od APR, které upravilo statisíce vozů, ať se to (nebo já) tady Swenakovi líbí nebo ne. Je to věc navíc, kterou nikde jinde nedostanete. Jako věc navíc se to také přímo neprezentuje, protože APR nenese zodpovědnost za to, jestli bude zákazník dodržovat pokyny od APR.  U každého auta člověk dostane pokyny a pouze on nese zodpovědnost za to, jestli je bude moci dodržet za všech podmínek a se všemi riziky, se kterými se může s autem setkat. Samozřejmě momentálně budovaná síť dealerů může zákazníkovi poskytnout nějaký servis, aby se rizika minimalizovala. V ČR jezdí již více jak 25 upravených aut s motorem 2,0 TSI MQB. Zákazníci byli na servisních prohlídkách, řešili reklamace, u jednoho se po okruhovém dovádění rozsvítila chybová hláška "překročeny maximální otáčky, záruka na motor zrušena" a ani jeden z nich, diky APR a servisu, který jsem jim poskytl, nepřišel o záruku, i když vím, že u jednoho byl i technik z Boleslavy. Všichni moji zákazníci jsou s výsledkem spokojeni. Víc k tomu asi nemám co říct. Je mi jasné, že některé lidi nepřesvědčím, protože přesvědčit ani nechtějí. 

Editováno: , autor: Mustafa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

attachicon.gifNewDoc 14.pdf

 

omlouvam se za kvalitu :) bylo to pres mobil. jinak benzin a diesel rs do 3500 stejne...(mam z DP, snad se nebudou zlobit za zverejneni)

 

Taky je zajímavé jak je diesel do cca 1300ot v podstatě mrtvý, na rozdíl od beznínu... a to se vždy říkalo, že nafta táhne od spodu.... to už asi neplatí.....

 

Jinak na to že je to serie má TSI 240 hp ... to jde :kol-47:

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já myslel řešit výkon v těchto otáčkách, dsg ti podřádi pokud chceš výkon a kdo ma manuál a stlačí naplno plyn v těchto otáčkách tak je to pro auto fakt super ;)

A musíš upřesnit jakého TDI, TDI s 6 cylindri, tam už je to celkem OK.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není to tady k tématu, komentoval jsem hlavně ten graf, když se dají přes sebe TSI a TDI.... tak je to pěkné, přímé srovnání...

 

Ale mrkni do sekce Ostatní-Octavia III RS, vložil jsem tam test RS TDI (DSG) a pusť si to od času 21:00....

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...