Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

iphonik... zaváníš imbecilitou. Byl jsi u toho??  Nebo se snad APR samo poškozuje? Ne , je to pouze o nesolidnosti dealerů. A to je to co tu tvrdím od začátku. A tlak 3.3bar v turbu je OK? O tom chocholouškovi si přijď pokecat osobně, jsem zvědav na tvé odborné znalosti, jak z oboru psychyatrie, tak automobilové problematiky.

Ale hlavně , nikdy nepíši nic co nemám podloženo.

  • Líbí se mi 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motorpower: chocholousek byl myslen pouze na ten tvuj 60ps rozdil u APR. Kdyz uz si vymyslim za cilem poskozeni konkurence, tak aspon nejak rozumne. Hele jak jsem jiz psal, kdyz vydas takove tvrzeni, tak to ZDE prosim podloz konkretne. To ze napises, jak mas vse potvrzene a mluvis pravdu neznamena vubec nic. Pripadne Tvoje dokazovani ve stylu “prijed a uvidis”. Pokud zde neco ve vlakne tvrdis, tak to prosim zde pro vsechny podloz. Nikde jsem zde nepoprel, ze nerozumis tomu co delas. Takze opet vztahovacnost. Jen mi z Tvych komentaru v tomto vlakne vychazi spise jiz zminena prodavacka, nez odbornik (ktereho popiram, jen pisi dojem z komentaru).

 

PS: kdyby jsi cetl pozorne, tak s tou nesolidnosti dealeru a jejich negativni vliv na obe firmy (Revo i APR) naprostou souhlasim a pisi to stejne co ty. Proto ten termin “prodavacky”.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@motorpower @iphonik4 diky moc za vase nazory.

 

to je prave to. snazit se ziskat nejaka objektivni informace je docela obtizne :-)

 

hothatchshop - APR vs. RSR Perfo - REVO vs. Motopower :D at ted lajk aby si dobre vybral, ze?

 

jako jde o blbou fabku stage 1 a nejakych cca 11.000,- ale kdyz uz to clovek na to auto da tak chce aspon vedet nejake parametry toho softu, jak je vychytanej.

 

jj poptaval jsem u RSR (libi se mi teda hodne ty projekty, ktere tam maji)

a APR u hothache (borek??), nevim jestli se mi chce kvuli tomu do brna :unsure:

 

kazdopadne vysledek pro me je, ze Revo ani APR nebude fail, ne? 

 

Editováno: , autor: moralles
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 22 hodinami, moralles napsal:

ciste nekdo nahodou zkusenosti s Revo Technik ?

 

"U REVO softwarů je největší výhodou velká podpora pro Evropský trh, všechny softwary se vyvíjí a testují přes rok. Po každé úpravě auto logujeme a kontrolujem všechny hodnoty a kvalitu benzínu. To APR dealery nedělají.¨

 

Už podle pravopisu poznám člověka, co tohle psal. Bohužel je to člověk, před kterého když se postaví alternátor a turbo, tak nebude vědět co je co. To je asi ta velká podpora Samozřejmě log hodnot se tu dělá a APR software je samozřejmě optimalizovaný pro Evropu. Byl také vyvíjen skoro rok a testován všude možně, navíc je nadále dolaďován. Když APR ladilo motor 2,0 TSI se Stage 3+ kitem na 500+hp, tak zpětně pak implementovalo různé bezpečnostní prvky a vylepšení i do základních úprav. Díky tomu jsou APR úpravy jak výkonné, tak i bezpečné. Pro většinu motorů tu mám několik variant, které se různě liší podle výše točivého momentu a tím i tlaku turba, takže tu mám jak úpravy, které mohou některým přijít více bezpečné, tak i úpravy, které z motoru dostanou maximální potenciál. Pokud chceš kvalitní úpravu, tak aktuálně je do 15. dubna slevová akce u APR, kdy je sleva 10% na veškeré SW úpravy. Úpravu lze provést skoro po celé ČR a velká část APR dealerů disponuje i vlastní brzdou. Já mohu odbrždění zprostředkovat u jedné firmy kousek ode mě, každopádně koncem roku budu mít svou brzdu také.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Mustafa psali mi to z RSR a pocitam, ze se tedy asi v tomto oboru znate..."ctu kamarade, ale citm tam to pičo" tak nejak to je co? :D

 

hele a tohle je hodne pritazeny za vlasy ne? "Bohužel je to člověk, před kterého když se postaví alternátor a turbo, tak nebude vědět co je co."

kdyz se kouknu na tohle http://www.rsr-performance.cz/projekty/ 

tak mi to prijde, ze vi co delaji. Nebo to za ne dela nekdo jiny?

 

kazdopadne APR vnimam jako top pro koncern. 

Editováno: , autor: moralles
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 minutami, Mustafa napsal:

Někteří lidé jsou "kamarádi" dokud nepřijde řada na peníze :) Nevím, co myslíš tím bráchou? Že využil tvoje služby, protože máš přístup k věcem, ke kterým já nemám? Pak jsem mu podle tvé logiky asi nepomohl :)

To je právě to ono, dokonce ani APR se všemi svými penězi nemá přístup k tomu co já a o tom to právě je.  Tudíž tvrdit, že něco netestuji dostatečně, nebo nejsem dobrý jako APR jak mi někdo tvrdil je blbost. Pro Fabia konkrétně vycházím ze sw  pro nové Polo který ještě není v oběhu. Včetně testování na polygonu. Co se týká brzdy je to chvályhodné, k tomu ti ještě napíši SZ. To měření u Tech mi OK nepřijde, pokud máš Graf ke Cupře , dej ho sem, aspoň nemusím čekat až se majitel vrátí z dovolené. Víš přesně o co jde, a přesto , že jsi po tel. zpochybňoval, tak APR uvádělo 360-370 a 362 jsem změřil. Nemyslím to nijak ve zlém, to už jsi doufám pochopil, jen nesnáším tři věci. Kult něčeho co zase tak boží není, výmysly a marketingovou reklamu , což s těmi výmysly souvisí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Octa byl dost low cost projekt, kterej i s pořízením auta vyšel na hodně pěkný peníze. 3 roky jezdil a koncem minulého roku se to rozprodalo na díly, protože si bratr koupil Superba 3 2,0 TSI 206kW, se kterým jsem mu už pomohl a má tam 360+hp a 500+Nm :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Netvrdím, že mám na měření patent, ale pokud se shoduji s DE, MB, s originály a s APR co se týká hodnot, tak se tím poměrně oháním. Navíc mám i data BMW a Mercedes. A vychází mi také shoda. Vzduch, mám větší přístup do cooleru v krychlových metrech za sekundu, než na Spořilově. Pokulhávám v přívodu čerstvého vzduchu. Pro jedno měření je to zanedbatelné. Pro sérii měření musím dovětrávat. A rozdíl na měření i když vypnu je méně, než tento.  Nevím, co za brzdu máte na moravě, dnes jsem na to koukal a grafika mi připomíná Mahu, nicméně změřeny nesmysly, ne hodnoty, ale průběh v závislosti na otáčkách. A bez přepočtů , takže se ještě o pár PS případně šidíte.

Co se týká Cupry, tak až přijede, lognu a výkon + točivý moment, se spočítá i dle jednotky. Což se musím smát tvým konkurentům, že vyhodili prachy za nesmysl. Mohli dělat přesnější grafy pomocí kalkulačky.

Takže závěrem, klidně graf dej, ať si ostatní nemyslí, že se mi práší z díry pod nosem.

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je právě to ono, dokonce ani APR se všemi svými penězi nemá přístup k tomu co já a o tom to právě je.
 APR a jeho cesky dealer je trosku rozdil, ne? Borek neni APR, proto tohle tvrzeni je lehce nadnesene [emoji4] nic ve zlem, ale opravdu si nemyslim, ze APR LLC. USA by nemelo pristup k seriovemu sw z R32.

 

 

 

Víš přesně o co jde, a přesto , že jsi po tel. zpochybňoval, tak APR uvádělo 360-370 a 362 jsem změřil.
  

Pockej, tak jsem to asi cele nepochopil. Pokud APR udavalo 360-370 a nameril jsi 362, tak o co vlastne slo?? V cem je pak problem?

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Že Bořek naměřil 418PS , a omlouvám se jde o 56PS. Že Bořek není APR to vím i o něco dříve než to pochopil on sám, ale mohl požádat o podporu a měl by jí dostat.  Ona ,  zase tolik nefunguje a nemůže,  a o tom mluvím. Řešil jsem ještě nedávno, dvě OIII kde se jednalo o úpravu TDI kterou také APR nabízí a  vyndat jednotku a poslat do USA a zpět mi nepřijde moc profi. Sice pošta je dnes rychlá, ale i přes sílu značky je takovéto ladění / pokud by chtěl zákazník změnu/ docela amatéřina. Zvláště když to i horší firmy dají někde za pumpou.  Berte to bez nějakých emocí, ale k vysvětlení to snad stačí.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motorpowere: 

1) já nenaměřil. Naměřila firma Autotechnologi, kde to auto bylo na odměření. 

2) o tom, že si věděl dřív já nevím co, je to dobrej vtip. Zasmál jsem se.

3) u APR se normálně nikam nic zasílat nemusí. APR tento motor naladěný má, ale nemělo vyčtenou konkrétně jeho verzi SW v jeho řídící jednotce. Nabídl jsem mu, že může buď počkat, než to zašle někdo jiný nebo to za výhodnějších podmínek může zaslat přeze mě on.  On byl nadšený, že ano, že se to tak udělá a o 14 dní později byl u tebe. Takoví zákaznící prostě občas jsou. Al tak jak to popisuješ to prostě nefunguje. Za ty roky a stovky realizovaných úprav jsem posílal 3 řídící jednotky. 99% všech úprav mám k dispozici ihned a nic se nikam posílat nemusí.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha ale tak bavime se tu o APR a to splnilo, co psalo [emoji4] takze to me tesi.

Jinak potvrzuji, co pise Borek. Dotycna osoba si se mnou dokonce psala na facebooku ve zpravach. Byl nadseny z APR, az jsem z nej me srandu, ze jeste nemel soft a uz mel na aute APR nalepky. Vyhody, ktere mel od Borka/APR za zaslani jednotky do USA slibene se mu moc libily a neustale to opakoval. Ze skoncil u Tebe je prekvapujici vzhledem k tomu, co za kecy mi sam psal. A ano, ja take nikam nic neposilal. Mel jsem to v aute nahrane asi za 30 minut [emoji3]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Iphonik4... Nebavíme se o APR, bavíme se o klamání zákazníků, protože 418 asi vypadá lépe než 362. Nebo ne??

Kdyby v samoobsluze nevážili, či váha proměřovala, to by jste se mohli podělat, a zde je to jedno? Vymlouvat se , že měřil někdo jiný je také nesmyslné.

To už je lepší vytisknout graf od APR a dávat k úpravě jako dřív. Sice tam výkon občas nebude, ale je to snad i lepší.

Editováno: , autor: motorpower
Doplnění
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, bavime se o APR. Od tech ten soft je a ne od Borka. Jestli klamal, ci neklamal zakazniky nemohu posoudit. Nejsem zucastneny a navic jak sam rika, on sam to nemeril. Chtelo by to asi resit s autotechnolog”i” (boze to “i” asi o necem vypovida). Nicmene spolecnost APR (od ktere je software, o kterem se tu celou dobu bavime a take, ktery je predmetem tohoto vlakna) je tedy cista a nikoho neklamala. Napsal jsi to nahore trochu zavadejicne. Jsem tedy rad, ze to bylo uvedeno na pravou miru a muzu jit spat s vedomim, ze APR je solidni spolecnost [emoji4]

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...