Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

asi..1660kg (sdrive) nebo 1725kg (xdrive), nevim, co mel, ale tipuju xdrive. No na prijezdu k Praze jsme zastavili na pumpe, signalizoval, at jedu taky....vylez a pta se "dobry den..mate to asi nejak upraveny ze jo?" a ja na to " no jo, mam no..." a aon.."ja ale taky...dyt tam mam upravu m performance...250kw,..450 Nm..." kroutil hlavou, nemoh tomu verit, tak, ta vaha a vyssi kroutak asi rozhodli.

:kol-48:  :kol-48:  :kol-48:  koukám, že seš taky hračička. To Bávo je nejen podstatně těžší, ale brzdí ho (pokud měl) i ten x-drive. 

honiči po rovince, báwo by tě v zatáčkách dalo jak malého ;)

jinak jestli tam měl xdrive, tak to možná bude ten hmotnostní problém...

Upraveno od kokta7

Prosimte. Vzdyt se pretoci do gayklubu a nebo stromu :D ten xdrive by tomu mozna pomoh. Ale bez nevim :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

honiči po rovince, báwo by tě v zatáčkách dalo jak malého ;)

jinak jestli tam měl xdrive, tak to možná bude ten hmotnostní problém...

Tak pokud vim, usek mezi MB a Prahou neni rovinka. jsou tam v ramci zakonnych limitu, se kterymi se pri vystavne dalnice a rychl.kom.pocita, i tahlejsi zatacky. kokto, jezdil sem v 530xd se sport.podvozkem. jezdil sem v 328i f30 s m fahrwerk, mohu ti s klidem rict, ze RS, prepnes li do sportu sport ci u me individ. (zbavim se dementniho zvuku), je to auto podobne rychly (328i) ci mnohem rychlejsi (530xd).

Upraveno od frantisek1979

  • 2 týdny později...

Zdravím,

nemá někdo z vás zkušenosti s firmou Xtuning (Jihlava)? Přemýšlím o nich kvůli možnosti pojištění tovární záruky.... 

to jim fakt někdo věří ještě na nějaký pojištění? :D

Je to jako se zárukou vrácení peněz.

Většinou je stejně neuvidíš, a něco to vypovídá.

Když vám ty zelené rohlíky a zelený salám nebude chutnat, vrátíme vám peníze.

Existuje vůbec už nějaká možnost SW úpravy bez ztráty záruky (možnost uvedení do původního stavu) nebo s nějakým "náhradním" řešením? Tvrdí, že pokud výrobce neuzná záruku při případných problémech na částech souvisejících s úpravou (motor, spojka, převodovka, turbo atd.), pak to uhradí pojišťovna. To pojištění dělá cca 2500 CZK pro dva roky.

pokud vyrobce či servis se zasekne, tak prostě nevyreklamuješ jednoduchý...

Měl jsem tu dva zákazníky, kterým odešlo na OIII RS TSI turbo, první kusy byly vadné turba z výroby a odcházely i seriovým autům. Pak se udělala revize toho dílu, jsou jinak řešený ložiska, a ty už neodchází, a na záruku opraveno. Na mojí OIII RS odešla vysokotlaká palivová pumpa a na záruku opraveno. Měl jsem tu auto s jejich softem, kdy si zákazník přijel místo toho pro APR a tam bylo pohledem přes diagnostiku na první pohled viditelné, že je něco špatně. Divoký počet flashů a datum posledního přeflashování 00.00.0000 nebo tak něco. To znamená, že origo záruka při prvním problému off. Můžu poprosit o link na to s tím přebráním záruky? Nějak jsem to na jejich webu nenašel a rád bych se taky pobavil :)

Upraveno od Mustafa

pokud vyrobce či servis se zasekne, tak prostě nevyreklamuješ jednoduchý...

Tohle určitě platí. Pokud to dojde na úroveň servis/výrobce, pak je to jen otázka "přístupu/nepřístupu". Proto mi zapojení nějakého druhu pojištění nepřijde úplně hloupé. Bez něčeho takového může asi člověk dostat jen šanci (nejdále od servisu) narovnat vše tak, aby to výrobce snad nepoznal. Pokud by bylo pojištění rozumně sjednané, spousta zákazníků by na to mohla slyšet. U větších úpravců by to mohlo doladit pocit bezpečí a profesionality: o )

Bohužel u většiny úpravců, kteří mají tyhle berličky kolem, to slouží jen k tomu navodění mylného pocitu bezpečí, profesionality a kvality :)

Měl jsem tu dva zákazníky, kterým odešlo na OIII RS TSI turbo, první kusy byly vadné turba z výroby a odcházely i seriovým autům. Pak se udělala revize toho dílu, jsou jinak řešený ložiska, a ty už neodchází, a na záruku opraveno. Na mojí OIII RS odešla vysokotlaká palivová pumpa a na záruku opraveno. Měl jsem tu auto s jejich softem, kdy si zákazník přijel místo toho pro APR a tam bylo pohledem přes diagnostiku na první pohled viditelné, že je něco špatně. Divoký počet flashů a datum posledního přeflashování 00.00.0000 nebo tak něco. To znamená, že origo záruka při prvním problému off. Můžu poprosit o link na to s tím přebráním záruky? Nějak jsem to na jejich webu nenašel a rád bych se taky pobavil :)

Mají to hned na úvodní stránce http://www.xtuning.cz/ (obrázek vlevo nahoře..mění se tam asi jen dva: o ). Jinak už jsem tam stihl i zavolat a také to říkali na televizní kameru v "asi tak trochu odborně nešťastném pořadu" Autosalon..PRIMA TV... https://www.youtube.com/watch?v=ymKo5FT5VPc : o ).. Ty odborníky z pořadu Autosalon bych do toho opravdu raději nezatahoval : o )

Problém u mě spočívá především v tom, že mám neskutečnou chuť tomu motoru trochu zvednout mandle. Zároveň mám o něj starost (jako asi každý). Občas mi ten výkon (možná spíš krouťák) prostě nestačí. 

 

Klidně bych šel do úpravy od APR, ale láká mě to pojištění záruky a relativně rozumné hodnoty v galerii upravených aut. Našel jsem tam se stejným motorem jeden Golf VII a jedno RS3 TSI. 

http://www.xtuning.cz/reference/skoda/octavia-iii-12-2012

http://www.xtuning.cz/reference/volkswagen/golf-vii-11-2012

Upraveno od bigfin

  • 9 měsíců později...

Rozumné hodnoty umí APR také (295hp a 460Nm), jen je skoro nikdo nechce a všichni chtějí max výkon. :) Viz třeba tento týden jeden zákazník se Superbem:

 

To ten motor bude mit podobnou zivotnost jak u F1...jeden zavod a konec :D

Ted co odejde driv...jestli motor nebo DSG :D

Upraveno od Dedek007

Predpokladam odbornik s bohatymi vlastnimi zkusenostmi [emoji3] technika se od dob dvojkove Octavky posunula [emoji4]

V 26. 1. 2017 at 9:08, iphonik4 napsal:

Predpokladam odbornik s bohatymi vlastnimi zkusenostmi emoji3.png technika se od dob dvojkove Octavky posunula emoji4.png

No už mám 3. ORS...teď tu nejnovější :-P

  • 1 měsíc později...

Zdar vespolek!

Je tu niekto, kto má APR/inú úpravu s DSG? Rád by som si sním prehodil pár viet. 

Vopred ďakujem :-)

Upraveno od ArMoRKiNgH

  • 1 rok později...

ciste nekdo nahodou zkusenosti s Revo Technik ?

 

"U REVO softwarů je největší výhodou velká podpora pro Evropský trh, všechny softwary se vyvíjí a testují přes rok. Po každé úpravě auto logujeme a kontrolujem všechny hodnoty a kvalitu benzínu. To APR dealery nedělají.¨

 

 

Já ano, i když se jedná se o nalití jako u APR, necpou aspoň nesmyslné tlaky, které stejně předokolky nepřenesou. Takže REVO je rozhodně lépe.

Co se týká měření, tak obě firmy uvádějí nesmyslné hodnoty. APR dealer přesahuje až o 60PS i to co uvádí sámotné APR, a REVO dealer CZ používá zcela nepřesnou technologii měření,

jejich grafy neodpovídají ani sérii, jak hodnotami, tak především průběhem.  Měřit na silnici je také pěkný nesmysl, ale kluci jsou obchodníci a chtěli ušetřit za zkušebnu.

 

U REVO softwarů je největší výhodou velká podpora pro Evropský trh, všechny softwary se vyvíjí a testují přes rok. Po každé úpravě auto logujeme a kontrolujem všechny hodnoty a kvalitu benzínu. To APR dealery nedělají.¨  Tohle je google překlad marketingových žvástů. Zajímalo by mě jak se loguje kvalita benzínu. Maximálně mohu z diagnostiky dle adaptace lambdy poznat /přibližně / oct číslo.

Pokud jde o úpravu Fabie co máš v popisku, napiš např. uživateli lumpo a zeptej se jak funguje.

Pokud bude číst Bořek, bylo by dobré aby si některé auto přijel osobně odměřit a zjistil kde je pravda. Nemám problém ani s tím, že bude za volantem.

Upraveno od motorpower

Nejvetsi pruser je, kdyz zacnou komentovat lide, kteri sami nalevaji “software” a APR je tedy jejich velka konkurence. To se pak clovek dozvi veci...

Rada pro tazatele: neptej se nikdy v podobnych forech, kde se pouze hadaji “prodavacky” vcetne motorpowera. To, co odepsali z Reva je pekna blbost. Typoval bych to na Tresnaka nebo nekoho podobneho z hardcore haters. Tam jsem se take dozvedel plno neskutecnych zvastu na APR. A je to celkem skoda, Revo i APR jsou oba dost kvalitni a pomerne srovnatelne produkty. Jen nektere ceske prodavacky holt delaji ostudu. Nebal bych se ani jednoho produktu. Jen u Reva bych se bal ceskeho dealera (RSR-Performance). Pro Revo bych sel radeji do zahranici, u RSR strasne lzou a neustale se venuji pouze boji proti APR, misto aby se venovali tomu, ukazat kvality Reva. Ja osobne Ti mohu doporucit APR z pohledu pouheho zakaznika. Software byl take vyvijeny nekolik mesicu (az rok), nez se dostal do prodeje (kolikrat si az rikam, ze APR fakt trva, nez produkt pusti zakaznikum). Byl testovany po celem svete (hlavne v USA) na vozech vlastnenych primo APR (pripadne partnery). Az byl otestovan, tak se dostal do prodeje. Zadne testovani na zakaznicich. Software je neustale updatovan a pokud vyjde nova verze, tak mas narok na update zdarma. Takze to neni uplne pravda, co pisi (asi) z RSR (nechci rikat Reva, protoze jsou to pouhe prodavacky). Nicmene verim, ze u Reva to bylo s vyvojem podobne. U APR vidim hlavni vyhodu skrz doplnky, ktere na miru pro jejich software a dany motor nabizi (od sani, pres intercooler az treba po prvni cast vyfuku). Je toho ale samozrejme daleko vic. Revo nema tolik doplnku a proto si majitele jejich sw uprav kupuji od Forge, VW Racing a ruzne to skladaji. Spatne to asi neni, nicmene ja jsem zastance toho, mit jak softwarovou upravu, tak “hardwarovou” od jednoho vyrobce. Jelikoz vse bylo vyvijeno a testovano dohromady. Idealni je si APR i Revo vyzkouset. U techto velkych firem se clovek moc nema ceho bat. Je to overeno zakazniky po celem svete. Kdyby meli spatne upravy, tak dnes nejsou tam, kde jsou. Ani s nejlepsim marketingem (ktery jim pak stejne nici jednotlive prodavacky). Skrz APR Ti poradim Aldu Alessiho z Brna (hppower.cz). Nic proti Borkovi, on je solidni, nicmene obcas se taky nechava vtahnout do boje ze strany Tresnaka a dalsich z RSR (“Reva”) a to je skoda.

 

PS: s tim rozdilem 60ps od APR jsem se vazne zasmal. Pripadne sem prosim hod konkretni, podlozeny priklad kdy APR dealer neco presterelil oproti samotnemu APR. Dealeri (aspon v CR) uvadi naprosto stejne hodnoty, je to pouhy (kolikrat az strojovy) preklad primo ze stranek APR, LLC. A kdo setri za zkusebnu? Treba Alda (jihomoravsky dealer APR) ji ma [emoji4] Nicmene s tom logovanim kvality benzinu mas pravdu, to jsem se zasmal jeste vic.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.