frantisek1979 Vloženo 7. Duben 2016 Sdílet Vloženo 7. Duben 2016 asi..1660kg (sdrive) nebo 1725kg (xdrive), nevim, co mel, ale tipuju xdrive. No na prijezdu k Praze jsme zastavili na pumpe, signalizoval, at jedu taky....vylez a pta se "dobry den..mate to asi nejak upraveny ze jo?" a ja na to " no jo, mam no..." a aon.."ja ale taky...dyt tam mam upravu m performance...250kw,..450 Nm..." kroutil hlavou, nemoh tomu verit, tak, ta vaha a vyssi kroutak asi rozhodli. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 7. Duben 2016 Sdílet Vloženo 7. Duben 2016 koukám, že seš taky hračička. To Bávo je nejen podstatně těžší, ale brzdí ho (pokud měl) i ten x-drive. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 7. Duben 2016 Sdílet Vloženo 7. Duben 2016 (editace) honiči po rovince, báwo by tě v zatáčkách dalo jak malého jinak jestli tam měl xdrive, tak to možná bude ten hmotnostní problém... Editováno: 7. Duben 2016, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 7. Duben 2016 Sdílet Vloženo 7. Duben 2016 Prosimte. Vzdyt se pretoci do gayklubu a nebo stromu ten xdrive by tomu mozna pomoh. Ale bez nevim Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 8. Duben 2016 Sdílet Vloženo 8. Duben 2016 (editace) honiči po rovince, báwo by tě v zatáčkách dalo jak malého jinak jestli tam měl xdrive, tak to možná bude ten hmotnostní problém... Tak pokud vim, usek mezi MB a Prahou neni rovinka. jsou tam v ramci zakonnych limitu, se kterymi se pri vystavne dalnice a rychl.kom.pocita, i tahlejsi zatacky. kokto, jezdil sem v 530xd se sport.podvozkem. jezdil sem v 328i f30 s m fahrwerk, mohu ti s klidem rict, ze RS, prepnes li do sportu sport ci u me individ. (zbavim se dementniho zvuku), je to auto podobne rychly (328i) ci mnohem rychlejsi (530xd). Editováno: 8. Duben 2016, autor: frantisek1979 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigfin Vloženo 20. Duben 2016 Sdílet Vloženo 20. Duben 2016 Zdravím, nemá někdo z vás zkušenosti s firmou Xtuning (Jihlava)? Přemýšlím o nich kvůli možnosti pojištění tovární záruky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 20. Duben 2016 Sdílet Vloženo 20. Duben 2016 to jim fakt někdo věří ještě na nějaký pojištění? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 21. Duben 2016 Sdílet Vloženo 21. Duben 2016 Je to jako se zárukou vrácení peněz. Většinou je stejně neuvidíš, a něco to vypovídá. Když vám ty zelené rohlíky a zelený salám nebude chutnat, vrátíme vám peníze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigfin Vloženo 21. Duben 2016 Sdílet Vloženo 21. Duben 2016 Existuje vůbec už nějaká možnost SW úpravy bez ztráty záruky (možnost uvedení do původního stavu) nebo s nějakým "náhradním" řešením? Tvrdí, že pokud výrobce neuzná záruku při případných problémech na částech souvisejících s úpravou (motor, spojka, převodovka, turbo atd.), pak to uhradí pojišťovna. To pojištění dělá cca 2500 CZK pro dva roky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 21. Duben 2016 Sdílet Vloženo 21. Duben 2016 pokud vyrobce či servis se zasekne, tak prostě nevyreklamuješ jednoduchý... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 21. Duben 2016 Sdílet Vloženo 21. Duben 2016 (editace) Měl jsem tu dva zákazníky, kterým odešlo na OIII RS TSI turbo, první kusy byly vadné turba z výroby a odcházely i seriovým autům. Pak se udělala revize toho dílu, jsou jinak řešený ložiska, a ty už neodchází, a na záruku opraveno. Na mojí OIII RS odešla vysokotlaká palivová pumpa a na záruku opraveno. Měl jsem tu auto s jejich softem, kdy si zákazník přijel místo toho pro APR a tam bylo pohledem přes diagnostiku na první pohled viditelné, že je něco špatně. Divoký počet flashů a datum posledního přeflashování 00.00.0000 nebo tak něco. To znamená, že origo záruka při prvním problému off. Můžu poprosit o link na to s tím přebráním záruky? Nějak jsem to na jejich webu nenašel a rád bych se taky pobavil Editováno: 21. Duben 2016, autor: Mustafa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigfin Vloženo 21. Duben 2016 Sdílet Vloženo 21. Duben 2016 pokud vyrobce či servis se zasekne, tak prostě nevyreklamuješ jednoduchý... Tohle určitě platí. Pokud to dojde na úroveň servis/výrobce, pak je to jen otázka "přístupu/nepřístupu". Proto mi zapojení nějakého druhu pojištění nepřijde úplně hloupé. Bez něčeho takového může asi člověk dostat jen šanci (nejdále od servisu) narovnat vše tak, aby to výrobce snad nepoznal. Pokud by bylo pojištění rozumně sjednané, spousta zákazníků by na to mohla slyšet. U větších úpravců by to mohlo doladit pocit bezpečí a profesionality: o ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 21. Duben 2016 Sdílet Vloženo 21. Duben 2016 Bohužel u většiny úpravců, kteří mají tyhle berličky kolem, to slouží jen k tomu navodění mylného pocitu bezpečí, profesionality a kvality 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigfin Vloženo 21. Duben 2016 Sdílet Vloženo 21. Duben 2016 Měl jsem tu dva zákazníky, kterým odešlo na OIII RS TSI turbo, první kusy byly vadné turba z výroby a odcházely i seriovým autům. Pak se udělala revize toho dílu, jsou jinak řešený ložiska, a ty už neodchází, a na záruku opraveno. Na mojí OIII RS odešla vysokotlaká palivová pumpa a na záruku opraveno. Měl jsem tu auto s jejich softem, kdy si zákazník přijel místo toho pro APR a tam bylo pohledem přes diagnostiku na první pohled viditelné, že je něco špatně. Divoký počet flashů a datum posledního přeflashování 00.00.0000 nebo tak něco. To znamená, že origo záruka při prvním problému off. Můžu poprosit o link na to s tím přebráním záruky? Nějak jsem to na jejich webu nenašel a rád bych se taky pobavil Mají to hned na úvodní stránce http://www.xtuning.cz/ (obrázek vlevo nahoře..mění se tam asi jen dva: o ). Jinak už jsem tam stihl i zavolat a také to říkali na televizní kameru v "asi tak trochu odborně nešťastném pořadu" Autosalon..PRIMA TV... https://www.youtube.com/watch?v=ymKo5FT5VPc : o ).. Ty odborníky z pořadu Autosalon bych do toho opravdu raději nezatahoval : o ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigfin Vloženo 21. Duben 2016 Sdílet Vloženo 21. Duben 2016 (editace) Problém u mě spočívá především v tom, že mám neskutečnou chuť tomu motoru trochu zvednout mandle. Zároveň mám o něj starost (jako asi každý). Občas mi ten výkon (možná spíš krouťák) prostě nestačí. Klidně bych šel do úpravy od APR, ale láká mě to pojištění záruky a relativně rozumné hodnoty v galerii upravených aut. Našel jsem tam se stejným motorem jeden Golf VII a jedno RS3 TSI. http://www.xtuning.cz/reference/skoda/octavia-iii-12-2012 http://www.xtuning.cz/reference/volkswagen/golf-vii-11-2012 Editováno: 21. Duben 2016, autor: bigfin 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 23. leden 2017 Sdílet Vloženo 23. leden 2017 Rozumné hodnoty umí APR také (295hp a 460Nm), jen je skoro nikdo nechce a všichni chtějí max výkon. Viz třeba tento týden jeden zákazník se Superbem: 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dedek007 Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 (editace) To ten motor bude mit podobnou zivotnost jak u F1...jeden zavod a konec Ted co odejde driv...jestli motor nebo DSG Editováno: 26. leden 2017, autor: Dedek007 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 Predpokladam odbornik s bohatymi vlastnimi zkusenostmi [emoji3] technika se od dob dvojkove Octavky posunula [emoji4] 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 před 7 hodinami, Dedek007 napsal: To ten motor bude mit podobnou zivotnost jak u F1...jeden zavod a konec Ted co odejde driv...jestli motor nebo DSG Běžte to vysvětlit tomuhle člověku, že vlastně jeho auto už je dávno vrak https://www.facebook.com/pg/mrctuning/photos/?tab=album&album_id=1390371134338470 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dedek007 Vloženo 28. leden 2017 Sdílet Vloženo 28. leden 2017 V 26. 1. 2017 at 9:08, iphonik4 napsal: Predpokladam odbornik s bohatymi vlastnimi zkusenostmi technika se od dob dvojkove Octavky posunula No už mám 3. ORS...teď tu nejnovější :-P Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dedek007 Vloženo 28. leden 2017 Sdílet Vloženo 28. leden 2017 V 26. 1. 2017 at 9:17, Mustafa napsal: Běžte to vysvětlit tomuhle člověku, že vlastně jeho auto už je dávno vrak https://www.facebook.com/pg/mrctuning/photos/?tab=album&album_id=1390371134338470 Jako reklama dobrý, základ je marketing Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ArMoRKiNgH Vloženo 25. Březen 2017 Sdílet Vloženo 25. Březen 2017 (editace) Zdar vespolek! Je tu niekto, kto má APR/inú úpravu s DSG? Rád by som si sním prehodil pár viet. Vopred ďakujem :-) Editováno: 25. Březen 2017, autor: ArMoRKiNgH 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moralles Vloženo 1. Duben 2018 Sdílet Vloženo 1. Duben 2018 ciste nekdo nahodou zkusenosti s Revo Technik ? "U REVO softwarů je největší výhodou velká podpora pro Evropský trh, všechny softwary se vyvíjí a testují přes rok. Po každé úpravě auto logujeme a kontrolujem všechny hodnoty a kvalitu benzínu. To APR dealery nedělají.¨ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 2. Duben 2018 Sdílet Vloženo 2. Duben 2018 (editace) Já ano, i když se jedná se o nalití jako u APR, necpou aspoň nesmyslné tlaky, které stejně předokolky nepřenesou. Takže REVO je rozhodně lépe. Co se týká měření, tak obě firmy uvádějí nesmyslné hodnoty. APR dealer přesahuje až o 60PS i to co uvádí sámotné APR, a REVO dealer CZ používá zcela nepřesnou technologii měření, jejich grafy neodpovídají ani sérii, jak hodnotami, tak především průběhem. Měřit na silnici je také pěkný nesmysl, ale kluci jsou obchodníci a chtěli ušetřit za zkušebnu. U REVO softwarů je největší výhodou velká podpora pro Evropský trh, všechny softwary se vyvíjí a testují přes rok. Po každé úpravě auto logujeme a kontrolujem všechny hodnoty a kvalitu benzínu. To APR dealery nedělají.¨ Tohle je google překlad marketingových žvástů. Zajímalo by mě jak se loguje kvalita benzínu. Maximálně mohu z diagnostiky dle adaptace lambdy poznat /přibližně / oct číslo. Pokud jde o úpravu Fabie co máš v popisku, napiš např. uživateli lumpo a zeptej se jak funguje. Pokud bude číst Bořek, bylo by dobré aby si některé auto přijel osobně odměřit a zjistil kde je pravda. Nemám problém ani s tím, že bude za volantem. Editováno: 2. Duben 2018, autor: motorpower 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 2. Duben 2018 Sdílet Vloženo 2. Duben 2018 Nejvetsi pruser je, kdyz zacnou komentovat lide, kteri sami nalevaji “software” a APR je tedy jejich velka konkurence. To se pak clovek dozvi veci... Rada pro tazatele: neptej se nikdy v podobnych forech, kde se pouze hadaji “prodavacky” vcetne motorpowera. To, co odepsali z Reva je pekna blbost. Typoval bych to na Tresnaka nebo nekoho podobneho z hardcore haters. Tam jsem se take dozvedel plno neskutecnych zvastu na APR. A je to celkem skoda, Revo i APR jsou oba dost kvalitni a pomerne srovnatelne produkty. Jen nektere ceske prodavacky holt delaji ostudu. Nebal bych se ani jednoho produktu. Jen u Reva bych se bal ceskeho dealera (RSR-Performance). Pro Revo bych sel radeji do zahranici, u RSR strasne lzou a neustale se venuji pouze boji proti APR, misto aby se venovali tomu, ukazat kvality Reva. Ja osobne Ti mohu doporucit APR z pohledu pouheho zakaznika. Software byl take vyvijeny nekolik mesicu (az rok), nez se dostal do prodeje (kolikrat si az rikam, ze APR fakt trva, nez produkt pusti zakaznikum). Byl testovany po celem svete (hlavne v USA) na vozech vlastnenych primo APR (pripadne partnery). Az byl otestovan, tak se dostal do prodeje. Zadne testovani na zakaznicich. Software je neustale updatovan a pokud vyjde nova verze, tak mas narok na update zdarma. Takze to neni uplne pravda, co pisi (asi) z RSR (nechci rikat Reva, protoze jsou to pouhe prodavacky). Nicmene verim, ze u Reva to bylo s vyvojem podobne. U APR vidim hlavni vyhodu skrz doplnky, ktere na miru pro jejich software a dany motor nabizi (od sani, pres intercooler az treba po prvni cast vyfuku). Je toho ale samozrejme daleko vic. Revo nema tolik doplnku a proto si majitele jejich sw uprav kupuji od Forge, VW Racing a ruzne to skladaji. Spatne to asi neni, nicmene ja jsem zastance toho, mit jak softwarovou upravu, tak “hardwarovou” od jednoho vyrobce. Jelikoz vse bylo vyvijeno a testovano dohromady. Idealni je si APR i Revo vyzkouset. U techto velkych firem se clovek moc nema ceho bat. Je to overeno zakazniky po celem svete. Kdyby meli spatne upravy, tak dnes nejsou tam, kde jsou. Ani s nejlepsim marketingem (ktery jim pak stejne nici jednotlive prodavacky). Skrz APR Ti poradim Aldu Alessiho z Brna (hppower.cz). Nic proti Borkovi, on je solidni, nicmene obcas se taky nechava vtahnout do boje ze strany Tresnaka a dalsich z RSR (“Reva”) a to je skoda. PS: s tim rozdilem 60ps od APR jsem se vazne zasmal. Pripadne sem prosim hod konkretni, podlozeny priklad kdy APR dealer neco presterelil oproti samotnemu APR. Dealeri (aspon v CR) uvadi naprosto stejne hodnoty, je to pouhy (kolikrat az strojovy) preklad primo ze stranek APR, LLC. A kdo setri za zkusebnu? Treba Alda (jihomoravsky dealer APR) ji ma [emoji4] Nicmene s tom logovanim kvality benzinu mas pravdu, to jsem se zasmal jeste vic. 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.