Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

asi..1660kg (sdrive) nebo 1725kg (xdrive), nevim, co mel, ale tipuju xdrive. No na prijezdu k Praze jsme zastavili na pumpe, signalizoval, at jedu taky....vylez a pta se "dobry den..mate to asi nejak upraveny ze jo?" a ja na to " no jo, mam no..." a aon.."ja ale taky...dyt tam mam upravu m performance...250kw,..450 Nm..." kroutil hlavou, nemoh tomu verit, tak, ta vaha a vyssi kroutak asi rozhodli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

honiči po rovince, báwo by tě v zatáčkách dalo jak malého ;)

jinak jestli tam měl xdrive, tak to možná bude ten hmotnostní problém...

Tak pokud vim, usek mezi MB a Prahou neni rovinka. jsou tam v ramci zakonnych limitu, se kterymi se pri vystavne dalnice a rychl.kom.pocita, i tahlejsi zatacky. kokto, jezdil sem v 530xd se sport.podvozkem. jezdil sem v 328i f30 s m fahrwerk, mohu ti s klidem rict, ze RS, prepnes li do sportu sport ci u me individ. (zbavim se dementniho zvuku), je to auto podobne rychly (328i) ci mnohem rychlejsi (530xd). Editováno: , autor: frantisek1979
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Existuje vůbec už nějaká možnost SW úpravy bez ztráty záruky (možnost uvedení do původního stavu) nebo s nějakým "náhradním" řešením? Tvrdí, že pokud výrobce neuzná záruku při případných problémech na částech souvisejících s úpravou (motor, spojka, převodovka, turbo atd.), pak to uhradí pojišťovna. To pojištění dělá cca 2500 CZK pro dva roky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem tu dva zákazníky, kterým odešlo na OIII RS TSI turbo, první kusy byly vadné turba z výroby a odcházely i seriovým autům. Pak se udělala revize toho dílu, jsou jinak řešený ložiska, a ty už neodchází, a na záruku opraveno. Na mojí OIII RS odešla vysokotlaká palivová pumpa a na záruku opraveno. Měl jsem tu auto s jejich softem, kdy si zákazník přijel místo toho pro APR a tam bylo pohledem přes diagnostiku na první pohled viditelné, že je něco špatně. Divoký počet flashů a datum posledního přeflashování 00.00.0000 nebo tak něco. To znamená, že origo záruka při prvním problému off. Můžu poprosit o link na to s tím přebráním záruky? Nějak jsem to na jejich webu nenašel a rád bych se taky pobavil :)

Editováno: , autor: Mustafa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud vyrobce či servis se zasekne, tak prostě nevyreklamuješ jednoduchý...

Tohle určitě platí. Pokud to dojde na úroveň servis/výrobce, pak je to jen otázka "přístupu/nepřístupu". Proto mi zapojení nějakého druhu pojištění nepřijde úplně hloupé. Bez něčeho takového může asi člověk dostat jen šanci (nejdále od servisu) narovnat vše tak, aby to výrobce snad nepoznal. Pokud by bylo pojištění rozumně sjednané, spousta zákazníků by na to mohla slyšet. U větších úpravců by to mohlo doladit pocit bezpečí a profesionality: o )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem tu dva zákazníky, kterým odešlo na OIII RS TSI turbo, první kusy byly vadné turba z výroby a odcházely i seriovým autům. Pak se udělala revize toho dílu, jsou jinak řešený ložiska, a ty už neodchází, a na záruku opraveno. Na mojí OIII RS odešla vysokotlaká palivová pumpa a na záruku opraveno. Měl jsem tu auto s jejich softem, kdy si zákazník přijel místo toho pro APR a tam bylo pohledem přes diagnostiku na první pohled viditelné, že je něco špatně. Divoký počet flashů a datum posledního přeflashování 00.00.0000 nebo tak něco. To znamená, že origo záruka při prvním problému off. Můžu poprosit o link na to s tím přebráním záruky? Nějak jsem to na jejich webu nenašel a rád bych se taky pobavil :)

Mají to hned na úvodní stránce http://www.xtuning.cz/ (obrázek vlevo nahoře..mění se tam asi jen dva: o ). Jinak už jsem tam stihl i zavolat a také to říkali na televizní kameru v "asi tak trochu odborně nešťastném pořadu" Autosalon..PRIMA TV... https://www.youtube.com/watch?v=ymKo5FT5VPc : o ).. Ty odborníky z pořadu Autosalon bych do toho opravdu raději nezatahoval : o )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém u mě spočívá především v tom, že mám neskutečnou chuť tomu motoru trochu zvednout mandle. Zároveň mám o něj starost (jako asi každý). Občas mi ten výkon (možná spíš krouťák) prostě nestačí. 

 

Klidně bych šel do úpravy od APR, ale láká mě to pojištění záruky a relativně rozumné hodnoty v galerii upravených aut. Našel jsem tam se stejným motorem jeden Golf VII a jedno RS3 TSI. 

http://www.xtuning.cz/reference/skoda/octavia-iii-12-2012

http://www.xtuning.cz/reference/volkswagen/golf-vii-11-2012

Editováno: , autor: bigfin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 1 rok později...

Já ano, i když se jedná se o nalití jako u APR, necpou aspoň nesmyslné tlaky, které stejně předokolky nepřenesou. Takže REVO je rozhodně lépe.

Co se týká měření, tak obě firmy uvádějí nesmyslné hodnoty. APR dealer přesahuje až o 60PS i to co uvádí sámotné APR, a REVO dealer CZ používá zcela nepřesnou technologii měření,

jejich grafy neodpovídají ani sérii, jak hodnotami, tak především průběhem.  Měřit na silnici je také pěkný nesmysl, ale kluci jsou obchodníci a chtěli ušetřit za zkušebnu.

 

U REVO softwarů je největší výhodou velká podpora pro Evropský trh, všechny softwary se vyvíjí a testují přes rok. Po každé úpravě auto logujeme a kontrolujem všechny hodnoty a kvalitu benzínu. To APR dealery nedělají.¨  Tohle je google překlad marketingových žvástů. Zajímalo by mě jak se loguje kvalita benzínu. Maximálně mohu z diagnostiky dle adaptace lambdy poznat /přibližně / oct číslo.

Pokud jde o úpravu Fabie co máš v popisku, napiš např. uživateli lumpo a zeptej se jak funguje.

Pokud bude číst Bořek, bylo by dobré aby si některé auto přijel osobně odměřit a zjistil kde je pravda. Nemám problém ani s tím, že bude za volantem.

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejvetsi pruser je, kdyz zacnou komentovat lide, kteri sami nalevaji “software” a APR je tedy jejich velka konkurence. To se pak clovek dozvi veci...

Rada pro tazatele: neptej se nikdy v podobnych forech, kde se pouze hadaji “prodavacky” vcetne motorpowera. To, co odepsali z Reva je pekna blbost. Typoval bych to na Tresnaka nebo nekoho podobneho z hardcore haters. Tam jsem se take dozvedel plno neskutecnych zvastu na APR. A je to celkem skoda, Revo i APR jsou oba dost kvalitni a pomerne srovnatelne produkty. Jen nektere ceske prodavacky holt delaji ostudu. Nebal bych se ani jednoho produktu. Jen u Reva bych se bal ceskeho dealera (RSR-Performance). Pro Revo bych sel radeji do zahranici, u RSR strasne lzou a neustale se venuji pouze boji proti APR, misto aby se venovali tomu, ukazat kvality Reva. Ja osobne Ti mohu doporucit APR z pohledu pouheho zakaznika. Software byl take vyvijeny nekolik mesicu (az rok), nez se dostal do prodeje (kolikrat si az rikam, ze APR fakt trva, nez produkt pusti zakaznikum). Byl testovany po celem svete (hlavne v USA) na vozech vlastnenych primo APR (pripadne partnery). Az byl otestovan, tak se dostal do prodeje. Zadne testovani na zakaznicich. Software je neustale updatovan a pokud vyjde nova verze, tak mas narok na update zdarma. Takze to neni uplne pravda, co pisi (asi) z RSR (nechci rikat Reva, protoze jsou to pouhe prodavacky). Nicmene verim, ze u Reva to bylo s vyvojem podobne. U APR vidim hlavni vyhodu skrz doplnky, ktere na miru pro jejich software a dany motor nabizi (od sani, pres intercooler az treba po prvni cast vyfuku). Je toho ale samozrejme daleko vic. Revo nema tolik doplnku a proto si majitele jejich sw uprav kupuji od Forge, VW Racing a ruzne to skladaji. Spatne to asi neni, nicmene ja jsem zastance toho, mit jak softwarovou upravu, tak “hardwarovou” od jednoho vyrobce. Jelikoz vse bylo vyvijeno a testovano dohromady. Idealni je si APR i Revo vyzkouset. U techto velkych firem se clovek moc nema ceho bat. Je to overeno zakazniky po celem svete. Kdyby meli spatne upravy, tak dnes nejsou tam, kde jsou. Ani s nejlepsim marketingem (ktery jim pak stejne nici jednotlive prodavacky). Skrz APR Ti poradim Aldu Alessiho z Brna (hppower.cz). Nic proti Borkovi, on je solidni, nicmene obcas se taky nechava vtahnout do boje ze strany Tresnaka a dalsich z RSR (“Reva”) a to je skoda.

 

PS: s tim rozdilem 60ps od APR jsem se vazne zasmal. Pripadne sem prosim hod konkretni, podlozeny priklad kdy APR dealer neco presterelil oproti samotnemu APR. Dealeri (aspon v CR) uvadi naprosto stejne hodnoty, je to pouhy (kolikrat az strojovy) preklad primo ze stranek APR, LLC. A kdo setri za zkusebnu? Treba Alda (jihomoravsky dealer APR) ji ma [emoji4] Nicmene s tom logovanim kvality benzinu mas pravdu, to jsem se zasmal jeste vic.

  • Líbí se mi 2
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...