Listopad 26, 201410 r Není to detekovatelné. Každý zápis je detekovatelný i od APR. Nevyprávěj tu lidem pohádky. Má však jednu výhodu. Programovatelný org mód. Pokud by byl větší problém a auto se řešilo přes technika VW, tak na to přijde během 5min.
Listopad 26, 201410 r takže když se mi vysype turbo, s upravou treba od APR, neda se to nejak zas dostat do originalu, prehrat zpet a delat, ze nic? proste na to u škodovky prijdou?
Listopad 26, 201410 r 220/230 hp jsou identické motory a liší se jen jiným naladěním. 280hp verze v Leonu zase sdílí věci s Golfem R, AUDI S3 a TTS. Liší se minimálně turbem, které je jiné. To turbo jde dát kus za kus i na 220/230hp verzi, na což budu mít jistě brzy také naladění. Není to detekovatelné. Každý zápis je detekovatelný i od APR. Nevyprávěj tu lidem pohádky.Má však jednu výhodu. Programovatelný org mód. Pokud by byl větší problém a auto se řešilo přes technika VW, tak na to přijde během 5min. Chápu, že se nemáš čeho chytnout, ale pokud nemůžeš své tvrzení nikterak podložit, tak tu nerozsévej bludy. Díky. Na svém tvrzení si trvám. U jednoho mého zákazníka s vadným turbem byl i technik z Boleslavi a nic nenašel. U druhého se auto jen "napíchlo" na škodováckou velkou diagnostiku a také nic. Tyto věci mám jak ze svých zkušeností, tak od APR, tak od ostatních dealerů APR po celém světě, se kterými jsem v kontaktu (a že jsem se o tohle hodně zajímal). Výsledek je takový, že žádnému APR zákazníkovi nikdy nepadla záruka. Jeden příklad. APR si tady v Německu koupilo Golfa 7 R, aby na něm testovalo jejich úpravu (testují ho už skoro rok. Testuješ také své úpravy, jestli fungují za všech podmínek?). Odešlo turbo. Auto oblepené samolepkama se odvezlo dealerovi a ten se samozřejmě ptal, zdali to bylo úpravené, protože by jinak padla záruka. Dealer samozřejmě věděl, komu auto prodal a tak se na auto přijeli podívat technici VW a nic v ŘJ nenašli. Pokud toto nenajdou ani technici VW v Německu, tak je to, a nejen to, pro mě prostě jasný důkaz toho, že moje tvrzení není lživé. Znovu bych tě tedy poprosil, aby pokud něco řekneš, tak abys to měl podložené. Jinak se jedná o pomluvu. Díky Upraveno Listopad 29, 201410 r od Mustafa
Listopad 27, 201410 r Ahoj Mustafo, být technikem jak v Boleslavi tak v Německu, být tedy "nic nenajdoucím" technikem přece není "jasný důkaz" Mne spíše zajímá-na dealerův dotaz zda bylo auto upravené, odpověděli pravděpodobně, že nebylo jinak by asi nikdo z Wolfsburgu nepřijel a neříkali by, že padne záruka (kdyby tedy bylo upravované). Já bych tedy potřeboval vědět, jax to myslel. To není žádné rýpání, nejsem ani konkurenční ladič ani prodejce. Jen už teda bych taky chtěl něco zkusit, když mi na erese končí záruka....a do světa zatím nejde...a vzhledem k tomu, že to není málo peněz, jak za to udělátko co nabízíš v zastoupení firmy, tak za případnou GO motoru, tak se fakt jen ptám. Názor z mého předchozího příspěvku znáš, tak prosím o dovysvětlení. Děkuji a hodně úspěchů
Listopad 27, 201410 r Ne je to o lidech, jinak na nových jednotkách je loging událostí , SVA, OTP. Zamknuté sektory, nedají se přepsat, dají se číst. Pokud to umím já , předpokládám, že to umí i školený technik. Je jenom otázka jeho vůle jak to dopadne. Tvrzení, že nelze odhalit je to čemu věříš tak maximálně ty. neměl jsem čas najít v češtině Na jednotkách MED17 a EDC17C46 to umím opravdu neprůstřelně, ale jako bypas, ne jako programovací možnost. Na nových jednotkách to zatím neumím. Snad to vypadá s obrázky přesvědčivě. Stačí také otevřít německá fóra atd. Používají se max převzaté záruky a to jak APR, ABT atd. To ještě pouze za splnění určitých podmínek, tak aby nedošlo ke ztrátě homologace. Upraveno Listopad 27, 201410 r od motorpower
Listopad 27, 201410 r Co se týká testování, vycházím z dlouhodobého testování v rámci koncernu v DE, kde mám určité kontakty. Dále z vlastního testování , úpravy aplikuji i na svých vozech, nebo jsi myslel , že jezdím hromadou? Co se týká garance nevím, že by byl s nějakým autem problém, za prvé dělám střídmé úpravy, žádné nesmyslné hodnoty točivého momentu, za další se zákazníky jednám na rovinu. A pokud něco bylo, tak proběhlo na základě lidských vztahů, ne na tom co ty tvrdíš. Oba moje poslední příspěvky jsou na mustafu, pochopitelně i pro ostatní k tématu. Upraveno Listopad 27, 201410 r od motorpower
Listopad 27, 201410 r za mne tedy velmi presvedcive. bohuzel no...ja se naivne domnival, ze se da pri problemu (auto jede na zaruku do servisu) nahrat origo mod, a nikdo nic nepozna. takze jednoducha odpoved zni, ze pozna (bude li chtit). je to tak?diky
Listopad 27, 201410 r františek To je právě ono, bude-li chtít. Sérii lze vrátit/ ne bez dalších stop/ u APR pokud lze nastavit orig, páčkou i u nových modelů, je to ještě jednodušší, ale nikdy to není 100%. A vždy existuje první zápis mimo servis. A v tomto si myslím je to od mustafy neseriózní. Lepší je rizika přiznat než tvrdit, že je něco neprůstřelné. A jemu, mě i dalším to asi většinou vyjde, buď se nic nepokazí, nebo se věc nějak vyřeší.
Listopad 27, 201410 r ok ok. ja mam nabidku od Dieselpoweru, APR, upravoval jsem u nich kazdy auto. taky me v podstate uklidnovali, ze se to da nejak zaridit...navic mi nikdy nic motorovyho neodeslo. u toho dvoulitru, co tam hrozi za prusery, turbo? nebo je to tu moc kratce na nejaky soudy?
Listopad 27, 201410 r Řeknu ti to tak,může se tam vysrat dneska cokoliv u čehokoliv Můžeš mít i seriovku a běžně něchtějí uznávat reklamace, takže musíš potom tvrdě jít... Upraveno Listopad 27, 201410 r od kokta7
Listopad 27, 201410 r APR je programátorsky trochu jinde, než ostatní. Jejich úprava mimo jiné neovlivní ten jak říkáš " A vždy existuje první zápis mimo servis." APR nepřejímá žádnou záruku. APR pracuje s tím, že jejich úprava je nezjistitelná. Ten Golf R co byl v tom Německu v servisu na reklamaci, byl ve válečných barvách, takže i když řekli, že nic neupravovali, tak to stejně zjištovali přes technika od VW a ten nic nezjistil. Tyhle informace jsou potvrzené. Nic neseriózního zde nenabízím. Nabízím zde chip, který je perfektně zvládnut jak "ladičsky", tak programátorsky. Motorpower: Co se týče toho testování, tak jsem se ptal, netvrdil jsem nic
Listopad 27, 201410 r To asi budou mimozemšťani... PROM nebo také OTP je elektricky "jednorázově" programovatelná permanentní paměť. Tato paměť se používá podobně jako ROM. Každý bit PROM je při programování možné přepsat z 1 na hodnotu 0, avšak tato změna je nevratná. ... http://cs.wikipedia.org/wiki/OTP A je u Infineon tricore součástí interní paměti jako sektor Upraveno Listopad 27, 201410 r od motorpower
Listopad 27, 201410 r To by pak asi i odpovídalo např. tomuto tématu http://www.audizine.com/forum/showthread.php/475100-Warning-Audi-flagged-my-car-as-being-tuned-due-to-flash
Listopad 27, 201410 r Nabízí, dyť jsou dealeři APR. Pokud je to tak (na www jsem to nenašel), tak je to jedině dobře, přeci jen, dealer, který je i opravdu úpravce a má zkušenosti, je lepší, než dealer, ač spolumajitel APR :-)
Listopad 27, 201410 r Dieselpower tyto úpravy ani nenabízí, myslím tím TFSI. ale ano. mam od nich udelanou 1,8 tsi
Listopad 27, 201410 r To by pak asi i odpovídalo např. tomuto tématu http://www.audizine.com/forum/showthread.php/475100-Warning-Audi-flagged-my-car-as-being-tuned-due-to-flash presne, vcera jsem se v tom hrabal. apr u audi temer vzdy detekovano.
Listopad 27, 201410 r Pokud ten člověk nepostupoval podle pokynů od APR, tak se tak mohlo stát. Ke všemu máte nějaký návod, který pokud nebudete dodržovat, tak se pak může něco stát. Jinak by to možná chtělo si ten thread přečíst. To asi budou mimozemšťani... PROM nebo také OTP je elektricky "jednorázově" programovatelná permanentní paměť. Tato paměť se používá podobně jako ROM. Každý bit PROM je při programování možné přepsat z 1 na hodnotu 0, avšak tato změna je nevratná. ...http://cs.wikipedia.org/wiki/OTP A je u Infineon tricore součástí interní paměti jako sektor Abychom si ujasnili termity. Pokud se toto přepíše, tak se pak objeví kód TD1, viz jeden z tvých obrázků. Je to tak? Upraveno Listopad 27, 201410 r od Mustafa
Listopad 27, 201410 r K čemu návod, když tvrdíš, že to nejde detekovat a tedy se není čeho bát? Pokud je tedy potřeba dodržovat návod a udělat nějaké úkony, tak pak to není nedetekovatelné, jen, dejme tomu, to lze udělat nedetekovatelným. Mám ale za to, že jsou situace, kdy prostě manipulovat s čímkovi nejde. Třeba se majitel rozseká, bude odvezen do nemocnice a vůz bude rovnou předán do servisu.
Listopad 27, 201410 r U všeho máš nějaký obchodní podmínky, popřípadě návod. Vše tohle se člověk před úpravou dozví. Je zajímavý, že s tímhle neměl nikdo z mých zákazníků problém, ale mají s tím problém pouze podobní rejpalové (viz tvoje veškerý příspěvky na mojí adresu). APR nebo já nedokážeme ovlivnit to, jak zákazník užívá auto. Co ale můžeme udělat je to, že dáme zákazníkovi takový servis, že o tu záruku přijít nemusí (distribuce APR přímo v dealerství Škody atd..), pokud dodrží naše podmínky. Je potřeba si uvědomit, že zákazník, který si auto upraví, tak za to samozřejmě nese plnou odpovědnost a musí počítat i s tím, že může nastat situace, kdy ty podmínky nedokáže splnit. Upraveno Listopad 27, 201410 r od Mustafa
Listopad 27, 201410 r a jaky jsou ty podminky mohu li se zeptat, to jsou podminky uzivani pak nejaky? ci castejsi servis...co mas na mysli?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.