Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

220/230 hp jsou identické motory a liší se jen jiným naladěním. 280hp verze v Leonu zase sdílí věci s Golfem R, AUDI S3 a TTS. Liší se minimálně turbem, které je jiné. To turbo jde dát kus za kus i na 220/230hp verzi, na což budu mít jistě brzy také naladění.

 

Není to detekovatelné. :)
 
Každý zápis je detekovatelný i od APR.  Nevyprávěj tu lidem pohádky.
Má však jednu výhodu. Programovatelný org mód.  Pokud by byl větší problém a auto se řešilo přes technika VW, tak na to přijde během 5min.


Chápu, že se nemáš čeho chytnout, ale pokud nemůžeš své tvrzení nikterak podložit, tak tu nerozsévej bludy. Díky. Na svém tvrzení si trvám. U jednoho mého zákazníka s vadným turbem byl i technik z Boleslavi a nic nenašel. U druhého se auto jen "napíchlo" na škodováckou velkou diagnostiku a také nic. Tyto věci mám jak ze svých zkušeností, tak od APR, tak od ostatních dealerů APR po celém světě, se kterými jsem v kontaktu (a že jsem se o tohle hodně zajímal). Výsledek je takový, že žádnému APR zákazníkovi nikdy nepadla záruka. Jeden příklad. APR si tady v Německu koupilo Golfa 7 R, aby na něm testovalo jejich úpravu (testují ho už skoro rok. Testuješ také své úpravy, jestli fungují za všech podmínek?). Odešlo turbo. Auto oblepené samolepkama se odvezlo dealerovi a ten se samozřejmě ptal, zdali to bylo úpravené, protože by jinak padla záruka. Dealer samozřejmě věděl, komu auto prodal a tak se na auto přijeli podívat technici VW a nic v ŘJ nenašli. Pokud toto nenajdou ani technici VW v Německu, tak je to, a nejen to, pro mě prostě jasný důkaz toho, že moje tvrzení není lživé. Znovu bych tě tedy poprosil, aby pokud něco řekneš, tak abys to měl podložené. Jinak se jedná o pomluvu. Díky :)

Editováno: , autor: Mustafa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Mustafo, být technikem jak v Boleslavi tak v Německu, být tedy "nic nenajdoucím" technikem přece není "jasný důkaz" Mne spíše zajímá-na dealerův dotaz zda bylo auto upravené, odpověděli pravděpodobně, že nebylo jinak by asi nikdo z Wolfsburgu nepřijel a neříkali by, že padne záruka (kdyby tedy bylo upravované). Já bych tedy potřeboval vědět, jax to myslel. To není žádné rýpání, nejsem ani konkurenční ladič ani prodejce. Jen už teda bych taky chtěl něco zkusit, když mi na erese končí záruka....a do světa zatím nejde...a vzhledem k tomu, že to není málo peněz, jak za to udělátko co nabízíš v zastoupení firmy, tak za případnou GO motoru, tak se fakt jen ptám. Názor z mého předchozího příspěvku znáš, tak prosím o dovysvětlení. Děkuji a hodně úspěchů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne je to o lidech, jinak na nových jednotkách je loging událostí , SVA, OTP. Zamknuté sektory, nedají se přepsat, dají se číst. Pokud to umím já , předpokládám, že to umí i školený technik. Je jenom otázka jeho vůle jak to dopadne. Tvrzení, že nelze odhalit je to čemu věříš tak maximálně ty. 

post-8354-0-93211000-1417082679_thumb.jppost-8354-0-37994400-1417082707_thumb.jppost-8354-0-98691900-1417082720_thumb.jppost-8354-0-80544000-1417082739_thumb.jp neměl jsem čas najít v češtině

Na jednotkách MED17 a EDC17C46 to umím opravdu neprůstřelně, ale jako bypas, ne jako programovací možnost.

Na nových jednotkách to zatím neumím.

Snad to vypadá s obrázky přesvědčivě. Stačí také otevřít německá fóra atd. Používají se max převzaté záruky a to jak APR, ABT atd.

To ještě pouze za splnění určitých podmínek, tak aby nedošlo ke ztrátě homologace.

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týká testování, vycházím z dlouhodobého testování v rámci koncernu v DE, kde mám určité kontakty. Dále z vlastního testování , úpravy aplikuji i na svých vozech, nebo jsi myslel , že jezdím hromadou? Co se týká garance nevím, že by byl s nějakým autem problém, za prvé dělám střídmé úpravy, žádné nesmyslné hodnoty točivého momentu, za další se zákazníky jednám na rovinu. A pokud něco bylo, tak proběhlo na základě lidských vztahů, ne na tom co ty tvrdíš.

Oba moje poslední příspěvky jsou na mustafu, pochopitelně i pro ostatní k tématu.

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

františek

To je právě ono, bude-li chtít. Sérii lze vrátit/ ne bez dalších stop/ u APR pokud lze nastavit orig, páčkou i u nových modelů, je to ještě jednodušší, ale nikdy to není 100%. A vždy existuje první zápis mimo servis.

A v tomto si myslím je to od mustafy neseriózní. Lepší je rizika přiznat než tvrdit, že je něco neprůstřelné. A jemu, mě i dalším to asi většinou vyjde, buď se nic nepokazí, nebo se věc nějak vyřeší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

APR je programátorsky trochu jinde, než ostatní. Jejich úprava mimo jiné neovlivní ten jak říkáš " A vždy existuje první zápis mimo servis." APR nepřejímá žádnou záruku. APR pracuje s tím, že jejich úprava je nezjistitelná. Ten Golf R co byl v tom Německu v servisu na reklamaci, byl ve válečných barvách, takže i když řekli, že nic neupravovali, tak to stejně zjištovali přes technika od VW a ten nic nezjistil. Tyhle informace jsou potvrzené. Nic neseriózního zde nenabízím. Nabízím zde chip, který je perfektně zvládnut jak "ladičsky", tak programátorsky.

 

Motorpower: Co se týče toho testování, tak jsem se ptal, netvrdil jsem nic ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To asi budou mimozemšťani...

 

  1. PROM nebo také OTP je elektricky "jednorázově" programovatelná permanentní paměť. Tato paměť se používá podobně jako ROM. Každý bit PROM je při programování možné přepsat z 1 na hodnotu 0, avšak tato změna je nevratná. ...
    http://cs.wikipedia.org/wiki/OTP
  2. A je u Infineon tricore součástí interní paměti jako sektor
Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud ten člověk nepostupoval podle pokynů od APR, tak se tak mohlo stát. Ke všemu máte nějaký návod, který pokud nebudete dodržovat, tak se pak může něco stát. Jinak by to možná chtělo si ten thread přečíst.
 
 

To asi budou mimozemšťani...


  • PROM nebo také OTP je elektricky "jednorázově" programovatelná permanentní paměť. Tato paměť se používá podobně jako ROM. Každý bit PROM je při programování možné přepsat z 1 na hodnotu 0, avšak tato změna je nevratná. ...
    http://cs.wikipedia.org/wiki/OTP
  • A je u Infineon tricore součástí interní paměti jako sektor

Abychom si ujasnili termity. Pokud se toto přepíše, tak se pak objeví kód TD1, viz jeden z tvých obrázků. Je to tak?

Editováno: , autor: Mustafa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K čemu návod, když tvrdíš, že to nejde detekovat a tedy se není čeho bát? Pokud je tedy potřeba dodržovat návod a udělat nějaké úkony, tak pak to není nedetekovatelné, jen, dejme tomu, to lze udělat nedetekovatelným. Mám ale za to, že jsou situace, kdy prostě manipulovat s čímkovi nejde. Třeba se majitel rozseká, bude odvezen do nemocnice a vůz bude rovnou předán do servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U všeho máš nějaký obchodní podmínky, popřípadě návod. Vše tohle se člověk před úpravou dozví. Je zajímavý, že s tímhle neměl nikdo z mých zákazníků problém, ale mají s tím problém pouze podobní rejpalové (viz tvoje veškerý příspěvky na mojí adresu). APR nebo já nedokážeme ovlivnit to, jak zákazník užívá auto. Co ale můžeme udělat je to, že dáme zákazníkovi takový servis, že o tu záruku přijít nemusí (distribuce APR přímo v dealerství Škody atd..), pokud dodrží naše podmínky. Je potřeba si uvědomit, že zákazník, který si auto upraví, tak za to samozřejmě nese plnou odpovědnost a musí počítat i s tím, že může nastat situace, kdy ty podmínky nedokáže splnit.

Editováno: , autor: Mustafa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...