Mustafa Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 Viz soukromá zpráva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 (editace) Taky by mně to zajímalo, co jsou to za podmínky, které jsou tak tajné, že se dostanou až skutečnému zákazníkovi. Mustafa: Ano, rejpu, ale důvody jsem Ti soukromě i veřejně sdělil. Děláš dle mého ostudu jistě dobré značce APR a i proto jsem rád, že Dieselpower je zastupuje taky. Sice to nemění nic na tom, že mi nemají co nabídnout, ale pokud by se změnila situace, tak půjdu jistě radši k nim. Co se týče toho, že zákazníci neměli problémy. No, možná ne, možná ano a mlčíte, pro jistotu. To jsou stejná "fakta", jako když napíšeš, že APR mělo v servisu polepený vůz a to je důkazem, že VW jistě dělal vše proto, aby našel úpravu a nenašel. Průkaznost nulová. Tím se navážím do Tvého tvrzení, a ne do APR, aby bylo jasno, protože z diskuzí v zahraničí vím, že APR se většinou chová korektně a vystupují slušně a solidně a to i když se ukáže, že nejsou neomylní. Neosočují moc konkurenci a někdy prostě uvedou, že oni na to jdou jinak, ale to neznamená, že jsou jiní horší. Jinak, ke zmíněnému, dle Tebe vycucanému dieselovému průběhu konkurence, tak APR průběh, který jsi zveřejnil a uznal, že není OK a zatím ani po více, než měsíci, nezveřejnil opravu, je taky přece blíže dieselu, než benzínu. A to ho máš tedy změřený a ne vycucaný. Už je to nějak vyřešené? Editováno: 27. Listopad 2014, autor: swenak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 (editace) Vidím, že se mnou máš velký problém a evidentně si pleteš pojmy z dojmy. Viz to navážení se do ostatních úpravců. Jediné, co jsem zde dělal, tak bylo naopak odrážení útoků ostatních úpravců, popřípadě jejich fandů, vůči APR, které se teď přelilo na útoky vůči mně. Nic jiného vám totiž už asi nezbývá a to jsem rád Tím asi končí moje veškerá komunikace s tebou, jelikož se tu nehodlám dál přít s někým, kdo má neustále svou pravdu a nedělá nic jiného, než že rýpe, podrývá atd. Pro více informací můžeš napsat mému sub-dealeru Dieselpoweru Editováno: 27. Listopad 2014, autor: Mustafa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 (editace) No..jeste dodam, ze jsem u DP ve spojeni s Reeshou a p.Bělským, včera jsem s nimi mluvil, prověřují, jak to je při flashi ECU, zda je tam nejaky poctiadlo, ci co, jisty si nebyl, ale zitra jeste zavolam, kazdpoadne, jisty tim, ze by to detekovatelny nebylo, si nejsou, na druhou stranu se snazili rozptylit me obavy z pruseru pri pripadny reklamaci, ze by se napr pri vadnym turbu nahral origo soft a pak by to melo jit hladce. ale..vse to bylo ve smyslu.."ja myslim" a ne "jednoznacne vim, mam potvrzene". zavolam jim zitra, co zjistili. treba nezjisti nic:) a sub dodavatel..to nevim, kdyz sem rikal mustafa..vubec netusili, o kom mluvim... i cenove to maj myslim podobny. ale nevim, muze byt. taky se zeptam Editováno: 27. Listopad 2014, autor: frantisek1979 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 (editace) Vidím, že se mnou máš velký problém a evidentně si pleteš pojmy z dojmy. Viz to navážení se do ostatních úpravců. Jediné, co jsem zde dělal, tak bylo naopak odrážení útoků ostatních úpravců, popřípadě jejich fandů, vůči APR, které se teď přelilo na útoky vůči mně. Nic jiného vám totiž už asi nezbývá a to jsem rád Tím asi končí moje veškerá komunikace s tebou, jelikož se tu nehodlám dál přít s někým, kdo má neustále svou pravdu a nedělá nic jiného, než že rýpe, podrývá atd. Pro více informací můžeš napsat mému sub-dealeru Dieselpoweru Nemám s Tebou žádný problém, prostě se bavím a nastavuju zrcadlo:-) Je to jen pár dnů, co jsi na jeden zveřejněný modelový graf napsal, že je vycucaný a že úpravce si plete diesel s benzínem. Není tomu tak? To je jen můj dojem? A to, že díky mým dojmům přestaneš se mnou komunikovat? Mně to nevadí :-) Ale jak chceš někomu nabízet produkty, když neumíš svá tvrzení podložit fakty a máš problém zveřejnit obchodní podmínky. Alespoň jsi konečně uvedl, že úprava je na riziko majitele vozu. Doteď to vypadalo, že snad dáváš nějaké mega záruky na to, že se nic nestane. A pokud je DP opravdu subdodavatel, nemění to nic na tom, že je to jiná úroveň přístupu a komunikace. Editováno: 27. Listopad 2014, autor: swenak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 Mustafa je tady přezdívka na foru (8 let stará), která vznikla z nějaký recese, kterou se mi nedaří všude změnit. Pokud jim řekneš Bořek Hudák Hothatchshop, tak to vědět budou Ano, to jsem napsal a nijak jsem toho úpravce nehanil. Doložil jsem to printscreenem, ze kterého je jasný, že to nemá s realitou nic společného. To je tak k těm faktům, který mi tu neustále podsouváš, že nemám. Vždy jsem své tvrzení narozdíl od ostatních doložil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 Čím, že jsi to podložil? A napsat, že si někdo cucá z prstu průběh a plete si diesel s benzínem je snad pochvala jeho práce? A to hlavně vzhledem k průběhu APR, kterým se tady chlubíš? A psal jsi, že už nebudeš se mnou komunikovat;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 Neustále se motáš kolem jednoho grafu jednoho auta, u kterého bylo jasně řečeno, že to auto má oproti jiným tuto neduhu a na tom stavíš svoje pomluvy, viz to, co jsi tedka postnul na vw-club. Jsou domluvené dvě auta na brzdu, které jasně ukáží, na čís traně je pravda. Pokud ti tohle nepříjde jako graf vycucaný z prstu, tak potom chápu asi... Už mě dál nebaví, tu furt vyvracet nějaký pomluvy, fámy atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 Reguju na to, co postuješ a jen uvádím údaje, které jsou ověřitelné a které sám zveřejňuješ. Takže to asi nebude pomluva, ani fáma, když ale máš pocit, že tomu tak je, můžeš mně zažalovat. Co se týče grafů, nevím, z čeho vychází, asi z modelu, který je v reálu "stejně totožný" s realitou, jako je totožný model APR s realitou APR. Ale dovolit si napsat, že je vycucaný z prstu a že si pletou diesel a benzín, to bych si nedovolil, hlavně v případě, že bych se chlubil něčím podobným, co je již naměřené, jako Ty. A že se motám kolem jednoho grafu? No, jistě, protože byl nanic a trval jsi na tom, že je OK. A doteď jsi neuvedl, o co jde a jak to bude vyřešeno. A co další grafy a auta? Taky nedořešeno, nebo možná jo, ale není o tom nikde psáno. Opakuji, toto není mířeno proti APR, jistě na tom pracují a bude vyřešeno, nebo je možná opravdu problém ve všech autech včetně těch, co mají najeto 0-0-nic, ale máš pořád týdny něco domluveno a pořád nic. Je to minimálně podezřelé, kdy nejdříve mnoho hrrr hrr vyjádření a pak týdny nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 (editace) Graf převzali z TDI úpravy i s uvedenými otáčkami motoru... Jak mi vysvětlíš, že v tisíci otáčkách najednou vykouzlili o 50+ Nm větší krouťák, když turbo zabírá až kolem dvou tis? Editováno: 27. Listopad 2014, autor: Mustafa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 No, tak možná to bylo jen copy-paste a pak se to upraví, aby mohli vytvořit profil novému grafu. Ale co to má s jejich prací, nebo s realitou, je věc prostě jiná. Takže o to míň je důvod se vyjadřovat, jak se vyjadřuješ. Ale to je věc, která je na Tobě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 (editace) Já se vyjadřoval vůči tomu grafu. Ale je vidět, jak já hned dělám ostudu, zatímco oni jen copy-paste, a pak se to upraví . Neděláš nic jiného, než že vytahuješ věci z kontextu, překrucuješ je jen proto, aby si mohl někoho zhanit. Editováno: 29. Listopad 2014, autor: Mustafa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 Ty děláš ostudu způsobem. Abych to přiblížil, je to jako, kdybych teď napsal, že jsi negramota, analfabet, neumíš dobře anglicky, protože máš na www hodně chyb v textech, překladech, které někdy nedávají smyslu a vypadají strojově jako přes translator. Ale nenapíšu to, protože vím, že to není jednoduché a že někdy se na podobných věcech pracuje postupně a vychytává se to za provozu. Je to teď více jasné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Holajs Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 nevim co se tady porad resi, porad dokola napadani chipu kdyz ho nechci(zaruka, zivotnost) tak to neresim hm? uz se to tady pomale stalo jako tema benzin vs nafta. Jinak auto beru jako spotrebni zbozi, nepotrebuji aby najelo 400 000, predesle auto 260 000km od 30 000km chip porad slouzi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 Ale o tom to vůbec není, pokud se lépe podíváš. Já chip mám a myslím, že dost nad limit a nečekám, že mi motor vydrží tolik, kolik série, problém je, že se tady píšou určité "polopravdy" a to může pak někoho zmást, resp. může mít falešný pocit jistoty a vybrat si třeba APR jen proto, že údajně něco garantuje (opět, nic proti APR). To, že Ty nemáš vůz na to, aby najel 400tis neznamená, že jiní to tak nechtějí, resp. že by ho třeba po půlce rádi prodali, připadně chtějí úpravu ještě před skončením záruční lhůty. Ale jak už tady zaznělo (a snad to bude i na www), tak je to na vlastní odpovědnost a APR prostě nemůže 100% garantovat, že se nestane, že by v případě závady nebyla vypovězena záruční oprava z důvodu odhalení úpravy (resp. nebyl alespoň pokus o vypovězení). A o tom, že namísto zveřejnění jasných pokynů, resp. podmínek užívání, se tu zatím dovídámé určité zamlžené informace (mi to příminá podporu prodeje magnetů na snížení spoťreby a zvýšení výkonu, nebo co to vše umí), ani nemluvě. To je celý problém. Pak to vypadá (a mám za to, že je to záměr), že co se týče záruk a možností utajení, nabízí APR něco extra navíc a tedy je obhajitelná cena produktů (opět, nic proti APR a produktům). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 amen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 29. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2014 benzin vs. diesel .) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 29. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2014 (editace) NewDoc 14.pdf omlouvam se za kvalitu bylo to pres mobil. jinak benzin a diesel rs do 3500 stejne...(mam z DP, snad se nebudou zlobit za zverejneni) Editováno: 29. Listopad 2014, autor: frantisek1979 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 29. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2014 (editace) Pokud se upraví vůz u APR, tak servisu na diagnostice mimo jiné nevyskočí hláška TD1 (viz obrázek popisující odhalení chipu servisem od Motorspowera), že vozidlo bylo upraveno. To znamená, že se nic o úpravě neodešle výrobci (Škoda, VW, AUDI, SEAT) a nepříjde se tak o záruku. To není můj výmysl nebo polopravda, je to potvrzený fakt od APR, které upravilo statisíce vozů, ať se to (nebo já) tady Swenakovi líbí nebo ne. Je to věc navíc, kterou nikde jinde nedostanete. Jako věc navíc se to také přímo neprezentuje, protože APR nenese zodpovědnost za to, jestli bude zákazník dodržovat pokyny od APR. U každého auta člověk dostane pokyny a pouze on nese zodpovědnost za to, jestli je bude moci dodržet za všech podmínek a se všemi riziky, se kterými se může s autem setkat. Samozřejmě momentálně budovaná síť dealerů může zákazníkovi poskytnout nějaký servis, aby se rizika minimalizovala. V ČR jezdí již více jak 25 upravených aut s motorem 2,0 TSI MQB. Zákazníci byli na servisních prohlídkách, řešili reklamace, u jednoho se po okruhovém dovádění rozsvítila chybová hláška "překročeny maximální otáčky, záruka na motor zrušena" a ani jeden z nich, diky APR a servisu, který jsem jim poskytl, nepřišel o záruku, i když vím, že u jednoho byl i technik z Boleslavy. Všichni moji zákazníci jsou s výsledkem spokojeni. Víc k tomu asi nemám co říct. Je mi jasné, že některé lidi nepřesvědčím, protože přesvědčit ani nechtějí. Editováno: 29. Listopad 2014, autor: Mustafa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 29. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2014 (editace) NewDoc 14.pdf omlouvam se za kvalitu bylo to pres mobil. jinak benzin a diesel rs do 3500 stejne...(mam z DP, snad se nebudou zlobit za zverejneni) Taky je zajímavé jak je diesel do cca 1300ot v podstatě mrtvý, na rozdíl od beznínu... a to se vždy říkalo, že nafta táhne od spodu.... to už asi neplatí..... Jinak na to že je to serie má TSI 240 hp ... to jde Editováno: 29. Listopad 2014, autor: Napalm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 29. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2014 Hlavně řešit co se děje při 1300 otáčkách, to mě nejde do hlavy.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 29. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2014 A kde si myslíš, že jsou nejčastěji otáčky, když řadí DSG... to by ti mohl nejeden majitel TDI povědět, jak se to motoru líbí, když to točí 1300ot.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 29. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2014 (editace) Já myslel řešit výkon v těchto otáčkách, dsg ti podřádi pokud chceš výkon a kdo ma manuál a stlačí naplno plyn v těchto otáčkách tak je to pro auto fakt super A musíš upřesnit jakého TDI, TDI s 6 cylindri, tam už je to celkem OK. Editováno: 29. Listopad 2014, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 29. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2014 (editace) Není to tady k tématu, komentoval jsem hlavně ten graf, když se dají přes sebe TSI a TDI.... tak je to pěkné, přímé srovnání... Ale mrkni do sekce Ostatní-Octavia III RS, vložil jsem tam test RS TDI (DSG) a pusť si to od času 21:00.... Editováno: 29. Listopad 2014, autor: Napalm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 29. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2014 Mustafa doufám, že jsi jedinný kdo neumí číst. Jinak stačí prohledat google a je tam toho dost o neodhalitelnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.