Přejít na obsah

vytekanie chladiacej kvapaliny z vyrovnavacej nadrzky


r_e_n_e

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

No tak po týdnu v servise kdy to zespod odstrojili, sundali nápravu, úhlovou převodovku 4x4 a vyměnili tekoucí chladič spalin, nádobku i víčko chladiče, vše složili a natlakovali, kdy přes noc to drželo dobře, ale jak se to naplnilo vodou, projelo a zahřálo tak to tlakuje stejně a voda letí přepadem ven..

 

Teď je otázka, jak se sundá hlava, jestli to bude jen těsnění, nebo prasklá hlava, nebo prasklý blok. Nevím co může být nejpravděpodobnější a jestli u tohodle motoru CBBB praskají i bloky, válce? Tlakuje to celkem dost právě, ale bílý kouř není, olej ve vodě ani voda v oleji tak jestli bude stačit srovnat hlava a ventily, zaškrabat blok a nové těsnění

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Taky se mi to stalo, na R. Clio 1,5 dCi - po dojetí a vypnutí motoru bylo slyšet bublání, ani moc netopil během jízdy, po otevření kapoty jsem našel zeblitou expanzku, v ní smrad a mastnota ve vodě (při běhu motoru hadice chlazení byla tvrdá jak kámen), prohořelo těsnění pod hlavou - asi 1mm široká skulina...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Serruste mam superb2 2.0tdi 125kw CR. Menilo sa tesnenie pod hlavou bola na vybrus hlava a ešte sa menil aj chladič egr ventilu či čo to bolo. A mam taky problém ze stále mi mizne voda alebo keď tomu pridám trochu viac tak mi zas vyvarie. Dva dni sa drží normálne voda keď idem opatrne. Už ozaj neviem čo stým nemáte voľáke skúsenosti? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 10. 9. 2021 na 15:01, Kikino3 napsal:

Serruste mam superb2 2.0tdi 125kw CR. Menilo sa tesnenie pod hlavou bola na vybrus hlava a ešte sa menil aj chladič egr ventilu či čo to bolo. A mam taky problém ze stále mi mizne voda alebo keď tomu pridám trochu viac tak mi zas vyvarie. Dva dni sa drží normálne voda keď idem opatrne. Už ozaj neviem čo stým nemáte voľáke skúsenosti? 

Skontroluj hneď prvý chladič klímy, či ho nemáš zničený od kamienkov. 

A druhá vec, že viečko expanzky nedrží tlak. 

Môžem ti dať jedno. Mne tvrdili 2x v zmluvných servisoch, že to je tým. Dokonca mi odvzdušňovali podľa príručky ako píše mpatrikm. Nepomohlo. Bolo to prvým chladičom klímy, ktorý bol zničený. Neprepúšťal dostatok vzduchu na chladič motora. 

Editováno: , autor: r_e_n_e
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Viečko som dával aj druhé a aj tak to robilo. Jeden mi ešte kázal nech skúsim nechať pootvorené viecko že keď je to také natlakovane a robí si to čo chce že keď by bolo otvorené že by mi ju nemalo vyvarit a keď to bude držať tak uvidím apson ci sa za špiny voda ale po 2km keď som tomu pridal tak mi ju hneď vyvarilo. Chladič klímy to môže mať stým niečo spoločné. Keď chladíc klímy je samostatne, samostatné trúbky keď mne myzne chladiaca kvapalina že treba ju doliat a keď tomu jebne.. tak mi ju zas vyvari. Mechanik už hovoril že jedine vymeniť motor že bude volade prasklina. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vsetky tvoje teorie su len ,,famy,,

Ak sa menilo tesnenie pod hlavou zo vsetkych strbin a zahybov stiekla voda a teraz aj ked prejdes stovky kilometrov so vzduchom to ani nehne a ked tomu pridas tak sa prehreje kedze nedokonalo cirkuluje.Vypustit kvapalinu a doplnit a ovzdusnit podla DP.neviem presne tvoj motor no musis to na sto pro odvzdusnit.

 

Vicko nevyberaj nikdy.Mozes to este zhorsit.Udrziava v systeme pretlak a podtlak v urcitych rezimoch.Ak vymenis na pohlad rovnake vicka no s inym mikroventilom tvoj system sa rozladi.a napr.vodna pumpa na volnobeh ani neprekona to co normalne zvladne.Mikroventil moze tiez byt zadrhel ak je upchaty.Ak kupis vicko tak jedine original podla vinka.

 

Posledne.Ak ti mechanik  kvoli zavzdusnenemu systemu radi vymenit motor je tiez ,,no coment,,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
V 13. 9. 2021 na 21:15, Kikino3 napsal:

Mam superb 2 2.0tdi 125km ČR. No skúsim voľakeho iného mechanika. A jak ty hovoríš tak môže to ten vzduch robiť. Že proste idem 20 km potom musím doliat vodu idem 5 km a zas musím doliat vodu a potom je zas 30 km pokoj a zas potom doliat vodu. 

Ahoj, podarilo sa nakoniec vyriešiť problém? Pretože mám rovnakú situáciu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...