Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

stále otevřenej termostat ? 

To by se neohřálo tak rychle vpohodě na 90. No auto je už v servise, pry to bude těsnění když buble ta nádobka a je očouzená..

  • Autor

Tak to je jasné... 

To si mal hneď napísať, že máš špinavú expanzku. 

Tlačí ti spaliny do vody. 

  • 2 týdny později...

No tak po týdnu v servise kdy to zespod odstrojili, sundali nápravu, úhlovou převodovku 4x4 a vyměnili tekoucí chladič spalin, nádobku i víčko chladiče, vše složili a natlakovali, kdy přes noc to drželo dobře, ale jak se to naplnilo vodou, projelo a zahřálo tak to tlakuje stejně a voda letí přepadem ven..

 

Teď je otázka, jak se sundá hlava, jestli to bude jen těsnění, nebo prasklá hlava, nebo prasklý blok. Nevím co může být nejpravděpodobnější a jestli u tohodle motoru CBBB praskají i bloky, válce? Tlakuje to celkem dost právě, ale bílý kouř není, olej ve vodě ani voda v oleji tak jestli bude stačit srovnat hlava a ventily, zaškrabat blok a nové těsnění

 

Typuji na těsnění pod hlavou. Měl jsem  obdobnou zkušenost s feliciíí.

  • 2 týdny později...

Taky se mi to stalo, na R. Clio 1,5 dCi - po dojetí a vypnutí motoru bylo slyšet bublání, ani moc netopil během jízdy, po otevření kapoty jsem našel zeblitou expanzku, v ní smrad a mastnota ve vodě (při běhu motoru hadice chlazení byla tvrdá jak kámen), prohořelo těsnění pod hlavou - asi 1mm široká skulina...

  • 7 měsíců později...

Serruste mam superb2 2.0tdi 125kw CR. Menilo sa tesnenie pod hlavou bola na vybrus hlava a ešte sa menil aj chladič egr ventilu či čo to bolo. A mam taky problém ze stále mi mizne voda alebo keď tomu pridám trochu viac tak mi zas vyvarie. Dva dni sa drží normálne voda keď idem opatrne. Už ozaj neviem čo stým nemáte voľáke skúsenosti? 

Zacal by som odvzdusnenim podla dielnenskej prirucky.Ostava v strbinach vzduch.

  • Autor
V 10. 9. 2021 na 15:01, Kikino3 napsal:

Serruste mam superb2 2.0tdi 125kw CR. Menilo sa tesnenie pod hlavou bola na vybrus hlava a ešte sa menil aj chladič egr ventilu či čo to bolo. A mam taky problém ze stále mi mizne voda alebo keď tomu pridám trochu viac tak mi zas vyvarie. Dva dni sa drží normálne voda keď idem opatrne. Už ozaj neviem čo stým nemáte voľáke skúsenosti? 

Skontroluj hneď prvý chladič klímy, či ho nemáš zničený od kamienkov. 

A druhá vec, že viečko expanzky nedrží tlak. 

Môžem ti dať jedno. Mne tvrdili 2x v zmluvných servisoch, že to je tým. Dokonca mi odvzdušňovali podľa príručky ako píše mpatrikm. Nepomohlo. Bolo to prvým chladičom klímy, ktorý bol zničený. Neprepúšťal dostatok vzduchu na chladič motora. 

Upraveno od r_e_n_e

Anebo fouka okolo noveho zesneni.

Viečko som dával aj druhé a aj tak to robilo. Jeden mi ešte kázal nech skúsim nechať pootvorené viecko že keď je to také natlakovane a robí si to čo chce že keď by bolo otvorené že by mi ju nemalo vyvarit a keď to bude držať tak uvidím apson ci sa za špiny voda ale po 2km keď som tomu pridal tak mi ju hneď vyvarilo. Chladič klímy to môže mať stým niečo spoločné. Keď chladíc klímy je samostatne, samostatné trúbky keď mne myzne chladiaca kvapalina že treba ju doliat a keď tomu jebne.. tak mi ju zas vyvari. Mechanik už hovoril že jedine vymeniť motor že bude volade prasklina. 

Vsetky tvoje teorie su len ,,famy,,

Ak sa menilo tesnenie pod hlavou zo vsetkych strbin a zahybov stiekla voda a teraz aj ked prejdes stovky kilometrov so vzduchom to ani nehne a ked tomu pridas tak sa prehreje kedze nedokonalo cirkuluje.Vypustit kvapalinu a doplnit a ovzdusnit podla DP.neviem presne tvoj motor no musis to na sto pro odvzdusnit.

 

Vicko nevyberaj nikdy.Mozes to este zhorsit.Udrziava v systeme pretlak a podtlak v urcitych rezimoch.Ak vymenis na pohlad rovnake vicka no s inym mikroventilom tvoj system sa rozladi.a napr.vodna pumpa na volnobeh ani neprekona to co normalne zvladne.Mikroventil moze tiez byt zadrhel ak je upchaty.Ak kupis vicko tak jedine original podla vinka.

 

Posledne.Ak ti mechanik  kvoli zavzdusnenemu systemu radi vymenit motor je tiez ,,no coment,,

Mam superb 2 2.0tdi 125km ČR. No skúsim voľakeho iného mechanika. A jak ty hovoríš tak môže to ten vzduch robiť. Že proste idem 20 km potom musím doliat vodu idem 5 km a zas musím doliat vodu a potom je zas 30 km pokoj a zas potom doliat vodu. 

Ale popri tom mi ju nevyvari len mi myzne jedine mi vtedy vyvari keď mu nakladám. 

  • Autor

Kikino... Toto je skôr na kontrolu hlavy a tesnenie pod hlavou. 

Tie tvoje symptómy na to vyzerajú. 

Já bych začal jiným mechanikem. Potenciálních příčin jsou desítky, pokud ti navrhl výměnu motoru, tak ti chtěl říct, ať už k němu nechodíš.

  • 2 měsíce později...
V 13. 9. 2021 na 21:15, Kikino3 napsal:

Mam superb 2 2.0tdi 125km ČR. No skúsim voľakeho iného mechanika. A jak ty hovoríš tak môže to ten vzduch robiť. Že proste idem 20 km potom musím doliat vodu idem 5 km a zas musím doliat vodu a potom je zas 30 km pokoj a zas potom doliat vodu. 

Ahoj, podarilo sa nakoniec vyriešiť problém? Pretože mám rovnakú situáciu. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.