Galvi Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 Jít by to mělo, nejspíš bude jen jiné uchycení, takže upravám se nevyhneš, ale má to smysl na Fabii? Jako nezlob se na mě, ale podle mě je to zbytečnost, ty brzdy co tam máš jsou téměř neunavitelné, jen při hodně brutální jízdě nebo někde na okruhu se začínají unavovat, ale při normální svižné jízdě po silnici se mi to ještě nepovedlo.. Vždyť máš brzdy shodné s RS Fabií, která ma daleko větší výkon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 ...nebo někde na okruhu... Trafil si klinček po hlavičke. Síce 288-ky jazdu na okruhu zvládajú, ale iba preto, lebo pod kapotou mám iba 105 koníkov. Ale keď v budúcnosti pridám ďalších 20-25, tak chcem podobne pridať aj brzdám. A vzhľadom na to, že svoje časy na okruhu zlepšujem najviac neskorším brzdením, pre mňa by to bolo určite plusom. P.s.: A napriek tomu, že som zástanca nenápadnosti (mám rád sleepre), bola by frajerina mať také kotúče na Fábke, nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 E1 jestli seženeš těhlice tak to tam nabastlíš,ale šel bych spíš cestou sportovních brzd od nějakého renomovaného výrobce,možná to vyjde i levněji.Když už tu jsem,nemá někdo z vás zkušenosti s kotouči Brembo Max?Chtěl bych je zkombinovat s destičkami Ate ceramic,na fab1 jsem keramické destičky měl,sice nějakě no name,ale kola byla o 90 proc. čistější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 (editace) Cenu až tak neriešim, predné brzdy z O1 RS sa dajú splašiť za 250 €, čo by som dal aj za sadu lepších kotúčov. A keď už mám brzdiče pre 312mm, tak stále môžem dať ešte aj športové kotúče a doštičky. To ale nebudem robiť, lebo potrebujem brzdy aj na bežné jazdenie, takže nejaké extra športové nechcem kvôli tomu, lebo tie väčšinou slabšie brzdia sa studena.Inak pokukoval som aj po kompletnej sade bŕzd práve od Bremba. Predávajú to na F2 RS, ale má to dva háčiky. Jednou bolo, že tie brzdy sú ešte väčšie a minimom sú 17" kolesá, a úplným zabijíkom bola nakoniec cena okolo 80 tisíc Kč. Editováno: 10. Březen 2015, autor: e1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirda85 Vloženo 10. Květen 2015 Sdílet Vloženo 10. Květen 2015 Ahoj všem, potřeboval bych si pro klid duše ověřit čísla destiček od výrobce Ferodo Origo číslo destiček (viz. Fabie v podpisu) by měla mít 1J0 698 151D (ATE 13.0460-7117.2) a já to potřebuji převést na Ferodo DS Performance. Dle všeho by to mělo být FDS 1398, trefil jsem to dobře?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crazyduke Vloženo 6. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2015 Tak jsem musel objednat a vyměnit přední i zadní kotouče a desky (i přední ložiska), tak jsem objednal přední 288mm TRW + desky TRW a zadní 232mm BREMBO MAX + desky TRW, bo zadní byly úplně KO tak jsem vza MAX - frézované aby si zadní kotouč rovnal destičky. Měl jsem to na O1 i Sharanu a vždy to krásně fungy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 6. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2015 Preco si aj dopredu nedal maxi? ono to je take zvladtne vpredu obycajne a vzadu drazky...pripadne aj dozadu obycajne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The_DoctoR Vloženo 7. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2015 Zdravím jakou originální velikost brzd mám koupit na můj vůz podle VIN: TMBJH25JXC3181069 A jakou značku byste doporučili? Kvůli životnosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 8. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2015 (editace) To akože očakávaš, že podľa tvojho VIN to tu bude niekto dohľadávať? Napíš aspoň motorizáciu a rok výroby!A prečo to vlastne nezmieriaš? Aj keď nedáš dole koleso a zmeriaš to iba približne, dokážeš už určiť správnu veľkosť. Tých kotúčov zas až tak veľa neexistuje. Alebo prečo nevoláš rovno do servisu, ak chceš informáciu na základe VIN. Bežný smrteľník tu k databáze VIN a ešte aj k ETKA nemá prístup. Editováno: 9. Prosinec 2015, autor: e1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The_DoctoR Vloženo 9. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2015 Dnes mi dorazily destičky, objednával jsem si destičky bez senzoru opotřebení, ale vypadá to, že přišly se senzorem, ten vypadá zaslepený. Podle kodu, viz fotografie, je to vše správně, tedy originální díl bez senzoru. http://www.cc-autodily.cz/segmenty-treci-predni-4_4 Půjdou mi tam? Mám vůz škoda Fabia II 1,2 HTP 51kw. Díky. Adam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 9. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2015 Stačí to odstrihnúť ten kábel a máš vybavené. A mali by ak máš strmeň FSIII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The_DoctoR Vloženo 9. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2015 No to já nevím, mám ročník 2012. A jaktože má každý pár destiček jiný kod? :-/ Já doufám, že mi to tam půjde, objednal jsem originál, protože mám auto v záruce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PcGamer Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 Zdarec chystam se menit zadni kotouce. Predek jsem uz menil ten je v poho. Zadni kotouce budu menit prvne a prekvapilo me ze jsem se docet ze se snema musi nejak tocit, kdyz se zatahujou. To neni jak predek?? Ze staci zamacknout a je to?? A jeste jak se steluje rucka?? dela se to v aute na rucce nebo i nejak u kola?? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 Ja keď som menil tak som z kombinačkami piest na strmeni tlačil a zároveň otáčal proti smere hodinových ručičiek až kým nebol dostatočne zasunutý v strmeni. Ručnú som nešteloval nebolo treba, brzdila dobre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 Já jsem pořídil takovou sadu: http://www.univer.cz/sada-pro-montaz-pistu-kotoucovych-brzd-085-0950--id495 Investici máš při první výměně brzd zpátky, než kdybys to nechal udělat v servisu a užiješ jí i na přední brzdy. Ruční brzdu bys neměl vůbec řešit. Bovdeny se před demontáží třmenů musí (z třmenů) vyvlíknout. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PcGamer Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 No rikam si bud je tam "zavit" a musi se to zatocit nebo je to hladky a staci to zatlacit. Oboji me prijde technicky dost divny. Predek sem zatlacit truhlarskou sverkou, de to dobre, tak si myslim vzadu to pujde stejne, jen me prekvapilo to toceni a zaroven tlaceni :-/ No rucku sem si rikal ze se nemusi stelovat jak treba pakny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 Nemusíš mít obavu většinou jdou zadní zatlačit dobře. Samozřejmě musíč otáčet. Já přípravek na zatláčení a otáčení nemám,ale dělám to normálně klíčem na matky od flexky. Stačí jen zaseknout za jednu stranu a otáčet. Zároven prstem tlačit, Aspon mě to tak šlo vždy. Mrkni i do sekce F I je to stejné a máš tam toho popsáno dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PcGamer Vloženo 29. Duben 2016 Sdílet Vloženo 29. Duben 2016 a proc musim zatacet?? to je tam zavit bo co?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 29. Duben 2016 Sdílet Vloženo 29. Duben 2016 (editace) Myslím, že něco jako samostav ručky. Buď pístek bez točení vůbec nepůjde zatlačit a nebo pak bude stále brzdit ruční brzda, pokud tam ty lanka půjdou vůbec vrátit. Editováno: 29. Duben 2016, autor: rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PcGamer Vloženo 4. Červen 2016 Sdílet Vloženo 4. Červen 2016 Zdarec, tak vymeneno. Muselo se tlacit a tocit po smeru hod. rucicek. Ted jen problem. Pedal brzdy se pri seslapnuti propada:-/ kdyz jsem menil desticky tak tam byly ty plisky, tak jsem je tam nechal. Desticky tam sli tiz, ale sli. Muze to mit vliv?? nebo si musim pockat az to "sedne" zatim najeto jen par km, ale 10:-) rucka brzdi jako driv. kotouc se nehreje Diky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PcGamer Vloženo 6. Červen 2016 Sdílet Vloženo 6. Červen 2016 jeste drobnost, kdyz zatahnu rucku tak bere hned na par zubech ale kdyz drzim brzdu a zatahnu rucku tak jede o dost vic nahoru:-/ kde muze byt problem?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 4. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2016 Rovnaké správanie ma aj sestra na fabii s kotúčmi vzadu, nejak som to neriešil keď to dobre brzdí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 1. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2017 Ahoj, objednal jsem na Roomstera 1.2 htp 51kw kotouče a místo 288*22 mi poslali 280*22 z Octavie 1. Nevíte, zda to bude pasovat?https://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdy-predni-2-2_2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 1. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2017 Tak nic, koukám, že ten O1 má 22 mm a z Roomstera má 25 mm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 4. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2017 Ty máš na motore 1.2HTP 288mm predné kotúče ?? to je pre mňa celkom prekvapenie. Čo viem tak na 1.2HTP sa dávali 256mm kotúče a bubny. Až 1.4ka mala tuším pri verzii N1 predné kotúče 288mm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.