lukino200 Vloženo 25. Květen 2014 Sdílet Vloženo 25. Květen 2014 Byl sem s fábkou na servisu...automechanik vyměnil mi pouzdra stabilizátoru a prasklou prachovku na poloose. Říkal že jak v prachovce byla díra tak měla míň maziva už.....od tý doby co to měl automechanik na opravě tak když sešlápnu plyn a auto de do tahu tak mi jakoby to pravý kolo klepe ..ale pouze v tahu...když sešlápnu spojku nebo nepřidávám plyn tak mám klid.......on říkal že jak se povolil středovej šroub tak mohlo odejít ložisko..ale to se projevuje jinak ne? Pak mě napadá že by to mohl dělat ten kloub že už měl málo maziva a jak mazivo doplnil nebo se s tim hnulo tak je zničenej ten kloub..říkal že tam toho už moc nebylo...co myslíte? dělá to opravdu jenom když de motor do záběru a vyloženě pravé kolo......kola sem přehazoval zepředu do zadu a ráfkem nebo pneumatikou to není...on objednal už nový ložisko ...ale bojím se že ho vyměníme a zjistíme že je to jenom ten kloub Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 25. Květen 2014 Sdílet Vloženo 25. Květen 2014 on říkal že jak se povolil středovej šroub tak mohlo odejít ložisko.. blbosť .... nech radšej skúsi všetko znova podoťahovať,možno na niečo zabudol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 25. Květen 2014 Sdílet Vloženo 25. Květen 2014 Ložisko je u fabie slisované s nábojem,utažení poloosy na něj nemá vliv,ta středová matka se ani moc nemá utahovat,samozřejmě nesmí být volná.Ložisko rozhodně neměnit.Spíš by to mohl dělat ten kloub nebo málo utažená matka polooosy,nebo mechoš na něco zapomněl,jsme jen lidi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 25. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 25. Květen 2014 (editace) Vše je podotahované a žádné vůle nikde nejsou..byl sem ještě u dvou mechaniků. Myslím si že to bude ten kloub...ta díra v prachovce byla dost dlouho....že by to bylo ložisko ..tomu taky moc nevěřím..někdo ale tvrdí ložisko...bohužel budu asi muset zkoušet....jak poznat že je ten homokinetickej kloub v háji? Jde taky o to že ložisko po havárii vozu by mělo být asi ve 20 000 km měněný právě na té straně.Teď mám najeto 63 000 km. Proto se mi moc nechce věřit že je to právě ložiskem Editováno: 25. Květen 2014, autor: unuc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 27. Květen 2014 Sdílet Vloženo 27. Květen 2014 Pokud to klepe jenom v tahu, ložiskem to nebude. Ta prasklá manžeta byla u kloubu u kola? Pokud ano, kloub se musí při výměně manžety sklepnout z hřídele, mohl se při tom poškodit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 28. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 28. Květen 2014 Ano u kloubu u kola....dneska bude měnit kloub automechanik...tak tomu pevně věřim :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 28. Květen 2014 Sdílet Vloženo 28. Květen 2014 Jarda K,dneska už jsou neoprénové manžety a spec udělátor,který tu manžetu roztáhne a pak jde přetáhnout přes kloub bez jeho demontáže.Pravda,ne každý servis to má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 28. Květen 2014 Sdílet Vloženo 28. Květen 2014 Na klasický gumový manžety, který koupíš jako náhradní díl, to ale asi nefunguje, co? Pro mě je to nová informace, já jsem kloub vždy sundával když jsem někomu měnil manžetu. Kloub tam navíc drží jen na pérku a snadno se sklepne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 28. Květen 2014 Sdílet Vloženo 28. Květen 2014 Gumovou roztrhneš,na tu to nejde.Většinou sklepnout jde,ale jednou uz jsem musel kloub rozřezat,nešlo to ani venku ve svěráku,pravda,bylo to u passata.Tady máš video. http://m.youtube.com/watch?v=S_c6x2DGS9k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 28. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 28. Květen 2014 Tak hlásím že je hotovo byl to ten kloub Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Květen 2014 Sdílet Vloženo 28. Květen 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 12. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 12. Červen 2014 Je možný že po výměně toho homokinetického kloubu spadla dolů spotřeba? Sleduju to přesně od dne výměny...cca. o 0,5l/100km dolů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Červen 2014 Sdílet Vloženo 12. Červen 2014 to sa mi zdá akoby scifi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 13. Červen 2014 Sdílet Vloženo 13. Červen 2014 To bude skôr tým, že sa posledné obdobie výrazne oteplilo. Motor teraz nepotrebuje odovzdávať časť tepla do interiéru na kúrenie, kvôli vyšším teplotám sa aj o dosť rýchlejšie zohreje a vtedy je nižšia spotreba. Ak jazdíš kratšie vzdialenosti, tak ten rozdiel môže byť priemerne aj pol litra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 13. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 13. Červen 2014 To nevim, opravdu to sleduju od doby co se vyměnil kloub...a předtim žadny zimy nebyly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 13. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 13. Červen 2014 Jezdim trasu 35 km do prace..jezdil sem to ve třech lidech za 6,5-6,7 litru...teď bez problemu za 5,8 až 6,2 litru..je mi to taky hodně divny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 13. Červen 2014 Sdílet Vloženo 13. Červen 2014 Tak dneska v patek 13 je možný všechno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 13. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 13. Červen 2014 Asi jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 7. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2015 A jak je to se životností gumových manžet u kloubů poloos? Jde nějak prodloužit? Aby tak popraskaly až za dýl? Prostě aby ta guma tý "harmoniky" nestárla-nekřehla tak rychle? Někdo říká že stříknout silikonovým olejem. Někdo zas glycerinem co se koupí v lékárně..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 7. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2015 Fabie má manžety poloos z termoplastu. Ten nijak nespuchří ani nepopraská. Po letech ale může prasknout - většinou na malým průměru tedy poblíž hřídele poloosy. Pokud je manžeta gumová, silikonový olej její životnost prodlouží - mám to ověřený na feldě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palda06 Vloženo 11. Září 2018 Sdílet Vloženo 11. Září 2018 Ahoj. Mám úplně stejný problém. V tahu takové jako dupání. Dělal to ten vnější kloub a nebo ten vnitřní? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palda06 Vloženo 11. Září 2018 Sdílet Vloženo 11. Září 2018 V 28. 5. 2014 na 19:40, lukino200 napsal: Tak hlásím že je hotovo byl to ten kloub Ahoj. Dělal to ten vnější nebo vnitřní kloub? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fsociety19x Vloženo 20. Září 2018 Sdílet Vloženo 20. Září 2018 (editace) ahojte nechcem zbytocne zakladat novu temu, tak pisem sem. Triasol sa mi volant pri brzdeni, tak som zasiel do servisu a po precitani internetu som im tam rovno natipoval, co vsetko moze byt zle, naboj, loziska, naprava, pokrutene kotuce, silentbloky atd. V servise to pozreli a vymenili mi silentbloky-teraz som si neni isty ci len vzadu. kazdopadne mozno boli aj pokrivene kotuce-to netusim-kedze som mal najazdene len 10 tisic km od vymeny a boli znacky textar tak to by bolo asi zvlatsne.-ale vymenili oboje-kotuce aj silenbloky. Problem je ten ze teda po vymene silentblokov mi auto "duni". Duni vtedy, ked pridam plyn-robi to pri kazdej rychlosti co tak pozorujem. zatial som si neni isty, ci to robi ked akcelerujem pomaly alebo len prudko, ale ked tam dam napr pri 40+km/h trojku a akcelerujem na 52-54 tak to celu dobu duni. potom prestanem akcelerovat a vsetko je OK. Moze byt toto sposobene vymenou silenblokou(resp teda vymenou ulozenie ramena napravy)? Je to podla vas OK? Editováno: 20. Září 2018, autor: fsociety19x Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.