Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

nene, to je jednotka co je jen pro F1 a O1, diagnostická komunikace po K-line, zjištění zařazené zpátečky, přímo z vodiče k žárovce, žádný CAN tam není.

Jednotka funguje, D-Dot ji dokáže číst, ale já ne :(

Vloženo (editace)

A když odpojíš D-Dot od komunikace s autem? Připojíš se k parkováku? Zkoušel jsi to? U nějakýho provedení D-Dotu to zlobilo, musel jsi ho vypnout nebo přepnout do nějakýho režimu dignostika a pak fungovala diagnostika v poho. Jinak mě nic jinýho nenapadá, max že je jednotka nějaká defektní.

 

Já nemám D-Dot, a funguje to jak má.

Editováno: , autor: Combi2002
Vloženo

nechce se mi věřit že by ta jednotka byla taková citlivka :) Všechny ostatní jednotky VAGem normálně čtu - D-Dot je přepnutý do diagnostického módu.

Zkusím ho vypnout a připojit se, je pravda, že D-Dot čte údaje z parkováku a ještě zjišťuje jaká je nejmenší hodnota. Jestli si však vedení do jednotky neuzurpuje, i když není zpátečka zařazená.

Vloženo

vidíš, já mám doma ŘJ jednotku pro parkovák F2&Room :) Dokonce ten co umí zobrazovat na radiu (v F1 je to však tak trochu na nic :) )

 

Můžem to dát dohromady a máme kompletní sadu :D

 

Ano, někdo to tu popisoval, v F1 to funguje (v CANu je informace o zpátečce) jenže ty čidla jsou nalakovaný, ne?

Vloženo

Jasně čidla jsou lakovaný, ale to je jedno na FI si je někdo nalakuje na černej mat, a nebo je může dát mimo lištu rovnou do nárazníku. A nebo z toho udělat přední parkovák :-)))) na FI.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Mám origo parkováky, ale z ničeho nic přestaly fungovat, stejně jako zpátečkové světla, vše v jedent moment. Když mi parkováky kontrolovali na Vagu, tak fungovali, a nevykazovali žádnou chybu, ale po odpojení z Vagu zase nejdou. Kde by mohla být chyba?

Vloženo

Sázím na spínač zpátečky, když nesvítí světla ani parkovák. Ale to je můj pohled na věc.

( tak jsem konečně sehnal spínač ze zásuvky tažného k odpojování parkováku) Wau Wau teď to jen zapojit :-(

  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Neřešil jste někdo problém, při kterém občas při couvání z ničeho nic pípne parkovací asistent i přesto, že žádná překážka za autem není? Děje se to tak max. na vteřinu a pak zase chvíli OK a zase dokola. Myslel jsem, že to bude některé z čidel, ale na VAGu se jeví čidla OK, ale ve skupině 002 se z ničeho nic objeví nejmenší vzdálenost ze všech čidel 24 cm i přesto, že čidla nic nehlásí viz. obr.

post-152-0-87448400-1388051067_thumb.jpg

Vloženo

Potřeboval bych taky trošku poradit kde mám sehnat jen jedno čidlo nechce se mi kupovat úplně nové. Když zařadím zpátečku, tak mi chvilinku jdou a pak se ozve ten ošklivý zvuk 3s pískání. Na váhu mi to napsalo, že je špatný senzor pravý, tak bych chtěl zkusit nějaký funkční nemáte ho někdo doma. Díky octavia 1 má stejné nebo jiné než Fabia 1

  • o 5 měsíců později...
Vloženo (editace)

A pak se ještě dělají jako náhrada přes zpětné zrcátko i s bt hf, navigací atd. Ještě bych zkusil pohledat, jestli nedělají něco na usb. Např. k samsungu připojíš klávesnici, myš i flešku.

Editováno: , autor: motosman
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Zdravím všechny, chtěl jsem vás požádat, zda se někomu nepřihodilo to samé co dnes mě. Mám F1 combi r.v. 2005 po faceliftu s origo park asistentem. Že mi při zapojeném vleku stále píska už jsem si zvykl a po přečtení zdejšího vlákna pochopil, že si budu muset zřejmě nechat naprogramovat ŘJ. U vozidlo bylo sice v autorizovaném servisu Škoda dodělávané origo tažné, ale na toto asi zapomněli. Mlhová světla se po připojení vozíku odpojí. Tak to snad půjde nějak pořešit. S vozíkem jezdím minimálně, tak to mě to tolik netrápí.

A teď ten můj problém. Dnes mi z ničeho nic začal blbnout asistent, kdy se při zařazení zpátečky chová, jako by za vozidlem byla překážka. Nevím, jestli je to souhra náhod, ale zrovna dnes jsem byl s autem v myčce, kde ho nejprve vzali VAPkou. Tak si říkám, jestli tam někam nezateklo a něco se neoddělalo... Pokud máte někdo obdobnou zkušenost, budu rád, když se podělíte.... Díky ahoj

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Kluci, je toto zapojeni spravne?

 

PIN  1 & PIN  9     ->     spojit a pripojit na pojistku c. 12

PIN  2                   ->     reproduktor PIN  2

PIN  6                   ->     pripojit na + od leve/prave zarovky zpatecky         

PIN  8 & PIN  16   ->     spojit a ukostrit

PIN  10                 ->     reproduktor PIN  1

PIN  12                 ->     diagnosticka zasuvka PIN  7

PIN  3, 4, 5, 7, 11, 13, 14PIN 15     ->     neobsazene

 

 

PS. chapu:

- z PINu 8 jde asi cca 30cm tenky kablik

- z PINu 16 jde take asi cca 30cm tenky kablik

- tyto kabliky jsou spojeny do jednoho hrubsiho a ten jde na ukostreni ke karoserii !

ale nechapu:

- z PINu 1 jde asi cca 1,5m tenky kablik

- z PINu 9 jde take asi cca 1,5m tenky kablik

- tak proc nejsou tyto kabliky take po 30cm spojeny do jednoho hrubsiho a ten pak jde na poistku c. 12 ?

 

 

Kabelaz jsem nevyrabel, mam ji z bourane Fabie - cili original od vyroby (bohuzel bez pinu, pouze vystrizenou).

 

 

 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...