Přejít na obsah

Setrvačník KO?


tomik00001

Doporučené příspěvky

Přidám se taky se svým dotazem. Mám O2 77kW BJB, po zahřátí se motor na volnoběh občas zatřese, děje se to nepravidelně a i při sešlápnuté spojce. Dvouhmota i spojka mají najeto pár tisíc km. Jestli to dělalo i před výměnou to nevím, auto jsem koupil už s vyměněnou spojkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Rád bych se připojil k prvnímu dotazu a zvuku z videa, když auto déle stojí cca 2 dny a potom nastartuju na volnoběch se ozývá trochu podobný zvuk jako na videu, těžko se popisuje ale je to jakoby ,,plastový" štrejchání, nepravidelně, jako kdyby něco šmatlalo o plast po přidání zvuk mizí po rozjetí a ,,zahřatí" motoru je pryč úplně. Nestává se to někomu z vás? Dělalo to i před výmněnou rozvodů (pumpy apod.) i po.

Je tam něco co si po startu sedá? ( Napínák nebo co by to mohlo být) fakt nevím. :kol-73:

 

Jedná se o Octavii II 1.9 TDi 77 kW r.v 09 motor BLS ( Najeto 188tis dle zkoumání asi pravdivých).

Editováno: , autor: Toom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nerad bych něco podcenil, oprava aut není můj obor, dalo by se říct jak je výměna akutní a může ovlivnit další části ,,motoru" vzhledem k nemalé investici teď bych potřeboval přišetřit :kol-17: jestli máte více zkušeností a poradíte předem díky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Nevím přesně jak tohle myslíš ? Ale když si spočítám za kolik koupím já tu sadu komplet a podívám se kolik zůstane za práci tak jsou z nich boháči, když chcou 30 000kč. (dva dny).

Oprava ne z nich, ale z jejich zaměstnavatele :kol-136:

Editováno: , autor: Toom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mám podobný dotaz, 77kW BJB - při sešlápnuté spojce lehký zvuk ´tření´, to samé při řazení, žádný rachot, pedál se netřese, možná v něm občas pocítím lehké zašimrání. Setrvačník, nebo jde celá spojka do kelu, nebo něco uplně jiného? dík za postřehy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...

zdravim mam tak isto asi problem zo zotrvacnikom ked stoji auto na volnobech pocut tak ako keby sa auto zatriaslo nic nic zatrasie a tak sa to opakuje ked zoslapnem spojku prestane to robit a potom som zistil ked som isiel do kopca hoci som isiel 90 tempomat alebo pridaval ta tak isto triaslo z autom som to citil v podlahe

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Ahoj chtěl bych se zeptat nedělal jste někdo v poslední době výměnu komplet sady dvojhmota + spojka a spojkové ložisko?Ve dvou servisech mi řekli cenu 25 000 a 20 000 za výměnu což prý at se nedivím že si berou třeba jen 2 500kč jen za rozdělení motoru od převodovky aby se dostaly na spojku.A když jsem tak koukal po netu tak celá spojková sada s dvojhmotou stojí 10 500+- pak spojkové ložisko 500+- záleží na značce ale koukal jsem jen na sachs nebo Luk což teda vychází na 13 500kč i s prací tak si říkám za co by servis mohl chtít zbytek 11 500kč?Máte případně nějaký typ jakou sadu objednat?Budu to měnit poprvé takže ani nevím jestli tam je sachs nebo LuK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se ceny týká tak stejná otázka je o pár postů výš i s nějakou odpovědí a od loňskýho října se to určitě nijak dramaticky nezměnilo :) Mě dal mechanik LUK s tím že Sach se dřív víc chválil ale LUK se prý zlepšil a nemá s ním problémy ani u taxíků. Z výroby sem tedy měl Sachs a teď je tam LUK. A za co by servis mohl chtít zbytek 11500kč? Neptal bych se za co ale na co? Ve Škodovce jich je hodně, kdežto např. můj mechcanik, kterej ve Škodovce dělal 14let :) , dělá jen sám na sebe a taky nikoho nesponzoruje viz např. hokej ;) No a pokud ty dva servisy nejsou škodovácký, tak tě chcou natáhnout.

Editováno: , autor: šulda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...což prý at se nedivím že si berou třeba jen 2 500kč jen za rozdělení motoru od převodovky aby se dostaly na spojku...

 

Tak si material sezen levne nekde na netu a nech je to udelat. Oni si totiz za spojku se setrvacnikem uctuji asi podstatne vic nez 10.500,-.

 

Jinak ja mel LUK a dal jsem SACHS. Co je tam ted neni podstatne. Pokud budes menit komplet setrvacnik i se spojkou, tak ti to tam proste sedne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se ceny týká tak stejná otázka je o pár postů výš i s nějakou odpovědí a od loňskýho října se to určitě nijak dramaticky nezměnilo :) Mě dal mechanik LUK s tím že Sach se dřív víc chválil ale LUK se prý zlepšil a nemá s ním problémy ani u taxíků. Z výroby sem tedy měl Sachs a teď je tam LUK. A za co by servis mohl chtít zbytek 11500kč? Neptal bych se za co ale na co? Ve Škodovce jich je hodně, kdežto např. můj mechcanik, kterej ve Škodovce dělal 14let :) , dělá jen sám na sebe a taky nikoho nesponzoruje viz např. hokej ;) No a pokud ty dva servisy nejsou škodovácký, tak tě chcou natáhnout.

JJ jen mě zajímalo jestli se dozvím kolik to stálo vás aspon +- abych věděl kolik se to pohybuje komplet i s prací a co si myslíte že je lepší jestli sachs nebo luk.Jednak chci určitě měnit celý kompet setrvák,ložisko,lamelu,přítlačák,šrouby atd.ale hledám i kde by bylo dobré to objednat snažím se hledat spíš asi sachs ať se má mazel dobře :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zdravím tak jsme s kamošem mechanikem který také nedávno měnil celou spojkovou sadu za luk jsme zjišťovaly která sada je lepší jestli ta od Luku nebo od Sachse.

takže mechanik z WV z DE nám řekl že je lepší LuK protože ho má 90% oktávek II od 2004 do 2010 a v 2010 ve škodovce zaveli prý tzv. šetření a šetřilo se na lec kde čem proto se začala dávat sada od Sachse (to mi tak trošku potvrdily i ve škodovce když sem tam byl s octávkou vyrobenou v 2008 že to jsou prý poslední pořádný octávky ale už neříkal včem jsou novější horší)

druhý mechanik nám řekl že by spíš dal LuK protože na Sachs byly větší reklamace

třetí mechanik nám řekl že značku nikdy neřešil a s klientem vždy řešil jen cenu že zrovna ted je levnější ta nebo ta sada a zákazník vždy zvolil tu levnější variantu 

a tak trošku nechápal co vlastně řešíme protože nám řekl že když se dá spojková sada nová tak ve většině případech vydrží déle než celé auto (zas vše záleží na chování majitele)

a ještě taková perlička je že se prý obě sady vyrábějí na jednom výrobním páse v DE.

S těmito informacemi jsme trošku študovaly i net a našly jsme jen že někdo doporučuje tu nebo onu spojkovou sadu ale nikde nebylo psáno konkrétně že je sachs lepší nebo že je Luk lepší protože bla bla a protože má líp dělané bla bla to jsme bohužel nikde nenašly.

Takže netvrdím že vše co jsem tu napsal je pravda čistá jak slovo boží jsou to vše jen informace z druhé ruky které se ke mě dostaly při hledání která spojková sada od kterého výrobce je lepší a já to rači píšu i sem s tím že to snad také někomu pomůže při rozhodování kterou spojkovou sadu zvolit.A co se mě týče zvolil jsem sadu od Luka je levnější a věřím že vážně vydrží +- 150 000km což se součtem km auta k dnešnímu dni by vážně spojka mohla vydržet po celou životnost auta. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...