Duben 25, 20169 r Mal som rovnaky problem. A rovnake jednanie zo strany mechanika autorizovaneho servisu. Menia len cele ramena a riadiace tyce. Preco? Pretoze samotne silentbloky v Skoda servise nevedu ako nahradny dieVšetko sa dá,aj v autorizovanom...všetko je o ľuďoch
Květen 2, 20169 r Lidičky mám dotaz ohledně těchto chtít excentru, když mám auto na heveru, tak ty zadní silentbloky vypadají jako prasklý, nebo je "vyklon" normální? Upraveno Květen 2, 20169 r od chuck321
Květen 8, 20169 r Budu taky dělat zadní excentry, bude mi stačit toho wth 000 232 2x wth 000 227 2x wth 000 228 2x 1K0505541D 2x nebo fakt musím měnit obě ramena?
Květen 9, 20169 r Neblázni, proč by jsi měl kupovat celý ramena za velký tisíce, když koupíš jen dva silentbloky po cca 170,- a k tomu dva šrouby po 190,- i s matkama po 32,-. Přesně tohle jsem dělal v únoru. Jeden excentr byl zarezlý a nešlo s ním potočit. Silentblok je širší, než prsten pro samotný silbl. Opatrně jsem flexou 150 mm s tenkým kotoučem přeřízl jen rozpěrnou hliníkovou trubku silentbl. i se šroubem. Rameno jsem odpojil od těhlice a vyndal z nápravnice ven. Gumu sibl. jsem rozvrtal 6 mm vrtákem, abych vyndal zbytek středové trubky. Následně pilovým plátkem jsem zase opatrně rozřízl hliníkový prsten sibl. který je nalisován v rameni. Koupit si dva kusy silbl. LEMFÖRDER 29917 01 a nalisovat je nazpět do ramen (vždy v páru, i když u mě byl KO jen jeden). Já jsem si celičkou nápravu rozebral, opískoval, znovu poctivě nalakoval a ještě poctivěji s namazanými excentry složil. Tak že i zase a několik let půjde odklon seřídit, jak nic... Zdraví Milan. Upraveno Prosinec 12, 20195 r od Milan II
Květen 9, 20169 r Dobrá otázka, tuto maličkost jsem zapomněl uvést. Lisovali jsme to s kámošem ve velkém svěráku, který také dělá do aut. Je k tomu zapotřebí mít vhodné 3 kroužky vytočené na soustruhu. A ty on samozřejmě z předchozích akcí už měl. Silentbloček se trošku máznul a do ramena šel dobře. Dvě ramena 20 min. i s kecáním o všem možném... PS: Taky jsem začal tím, že by ten kolega vzal ty mé ramena do škodovky, kde má známé a tam by mi silenbl. nalisovali na přípravcích, jak popisuje DP. A víte co mi maník ze škodovky vzkázal? "co že si myslím, jak to dělají oni, no ve svěráku přece!" Tak jsem jen zakroutil hlavou nad tím, že DP machruje, jaký jsou na vše přesně stanovený postupy a jejich mechoši to stejně dělají, jako já v domácích podmínkách. Tak si kladu otázku, kua, za co tedy chtějí cca 500 - 600 za hodinu servisu????
Květen 16, 20169 r Silentbloky už mám doma, jeden excentr mi šel povolit, druhý budu muset řezat, ale nevím kdo mi nalisuje silentblok do ramene ... nevím jestli bych to svěrákem dal, nemám žádný přípravek...
Květen 16, 20169 r udělají ti to v každém větším servisu.. zaplatíš třeba v naturáliích. Myšleno slivovicí apod samozřejmě
Květen 17, 20169 r Zítra budu řezat a rameno vezu bráchovi do práce a odpo ho budu mít a hurá odklony a nasadit kola
Květen 17, 20169 r Tak já jezdím na Geo pravidelně a dneska sme zjistili že pravej je KO. Ptal sem se v soukromý zprávě MatyhoTDI na díly ale asi se mu nová SZ nezobrazuje, už mám objednáno, tak se do toho taky pustím.
Květen 19, 20169 r Rameno jsem odpojil od těhlice a vyndal z nápravnice ven. A co pružina? Čím namazat exentrický šroub aby to nezakysalo? Upraveno Květen 19, 20169 r od šulda
Květen 21, 20169 r Sice si tu píšu sám ale co už Mám hotovo. Zalisování silentbloku se nemusíte bát. Sice sem mohl jít lisovat 100m od dílny pod lis ale chtěl sem to zkusit v domácích podmínkách. Jde to krásně i v obyčejný stopětadvacítce svěráku. Pokud chce někdo inspiraci tak stačí vysoustružit kroužek na zalisování viz příloha, udělal sem si náčrtek ať to v práci nedělám podle oka, respektive kolega na údržbě . Napřed nalisovat stranou bez osazení na doraz do ramena a pak otočit a dolisovat 7,5mm dovnitř, silentblok je tam totiž zapuštěný. Jako protikus na druhou stranu při dolisování toho zapuštění stačí cokoliv vhodnýho, např. kroužek ze starýho ložiska nebo klidně i dva stejný kovový "hranolky", prostě co se najde, já měl samo další kroužek z práce. Starej silentblok sem vyndal plynovým hořákem a zbytek v díře ramena sem nařízl a vydloubl stejně jako Millan II jak píše na předchozí straně. Jinak byla potřeba frička na uříznutí těch zakysanejch šroubů, stahovák na pružiny, 18 klíč očko, 18 ořech na ráčně a navíc jsem použil dvě Plzeňský ze sedmýho schodu Upraveno Květen 21, 20169 r od šulda
Květen 26, 20169 r Taky už mám vše v cajku... ale nevím kam na geo, byl jsem na laserovi a snížený auta to prostě nebere...takže mi to nenastavil
Červenec 30, 20169 r Pokud bude hledat libelius svůj příspěvek, tak má smůlu, za ty vulgarismy šel do stoupy.
Srpen 4, 20169 r To si jako myslíš, že když je smažu (ty ani nevíš, cos tady napsal?), tak je tady budu znova prezentovat? Tak to tedy určitě ne! Věnuj se raději tématu a slušně! Příspěvky mimo téma a odporující pravidlům budu mazat.
Říjen 12, 20168 r Ahoj pánové, chystám se vyměnit silentbloky v ramenou akorát mě zarazila jedna věc. Nejsou kulaté ale oválné viz. příloha. Je to tak správně. Je na nich číslo 1K0 505 171C. Díky
Listopad 26, 20168 r Myslite, ze budou mit excentricke srouby v AS skladem?? Nebo je musim objednat zvlast na cc autodily?? Silentbloky uz mam doma. Diky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.