stomko Vloženo 16. Červen 2014 Vloženo 16. Červen 2014 Ahojte. Nemate niekto nejake rady/tipy/navod na vymenu tesniacich kruzkov na Fabii I.? Po vymene ventilov (ked preskocil rozvod a pokrivili sa ventily) bola vybrusena hlava, no odvtedy zerie fabia vela oleja. jedna zo sviecok bola uplne cierna, a tak mojmu ocovi este napadlo vymenit tesniace kruzky (kedze to je dost casta rada). Viete ako je najlepsie/najjednoduchsie ich vymenit? Treba vybrat uplne motor? Akekolvek rady by mi pomohli. Vdaka. Citovat
hubo44 Vloženo 16. Červen 2014 Vloženo 16. Červen 2014 Ano treba vybrať motor ku kružkovaniu Kružky jedine Kolbenchmit !!! Citovat
stomko Vloženo 16. Červen 2014 Autor Vloženo 16. Červen 2014 Ahoj. Dik za info. Mas aj pripadne nejaky obsirnejsi popis ako si to robil? Priznam sa, pisem sem len na zaidost mojho otca, a tak aby som mu to nejak pretlmocil. Vdaka. Citovat
McMatej Vloženo 16. Červen 2014 Vloženo 16. Červen 2014 Nemůže to být něco jiného, když je to po srážce pístu s ventily? Že by se při tom poškodily kroužky se mi moc nezdá. Třeba prasklý píst? Citovat
stomko Vloženo 16. Červen 2014 Autor Vloženo 16. Červen 2014 piesty boli vymenene, bola taktiez vybrusena hlava no odvtedy zerie olej (pol litra co 100km). Udajne po vybruse su tam vyssie tlaky a ten olej pretlaca. Minimalne jedna zo sviecok aj bola cela cierna, a podla skusenosti na internete casto pomoze vymena prave tesniacich kruzkov. Citovat
hubo44 Vloženo 16. Červen 2014 Vloženo 16. Červen 2014 ?? pierty sa vymenili a kružky sa vratili stare? Citovat
Mirek 835 Vloženo 16. Červen 2014 Vloženo 16. Červen 2014 No jistě to je kroužkama. To nemyslíš vážně žes je neměnil. To že je hlava přerovnaná je v pořádku a jestli je jen přerovnaná,tak kompres se zdvihne minimálně. Citovat
GOLF10 Vloženo 16. Červen 2014 Vloženo 16. Červen 2014 Já jsem pouze zgeneralkoval hlavu a s pistama jsme nic nedelaly. I ve škodovce nechají tak pisty neměni a auta jezdí dál.Tak mě to přijde že to akorát neudělaly pořádně odflákly. Citovat
hubo44 Vloženo 16. Červen 2014 Vloženo 16. Červen 2014 (editace) Ked sa urobi repas hlavy na HTP ktore ma nabehane viac ako 130tis. km. hrozi nadmerna spotreba oleja. Editováno: 16. Červen 2014, autor: hubo44 Citovat
stomko Vloženo 1. Červenec 2014 Autor Vloženo 1. Červenec 2014 Tak vyzera to ze problem je nateraz vyrieseny. Chcel by som sa podakovat uzivatelovi tu z fora - motorar ktory na vymenu dodal zrepasovany polomotor. Doniesol osobne v Kosiciach, uplne bez problemov. Auto ma najazdene zatial par sto km, vysledok je vsak uz teraz markantny (pred vymenou to zralo az 0,5l/60km). Cize ak riesi nieco podobne, urcite odporucam tohto pana. Pomoze a budete spokojni! Vdaka vsetkym za pomoc a rady. Citovat
Engler Vloženo 25. Říjen 2014 Vloženo 25. Říjen 2014 Pán Stomko, zaujal ma Váš príspevok. Kedže s najväčšou pravdepodobnosťou budem riešiť repas motora 1,2 htp AZQ, r.2003, prosím o poskytnutie bližšieho kontaktu na pána z Košíc, ktorý Vám pomohol vyriešiť problém. Ďakujem. Citovat
stomko Vloženo 5. Listopad 2014 Autor Vloženo 5. Listopad 2014 Dobry den. Myslim ze mu mozete napisat PM tu na fore,kedze ja som ho priamo nekontaktoval,ale moj otec. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.