Publikováno Červenec 9, 201411 r Zdravím mám problém, nikde jsem to nenašel tak zakladam toto téma. Přestala mi jít regulace sklonu světel mám xeny. Pojistka OK. Vyměnil jsem i řidící jednotku za jinou co je v kurfu vlevo a to samé s vagem se to nespojí a regulace stále nefunguje. Vag tu jednotku nenajde. Díky za rady
Červenec 10, 201411 r Nejde do jednotky svorka 30 nebo svorka 15 anebo kostra,nebo je někde šluslej svazek kterej blokuje K-line pro diagnostiku.Schéma a propípat pinout řj sklonu.
Červenec 10, 201411 r Ještě že jsi mu to vysvětlil tak detailně a pochopotelně i pro laika Určitě to podle Tvého návodu hned spraví...
Červenec 10, 201411 r Autor Tak xeny se po startu sklopí a vrátí zpět. Pojistka č. 8 změřená na konci konektrou ř. jednotky naklápění vedení je ok. Tak teď už asi zbýva jen to K-vedeni od diagnostiky propípnout.
Červenec 10, 201411 r Aspoň to něco dělá, což je dobře, že to není úplně mrtvý. Neřešil bych momentálně jestli se lze připojit VAGínou nebo ne, i když jeto škoda, možná by stačilo dát jen základní nastavení Nemáš spíše problém ve snímači úrovně vozidla (vlevo vpředu a vlevo vzadu)? Změř napětí 5V na fialovo-červeném kabelu. Dále změř napětí ŘJ dle schematu 22/7 (ukostření 44 a napájení A2) Bylo by dobré, kdyby sis stáhnul komplet schemata, xenony začínají kapitolou 22/1. Pokud bys potřeboval nějaké vysvětlení k zapojení, napiš.
Červenec 10, 201411 r Autor Pravě zakaldní nastavení neudělám neboť se nepřipojím k té jednotce. A2 a 44 je ok. předchvílí proměřeno. Nejspíš bude zakopanej pes někde v tom K vedení . Jinak mám kmopet schema ale díky . Kdyby byl problém ve snímači v předu či v zadu tak bych se aspon připojil k té jednotce. Mě vag hlasí jako že neni ve voze namontována.
Červenec 11, 201411 r Sice jsem Ti to napsal do SZ, ale hodím to i sem, kdyby někdo řešil podobný problém: Ohledně vedení K se určitě ptáš na zeleno červený kabel. Dle schematu je to pin č.14 na 20ti pinové svorkovnici řídící jednotky v kufru. Jdeš po něm dobře, vede do 15ti polové svorkovnice na pravém A-sloupku. Dále pak do spioje A76 a ten Tě právě zajímá, ale bohužel ten spoj nevím, kde je a ze schematu to není zřejmé, jen víme, že dále pokračuje jako zelený kabel a to do pinu č.7 diagnostické zásuvky. Čili jdi dále po tomto kabelu. nebo to můžeš úplně ojebat: Prozvonit (klasickou prozváněčkou) rovnou pin č.14 na řídící jednotce xenonů s pinem č.7 na diagnostické zásuvce. Pokud nebude pípat, je to někde rozpojeno. Pokud to tak bude, prozvoň pin 14 řj s pinem č.5 na svorkovnici na pravém A-sloupku a když to bude OK, tak víme, že je problém v tom spoji A76v palubce. Ten bude pěkně schovaný a ojebal bych bypasem (prostě spojit jiným kabelem) - čili napojit nový kabel mezi pin 5 na svorkovnici na pravém A-sloupku a pin 7 na diagnostické zásuvce. tady ale pozor, fakt to udělej dobře, přeci jenom to je diagnostický a citlivý werk. Určitě ale před touto operací nejdříve prozvoň pin ř.j. s pinem na diagnostické zásuvce - teď už vlastně víš přesně čísla pinů a barvy kabelů. OK?
Červenec 11, 201411 r Autor Jo jo přesně jsem to takhle chtěl udělat zmeřit na diag. zasuvce a na konci v kufru. Pak popřípadně na tom sloupku. A ještě dotaz jak sundat ten plast z A sloupku v pravo? Jinak diky za stručný popis
Červenec 11, 201411 r Autor Tak dávam info svorka na A sloupku v pravo zoxidovaná jako jediná ze všech navíc vedení K mělo upadlou nožičku ve svorce svorku sem očistil krom vedení K jsem vyved mimo. Tak do řidící jednotky se dostanu ale další problém nastal že se na Vagu objevila chyba 01534 motor naklápění světlometu na levem světle nefunkční i na Dotu to píše světla závada. Což nechápu když ještě dnes se neklápěli při startu. Navíc chyba nelze smazat furt se tam objevuje. A dle schématu tam nevede žádný kabel , teda vede jeden modrý ten silnější ale ten byl v naprostém pořádku žádná oxidace. Díky
Červenec 12, 201411 r No vida, pokrok! K levemu motorku nastavovači sklonu světlometů V48 vedou 4 kabely. Vedou z pinů 2,3,4,5 na řídící jednotce v kufru. Též jdou přes pravý A-sloupek přes černou svorkovnici, piny 2,3,4,1 (tady hádám, že bude chyba) a růžovou svorkovnici na levém A-sloupku piny 7,10,9,4. Dále pak přes 10ti polovou svorkovnici na levém světle piny 2,3,4,6. Takže opět nejdříve prozvonit z řj. až po motorek a jít po kabelech, pak si dráhu prozvánění postupně zkracovat a zjistit, kam až je to v pořádku Je to zřejmé z plánku 22/9. Čili: Jednotlivé kabely: 1.kabel - pin 5 na ř.j.prozvonit s pinem 2 na Asloupku vpravo a dále pinem 7 na Asloupku vlevo a dále pinem 2 na světle = pin 4 přímo na motorku 2.kabel - pin 2 na ř.j.prozvonit s pinem 3 na Asloupku vpravo a dále pinem 10 na Asloupku vlevo a dále pinem 3 na světle = pin 1 přímo na motorku 3.kabel - pin 4 na ř.j.prozvonit s pinem 4 na Asloupku vpravo a dále pinem 9 na Asloupku vlevo a dále pinem 4 na světle = pin 3 přímo na motorku 4.kabel - pin 3 na ř.j.prozvonit s pinem 1 na Asloupku vpravo a dále pinem 4 na Asloupku vlevo a dále pinem 6 na světle = pin 2 přímo na motorku Je to složitě vypadá, ale není, je to cesta 4kabelů a nikde se nemusí nic složitě rozebírat. začal bych tak, že vezmeš dlouhý kabel a prozváněčku, prozvonit vše od řj až po světlo a u kterého kabelu bude chyba, tak postupně jít po něm přes A sloupky vlevo a vpravo. Rovnou bych proměřil i cestu pravého motorku dle schematu 22/9. Pokud bude VAGína furt hlásit chybu levého motorku, bude chyba přímo v něm Upraveno Červenec 12, 201411 r od SUP1
Červenec 12, 201411 r Autor Díky za rady a dnes vše vyřešeno vyměnil jsem tu jednu výbojku jak zlobila a světla se začla naklápět a chyba šla smazat tak že problém vyřešenej snad . Vyměnil jem obě dvě, jen svítí víc do žluta než ty předchozí ty byli ho hodně více modré jestli tam byli přmo z výroby to už nevím. Jen když pršelo tak nic nebylo videt skoro Upraveno Červenec 12, 201411 r od Pavska
Červenec 12, 201411 r Autor Jo teď mám 4300 a je to nezvyk na pohled ale co zvyknu si , Když sem to jel projet tak každý den když jedu studý auto a mám tam spotřebu 10l a ted když sem jel tak 17 , pak na jedné křižovatce mám okolo 6 a ted 7 nevim snad sem nic nepodelal když sem dělal ty svorky tak sem mel auto píchlé nanabiječce . Uvidím po dalších jízdách.
Listopad 13, 20195 r V 10. 7. 2014 na 21:17, SUP1 napsal: Aspoň to něco dělá, což je dobře, že to není úplně mrtvý. Neřešil bych momentálně jestli se lze připojit VAGínou nebo ne, i když jeto škoda, možná by stačilo dát jen základní nastavení Nemáš spíše problém ve snímači úrovně vozidla (vlevo vpředu a vlevo vzadu)? Změř napětí 5V na fialovo-červeném kabelu. Dále změř napětí ŘJ dle schematu 22/7 (ukostření 44 a napájení A2) Bylo by dobré, kdyby sis stáhnul komplet schemata, xenony začínají kapitolou 22/1. Pokud bys potřeboval nějaké vysvětlení k zapojení, napiš. Nazdar ked tam mam len 2V ? A naklapanie mi nefunguje ?
Listopad 14, 20195 r před 6 hodinami, Pavska napsal: A spojís se s jednoutkou? Co vypisuje za chyby ?
Listopad 14, 20195 r Z kufru mi ide stava do A stlpika a od neho uz k svetlu nepokracuje ? Je nieco medzi svetlom a svorkovnicou pod A stlpikom v pravo ? Lava strana je OK Vdaka
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.