Přejít na obsah

plynový pedál


Petr E

Doporučené příspěvky

Asi před měsícem jsem se špatně začal rozjíždět, myslel jsem si, že jsem prostě neuměl, ale dneska jsem zkusil ovládat plyn rukou (na volnoběh:), a zjistil jsem >když zmáčknu pedál tak do 1cm tak motor vůbec nereaguje(nevšiml jsem si, že by to dělalo i dřív), a hlavně když zmáčknu plyn a držím ho (třeba chci točit 2000ot/min) tak se motor nezastavý u těch 2000o, ale pokračuje směle dál, třeba až do 5000. Nemáte s tím někdo nějaký zkušenosti. Za každou radu dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi před měsícem jsem se špatně začal rozjíždět, myslel jsem si, že jsem prostě neuměl, ale dneska jsem zkusil ovládat plyn rukou (na volnoběh:), a zjistil jsem >když zmáčknu pedál tak do 1cm tak motor vůbec nereaguje(nevšiml jsem si, že by to dělalo i dřív), a hlavně když zmáčknu plyn a držím ho (třeba chci točit 2000ot/min) tak se motor nezastavý u těch 2000o, ale pokračuje směle dál, třeba až do 5000. Nemáte s tím někdo nějaký zkušenosti. Za každou radu dík

To co popisuješ je podlě mě normální chování, kdyby tam bylo lanko tak ta prodleva je jasná s elektronickým plynem nevím, ale co jsem jel Octou 75kW tak to bylo stejný, taky asi 1cm prodleva a potom záběr. A udržet pomocí pedálu konstantní otáčky je hodně těžký, to jsem si mohl vyzkoušet na emisích, prostě tomu trochu šlápneš a otáčky letěj až někam do nebes, je na to potřeba cit, ale dá se to... Jestli to neškube nebo nedělá jiný prasárny tak bych to neřešil...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to vypadá na elektronickej plyn. No zatim to teda nebudu řešit, ale dost mi to vadí, ve Škodovce to udělali nějak divně.

Tatík právě měli s el. plynem a ze začátku jak když neuměli jezdit, porád jim to chcípalo a podobný děsy, já když jsem s tím jel tak mi to taky nepřipadalo nic moc...a to to byla funglovka...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
Asi před měsícem jsem se špatně začal rozjíždět, myslel jsem si, že jsem prostě neuměl, ale dneska jsem zkusil ovládat plyn rukou (na volnoběh:), a zjistil jsem >když zmáčknu pedál tak do 1cm tak motor vůbec nereaguje(nevšiml jsem si, že by to dělalo i dřív), a hlavně když zmáčknu plyn a držím ho (třeba chci točit 2000ot/min) tak se motor nezastavý u těch 2000o, ale pokračuje směle dál, třeba až do 5000. Nemáte s tím někdo nějaký zkušenosti. Za každou radu dík

Mne to robilo tiez. 3* som natankoval plnu nadrz 98-100 oktanoveho benzinu,vymenil som vzduchovy filter,a stale to pokracovalo. dal som si preflesovat riadiacu jednotku a prestalo to robit hned.Sam neviem ze kde bola chyba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi před měsícem jsem se špatně začal rozjíždět, myslel jsem si, že jsem prostě neuměl, ale dneska jsem zkusil ovládat plyn rukou (na volnoběh:), a zjistil jsem >když zmáčknu pedál tak do 1cm tak motor vůbec nereaguje(nevšiml jsem si, že by to dělalo i dřív), a hlavně když zmáčknu plyn a držím ho (třeba chci točit 2000ot/min) tak se motor nezastavý u těch 2000o, ale pokračuje směle dál, třeba až do 5000. Nemáte s tím někdo nějaký zkušenosti. Za každou radu dík

Mne to robilo tiez. 3* som natankoval plnu nadrz 98-100 oktanoveho benzinu,vymenil som vzduchovy filter,a stale to pokracovalo. dal som si preflesovat riadiacu jednotku a prestalo to robit hned.Sam neviem ze kde bola chyba.

:palec2: To chce diagnostiku a vědět na co sáhnout. a pak :band

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Ahoj, mám octavii 1,8T 4x4, 110kW r.v.2002. V chladnějším počasí (od podzimu do jara) se mi občas vyskytne závada: po nastartování motor normálně běží na volnoběh, dám jedna chci se rozjed, auto ujede tak metr a pak přestane motor reagovat na plynový pedál a otáčky se houpou mezi 400-1000ot/min. Vypnu zapalování, znovu nastartuji a závada zmizí a plyn už zase poslouchá. V servisu na diagnostice nezjistili nic. :( Dík za rady. Milan

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm ale to by sa prejavovalo stale nie len obcas. Inak ty by si najprv kukal elektriku a az nakoniec ci to nie je len spina?

Mne robilo toto iste a bola to len spina. Vycistil, nastavil a odvtedy nemozem povedat jedno zle slovo :specool:

díky za rady, nejdřív zkusím vyčistit klapku a kouknout na hadice. pedál to asi nebude, protože celé léto je klid, ale očekávám příchod studeného rána a závada se určitě znovu objeví.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

díky za rady, nejdřív zkusím vyčistit klapku a kouknout na hadice. pedál to asi nebude, protože celé léto je klid, ale očekávám příchod studeného rána a závada se určitě znovu objeví.

Mám ten samý problém, měnil jsem už podtlakový hadice, váhu vzduchu, čidlo teploty...... zkusím taky tu klapku..... pak jsem ještě zaslech o řídící jednotce zapalování nebo jak se tomu říká....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Stalo se to když jsem asi 30 km rychlostí projel pravou stranou louží. Nereaguje na plynový pedál a jsou vyšší otáčky OCTA 1,9 66KW a ve vag to vyhazuje tohle:

17554 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Napajeci napeti

P1146 - 35-10 - - - Sporadicky

17563 - Snimac tlaku v sacim potrubi (G71) Zkrat na plus

P1155 - 35-10 - - - Sporadicky

17655 - Snimac zdvihu jehly (G80) Preruseni/zkrat na plus

P1247 - 35-10 - - - Sporadicky

18039 - Snimac polohy plynoveho pedalu (G79) Signal prilis velky

P1631 - 35-00 - -

18040 - Snimac polohy plynoveho pedalu (G79) Napajeci napeti

P1632 - 35-00 - -

18000 - Signal snimace nadmorske vysky/plniciho tlaku Nesmyslny pomer

P1592 - 35-00 - -

a po delším bádání a mazání závad a čištění konektorů zase tohle:

17655 - Snimac zdvihu jehly (G80) Preruseni/zkrat na plus

P1247 - 35-10 - - - Sporadicky

18047 - Snimac 1/2 polohy plynoveho pedalu (G79) +G185 Nesmyslny signal

P1639 - 35-00 - -

16989 - rid.jedn. vadna

P0605 - 35-10 - - - Sporadicky

17569 - Snimac teploty v sacim potrubi (G72) Preruseni/zkrat na plus

P1161 - 35-00 - -

17664 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Preruseni/zkrat na plus

P1256 - 35-00 - -

Prosím pomooooooc! Relé 109 je v pořádku, pedál ve vagu ukazuje od 0% až do 100% ale místo 010 ukazuje 100, prostříkal jsem a očistil všechny možné konektory i u řj a nic.Dokonce jsem benzínem vyčistil snímač teploty a tlaku u turba.

Editováno: , autor: polis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...