Petr E Vloženo 7. Červen 2007 Vloženo 7. Červen 2007 Asi před měsícem jsem se špatně začal rozjíždět, myslel jsem si, že jsem prostě neuměl, ale dneska jsem zkusil ovládat plyn rukou (na volnoběh:), a zjistil jsem >když zmáčknu pedál tak do 1cm tak motor vůbec nereaguje(nevšiml jsem si, že by to dělalo i dřív), a hlavně když zmáčknu plyn a držím ho (třeba chci točit 2000ot/min) tak se motor nezastavý u těch 2000o, ale pokračuje směle dál, třeba až do 5000. Nemáte s tím někdo nějaký zkušenosti. Za každou radu dík Citovat
stihacka Vloženo 8. Červen 2007 Vloženo 8. Červen 2007 Asi před měsícem jsem se špatně začal rozjíždět, myslel jsem si, že jsem prostě neuměl, ale dneska jsem zkusil ovládat plyn rukou (na volnoběh:), a zjistil jsem >když zmáčknu pedál tak do 1cm tak motor vůbec nereaguje(nevšiml jsem si, že by to dělalo i dřív), a hlavně když zmáčknu plyn a držím ho (třeba chci točit 2000ot/min) tak se motor nezastavý u těch 2000o, ale pokračuje směle dál, třeba až do 5000. Nemáte s tím někdo nějaký zkušenosti. Za každou radu dík To co popisuješ je podlě mě normální chování, kdyby tam bylo lanko tak ta prodleva je jasná s elektronickým plynem nevím, ale co jsem jel Octou 75kW tak to bylo stejný, taky asi 1cm prodleva a potom záběr. A udržet pomocí pedálu konstantní otáčky je hodně těžký, to jsem si mohl vyzkoušet na emisích, prostě tomu trochu šlápneš a otáčky letěj až někam do nebes, je na to potřeba cit, ale dá se to... Jestli to neškube nebo nedělá jiný prasárny tak bych to neřešil... Citovat
sakin Vloženo 8. Červen 2007 Vloženo 8. Červen 2007 A určite tam má elektonickej plyn??? Nedávali se taky náhodou i lankový??? Citovat
stihacka Vloženo 8. Červen 2007 Vloženo 8. Červen 2007 A určite tam má elektonickej plyn??? Nedávali se taky náhodou i lankový??? No když tak přemejšlim tak si nejsem tak jistej, no je možný že to bude lanko, to by ta prodleva byla jasná a oprava taky, napnout lanko u klapky... Citovat
sakin Vloženo 10. Červen 2007 Vloženo 10. Červen 2007 Proste se na ten pedál podívej či odtamtut nevede nejaký lanko s bovdenem anebo elektrický kabely. Citovat
Petr E Vloženo 12. Červen 2007 Autor Vloženo 12. Červen 2007 Tak to vypadá na elektronickej plyn. No zatim to teda nebudu řešit, ale dost mi to vadí, ve Škodovce to udělali nějak divně. Citovat
stihacka Vloženo 12. Červen 2007 Vloženo 12. Červen 2007 Tak to vypadá na elektronickej plyn. No zatim to teda nebudu řešit, ale dost mi to vadí, ve Škodovce to udělali nějak divně. Tatík právě měli s el. plynem a ze začátku jak když neuměli jezdit, porád jim to chcípalo a podobný děsy, já když jsem s tím jel tak mi to taky nepřipadalo nic moc...a to to byla funglovka... Citovat
Petr E Vloženo 26. Říjen 2007 Autor Vloženo 26. Říjen 2007 (editace) Tak po pročítání nejen fora OctaviaI, jsem našel tohle http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=22099&st=0 , prý tím trpí první modely, což já mám. Tak zkusim servis co oni na to. Máte s tim někdo zkušenosti? Editováno: 26. Říjen 2007, autor: Petr E Citovat
Ján Storoška Vloženo 30. Říjen 2007 Vloženo 30. Říjen 2007 Asi před měsícem jsem se špatně začal rozjíždět, myslel jsem si, že jsem prostě neuměl, ale dneska jsem zkusil ovládat plyn rukou (na volnoběh:), a zjistil jsem >když zmáčknu pedál tak do 1cm tak motor vůbec nereaguje(nevšiml jsem si, že by to dělalo i dřív), a hlavně když zmáčknu plyn a držím ho (třeba chci točit 2000ot/min) tak se motor nezastavý u těch 2000o, ale pokračuje směle dál, třeba až do 5000. Nemáte s tím někdo nějaký zkušenosti. Za každou radu dík Mne to robilo tiez. 3* som natankoval plnu nadrz 98-100 oktanoveho benzinu,vymenil som vzduchovy filter,a stale to pokracovalo. dal som si preflesovat riadiacu jednotku a prestalo to robit hned.Sam neviem ze kde bola chyba. Citovat
milix Vloženo 30. Říjen 2007 Vloženo 30. Říjen 2007 Asi před měsícem jsem se špatně začal rozjíždět, myslel jsem si, že jsem prostě neuměl, ale dneska jsem zkusil ovládat plyn rukou (na volnoběh:), a zjistil jsem >když zmáčknu pedál tak do 1cm tak motor vůbec nereaguje(nevšiml jsem si, že by to dělalo i dřív), a hlavně když zmáčknu plyn a držím ho (třeba chci točit 2000ot/min) tak se motor nezastavý u těch 2000o, ale pokračuje směle dál, třeba až do 5000. Nemáte s tím někdo nějaký zkušenosti. Za každou radu dík Mne to robilo tiez. 3* som natankoval plnu nadrz 98-100 oktanoveho benzinu,vymenil som vzduchovy filter,a stale to pokracovalo. dal som si preflesovat riadiacu jednotku a prestalo to robit hned.Sam neviem ze kde bola chyba. To chce diagnostiku a vědět na co sáhnout. a pak Citovat
hamik Vloženo 28. Srpen 2008 Vloženo 28. Srpen 2008 Ahoj, mám octavii 1,8T 4x4, 110kW r.v.2002. V chladnějším počasí (od podzimu do jara) se mi občas vyskytne závada: po nastartování motor normálně běží na volnoběh, dám jedna chci se rozjed, auto ujede tak metr a pak přestane motor reagovat na plynový pedál a otáčky se houpou mezi 400-1000ot/min. Vypnu zapalování, znovu nastartuji a závada zmizí a plyn už zase poslouchá. V servisu na diagnostice nezjistili nic. Dík za rady. Milan Citovat
sandwwich Vloženo 29. Srpen 2008 Vloženo 29. Srpen 2008 vycisti sktiacu klapku a sprav zakl. nastavenie. Ak nepomoze tak skontroluj tesnost zadic Citovat
sandwwich Vloženo 30. Srpen 2008 Vloženo 30. Srpen 2008 ten je elektonicny. Skor to vyzera na zadrbanu klapku Citovat
sandwwich Vloženo 31. Srpen 2008 Vloženo 31. Srpen 2008 Alebo nech si pohlada a skusa napr http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...l=studeny+start Inak mas skusenost s poruchov v elektrike? Citovat
rolbař Vloženo 31. Srpen 2008 Vloženo 31. Srpen 2008 jasně, od chyby v motorku klapky, přes shnilé konektory v mezistěně po vadnej pedál. Citovat
sandwwich Vloženo 1. Září 2008 Vloženo 1. Září 2008 Hmm ale to by sa prejavovalo stale nie len obcas. Inak ty by si najprv kukal elektriku a az nakoniec ci to nie je len spina? Mne robilo toto iste a bola to len spina. Vycistil, nastavil a odvtedy nemozem povedat jedno zle slovo Citovat
hamik Vloženo 7. Září 2008 Vloženo 7. Září 2008 Hmm ale to by sa prejavovalo stale nie len obcas. Inak ty by si najprv kukal elektriku a az nakoniec ci to nie je len spina? Mne robilo toto iste a bola to len spina. Vycistil, nastavil a odvtedy nemozem povedat jedno zle slovo díky za rady, nejdřív zkusím vyčistit klapku a kouknout na hadice. pedál to asi nebude, protože celé léto je klid, ale očekávám příchod studeného rána a závada se určitě znovu objeví. Citovat
olin.uo Vloženo 11. Březen 2010 Vloženo 11. Březen 2010 díky za rady, nejdřív zkusím vyčistit klapku a kouknout na hadice. pedál to asi nebude, protože celé léto je klid, ale očekávám příchod studeného rána a závada se určitě znovu objeví. Mám ten samý problém, měnil jsem už podtlakový hadice, váhu vzduchu, čidlo teploty...... zkusím taky tu klapku..... pak jsem ještě zaslech o řídící jednotce zapalování nebo jak se tomu říká.... Citovat
polis Vloženo 8. Červen 2011 Vloženo 8. Červen 2011 (editace) Stalo se to když jsem asi 30 km rychlostí projel pravou stranou louží. Nereaguje na plynový pedál a jsou vyšší otáčky OCTA 1,9 66KW a ve vag to vyhazuje tohle: 17554 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Napajeci napeti P1146 - 35-10 - - - Sporadicky 17563 - Snimac tlaku v sacim potrubi (G71) Zkrat na plus P1155 - 35-10 - - - Sporadicky 17655 - Snimac zdvihu jehly (G80) Preruseni/zkrat na plus P1247 - 35-10 - - - Sporadicky 18039 - Snimac polohy plynoveho pedalu (G79) Signal prilis velky P1631 - 35-00 - - 18040 - Snimac polohy plynoveho pedalu (G79) Napajeci napeti P1632 - 35-00 - - 18000 - Signal snimace nadmorske vysky/plniciho tlaku Nesmyslny pomer P1592 - 35-00 - - a po delším bádání a mazání závad a čištění konektorů zase tohle: 17655 - Snimac zdvihu jehly (G80) Preruseni/zkrat na plus P1247 - 35-10 - - - Sporadicky 18047 - Snimac 1/2 polohy plynoveho pedalu (G79) +G185 Nesmyslny signal P1639 - 35-00 - - 16989 - rid.jedn. vadna P0605 - 35-10 - - - Sporadicky 17569 - Snimac teploty v sacim potrubi (G72) Preruseni/zkrat na plus P1161 - 35-00 - - 17664 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Preruseni/zkrat na plus P1256 - 35-00 - - Prosím pomooooooc! Relé 109 je v pořádku, pedál ve vagu ukazuje od 0% až do 100% ale místo 010 ukazuje 100, prostříkal jsem a očistil všechny možné konektory i u řj a nic.Dokonce jsem benzínem vyčistil snímač teploty a tlaku u turba. Editováno: 8. Červen 2011, autor: polis Citovat
lucky.jack Vloženo 11. Červen 2011 Vloženo 11. Červen 2011 Někam ni natekla voda a trochu to zkratovalo. Někde se to už řešilo, zkus pohledat. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.