Mr.Pavka Vloženo 8. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2014 Ahoj. Kdo vozíte dělící mříž N1 a jak je tam vyřešeno její upevnění. Jak jsem tak koukal je několik typů a každý má jiné přidělávání upevnování do auta. Některé specializované N1 kvůli odpočtu DPH byly napevno, jenže kam napevno? K čemu se přidělávaj? Kde se v autě nacházejí nějaké příruby k našroubování? Dostal jsem darem mříž z OII combi a ted přemýšlím jestli jí lehce poupravim a nějak jí do auta napáchám, nebo se jí pokusim vyměnit s někym za mříž právě do F2 combi. Sem docela šikovnej zámečník a myslim, že to uchycení půjde upravit (rozměrově by tam seděla). Ted je otázka jestli se má cenu s tim mordovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parolla Vloženo 8. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2014 Ja som ju vybral s Rooma hneď pri prvej príležitosti.Jedine keby som mal psa veľkej rasy ,tak ju tam nechám. Ja viem ,pýtaš sa na Fabču. Roomster to má asi upevnené inak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 8. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. Srpen 2014 (editace) Ale Room a Fabka jsou nějak stějně velký ne? Klidně hod foto. Editováno: 8. Srpen 2014, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 8. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. Srpen 2014 (editace) Už jsem v jednom vlákně tápal na co jsou tyhle červeně zakroužkovaný udělátory. Už to vim. Prý nějaký oka na dětskou sedačku TOP TETHER. Ale stále by mě zajímalo jestli by tyhle železa udržely i nějaký to zatížení od samodomo uchycení dělící mříže. Jak to vůbec vypadá na zadních opěradlech pod tim kobercem? Tam je nějaká žebrová konstrukce nebo nějakej plech? Přeci jen ,auto je v záruce..... Dá se do toho vrtat? (Né že bych do toho chtěl vrtat, raději bych použil nějakou "neinvazivní" metodu uchycení mříže do nějakýho nejbližšího originálního kotvícího místa) Ještě přidam foto dělící mříže z OII. Jak jí chci fiknout a pak na ní přidělat nějaký jiný uchycovací tyčky "odněkud někam".... Editováno: 8. Srpen 2014, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 10. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 10. Srpen 2014 Tak kde je nějakej mechanik kterej už to někdy dával do auta? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 11. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 11. Srpen 2014 Ta červená je před FL a má tam nahoře takový příruby pro roletovou dělící mříž a jiný díry na zadních stranách opěradel. Ta moje modrá po FL nahoře nic nemá a na sedadlech jsou ty díry s kulatinou TOP TETHER.... (sem zkusil odloupnout ten krycí plast a nejsou svojim uložením moc vhodné pro upevnění mříže) Proč takový rozdíly mezi před FL a po FL? Jak je to možné?!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 11. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2014 Room N1 má mříž daleko větší, kotvenou do horizontálně položenejch kulatejch trubkovejch úchytů na podlaze za sedačkama (2 šrouby = 1 vlevo, 1vpravo) a do takovejch zahnutejch konzol, přišroubovanejch nad zadníma podběhama do bočních dílů kastle (2 šrouby nalevo, 2 napravo). Docela tam hrká, má vůli snad 5cm. A taky jsem ji z auta vyhodil snad ještě dřív, než uplynul tejden od koupě roomstera... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 11. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 11. Srpen 2014 (editace) No. Ted jsem se dověděl na jiným foru, že to kotvení tý dělící sítě je jako příplatková výbava. Akorát by mě zajímalo jestli ty horní úchyty maj v karoserii (C sloupku) už nějaký origo závity a stačí na určitém místě „jen proříznout“ čalounění střechy aby se na ně člověk dostal? Nebo do C sloupku musí v autorizáku taky vyvrtat díry a do nich dát závitové vložky nebo snad maticové nýty? Editováno: 11. Srpen 2014, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Na tyhle otázky by měl právě odpovědět autorizák... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 12. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Voni taky pořádně neví jak na to. Bud sem trefil na nejakýho nováčka nebo na někoho, kdo byl línej to zjištovat. Nebo si hlídaj technologický postupy aby si malej člověk náhodou nepomohl a oni přišli o kšeft. Nehledě na to, že jim nebudu platit těžký prachy za to když mi tam přidělaj něco so si doma zvládnu levou zadní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Ale moooc dobře to vědí, jenže jak správně píšeš, chrání si kšefty utajováním přesnýho postupu montáže. Je to ten samej problém, jako s dílenskou příručkou, kterou prostě od určitýho roku fabrika nevydává, postupy jsou dostupný na speciálně zabezpečeným serveru pouze pro autorizovanej přístup značkovejch servisů - a každá odeslaná "kopie" určená k vytištění v tom daným servise a k pomoci konkrétnímu mechanikovi je "podepsaná" speciálním kódem a jištěná VINkem konkrétního auta, na jehož opravu je určená - tudíž kdyby se objevila kdekoliv na netu, dá se dohledat kterej servis si ty data odebral a ze kterýho tudíž unikly - s příslušným následným postihem pro "provinilce" ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 12. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Tak snad mam kurva právo vědět jak si opravit svojí věc ne?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 To říkáš ty. Fabrika si bohužel pro tebe i pro nás ostatní myslí opak - neboli co může, to utají a poskytne výhradně na základě poměrně vyděračskejch smluvních vztahů POUZE NĚKOMU... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Tak snad mam kurva právo vědět jak si opravit svojí věc ne?! Jo, můžeš si zaplatit přístup do erWinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 12. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 (editace) "erWin - šetří Vaší firmě čas i peníze!" No to určitě! Že já debil jsem si mevydupal při prodeji dodatek ke smlouvě, že mi bude zdarma poskytnut přístup do tohoto systému týkající se mého auta. No, snad příště. A co ta "bloková vyjímka EU"? Zlatej Renault Twingo, bejt to trochu větší auto a nebejt to schnilý jak jabko, tak žádnou Fabii nekupuju. Editováno: 12. Srpen 2014, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Bloková výjimka? Do erWinu a podobných systémů má přece přístup každý...a tudíž každý neautorizovaný servis může opravovat vozy podle instrukcí výrobce, tak jak to požaduje tato výjimka. Snad si nemyslíš, že ti ty informace někdo někde dá zadarmo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 12. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Nikde z toho nemůžu dostat nějakej cenník. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 13. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 No popravdě. Jde mi o to zjistit jak to tam přidělávaj a pak sehnat nějakou starší bazarovou kovovou dělící mříž original do fabie. Nebo použít tu z OII co už mam. (taky se tam vejde) Při nejhorším půjdu do autorizáku a necham si do zadních částí opěradel a do stropu vyvrtat a připravit díry tak, jako by se tam přidělávala originální dělící mříž a nebo roletová dělící mříž. (kvůli záruce) A z tohoto rozložení děr budu pak vycházet při vyrábění samodomo konstrukce uchycení mříže. Prostě to udělat tak jak se to šikne mě a né tak, jak mi to upevnění nadiktuje škodovka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 (editace) Jenom se zeptám, na co tam vlastně chceš tu dělící mříž? Zatím koho znám tak se ji spíše snažil demontovat..... Editováno: 13. Srpen 2014, autor: Voice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 13. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 Pro pséka..... Tak se těch lidí zeptej jestli neví co s ní, tak je rád zbavim starostí co s ní budou dělat až jí vyndaj.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 "Ročně stojí přístup na tento portál 1.945,- EUR (ca 52.000,- Kč bez DPH), jde se ale přihlásit i na jednu hodinu (5,- EUR) nebo na jeden den (20,- EUR), týden (60,- EUR) či měsíc (210,- EUR) - vše bez DPH. ERWIN je kompletní dílenská příručka, kde se po zadání VINu vozidla dozvíte o vozidle skutečně vše. Jsou zde všechny akce, schémata celého vozidla, dílenské postupy, zkrátka všechno, co se daného vozidla a všech pracovních postupů týče."Kam se poděl ceník netuším, ale toto jsem našel jinde. Jo a musíš mít kartu, kterou jde platit přes internet. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 (editace) Je to tak. Zaplatil jsem 5€+DPH, a všechno jsem si stáhnul. Jen tam nějaké pdfka chybí, ale jsou tam v angličtině a němčině, a nebo pro Rooma, když je to podobné. Jen jsem po čase zkusil jestli aktualizovali, a ne. To už jsem vyhodil €čka zbytečně. Za hodinu se toho dá stáhnout hodně. A ceník tam je, když se při žádosti k přístupu rozklikne "Doba platnosti" Editováno: 13. Srpen 2014, autor: jipol57 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 13. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 A co takhle stvořit nějakou konstrukci která by se vrazila do děr pro opěrky hlavy? Udrží to? Nemá náhodou někdo doma rozřízlej opěrák zadních lavic a by se šlo kouknout na ukotvení těch děr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 13. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 A tahle cena je podle blokový vyjímky přiměřená? pro servisy možná jo, ale pro lidi co si opravujou auto svépomocí by to mělo bejt levnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 No popravdě. Jde mi o to zjistit jak to tam přidělávaj a pak sehnat nějakou starší bazarovou kovovou dělící mříž original do fabie. Nebo použít tu z OII co už mam. (taky se tam vejde) Při nejhorším půjdu do autorizáku a necham si do zadních částí opěradel a do stropu vyvrtat a připravit díry tak, jako by se tam přidělávala originální dělící mříž a nebo roletová dělící mříž. (kvůli záruce) A z tohoto rozložení děr budu pak vycházet při vyrábění samodomo konstrukce uchycení mříže. Prostě to udělat tak jak se to šikne mě a né tak, jak mi to upevnění nadiktuje škodovka. 1) Žádná mříž není kotvená do střechy - jsou tam jen opěrný body, ne šrouby. 2) Žádná mříž není kotvená do opěradel sedaček - pokud se mříž dotýká opěradel, jde zase jen o OPŘENÍ. 3) Skutečný kotevní body pro mříž(ku) jsou v podlaze (navařený buď z výroby, nebo servisem) a v bočních stěnách auta - přímo v oblasti sloupku "C", kde by měly bejt přímo do skeletu vevařený závitový "futra" - pokud jsou zakrytý čalouněním alias tapecírunkem, existuje "zaměřovací obrazec" neboli nákres kót, úhlů a vzdáleností od viditelnejch bodů skeletu, pod kterýma se ty futra musejí dát najít. Tapec se na příslušným místě buď prořízne do kříže, nebo se vyřízne kruhová dírka, nebo se navrtá plastovej díl (pokud je v daným místě plast) - do děr se pak vloží a zašroubujou příslušný šrouby. A dělat si po svým ukotvení čehokoliv, co má v autě držet i za jízdy je docela vodvaha, v případě mermomocnýho setrvání na týhle blbosti i přes odmítavý varování okolí pak prokazující různě těžkou mentální retardaci až debilitu. Duševně normálnímu majiteli auta totiž musí bejt jasný, že aby mříž měla požadovanej účinek neboli nejen bránila čemukoliv (i komukoliv) co (nebo kdo) je za ní (v kufru) proniknout VLASTNÍ SILOU dopředu na sedačky NEJEN V DOBĚ JÍZDY, ale HLAVNĚ v okamžiku, kdy to NĚCO letí naprosto nekontrolovatelným způsobem hnáno setrvačností DOPŘEDU = PŘI NÁRAZU. Diletantsky přidělaná mříž v tom momentě jen zvýší masu hmoty tříštící zezadu hlavy pasažérů i řidiče, řádně ukotvená mříž dokáže naopak zadržet vše, co má zůstat i při nárazu mimo prostor pro posádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.