Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím všechny prosím o radu mám Fabii 1.4 16v 55kW r.v.2002 AUA po nastartování a chvilku po rozjednu spadnou otáčky a hned zase naskočej zpět a stává se že auto i zároveň cukne ale přitom jede uplně normálně elektronika v autě zkontrolována nikde žádná závada a na diagnostice je vše v pořádku všechny hodnoty občas se stane že se rozvítí kontrolka MOTORU ASR a Mazání která začne blikat a spadnou otáčky a neměří to zůstanou na 0 po sešlápnutí spojky vypnutí a znova nastartování vše až na kontrolku motoru zhase auto jede normálně bez poklesu výkonu jediná chyba co se ukázala na diagnostice že škrtící klapka nebyla nastaveba v základní poloze to se udělalo ale stále problém přetrvává měnil jsem kvůli tomu i tu klapku funglofka ale problémy přetrvávají prosím pokud možno poraďte čím to je ? prej mám v háji BUDÍKY něco s tišťákem a je potřeba to vyměnit ale nějak se mi to nezdá předem dík za jakoukoliv radu

Upraveno od Spindrush

Je dost možné že bude voda ve svazku kabelů. Mě to dělalo skoro to same, jen mi auto necuklo. Ale budíky se rozblikali, a ručičky lítali jak splašené. Když prší, nebo když ti steče voda co liješ do nádobky odstřikovačů na svazek, který je hned pod tím, tak to může házet skrat. Je tady někde na foru návod, jak to vyřešit. Já to zatím nechal tak a dávám si bacha aby tam voda nestýkala.

  • Autor

bohužel toto dělá i když je krásně a auto naprosto suché kdyby to bylo vodou řekl bych že to dělá pořád navíc kdyby byl skrat vypálila by se pojistka kvůli přepětí takže tím to asi ani nebude

Upraveno od Spindrush

  • Autor

opravdu nikdo neví co s tím ?

Jestli se ti při tom pádu otáček i vynuluje pc - ujetá vzdálenost atp., tak by to mohl být snímač otáček klikovky 

  • Autor

právěže se mi stává jen pád a nekdy to i jak jsem psal cukne a nebo spadnou přestane to měřit rozvítí se ASR MOTOR OLEJ začne blikat a pípat a po restartu( znovunastartování ) to zase měří ale zůstává svítit kontrolka motoru jak jsem psal kabeláž je v pořádku a vše na diagnostice taky až na tu klapku která se ale už nastavila myslíš že to fakt může bejt tim pos.... tišťákem na budících ? ale to by zase nedělalo to občasné škubání

Nemyslím jsi ,že tahle závada bude budíkama. Budíky se většinou projevují jinak.

  • Autor

tak to by mě zajímalo čím to je řeším to přez rok to padání občasné cukání a rozsvěcení kontrolek už jsem v 2. servisu a stále se nic nevřešilo

Nevím,snad ti někdo poradí. Mě budíky odešly,ale závada se projevovala jinak. A ne jenom mě. O budíkách je tady toho popsané dost. Tipoval bych to u tebe na kabeláž.

  • Autor

jenže když kabeláž propípával bylo vše OK

Ano kabeláž bude OK.. Já ani nepsal že to dělá jenom za deště.. ale i za krásného dne, kdy ráno může být chladno, pak se auto ohřeje a to co se orosí - to muže dělat ten zkrat v kabeláži. Jsou tady na foru vlákna, kde je o tom napsane dost. Ta kabeláž je umístěna neštastně, a ten husí krk na ni - v něm se ta voda může držet. Být tebou tak to znovu zaizoluji elektrikářskou páskou.. Já to udělal a mám od splašeného budíku klid. Co se týká kontroly motoru, tak ta shasne až po určitém najetí kilometru, neshasne hned jak třeba EPC..

  • Autor

jako když je celej tejden krásně a teplo tak tam asi nebude mít co rosit ne ? a to malé množství vlhka co se udělá když padne rosa si myslím nic neovlivní ne ?

Celé auto je z kovu, kov je studény - zvláště v noci. Když se kov ze studena začne ohřívat, třeba slunečním svitem, tak kondezuje voda. Sis nikdy nevšimnul, že máš orosené po ránu celé auto, čelní sklo? Tak se tvoří voda, která ti tam může stéct. A ta malá rosa co ti tam spadne udělá dost. Pokud se ti voda drží v tom husím krku, ve kterém je i svazek kabelů tak ti to dělá bordel. Buď to rozdělej a zaizoluj - zjistíš jestli to je/není tím. Když si nenecháš poradit - poraď si sám.. :-)

  • Autor

tak zkusím jak říkáš rozdělat a zaizolovat :kol-47:  jinak nějakej nápad co použít jako dobrou izolaci ?

pozn jak zaizolujes svazek, je z toho pak takovej tvrdej kus a rádo se to v provozu pozdeji láme.... voda je previt a nakonec ti nic jineho stejne nezbyde

Použij klasickou černou elektrikářskou pásku..

  • Autor

a pokud to nebude vlhkem a bude to dělat i po zaizolování máš ještě představu o tom co by to ještě mohlo být ?

Pak už bych skutečně hledal chybu na palubovce, nějaký studeňák což si ale nemyslím. Ještě bych zkusil hledat chybu na řídicí jednotce což by taky byla asi blbost. Zkus pohledat v jiných tématech ohledně budíků atd.

  • Autor

OK hele některé svazky jsou tak silné že se nijak nedostanu do prostřed abych odzkoušel jestli tam není někde rosa omotám to sice ale pokud to je orosené jak udělat aby to bylo zatěsněné (omotané tou páskou) a aby se ta rosa odpařila ze zapařeného svazku :-) ;-)

  • Autor

tak se mi začali rozsvicet zase jiné kontrolky po tom co jsem zahejbal svazkama EPC a ASR tak fak to bude asi v kabelech nebo nevim jestli tam je něco na H.... tak se to asi neobejde bez výměny celého svazku a dávat 40tis za kabely to fakt ne to to radši prodám

Pohledej na foru, si myslím že nebude nutné celé svazky vyměnovat. Spíš sundej baterku a celý kryt baterie i s tou vanou do které se baterie dáva, a celý svazek odspodu až nahoru nejdřív zkontroluj, přeizoluj a zkus ho vyvěsit tak aby na něj netekla, nebo aby neležel v případné vodě.

  • Autor

nevíš co by stála zjištění a oprava svazku ? nějaká přibližná cena dejme tomu po týdnu práce samozřejmě neautorizovaný servis

Tak nějaký autoelektrikář nebo neautorizák ti to může udělat i na domluvu se na ceně.. Jinak cenu těch kabelů fakt nevím.. Ale tipoval bych to tak do 5 tisíc komplet svazek a práce +-3-5 tisíc.. Těžko říct.. Zkus se zeptat třeba ( pokud máš v okolí ) SOU s automechanikama. Tam by ti to udělali za cenu materiálu a budou rádi když to mistr vysvětlí učňum.

  • Autor

tak mám nové problémy po rozsvěcí se mi EPC a ASR skusil jsem zastavit dát neutrál a byla odezva než plyn vůbec zareagoval no a pak se ručička ot houpala nahoru a dolu a auto i při poslechu znělo jako by mělo každou chvilkou chcípnout

Tak tady už jedině pořádná diagnostika..

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.