Spindrush Vloženo 8. Srpen 2014 Vloženo 8. Srpen 2014 (editace) Zdravím všechny prosím o radu mám Fabii 1.4 16v 55kW r.v.2002 AUA po nastartování a chvilku po rozjednu spadnou otáčky a hned zase naskočej zpět a stává se že auto i zároveň cukne ale přitom jede uplně normálně elektronika v autě zkontrolována nikde žádná závada a na diagnostice je vše v pořádku všechny hodnoty občas se stane že se rozvítí kontrolka MOTORU ASR a Mazání která začne blikat a spadnou otáčky a neměří to zůstanou na 0 po sešlápnutí spojky vypnutí a znova nastartování vše až na kontrolku motoru zhase auto jede normálně bez poklesu výkonu jediná chyba co se ukázala na diagnostice že škrtící klapka nebyla nastaveba v základní poloze to se udělalo ale stále problém přetrvává měnil jsem kvůli tomu i tu klapku funglofka ale problémy přetrvávají prosím pokud možno poraďte čím to je ? prej mám v háji BUDÍKY něco s tišťákem a je potřeba to vyměnit ale nějak se mi to nezdá předem dík za jakoukoliv radu Editováno: 9. Srpen 2014, autor: Spindrush Citovat
Petr Šulák Vloženo 9. Srpen 2014 Vloženo 9. Srpen 2014 Je dost možné že bude voda ve svazku kabelů. Mě to dělalo skoro to same, jen mi auto necuklo. Ale budíky se rozblikali, a ručičky lítali jak splašené. Když prší, nebo když ti steče voda co liješ do nádobky odstřikovačů na svazek, který je hned pod tím, tak to může házet skrat. Je tady někde na foru návod, jak to vyřešit. Já to zatím nechal tak a dávám si bacha aby tam voda nestýkala. Citovat
Spindrush Vloženo 9. Srpen 2014 Autor Vloženo 9. Srpen 2014 (editace) bohužel toto dělá i když je krásně a auto naprosto suché kdyby to bylo vodou řekl bych že to dělá pořád navíc kdyby byl skrat vypálila by se pojistka kvůli přepětí takže tím to asi ani nebude Editováno: 9. Srpen 2014, autor: Spindrush Citovat
psurn Vloženo 9. Srpen 2014 Vloženo 9. Srpen 2014 Jestli se ti při tom pádu otáček i vynuluje pc - ujetá vzdálenost atp., tak by to mohl být snímač otáček klikovky Citovat
Spindrush Vloženo 9. Srpen 2014 Autor Vloženo 9. Srpen 2014 právěže se mi stává jen pád a nekdy to i jak jsem psal cukne a nebo spadnou přestane to měřit rozvítí se ASR MOTOR OLEJ začne blikat a pípat a po restartu( znovunastartování ) to zase měří ale zůstává svítit kontrolka motoru jak jsem psal kabeláž je v pořádku a vše na diagnostice taky až na tu klapku která se ale už nastavila myslíš že to fakt může bejt tim pos.... tišťákem na budících ? ale to by zase nedělalo to občasné škubání Citovat
Mirek 835 Vloženo 9. Srpen 2014 Vloženo 9. Srpen 2014 Nemyslím jsi ,že tahle závada bude budíkama. Budíky se většinou projevují jinak. Citovat
Spindrush Vloženo 9. Srpen 2014 Autor Vloženo 9. Srpen 2014 tak to by mě zajímalo čím to je řeším to přez rok to padání občasné cukání a rozsvěcení kontrolek už jsem v 2. servisu a stále se nic nevřešilo Citovat
Mirek 835 Vloženo 9. Srpen 2014 Vloženo 9. Srpen 2014 Nevím,snad ti někdo poradí. Mě budíky odešly,ale závada se projevovala jinak. A ne jenom mě. O budíkách je tady toho popsané dost. Tipoval bych to u tebe na kabeláž. Citovat
Spindrush Vloženo 10. Srpen 2014 Autor Vloženo 10. Srpen 2014 jenže když kabeláž propípával bylo vše OK Citovat
Petr Šulák Vloženo 10. Srpen 2014 Vloženo 10. Srpen 2014 Ano kabeláž bude OK.. Já ani nepsal že to dělá jenom za deště.. ale i za krásného dne, kdy ráno může být chladno, pak se auto ohřeje a to co se orosí - to muže dělat ten zkrat v kabeláži. Jsou tady na foru vlákna, kde je o tom napsane dost. Ta kabeláž je umístěna neštastně, a ten husí krk na ni - v něm se ta voda může držet. Být tebou tak to znovu zaizoluji elektrikářskou páskou.. Já to udělal a mám od splašeného budíku klid. Co se týká kontroly motoru, tak ta shasne až po určitém najetí kilometru, neshasne hned jak třeba EPC.. Citovat
Spindrush Vloženo 11. Srpen 2014 Autor Vloženo 11. Srpen 2014 jako když je celej tejden krásně a teplo tak tam asi nebude mít co rosit ne ? a to malé množství vlhka co se udělá když padne rosa si myslím nic neovlivní ne ? Citovat
Petr Šulák Vloženo 11. Srpen 2014 Vloženo 11. Srpen 2014 Celé auto je z kovu, kov je studény - zvláště v noci. Když se kov ze studena začne ohřívat, třeba slunečním svitem, tak kondezuje voda. Sis nikdy nevšimnul, že máš orosené po ránu celé auto, čelní sklo? Tak se tvoří voda, která ti tam může stéct. A ta malá rosa co ti tam spadne udělá dost. Pokud se ti voda drží v tom husím krku, ve kterém je i svazek kabelů tak ti to dělá bordel. Buď to rozdělej a zaizoluj - zjistíš jestli to je/není tím. Když si nenecháš poradit - poraď si sám.. :-) Citovat
Spindrush Vloženo 11. Srpen 2014 Autor Vloženo 11. Srpen 2014 tak zkusím jak říkáš rozdělat a zaizolovat jinak nějakej nápad co použít jako dobrou izolaci ? Citovat
ladiktm Vloženo 11. Srpen 2014 Vloženo 11. Srpen 2014 pozn jak zaizolujes svazek, je z toho pak takovej tvrdej kus a rádo se to v provozu pozdeji láme.... voda je previt a nakonec ti nic jineho stejne nezbyde Citovat
Petr Šulák Vloženo 11. Srpen 2014 Vloženo 11. Srpen 2014 Použij klasickou černou elektrikářskou pásku.. Citovat
Spindrush Vloženo 13. Srpen 2014 Autor Vloženo 13. Srpen 2014 a pokud to nebude vlhkem a bude to dělat i po zaizolování máš ještě představu o tom co by to ještě mohlo být ? Citovat
Petr Šulák Vloženo 15. Srpen 2014 Vloženo 15. Srpen 2014 Pak už bych skutečně hledal chybu na palubovce, nějaký studeňák což si ale nemyslím. Ještě bych zkusil hledat chybu na řídicí jednotce což by taky byla asi blbost. Zkus pohledat v jiných tématech ohledně budíků atd. Citovat
Spindrush Vloženo 15. Srpen 2014 Autor Vloženo 15. Srpen 2014 OK hele některé svazky jsou tak silné že se nijak nedostanu do prostřed abych odzkoušel jestli tam není někde rosa omotám to sice ale pokud to je orosené jak udělat aby to bylo zatěsněné (omotané tou páskou) a aby se ta rosa odpařila ze zapařeného svazku :-) ;-) Citovat
Spindrush Vloženo 16. Srpen 2014 Autor Vloženo 16. Srpen 2014 tak se mi začali rozsvicet zase jiné kontrolky po tom co jsem zahejbal svazkama EPC a ASR tak fak to bude asi v kabelech nebo nevim jestli tam je něco na H.... tak se to asi neobejde bez výměny celého svazku a dávat 40tis za kabely to fakt ne to to radši prodám Citovat
Petr Šulák Vloženo 16. Srpen 2014 Vloženo 16. Srpen 2014 Pohledej na foru, si myslím že nebude nutné celé svazky vyměnovat. Spíš sundej baterku a celý kryt baterie i s tou vanou do které se baterie dáva, a celý svazek odspodu až nahoru nejdřív zkontroluj, přeizoluj a zkus ho vyvěsit tak aby na něj netekla, nebo aby neležel v případné vodě. Citovat
Spindrush Vloženo 17. Srpen 2014 Autor Vloženo 17. Srpen 2014 nevíš co by stála zjištění a oprava svazku ? nějaká přibližná cena dejme tomu po týdnu práce samozřejmě neautorizovaný servis Citovat
Petr Šulák Vloženo 17. Srpen 2014 Vloženo 17. Srpen 2014 Tak nějaký autoelektrikář nebo neautorizák ti to může udělat i na domluvu se na ceně.. Jinak cenu těch kabelů fakt nevím.. Ale tipoval bych to tak do 5 tisíc komplet svazek a práce +-3-5 tisíc.. Těžko říct.. Zkus se zeptat třeba ( pokud máš v okolí ) SOU s automechanikama. Tam by ti to udělali za cenu materiálu a budou rádi když to mistr vysvětlí učňum. Citovat
Spindrush Vloženo 19. Srpen 2014 Autor Vloženo 19. Srpen 2014 tak mám nové problémy po rozsvěcí se mi EPC a ASR skusil jsem zastavit dát neutrál a byla odezva než plyn vůbec zareagoval no a pak se ručička ot houpala nahoru a dolu a auto i při poslechu znělo jako by mělo každou chvilkou chcípnout Citovat
Petr Šulák Vloženo 19. Srpen 2014 Vloženo 19. Srpen 2014 Tak tady už jedině pořádná diagnostika.. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.