Publikováno Srpen 27, 201411 r Mam dotaz ohledne systemu nadrze u tohoto motoru. Od technika jsem se dozvedel, ze SII s 4x4 ma dve nadrze a mezi nima je precerpavani. Je to pravda? Proc se ptam, protoze kdyz natankuji doplna a to nemyslim na prvni vycvaknuti pistole...jeste tam tak 2l dostanu. Tak se mi v podstate rucicka palivomeru po 10km zacne oddalovat od maxima, coz se mi zda hodne brzo vzhledem k aktualni spotrebe...u me OII me zacne klesat rucka az po 140km. Nemate nekdo schema jak to tedy doopravdy s tou nadrzi je, jak to precerpavani funguje, jestli se treba nema chvilku po natankovani pockat a pak to jeste dotankovat? Mozna by pomohla nejake schema z Etky, pokud ma nekdo k dispozici. Popr. zkusenosti majitelu tohoto vozu s timto moturkem
Srpen 27, 201411 r Autor hmm zajimave venturiho efekt Ma nekdo zkusenosti s tim tankovanim, jestli teda pockat nez-li se to ustali a pak se tam da dotlacit jeste vic. Bohuzel se mi stalo, ze na prave nadrzi bylo v haji nejake tesneni od hadicek, ktera jsou pod sedadlem a zacal vytykat benzin pryc a nevim jestli jsem to tak trosku nezpusobil tim naslednym dotankovavanim a nebo jestli bylo opravdu to tesneni uz spatne. Kazdopadne u tohoto motoru se hodi kazdy litr navic v nadrzi Chapu dobre, ze se pri tankovani plni nejdrive leva nadrz a pak prava?
Srpen 27, 201411 r Nádrže jsou u SII stejné u všech motorizací. Když tankuješ tak se nic nepřečerpává, ale jde to tam samospádem, takže pokud tam chceš natlačit co nejvíce je třeba počkat až z hrdla benzín steče do nádrže. Z logiky věci se nejprve plní první nádrž, pak to přetéká do druhé. Občas mi pomůže autem trochu zahoupat, čímž se vzduch z pravé nádrže, který neutekl přes odvzdušnění, dostane do levé a uvolní se tak místo. Nicméně i když jsem měl dojezd 0km, víc jak 55l jsem tam nedal. Bohužel to není jako u FI, kde do 45l nádrže lze natankovat až 54l. Je taky třeba brát v potaz, že výrobce udává, že nádrž má přibližně 60l.
Srpen 27, 201411 r U FL S2? Já mám MR2013 (7/2012), když mam u nafťáka dojezd tak 50km (níž to radši nepokoušim, nevíš kde můžeš v zácpe viset), tak dám cca 58L - vždy zatřepu, vzduch tam zůstává.
Srpen 27, 201411 r Ne před FL. Vyzkoušeno u dvou aut RV 2011 a 2012, dojezd nula, a na nulu najeto ještě tak 30km a víc jak 55, možná 56l, tam nešlo.
Srpen 27, 201411 r jarda rolbařů konstatoval:když se auto nakloní kolem 30% tak se nádrž odvzdušní. Upraveno Srpen 27, 201411 r od kokta7
Srpen 27, 201411 r hmm, budem si vozit hevery a zvedat teda auto na benzině o 30 stupnu. Jsem zvedavej, za jak dlouho na mne nekdo prijde s tim, co to delam, jestli nejsem terorista :D
Srpen 27, 201411 r Natankuji plnou a ručička stejně není na doraz..3.6 FSI myslim že tam dám tak o 5l min.
Srpen 27, 201411 r Autor Tzn, ze to druhe cerpadlo v leve nadrzi se jen stara pri jizde o precerpavani zpatky do prave nadrze a neni aktivni pri tankovani. mozna tam bude neco s tim Venturiho efektem cosi jsem na internetu o tom precetl, ale zrovna z toho chytry nejsem Kazdopadne ten naklon o 30 stupnu me fakt pobavil...to by chtelo aby mely benzinky jednu pumpu s takovymto naklonem abychom mohli vice natankovat...a ani benzinky by na tom nebyly tratne ) No nic pri pristim tankovani s tim zkusim zakvedlat a pokusit se tam narvat co nejvic, uvidim co do toho dostanu;) ... doufam ze zase nepovoli ta gumova spojka u cerpadla a nebude to vytykat. Upraveno Srpen 27, 201411 r od Bladik
Srpen 28, 201411 r Já mám vyzkoušeno, že když na dojezd 0 km najedu 30 km, tak do nádrže dostanu 57 l.. K tomu mám aktivováno info o dotankování na maxidotu (počet l do plné nádrže) a to u dojezdu 0 km hlásí 50 l a až po ujetí cca 20 km 55 l (jet až na 60 l jsem ještě nenašel odvahu). Takže si myslím, že nádrž je 60 l a když hlásí dojezd 0 km, tak je v nádrži ještě cca 5l..
Září 2, 201411 r Autor Tak jsem dnes po prvnim vycvaknuti pistole pri tankovani do nadrze dostal dalsich vice jak 6litru a ejhle rucicka stavu nadrze je na maximu a nehejbe se zpet ani po 50km => pri tankovani je treba byt trpelivi )) Upraveno Září 2, 201411 r od Bladik
Srpen 19, 20169 r jinak co se týče té ručičky palivoměru, tak už to dávno nefunguje tak, že ukazuje aktuální množství paliva, ale funguje podobně jako měření dojezdu vzhledem ke spotřebě za posledních 50 km. Určitě jste už několikrát zažili, že přijedete na místo, zhasnete motor a po nastartování najednou ukazatel říká, že paliva je v nádrži méně, než při ukončení předcházející jízdy. Nebo i naopak více... U 3,6 zkrátka díky větší spotřebě za posledních x kilometrů před dotankováním dojde k tomuto posunu rafičky dříve.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.