Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Mam dotaz ohledne systemu nadrze u tohoto motoru. Od technika jsem se dozvedel, ze SII s 4x4 ma dve nadrze a mezi nima je precerpavani. Je to pravda? Proc se ptam, protoze kdyz natankuji doplna a to nemyslim na prvni vycvaknuti pistole...jeste tam tak 2l dostanu. Tak se mi v podstate rucicka palivomeru po 10km zacne oddalovat od maxima, coz se mi zda hodne brzo vzhledem k aktualni spotrebe...u me OII me zacne klesat rucka az po 140km.

Nemate nekdo schema jak to tedy doopravdy s tou nadrzi je, jak to precerpavani funguje, jestli se treba nema chvilku po natankovani pockat a pak to jeste dotankovat? Mozna by pomohla nejake schema z Etky, pokud ma nekdo k dispozici. Popr. zkusenosti majitelu tohoto vozu s timto moturkem ;)

  • Autor

hmm zajimave venturiho efekt ;)

Ma nekdo zkusenosti s tim tankovanim, jestli teda pockat nez-li se to ustali a pak se tam da dotlacit jeste vic. Bohuzel se mi stalo, ze na prave nadrzi bylo v haji nejake tesneni od hadicek, ktera jsou pod sedadlem a zacal vytykat benzin pryc a nevim jestli jsem to tak trosku nezpusobil tim naslednym dotankovavanim a nebo jestli bylo opravdu to tesneni uz spatne. Kazdopadne u tohoto motoru se hodi kazdy litr navic v nadrzi ;)

Chapu dobre, ze se pri tankovani plni nejdrive leva nadrz a pak prava?

...ještě můžeš chytit auto za hagus a trochu ho rozkývat, to je taky cca +1-2L

Nádrže jsou u SII stejné u všech motorizací.

Když tankuješ tak se nic nepřečerpává, ale jde to tam samospádem, takže pokud tam chceš natlačit co nejvíce je třeba počkat až z hrdla benzín steče do nádrže.

Z logiky věci se nejprve plní první nádrž,  pak to přetéká do druhé.

Občas mi pomůže autem trochu zahoupat, čímž se vzduch z pravé nádrže, který neutekl přes odvzdušnění, dostane do levé a uvolní se tak místo.

Nicméně i když jsem měl dojezd 0km, víc jak 55l jsem tam nedal.

Bohužel to není jako u FI, kde do 45l nádrže lze natankovat až 54l.

Je taky třeba brát v potaz, že výrobce udává, že nádrž má přibližně 60l.

U FL S2? Já mám MR2013 (7/2012), když mam u nafťáka dojezd tak 50km (níž to radši nepokoušim, nevíš kde můžeš v zácpe viset), tak dám cca 58L - vždy zatřepu, vzduch tam zůstává.

Ne před FL. Vyzkoušeno u dvou aut RV 2011 a 2012, dojezd nula, a na nulu najeto ještě tak 30km a víc jak 55, možná 56l, tam nešlo.

že by jiná kalibrace pump? :D

jarda rolbařů konstatoval:
když se auto nakloní kolem 30% tak se nádrž odvzdušní.

Upraveno od kokta7

:kol-31: hmm, budem si vozit hevery a zvedat teda auto na benzině o 30 stupnu. Jsem zvedavej, za jak dlouho na mne nekdo prijde s tim, co to delam, jestli nejsem terorista :D :D

Stejně jako 4x2, nádrže jsou stejné, podvozek je u 4x2 úplně stejný.

Natankuji plnou a ručička stejně není na doraz..3.6 FSI myslim že tam dám tak o 5l min.

  • Autor

Tzn, ze to druhe cerpadlo v leve nadrzi se jen stara pri jizde o precerpavani zpatky do prave nadrze a neni aktivni pri tankovani. mozna tam bude neco s tim Venturiho efektem cosi jsem na internetu o tom precetl, ale zrovna z toho chytry nejsem

Kazdopadne ten naklon o 30 stupnu me fakt pobavil...to by chtelo aby mely benzinky jednu pumpu s takovymto naklonem abychom mohli vice natankovat...a ani benzinky by na tom nebyly tratne ;))

No nic pri pristim tankovani s tim zkusim zakvedlat a pokusit se tam narvat co nejvic, uvidim co do toho dostanu;) ... doufam ze zase nepovoli ta gumova spojka u cerpadla a nebude to vytykat.

Upraveno od Bladik

Já mám vyzkoušeno, že když na dojezd 0 km najedu 30 km, tak do nádrže dostanu 57 l.. K tomu mám aktivováno info o dotankování na maxidotu (počet l do plné nádrže) a to u dojezdu 0 km hlásí 50 l a až po ujetí cca 20 km 55 l (jet až na 60 l jsem ještě nenašel odvahu). Takže si myslím, že nádrž je 60 l a když hlásí dojezd 0 km, tak je v nádrži ještě cca 5l..

  • Autor

Tak jsem dnes po prvnim vycvaknuti pistole pri tankovani do nadrze dostal dalsich vice jak 6litru a ejhle rucicka stavu nadrze je na maximu a nehejbe se zpet ani po 50km => pri tankovani je treba byt trpelivi ;)))

Upraveno od Bladik

Jo jo, koukat do dovnitř, je vidět jak hladina v trubce klesá.

  • 1 rok později...

Nedala by se dát palivová nádrž do Supa 3.6 z passata 3.6? Ten má 70l?!

  • 2 týdny později...

jinak co se týče té ručičky palivoměru, tak už to dávno nefunguje tak, že ukazuje aktuální množství paliva, ale funguje podobně jako měření dojezdu vzhledem ke spotřebě za posledních 50 km. Určitě jste už několikrát zažili, že přijedete na místo, zhasnete motor a po nastartování najednou ukazatel říká, že paliva je v nádrži méně, než při ukončení předcházející jízdy. Nebo i naopak více... U 3,6 zkrátka díky větší spotřebě za posledních x kilometrů před dotankováním dojde k tomuto posunu rafičky dříve.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.