Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Pri objednavani auta som urobil chybu,ktoru teraz lutujem.

Objednal som klasicku kaplicku a teraz by som to rad vymenil za MaxiDot.

Vie niekto o tom nieco napisat???

Cena budikov,cena prace,casova narocnost,pripadne niekoho sikovneho doporucit???

...1,2TSI,r.v.4/2013.

Dakujem.

Editováno: , autor: taktik
Vloženo (editace)

vite nekdo co vsechno zobrazuje maxidot navic? mam za to ze jen lepsi indikace otevrenejch dveri a teplotu oleje nebo jeste neco?

(a 2 dalsi minibudiky pro teplotu vody a palivo)

Editováno: , autor: oneb1t
Vloženo

Teplota vody, teplota oleje, možnost různých nastavení, zobrazení Audia, Navigace, ale hlavně pomocí Maxi-Dotu lepší informace v případě problémů s vozem(počínaje žárovkami, konče závadami na motoru či absu). 

  • o 4 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Zdravím, taky uvažuji o maxidotu,ale nemám tušení jaké budíky a co všechno k tomu je potřeba.... Taky netuším jestli na nové budíky půjde nahrát stav km z původních... Děkuji za všechny rady! :-)

Vloženo

Oficiálně ne, budíky by musely být max.100km. Ale přesto to jde.......

Časová náročnost? Vyndat rámeček okolo přístrojů, odšroubovat dva torxy, budíky vysunout, odpojit konektor, připojit nové budíky, upevnit,dát plast. Cca 10 minut. Ale budíky se musí přizpůsobit autu. Takže svépomocí výměnu budíků nedělejte. Radši si dojeďte k těm, co to umí.

Vloženo

Svoje můžeš mít, ale pokud nebudou mít najeto jen do 100km, tak ti to neudělají, jejich online systém to nepustí. ferda25 sem už odkaz dával, jsou to 5JA920840. V tom posledním ti neporadím.....

Vloženo

to miklisek: Tak dostal jsem odpověď od servisu, že nejsou schopni toto provést u nich (přesně jak si psal),ale že mi to dodělají externě ;) Takže spokojenost!- jenom ještě není k tomu třeba jiná řidící jednotka? Dík.

Vloženo

No tak to mají asi mechanika, co umí a zná víc, než je standard. U mě v servisu to nevěděli a člověk, kterýho mi dohodili, že pro ně občas něco okolo elektriky dělá, taky ne. Pomohl mi až jeden místní člen za velice dobrý peníz.

ŘJ jiná netřeba. 

Vloženo

Ale kroužek je dle ETKY jen jeden i když s různými kódy vybavy. Číslo ND je ale jen jedno. Mě to tedy fungovalo normálně s tím co tam byl k MFA a k ovládání rádia z volantu. Dokonce funguje i předělané ovládání MAXIDOTu tlačítky na volantu. To spíš nevědí, která bije.

Vloženo (editace)

Tož bafni budíky a hurá do Strakonic.. :rolleyes: nebo pošli staré s jedním klíčem a nové(za  tři dni se to dá zvládnout, jeden den vyndáš, druhý den u mě a třetí den montuješ nové zpátky)...já připravím na stole a Ty dáš do auta nové a hurá....výhody tohoto řešení oproti servisu. V případě problémů s novými budíky máš doma další budíky, na které auto bude jezdit. Pokud máš nyní palubní počítač(můžeš přepínat mezi spotřebou, teplotou, atd.) není třeba nic dalšího řešit.

Editováno: , autor: ferda25
Vloženo

No, vím, že tomu rozumíte, ovšem v tom případě mi není jasné, proč je v ETCE uvedeno 7 kroužků stejného čísla (v mém případě jde o 6RA 959 654), vždyť podle toho, co píšete, by stačil jen jeden, který by uměl všechny kódy výbavy. Vždy jsem měl za to, že PR kódy označují nejen výbavu, ale i to, co který díl umí, např. viz obrázek.

 

post-519-0-77981300-1428172189_thumb.jpg

Vloženo (editace)

Kódy, které uvádíš se vztahují spíše k budíkům:

 

9Q0 = bez palubního počítače, páčka stěračů bez ovládání palubního počítače

9Q1(palubní počítač) a 9Q2(maxi-Dot) = páčka stěračů s ovládáním palubního počítače, případně u verze 9Q2 je možný i mf volant.

 

To je celé.

 

Tady je obrázek páčky. Ty dráty od těchto vyznačených tlačítek vedou přímo do budíků, tj. mezi páčkou a budíky není nic než drát a podle toho na jaký PIN v budíkách pošlu kostru, mi budíky listují v menu nahoru a dolu, v případě stisknutí tlačítka ze spodu páčky potvrzují volbu = Enter. Páčky se zde nezapojují na kroužek, protože Rapid nic takového jako jednotku na adrese 16 nemá a vše končí přímo na jiných odpovídajících jednotkách. Kroužek je zde jen přenašeč signálu pro airbag, klakson, případně mf volant, ale i signál(datová komunikace typu LIN 2.0) z mf volantu končí přímo v BCM jednotce. Zde je trochu výhoda, že každá BCM jednotka by měla podporovat mf volant, protože, každý Rapid má přední stěrače a i s nimi probíhá komunikace prostřednictvím datové komunikace typu LIN 2.0.

 

post-3099-0-58739100-1428191607_thumb.jp

Editováno: , autor: ferda25
Vloženo

Ferdo, kódy jako takové mi byly jasné, jen jsem chtěl potvrdit od někoho, kdo tomu rozumí, že mě automechanik ze servisu ŠA chce oblbnout, aby si mohl navýšit cenu za nakódování maxidotu fiktivním nákupem podvolantového kroužku. A jelikož by mi kódování dělal "bokem", tak bych k jeho práci ani neměl doklad, takže by nějaké dokazování bylo problematické. Samozřejmě bych raději využil Tvoje služby, jen ty Strakonice mi připadají z Prahy trochu z ruky.

  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...