rolbař Vloženo 8. Květen 2008 Sdílet Vloženo 8. Květen 2008 (editace) říkám 80%, zbylých 20% je na nějaký drát, ale vzhledem k tomu, že ten kroužek je nejhorší místo v tom obvodu a začalo to dělat po aktivaci bagů, tak je to pravděpodobné, pochopitelně, než ho vyměníš, musí se zkontrolovat vedení ve volantu a kontrola odpojením ( odpojí se přívod do kroužku u páček pod volantem a pokud to zmlkne, je chyba někde od kroužku až po volant. Pak to můžeš ještě proměřit. cena kroužku na vrakovišti kolem 500,. - lepší si ho proměřit, aby nebyl v podobném stavu v které chvíli to začalo troubit? Editováno: 19. Únor 2010, autor: Standis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gorman Vloženo 9. Květen 2008 Sdílet Vloženo 9. Květen 2008 Začalo to troubit hned po nehodě a teď vždy když se nastartuje. Co stojí taková oprava ve škoda servisu? (alespoň odhadem) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heicker Vloženo 19. Únor 2009 Sdílet Vloženo 19. Únor 2009 Mám fabii I s klasickym klaksonem a ten me stve, je to jen jednotonový a stoji za ....... .Zjistoval jsme,jestli nemam i na druhe strane klakson,ale mam ho jen na miste ridice dole u mlhovky.Chtel bych proste neco co umi zatroubit, jak Octavia II.Prosim poradte, jak na to,nejjednoduseji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 19. Únor 2009 Sdílet Vloženo 19. Únor 2009 no sundat naraznik a vymnenit klakson. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 19. Únor 2009 Sdílet Vloženo 19. Únor 2009 Naraznik nemusi dat dole!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 19. Únor 2009 Sdílet Vloženo 19. Únor 2009 jinak záleží taky na roku já mám 2000 a ten má krásnej zvuk strejda má 2003 a škoda slov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 19. Únor 2009 Sdílet Vloženo 19. Únor 2009 Kupit 2 klaksony a vymenit. Jeden klakson na vysoky ton+ druhy na nizky ton. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ramon Vloženo 19. Únor 2009 Sdílet Vloženo 19. Únor 2009 Zožeň si dvojtónový z oktávky.Tiež som menil.V lete pri otvorených oknách sa až sám zľaknem,keď zatrúbim. Omnoho silnejšie a hlavne normálny zvuk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 19. Únor 2009 Sdílet Vloženo 19. Únor 2009 link: http://www.zabezpeceni-autoalarmy.cz/2tono...5381bbd1076f797 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gerrik Vloženo 19. Únor 2009 Sdílet Vloženo 19. Únor 2009 doporučuji origo škoda klaksony bud z kokty nebo supa. Ostatní nejsou špatné, ale nejsou tak hlasité Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 19. Únor 2009 Sdílet Vloženo 19. Únor 2009 jj dvojtonovy to je to prave, aj nakladak minule co trubil na mna a chcel sa cez klakson pretlacit tak som zacal tiez na neho trubi a prestal ked zistil ze ma nepretrubil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heicker Vloženo 21. Únor 2009 Sdílet Vloženo 21. Únor 2009 (editace) Děkuji za všechny příspěvky, ale take bych ted potreboval radu odbornika.Chtel bych si tam dat vysoky a nizky fanfary ze suberba, ale nekdo mi rikal, protoze mam Fabku I , ze by tam mohl byt velký problem ve výkonu, ze to ma ruzne a tak v tomto ne nevyznam, je tu nekdo, kdo toto ovlada a je mi schopen řici, jak se věci mají?!? Děkuji Editováno: 21. Únor 2009, autor: Heicker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ramon Vloženo 21. Únor 2009 Sdílet Vloženo 21. Únor 2009 No teraz neviem,či má superb nejako zásadne iný klaksón ako oktávka,ale ja som dal dvojtónový z oktávky a nič viac som nemenil.Išlo to na prvý krát.Dokonca ani poistku som nemusel meniť.Čakal som že sa prepáli,ale stále drží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heicker Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 Ano za tento názor děkuji, ale mam rád jistotu, nerad bych to nejak přetěžoval na hraně a tak.Prave zatim tam mam jeden kabl na pravo u řídííče a chystam se tam pripojit dve fanfary,tak by mě zajimalo,jestli to nei problem??!?A byl nejaky problém s uchytem? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 (editace) Ramon: Napchal si to na to isté miesto, teda za ľavú krytku nárazníka, alebo si dával fanfáry inam? Editováno: 22. Únor 2009, autor: Lukynoo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heicker Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 NO jak jsem koukal na etku,tak fanfara je u ridice a jedna u spolujezdce nad mlhovkami,ale pripojeni ma u ridice,takze to udelam asi tak,ze protahnu dratek spojlerem a sejdou se u ridice nad mhovkou a tam je pripojim ke konektoru obe dve dohromady.Prave chci vedet, jestli to takto mohu udelat?!?! H Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 No myslím že origo fanfára na Fabiu dvojtónová, je na jednom mieste a to za ľavou krytkou hmlovky. Ja mám fanfáry z Tuarega, prichytené o výstuhu nárazníka, ale rozmýšlam, že ich dám inam. Preto som sa pýtal, že kde ich má, lebo miesta nazvyš tam nie je. To Heicker: Myslím že to tak môžeš urobiť, ak to nebude ničomu zavadzať. V tej ETKE su pozeral Fabiu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heicker Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 V ETKce jsme koukal,jak je to na suberbu a take kdyz jsme si tam dal posledni model fabie,tak je to jak na prave tak na leve strane je to samozrejme lepsi i pro zvuk pokusim se to lupnout na obe strany,snad to zapojeni pujde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ramon Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 (editace) Obidve fanfáry mám na ľavej strane pri hmlovke tak ako je to v originále.Ibaže z výroby je tam taká origo konzolka,na ktorú presne pasujú obidva slimáky a ideálne vyplnia priestor pri hmlovke.Ja som sa s tým musel trochu pohrať,aby mi to tam vošlo,ale ak zoženieš origo konzolku,nemáš z ničím problém. Inak niet tam čo preťažiť po pripojení dvoch slimákov.Neviem o tom,aby niekto z ľudí tu na fóre a je ich dosť,ktorí menili obyčajný klaksón za dvojtónový,menili aj niečo iné. Editováno: 22. Únor 2009, autor: ramon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ramon Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 Tu je foto z Etky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heicker Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 Jasne omlouvám se, spatne jsem to specifikoval, uvazoval jsem, ze to dam jak je to v Etce U SEPERb,kdyz to chci dat ze superb.Jen jsem dnes koukal,ale jak vyrestim ten konektor,to vazne nevim kdyz do nej spojim dva najednou a aby do toho nesla voda.?!?!Da se ten konektor koupit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 Konektor sa da kupit v SKODOVKE. Alebo chod na vrakovisko a tam ti ho daju zadarmo . :p Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heicker Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 Díky,ale stele mi někdo neřekl,jeslti to výkonnově je ok ci ne??!?! Diky za odpověd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 Nic sa nestane!!!! Kup 2 klaksony namontuj a trub!!! KOLKO trubis v kuse??? 2minuty alebo 1 hodinu?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heicker Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 Jak dlouho? .o)) Zaleží na případu, idiot skočící do silnice ve spěchu tak 10 vteřín a pak mu jdu potřást pravou, jaky je pašák,ženska blikající vpravo a jedoucí v vlevo,to je tak 15 vteřín, protože nechci kolony za mnou a idiot kličkující mezi auty tak to troubim dokud ho vidím a nákladák předjiždějící na dálnící 80 km v hodině to je tak + - prave přes minutu,protoze ze 140 na 80 km v hodine je to važně jízda,takže mou dobu troubení ovlivnuje kalamita nakladních aut na českých dálnicích.Takže pokud to neí problému,jdu do toho.Jinak kabel na propojení je klasická dvojlinka?,říkam to dobře? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.