Pawouk Vloženo 31. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2014 Nová Škoda Roomster bude, velkých bočních oken se nevzdá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 1. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 Nechápu, co tím chce básník říct. Nejdřív natvrdo prohlásí, že Room skončí v květnu 2015 a že druhá "dženerejšn" bude vyráběná v Poznani na bázi Caddyho - a teď k tomu vynesou cosi ve smyslu, že snížený zadní okna jsou marketingovej požadavek rodin s dětma, ale že dřív jak za další 2 roky to nebude... Fuc.kt nevím, co si o prohlášeních koncernu mám pomyslet - každopádně to dělá dojem, že pravá ruka neví co dělá levá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 1. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 podla mna v clanku je zmes bludov ktore su v rozpore s Kabanovymi vyjadreniami Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 Taky tomu nevěřím, že by Room byl vyráběn ještě přes dva roky. Zas tak úspěšný model to není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 A přitom http://www.auto.cz/ojeta-skoda-roomster-1-4-16v-mpv-ideal-po-cesku-83812 tady se píše docela dost pozitivního. Asi se rooma nikdy nebudou prodávat desetitisíce ročně, ale svůj díl na trhu si obhájil víc než zdatně. Akorát autor článku by se měl poněkud polepšit, postavil roomstera na kompletní podvozek z fábule = nějak mu asi šéfredaktor pozapomněl říct, že room má zadní vlečnou kyvadlovou nápravu původem z "jedničkový octy" a z toho plyne jeho někdy až překvapivě dobrá stabilita v zatáčkách... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 Jednou dělá článek na auto, jindy na make-up[emoji2] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 12. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2014 Nový Room, 2015. A neptejte se proč, kde a jak [emoji6] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 12. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2014 Losky - tohle se ví už zhruba rok. Včetně toho, že nebude z Kvasin a ani ne odjinud z Česka, ale z Poznaně = bejvalý fabriky Polonez. Dohady jsou jen na téma design, platforma a motory - o tom toho zatím nic moc neprosáklo. Můj odhad je MQB platforma, motory jako Rapid možná bez nejvýkonnějších variant a design odvozenej od Caddyho stejným způsobem, jakým "vzniklo" Citigo z Up!-a = jiný zadní skupinovky, jiný loho na masce a na volantu, pár droboulinkejch úprav na designu doplňků. Toť vsjo - maximální unifikace a tím snížení logistickejch nákladů na výrobu dvou (nebo ještě víc) "různejch aut" v jedný fabrice a pokud možno i na jedný lince je Svatým Grálem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 12. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2014 Bylo to téma na KDY, tohle mám z důvěryhodného zdroje. [emoji2] 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 21. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2014 Tak nevím, jestli opravdu jen zbytečně mlží, nebo jestli se na původním rozhodnutí ukončit výrobu první generace Rooma v Kvasinách v květnu 2015 přeci jen na poslední chvíli ještě něco nezměnilo...: http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/skoda-kvasiny-hlasi-rekord-novy-sef-ted-chysta-vyrobu-suv/r~6f16fc2070b111e48ee3002590604f2e/?utm_source=centrumHP&utm_medium=newsbox&utm_campaign=B&utm_term=position-2 odpověď zhruba v půlce článku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 21. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2014 Moje info bylo měsíc staré a příští rok má jet nový Roomster, Snowman a Superb. Navíc nový SupB vypadá dost sportovně oproti současné nudné verzi. Co se týče new Passatu, tak zpracování špatné a nic se na něm nedaří. Že by konečně Superb zabodoval s lepším zpracování a cenou? [emoji6] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvitek Vloženo 9. leden 2015 Sdílet Vloženo 9. leden 2015 Vzhledem k tomu že Roomster vzniknut tak že poskládali auto z toho co přebývalo ve skladech, se domnívám že hned tak nástupce nepříjde Hlavně spoustu lidí neustále rozděluje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 9. leden 2015 Sdílet Vloženo 9. leden 2015 Kvitku ....si zabil ..... riadnu ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 9. leden 2015 Sdílet Vloženo 9. leden 2015 Jako že Roomster je "skládačka" je nepopiratelný - ale že ta skládačka vznikla až na základě víc než rok vypiplávanýho konceptu a designový studie, obojího postavenýho na podvozkový platformě "jedničkový" oktávie, to už moc lidí neví (určitě ne ti, kterým je líno si o Roomu něco zjistit). Roomster vzniknul v letech 2001-2003 jako studie na téma "užitkovej vůz pro celou rodinu". Podvozek měl navrženej v obou variantách "jedničkový" oktávie jako části, která se v provozu velmi dobře osvědčila jak z hlediska jízdních vlastností, tak i spolehlivosti - tzn, jak jenom předokolka se zadní vlečenou klikovou nápravou, tak i jako 4x4 s "Haldexem". Karosérie byla 2-prostorová, se zcela prosklenýma zadníma "lichýma" dveřma - i když byly v podstatě jen čtvrtý, protože návrh nemá levý zadní dveře. Namísto nich má vpravo vzadu dveře posuvný jako má Caddy. Všechny sedadla byly navrhovaný jako individuálně posuvný, přední i otočný až o 180°. Střecha byla původně navržená jako podélně prosklená ne v celý ploše, ale ve dvou pásech nad hlavama cestujících s pevným podélným středním pásem-výztuhou. Maketa v měřítku 1:1 je k dispozici v muzeu v Mladý Boleslavi. Dostat se tenhle návrh do výroby, byl by hooodně vysoko na žebříčku konkurenceschopnosti na trhu - kam by se sral nějakej Touran. Ten koneckonců je v podstatě varáběnej v rozměrech původního návrhu Roomstera. Jenže pak přišli cifršpióni a začali osekávat. Jako první vyhodili posuvný zadní dveře, pak i přední část platformy z octavie/passata, kterou nahradila přední náprava z jedničkový fábule/pola. Tím zanikla možnost mít Rooma "čtyřkolku" a Room dostal dnešní užší čenich včetně menšího (užšího) prostoru "v loktech" na předních sedačkách. Následovalo čelní sklo - a nakonce se celej design přední části až po přední hranu dvěří a horní hranu skla a i s celou palubní deskou sjednotil s tehdy současně vyvíjenou druhou generací fábule. Mezi užší "fábulovskou" přední část a širokou zadní nápravu , která jako jediná spolu s nádrží zůstala z původního konceptu označitelnýho jako "spodek oktávka I" se naprojektovala nová podlaha a celek pak vypadá a jezdí tak, jak je. Dá se tak říct, že pod novou stylistickou studii se schovalo oškubaný šasi seskládaný kvůli úsporám z už osvědčenejch částí, který nebylo potřeba znovu (a draze) vyvíjet - a svýma vlastnostma vyhovělo velký části původních záměrů kladenejch na "vůz MPV ze Škodovky" - a taky zároveň aniž by ohrozilo konkurenceschopnost souběžně vyráběnýho Tourana "ze stáje VW". Nic se nehledalo ve skladech, ale hledala se kombinace jak to udělat, aby se Čechům dovolilo vyrábět MPV, který by jak cenově, tak užitně "nepřeskakovalo" obdobně predikovaný vozy "od mateřinky"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaR Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 Zajímavé informace. Ať je to, jak chce, Room je první auto v mém životě, které jsem si pořídil druhé v řadě. Prostě mi maximálně vyhovuje, tak jak je postavený a jinak bych to asi nechtěl. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvitek Vloženo 18. leden 2015 Sdílet Vloženo 18. leden 2015 (editace) Honzo nechci se hádat, ale když je to druhé auto v tvém životě, proč máš v podpisu toto? různý šrot 90-98; felda 1,3 98-03; fabka I 1,4 03-08; "hnujdaj" 08-10; Roomster 1,4 10-14; Editováno: 18. leden 2015, autor: Kvitek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 Ty jseš ale víqět, to se hned pozná.... On tím říká, že Room je první typ auta, který si koupil PODRUHÝ v řadě - protože zatím všecky předchozí ho v něčem zklamaly, ty moulo. Neboli v letech 2010 - 2014 měl jednoho Rooma s 1,4 a aktuálně má druhýho s 1,2TSI - a před tím prvním měl nejrůznější šroty včetně feldy, fabky a hnůjdeje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 Ekkar_z_Bastlírny: Domnívám se, že tam máš pár nepřesností. Roomster vzniknul v letech 2001-2003 Na konceptu Roomsteru se začalo pracovat v listopadu 2002. Tak to tvrdil tehdejší šéf vývoje Harald Ludanek. V jednom Škoda magazínu psal, že to bylo v pátek odpoledne, a že mu kvůli tomu uletělo letadlo domů :-) Concept představen v září 2003. Maketa v měřítku 1:1 je k dispozici v muzeu v Mladý Boleslavi. Maketa? Je to stejnej kus, kterej byl na autosalonech. Pochybuju, že by jich bylo postaveno víc Ten (Touran) koneckonců je v podstatě varáběnej v rozměrech původního návrhu Roomstera. V zásadě ano, až na tu délku: Roomster Concept 4055 mm, Touran 4494 mm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 Návrhů bylo víc, první zmínky o možnosti navrhnout pro škodovku auto formátu MPV jsou opravdu už z roku 2001 - ten cca rok trvalo, než se z mnoha myšlenek "vylíhnul" grafickej návrh a než vedení vůbec povolilo, aby se začalo opravdu dělat na fyzický podobě konceptu. Maketa je to proto, že nemá většinu zařízení funkčních, nebo jsou vyrobený v návrhový podobě = není to reálně použitelný auto, i když může bejt i pojízdný, něco jako byl "vision D" - ten taky jezdil, i když jen krokem ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom01 Vloženo 5. Únor 2015 Sdílet Vloženo 5. Únor 2015 Volně navazuji na příspěvek Kukyho... http://www.auto.cz/volkswagen-caddy-ctvrta-generace-oficialne-85589 Toto by mělo údajně mít s novým Roomsterem hodně společnýho. Mě to spíš připadá jako další facelift 11 let starého Caddy. Jsem zvědav na škodovku a jejího "velmi pěkného následníka". Po pohledu na interiér S III začínám střízlivět z velkolepých slibů škodovky. Ale i tak bude nový roomster jistě dobrý, ale přesně v mezích daných vedením koncernu... Nevíte někdo jakou má nový caddy techniku - mluvilo se o MQB, ale tipoval bych vzadu listová péra... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 5. Únor 2015 Sdílet Vloženo 5. Únor 2015 Tady tvrdí,že MQB: http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_MQB_platform Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 5. Únor 2015 Sdílet Vloženo 5. Únor 2015 Caddy je jenom facelift (jina elektrika, motory...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 5. Únor 2015 Sdílet Vloženo 5. Únor 2015 (editace) no som zvedavy co vykuzlia pre skodovku ked tak pozeram prelis okolo SPZ ... tak staci otocit a bude z toho škodifka Editováno: 5. Únor 2015, autor: LUKY-007 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 5. Únor 2015 Sdílet Vloženo 5. Únor 2015 http://www.novinky.cz/auto/360777-volkswagen-ukazal-ctvrtou-generaci-modelu-caddy-stejnou-techniku-dostane-i-novy-roomster.html - tak už je to venku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parolla Vloženo 6. Únor 2015 Sdílet Vloženo 6. Únor 2015 Veru,vzadu urobia trojuholníkový prelis,hodia logo Škoda, a room je na svete... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.