dvorcidlo0 Vloženo 9. Září 2015 Sdílet Vloženo 9. Září 2015 Oplatí sa chipovať ak to skutočne " chceš " Sám musíš vedieť či ti to stojí za to stratiť záruku , a o niečo rýchlejšie celkové opotrebenie. Len nečakaj žiaden zázrak , 215 - 225 a 440 - 480 nm plus mínus / čo bude tak asi + 10 , 12% lebo okolo 190 - 195 koní na brzde tam v klude možeš mať aj teraz/ A robí to napr.dieselpower , profituning atd.......a majú k týmto motorom už aj nejeden graf ( od 215 do 227 PS a od 440 do 490 nm ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bildasek09 Vloženo 18. Září 2015 Sdílet Vloženo 18. Září 2015 víte někdo o chipu v ČR se kterým by vůz nestratil tovární záruku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 18. Září 2015 Sdílet Vloženo 18. Září 2015 S každým chipem ztratí vůz záruku na pohybové ústrojí, tj. vše co se točí. Lze tomu však zabránit několikerým způsobem, což úspěšně praktikuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 14. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2015 ABT dávalo svojí záruku na dva roky. Nevím, ale jak to je když to tady někdo přeprodává. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 14. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2015 Pokud vím tak ABT nikdo nepřeprodává a převzatou záruku lze uplatnit pouze v D a při komletní úpravě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 6. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2015 Ja čekám až to trosku zajedu, zatím mam 3k. Pak mě bude zajímat zda na to přijde servis a co to udělá s DSG. Jaká bude rozumná hodnota na S3 280k? 330k? Bude mít v sérii víc? Ještě jsem neviděl ani jednu brzdu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 8. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2015 (editace) Ťok je evidentně mimo mísu, doufám, že také schválí zákon na odkup aut s podvrženým sw. S garancí od státu. Pochopil bych kontrolu a zápis jako je to v německu, ale tohle je, pokud to projde, další ztráta svobody. Editováno: 8. Prosinec 2015, autor: motorpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 9. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2015 (editace) Tak nevím, co je lepší. Uporavené funkční auto, nebo stará originál popelnice. A že odjede vůz z STK a pak upadne hned náprava, to není problém úpravy. Už si představuju vztah zákazník vs servis (úpravce) Servis (úpravce): Má reklamu na netu, že nabízí služby za peníze. Zákazník: Dobrý den, chci prohodit brzdy za jiné (nebo úpravu RJ, ...). Servis: Ano, není problém. Cena 15490,- Kč s DPH. Zákazník: OK, kdy mi to uděláte? Servis: Zítra ve 2? Ale dovoluji si vás upozornit, že má práce pro Vás je nelegální a budu vyžadovat podpis, že jste si toho vědom a že ponesete následky. Tuto práce zavedu do evidene STK. Zákazník: Aha, tak to ale nepůjde, to bude problém na STK. Servis: Ano, byl by to problém, ale jinak to nejde. Zákazník: Tak se mějte. Servis upravce) nemá práci, stát nedostane DPH, nebude z čeho platit daň. Zákazník nemá, co chtěl. nebo pak alternativa: Servis (úpravce): Má reklamu na netu, že nabízí služby za peníze. Zákazník: Dobrý den, chci prohodit brzdy za jiné (nebo úpravu RJ, ...). Servis: Ano, není problém. Cena 15490,- Kč s DPH. Zákazník: OK, kdy mi to uděláte? Servis: Zítra ve 2? Ale dovoluji si vás upozornit, že má práce pro Vás je nelegální a budu vyžadovat podpis, že jste si toho vědom a že ponesete následky. Tuto práce zavedu do evidene STK. Zákazník: Aha, tak to ale nepůjde, to bude problém na STK. Servis: Ano, byl by to problém, ale když to bude bez dokladu, nebudu to nikde evidovat, ale na STK si pak budete muset vymyslet, že o ničem nevíte a asi to někdo udělal bez vašeho vědomí. Zákazník: OK, tak zítra dorazím. Servis dostane peníze, možná i stejnou částku, ale bez dokladu a je spokojen, nikomu nic neodvede. Zákazník spokojen a na STK nic neprokážou. Stát sice opět neuvidí nic, ale komu to vadí, odrbává nás i tak dost. Editováno: 9. Prosinec 2015, autor: swenak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ArMoRKiNgH Vloženo 17. Duben 2017 Sdílet Vloženo 17. Duben 2017 dSTK je naozaj najmenší problém pri chiptuningu... Ba pri mojej W211 E320cdi inline 6 namerali o 15% nižšie emisie po chiptuningu na STK... A aj spotreba bola o 15-20% nižšia... Inak ja osobne maximalne odporúčam profituning, robili mi nejedno auto a vždy maximalna spokojnosť, RS u mi naladili na 324hp a 490nm na 100 okt, po pridaní KN filtra sme namerali o na brzde 331hp a 495NM, ale lepší priebeh vykonu. Najprv sme to skúsili s mapou čo už mali vychytané, ale ten mojej ochcávke nepasoval(iba 294hp a zlý priebeh) na ďalšiu navštevu mi ju ladili 6 hodin v kuse a nakoniec krásna práca. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hajo17 Vloženo 3. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2017 co si myslite o chip na octaviu 3 2tdi 150ps? je to dsg, predkolka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 3. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2017 Funguje dobře, pár už jich jezdí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
czbob Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 (editace) Tak by mě zajímalo,jestli by stálo za to chipnout 1.2 TSI 77KW. Co jsem někde četl, šla by chipnout na 91kw. Editováno: 30. leden 2018, autor: czbob Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Devil... Vloženo 18. Duben 2018 Sdílet Vloženo 18. Duben 2018 Lidičky čím dál víe zvažuji Chip na 2.0TDi 110kW, zajímaly by mě osobní zkušenosti vás, kteří úpravu máte. Podělili by jste se? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 19. Duben 2018 Sdílet Vloženo 19. Duben 2018 SZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 19. Duben 2018 Sdílet Vloženo 19. Duben 2018 Tak dnes bude chip na 1.6 77 KW v automatu.Jsem zvědav co to bude dělat.Hlavně doufám že nebude problém na STK.Bude to od Chip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 25. Duben 2018 Sdílet Vloženo 25. Duben 2018 Tak maximální spokojenost.Hlavně se zlepšilo řazení,nic se nepřetáčí a krásně to řadí,není skoro ani znát že by to přeřadilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 20. Květen 2018 Sdílet Vloženo 20. Květen 2018 (editace) Nema ale tuto vlastnost tak nejak by default? mi teda dsg radi tak, ze to nepoznam, i bez cipu. Editováno: 20. Květen 2018, autor: Tragedie_v_JZD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomik71 Vloženo 23. Květen 2018 Sdílet Vloženo 23. Květen 2018 Ahoj, má niekto skúsenosť s chipom na Octaviu 1.4 TSI ? 103kW/140k Respektíve 110kW/150k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 6. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2018 Chip do III -NIKDY !!! Pokud máte auto na normální ježdění...Nejsem tak bohatý, abych mohl cpát jenom do auta a to do jakékoliv motorizace. Kdo rozebírá tyto motory, tak ví, o čem píšu. Ta doba je už pryč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 6. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2018 @DIAGNOSTIK A mohl bys poučit i nás co motory nerozebíráme? Pokud vím, tak z benzínových motorů minimálně s 1,2/1,4 TSI problémy nejsou, 1.8/2.0 TSI jsou již složitější motory, ale v této generaci snad už vypadají OK. Ale vycházím jen z toho co přečtu, bohužel nejsem mechanik co by ty motory rozebíral. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 6. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2018 (editace) Když nerozděláváš, musíš číst....Počti si třeba něco o rozvodových řetězech, o nastavovačích vaček, o tlouštce pístu pod stírácím kroužkem, o regulaci tlaku oleje, o parametrech unosnosti spojky, navýšení teplot versus kat, nebo DPF, mazání turbodmychadla, o materiálu, z čeho jsou komponenty v hlavě, o tloušťkách stěn....Neříkám a netvrdím, že to nefunguje, ale....Myslím si, že v dnešní době si žádný chipař nedovolí tvrdit,že chip nemá na opotřebování motoru, podvozku, brzd vliv. Editováno: 6. Srpen 2018, autor: DIAGNOSTIK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 6. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2018 Nic ve zlém, ale v OIII jsou u 1.2/1.4 TSI rozvody poháněné řemenem, žádný řetěz. O těch dalších věcech vím akorát to, že v motoru jsou pokud poskytneš nějaké odkazy, rád se přiučím a přečtu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 6. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2018 Já psal všeobecně, né konkrétní motor... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misor1994 Vloženo 6. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2018 Mam pocit, ze si objavil teplu vodu...je uplne jasne, ze ak motor nacipujes, jeho zivotnost sa moze znizit. Avsak, nemyslim si, ze pri dobrom chipe znizis zivotnost natolko, aby si si to vobec vsimol. Myslim, ze 99% ludi, co si da auto nacipovat, s nim nejazdi neustale na plny kotol. To male percento, ked sa vyuzije vyssi vykon, motoru tak urcite neublizi. Netreba robit z komara somara. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 7. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2018 Klidně se Ti zaručím, že u OIII si toho všimneš ve své peněžence daleko rychleji, než u předchozích modelů.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.