Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

před 18 hodinami, jipol57 napsal:

Můžeš mě vysvětlit, proč se přehrává SW.

Ak mozem odpovedat za libera, tak je to klasicky postup v autorizovanom servise, myslim z Elsy :)

egr.png

Upraveno od Kyselinka

môžeš Michal v pohode ;) ,veď ty si v tom už dostatočne zbehnutý

  • 2 měsíce později...

Ahoj, mohli by jste mi říct svuj nazor.

Mám problém při startování pod -4°C. Když je do -4°, nazhavim, zastartuji a vrčí. Když je pod -4°, tak nazhavim, zastartuji a vrčí, ale tak do 1,5vteriny chcípne. A takhe treba 10x, než chyti normalne. V servise řekli vadný EGR, je to možné? A taky občas když jedu, citim krátce zápach spalin do kabiny. Můžemto mit souvislost? Diky

Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk

zápach spalin egr sám o sobě dělat nemůže. Většinou smrdí spaliny ze špatně utěsněného zpětného vedení nebo pokud si už někdo s egrem hrál,  tak špatně usazená přiruba na DPFku.

Pokud ti servis tvrdí že ti to chcípá kvůli egru tak tomu tak asi bude, mají nejspíš zkušenosti. Mě to teda s vadným egrem startovalo normálně, jen pohupoval motor hodně, ale teoreticky asi proč ne, závady toho egru může být hodně, pokud VAG řiká že EGR je v každém případě dobré ho vyměnit, způsobuje hodně problémů a když se neřeší tak ti to může ucpat DPFko...

Upraveno od 15degren

Kolem egr mi nikdo nic nedělal. Jediné, co se měnilo bylo asi před 1,5 rokem čidlo tlaku spalin nebo tak něco. Ale diagnostika nehlásí vůbec žádný problém, žádnou chybu. Auto jeden normálně, necuka, neskube, prostě nic. Jen když je méně jak -4°C tak startujr tak, jak jsem popsal. Ale jen když to v mraze stojí třeba 3h. Jak to nastartuju, tak už to pak chytá normálně

Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk

Tlak spalin ti měnily na DPFku... takže ho mohli špatně usadit taky se mi to stalo. EGR se většinou ozve na diagnostice ale už jsem tu četl názory že se neozval, nicméně regenerace by ti asi stejně nešli a rozsvítila by se ti kontrolka DPFka protože bez nastaveného EGRu k regeneraci se to nedokáže dobře vypálit.... Ono taky asi záleží kde je problém, jestli je ucpaný samotný chladič spalin, nebo jestli je EGR zaseknutý v nějaké poloze, pak v jaké a nebo jestli jen nedovírá... fakt těžko říct, nejspíš ti nezbude nic jiného než ho zkusit vyměnit, nebo to zkusit dát ověřit dalšímu servisu. Ale jestli ti suveréně říkají EGR tak bych jim věřil, proč by ti lhali ?

Zkusím ještě jiný servis. Nicméně auto jede normálně, regenerace dpf probíhá bez problémů. Jediný, co je, je to startování. A jenom když je vyšší mráz

Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk

Péťa 1191 Špatný EGR za čas ti to bude dělat i když bude teplo,hlavně kurvíš víc věcí,víc se ti zasírá Dpf sání a atd!
 


 Jak tady čtu že už lidi zkouší EGR ventil z druhovýroby,tak to bych vubec nedoporučoval,z mých zkušeností nefunguji jak mají,potenciometry co Číňani použili nebyla dobrá volba pracují na jiných intervalech,mám to otestované dlouho se tím zabývám a z mého měření čínský egr ventil zasírá DPF neskutečným způsobem

Až na to že to není druhovýrba ale egr ze stejného páse se zbroušeným VW group... tak fatk nevim jak to může zadělat DPF víc než originál.

txxtoma>> Ono není prvovýroba a pak jedna hromada druhovýroba ;)

  • 2 týdny později...

Jaké je číselné označení  té modifikované krytky EGR  ventilu? Dá se sehnat i mimo servis? Díky za odpověď.

V 9. 1. 2017 at 12:46, 15degren napsal:

nicméně regenerace by ti asi stejně nešli a rozsvítila by se ti kontrolka DPFka protože bez nastaveného EGRu k regeneraci se to nedokáže dobře vypálit

EGR nemá na regeneraci vliv.

Regenerace probíhá ve vyšších otáčkách kdy je EGR zavřen

EGR je pouze další kurvítko v autě

S příchodem EU6 to bude ještě větší nátěr

Nemá vliv... pak napíšeš že regenerace probíhá ve vyšších otáčkách kdy je EGR uzavřen.... Regenerace běží i když to auto zastavíš a necháš na volnoběh, nepřeruší se jen proto že poklesnou otáčky. Jak jsi sám napsal EGR musí být uzavřen... no a co když uzavřít nejde protože je vadný ? Regenerace se nespustí :-)

 

Špatně jsem to podal.

Regenerace probíhá ve vyšších otáčkách kdy je EGR zavřen.

Regenerace probíhá u motoru s CR i na volnoběh s zavřeným EGR.

Pokud je vadný EGR a je pootevřen tak to má za následek špatné starty vlivem přísunu spalin a také nemožnost provedení regenerace.

Je nutné vyměnit nebo kdo je zručný tak může opravit(pokud to možnosti dovolí)

  • 2 měsíce později...

Ahoj,

 

Prosim Vas o nazor o ERG.

 

Na leon 1.6tdi mi hned po nastartovani hodi auto do nudzaku. Chyba je P0403. Ano vadny ERG. Na diagnostike sledujem graf ERG hodnoty pozadovanej a ERG ERROR v %. Prvych 10sekund obidva priebehy sa chovaju naproste stejne (priebehy maju totalne zhodny profil) a ked sa hodi nudzak, ERG pozadovany sa hodi do 0 (zavre ho) a ERG sa hodi do 100% a tak to ostane.  Je tam asi mesiac po vymene novy ERG natocenych asi 1000km. Z chovania tych dvoch grafov mi pride ze ERG vobec nereaguje, akoby bol vypadnuty konektor alebo vypadnuty ten kolicek, ktory vyskakuje na poslednej verzii. Kym novy erg fungoval tak bolo vidno krasne  co pozaduje Rj auta a ako pekne kolise chybovost (rozdiel pozadovanej a nameranej hodnoty) okolo 0%. 

 

 Ma prosim Ta ta moja uvaha zmysel?

 

PS: ERG error si vysvetlujem ako rozdiel medzi vyssie popisanymi hodnotami.

 

Ak mam vypadnuty kolicek, a neupravenu krytku tak ten kolicek asi nevypadne z auta, ale ostane v krytke dufam.

 

Tu chybu a nudzak mi hodilo po nastartovani auta zabrzdeneho na mieste, pred tym bola jazda asi 50km. Predpokladam, ze pri startovani sa klasicky zatriasol motor a asi nieco vyskocilo.

 

Ma zmysel pri P0403 kontrolovat i nieco ine?  Vyhladal som v definicii tejto chyby ze ako prve sa sa ma skontrolovat poistka neviem ktora, kablovacka a samotny ERG. Podltakovy solenoid snimac s tym asi nema nic spolocne. 

 

 

mozetemi poslat cislo modifikovanej krytky ?

potřebuji sehnat nějakou "kapacitu" v okolí kolína nebo poděbrad, asi mám taky KO EGR- nebo něco.....

bliká kontrolka žhavení svítí kuře a motor v nouzáku. 

V 29. 1. 2017 na 9:52, Radas1 napsal:

EGR nemá na regeneraci vliv.

Regenerace probíhá ve vyšších otáčkách kdy je EGR zavřen

EGR je pouze další kurvítko v autě

S příchodem EU6 to bude ještě větší nátěr

Pokud jsem si dobře všiml, tak EGR je při regeneraci uzavřen neustále bez ohledu na otáčky motoru a zatížení. Dokonce i při volnoběhu 

  • 3 týdny později...

Jakou diagnostiku použít na základní nastavení egr ventilu mám delphi a wurth a ani jedna to neumi.

Odesláno z mého ZP953 pomocí Tapatalk

  • 4 týdny později...

Chlapy, kde se dá na 1.6 TDI CAYC odpojit EGR? Zlobí mi, ale potřebuju ještě pár kilometrů pojezdit, než mě vezmou do servisu, a tak bych ho rád odpojil dřív, než pak někde nenastartuju.

Já na něj najezdil cca 400km než mě vzali akorát to furt padalo na nouzák.

  • 1 měsíc později...

Pani viem nejako zistit, ci bol v mojom aute meneny EGR ventil?

Kupoval som po operativnom leasingu, mam komplet vsetky papiere vytalcene ohladom prehliadok, ale tam to nie je.

Ked som auto kupoval nenapadlo ma to pytat.

Vie niekto podla VIN vycitat co bolo menene, robene?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.