Přejít na obsah

Peťa1191

Uživatel
  • Počet příspěvků

    54
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Peťa1191

  • Narozeniny 1.2.1986

Oznámení Peťa1191

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Ahoj, mám Fabii I RS. Objevil se mi problém. Když jedu v klidu, vse se zdá, že jde ok. Akorát mi přijde, že jde stuha zatáčet. Ovšem když jedu "pilu" tak se mi děje dost neprijemna věc. Povětšinou, když jedu rovne a pak chci zatáčet doleva, tak jakoby se seklo řízení, nejde zatočit. Bud musím vic zabrat a nebo trochu pootočit do prava a pak jde normalne i do leva. Tusi někdo, co by to mohlo byt? Diky Odesláno z mého SM-P605 pomocí Tapatalk
  2. Zkusím ještě jiný servis. Nicméně auto jede normálně, regenerace dpf probíhá bez problémů. Jediný, co je, je to startování. A jenom když je vyšší mráz Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk
  3. Kolem egr mi nikdo nic nedělal. Jediné, co se měnilo bylo asi před 1,5 rokem čidlo tlaku spalin nebo tak něco. Ale diagnostika nehlásí vůbec žádný problém, žádnou chybu. Auto jeden normálně, necuka, neskube, prostě nic. Jen když je méně jak -4°C tak startujr tak, jak jsem popsal. Ale jen když to v mraze stojí třeba 3h. Jak to nastartuju, tak už to pak chytá normálně Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk
  4. Ahoj, mohli by jste mi říct svuj nazor. Mám problém při startování pod -4°C. Když je do -4°, nazhavim, zastartuji a vrčí. Když je pod -4°, tak nazhavim, zastartuji a vrčí, ale tak do 1,5vteriny chcípne. A takhe treba 10x, než chyti normalne. V servise řekli vadný EGR, je to možné? A taky občas když jedu, citim krátce zápach spalin do kabiny. Můžemto mit souvislost? Diky Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk
  5. Myslíte, že by mnou popsany problrm mohl zpusobovat EGR ventil??? Edit: ještě doplním, že to dělá, jen když auto stoji pár hodin v mrazu. Při startování do 2h po dojeti je vše ok... Odesláno z mého SM-P605 pomocí Tapatalk
  6. Mám najeto 95tis km a mimo drobností jsem spokojený... Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk
  7. Ahoj, potřeboval bych názor. Mám problém s nastartovanim tohoto motoru v Octavii. Pokud teplota neklesne pod -4°C, vše je ok. Nazhavim, zastartuju, max 2s a běží. Pokud je teplota pod -4°C, nazhavim, chytne stejně jako obvykle, ale za vteřinu chcípne. A takhle startuji. Pokud je třeba -8°C, tak i 15x, než chytne. Tankuji Vervu + v poslední nádrži zimní vif. Naftovy filtr 14dnů po výměně. Dnes zhavicky a stále stejné. Díky za rady Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk
  8. Zdravím všechny, vstřik je vyměněný, diagnostika už nic nehlásí, tak uvidíme po najetí pár set kilometrů. Dám vědět, zda to je ok nebo ne...
  9. Bohužel žádný výpis z diagnostiky nemám :-(
  10. Ahoj všem, mám problém a rád bych znal vaše názory. Mám Octavii II Fl 1.6TDi CR r.v.: 4/2010. Stav tachometru 50tis. Objevil se mi problém: občas, při jízdě mezi 1000-1600ot/min, nejčastěji při přeřazování z 1st na 2 st nebo 2 na 3, kdy klesnou otáčky pod 1500ot/min, jako by zdechl motor. Při vyšlápnutí spojky ale motor na volnoběh běží a pak normálně jede dál. Nebo stačí držet plyn, zaškube to a taky to jede dál. Nad 1500 ot/min bez potíží. Spotřeba normální. Při pročtení for mi to směřovalo na EGR ventil. Vyrazil jsem tedy do autorizáku na diagnostiku. Výsledek je dle mechaniků takový, že prý vstřik na 1 válci je nějaký špatný, prý asi přidřený. Otevírá a zavírá nějak blbě. Mám tedy 2 otázky 1: Mohl by výše popsané problémy způsobeny vstřikem? 2: Vyměnit pouze ten, který je údajně v háji nebo všechny 4? Předem děkuji všem za jakýkoliv názor...
  11. Ahoj všem, tak diagostika v autorizovaném servise odhalila, že je prý vadný vstřik na 1 válci. Když je auto studené, ukazuje nějaké špatné hodnoty. Když se prý motor ohřeje, vše je v normě. Co si o tom myslíte? Mě se to moc nezdá, protože k cukání až zdechnutí docházelo nepravidelně i při teplém motoru... Ale prý nic jiného neodhalili. Takže prosím sem s názory
  12. Zatím jsem na diagnostice nebyl. Zajedu v pondělí...
  13. Ahoj, myslíte, že je možné, aby mi EGR ,odešel už při 48tis??? Mimo toho, že mi auto napadá do nouzáku mám úplně totožné problémy. Při přeřazovaní nebo brzdění, kdy se otáčky dostanou pod 1500ot/min auto nechce jet, cuká, div že nezdechne, nad 1500 jede bez potíží. Kotrolka žhavení nebliká... Díky za názory
  14. Tak jsem to testoval a jak píše Clint - při nižší rychlosti prvně voda, pak stěrače a při vyšší nepochopitelně prvně stěrače a pak voda...
  15. No, mě tedy taky začne prvně stříkat voda a až pak se spustí stěrače...
×
×
  • Vytvořit nový...