ondrix Vloženo 21. Květen 2015 Sdílet Vloženo 21. Květen 2015 Tak vyzera ze aj mna o chvilu caka vymena.najazdene 209tisic km. Egr asi este nebol meneny. Za poslednych 2000km auto 2x spadlo do nudzoveho rezimu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 21. Květen 2015 Sdílet Vloženo 21. Květen 2015 (editace) To si gratuluj že tolik vydržel. Hodně motor točíš? Nebo jak jsi toho dokázal? Edit: vzpoměl jsem si že po kontrole ve škodovce mluvili o netěsnosti v chladiči výfukových plynů. Až teď jsem zjístil kde ten chladič je, že je vlastně integrovaný v EGR ventilu. Prý to občas spadne do nouzáku ale jinak to bude vpohodě. Musím zaklepat na dřevo, do nouzáku to nepadá a jezdí vpohodě. Takže asi dokud se nezasere EGR tak to nebudu řešit .. Editováno: 21. Květen 2015, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 22. Květen 2015 Sdílet Vloženo 22. Květen 2015 Takže asi dokud se nezasere EGR tak to nebudu řešit .. konečne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miroslav90 Vloženo 2. Červen 2015 Sdílet Vloženo 2. Červen 2015 Ahoj mám podobný problém na mé služební octavii. Je to OII FL 2011 1,6 TDI CR 77 KW najeto 227 000 km. Bliká mi kontrolka žhavení a svítí kontrolka emisního systému. Navíc slyším hučení od motoru. V rychlostech 100 - 120 Km/h je hučení nejsilnější. Do 120 nabírá na intenzitě ale při překročení této rychlosti odezní ( nebo už nejde slyšet vzhledem k proudu vzduchu ) ale mezi tou 100 - 120 Km rychlostí je hučení opravdu velmi silné. Přehluší i hudbu. Máte někdo nějakou radu co s tím může být? Dneska s tím jedu na diagnostiku ale nevím zda závadu odstranit u známého automechanika nebo v autorizáku. Je to sice služebák ale snažím se ušetřit náklady i firmě. Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 2. Červen 2015 Sdílet Vloženo 2. Červen 2015 (editace) Navíc slyším hučení od motoru. V rychlostech 100 - 120 Km/h je hučení nejsilnější. Do 120 nabírá na intenzitě ale při překročení této rychlosti odezní ( nebo už nejde slyšet vzhledem k proudu vzduchu ) ale mezi tou 100 - 120 Km rychlostí je hučení opravdu velmi silné. Přehluší i hudbu. Rovnako som to mal, ked mi odisiel EGR...len namiesto kontrolky emisii, mi islo auto v nudzovom rezime...ale hucalo ako besne Zial jedine vymena egr. Editováno: 2. Červen 2015, autor: Kyselinka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondrix Vloženo 2. Červen 2015 Sdílet Vloženo 2. Červen 2015 Pri tych kilometroch moze byt uz DPF kludne zaneseny.. Ja mam 210tkm a DPF zaneseny na 52%. Maximum je sice 70% ale zevraj RJ to hlasi uz ovela skor ze je plny. Kamos ho cistil tusim pri nejakych 58%, svietila mu tato kontrolka a diag mu hlasila -- Filter pevnych castic zaplnen--. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 2. Červen 2015 Sdílet Vloženo 2. Červen 2015 Ono zaklad je vzdy diag, bez toho sa nikam clovek nepohne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 25. Červen 2015 Sdílet Vloženo 25. Červen 2015 Ahoj tak jdu rozbít prasátko taky. Dneska mě to spadlo do nouzového režimu na dálnici. Pak po 3 nastartováních se to opravilo. Ale bojim se ze se to stane znovu. Ve skodovce říkali při kontrole ze mam netesny chladič zpětného vedení výfukových plynu. (Už jsem tu o tom psal). Myslíte že se s Tim da jezdit? Potřebuju ve středu do brna dnes se mě 2x stalo že to i z ničeho nic na vteřinu ztratilo výkon. a svíti check motoru. Intercooler to nebude co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 25. Červen 2015 Sdílet Vloženo 25. Červen 2015 (editace) Zaklad je diagnostika, mohol si si vypytat vypis z nej...potom je clovek mudrejsi. Editováno: 25. Červen 2015, autor: Kyselinka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 25. Červen 2015 Sdílet Vloženo 25. Červen 2015 Já ještě na diagnostiku teď nebyl. Pokazilo se to 18:03. Ale před tim mě to napsali do faktury při servisní prohlídce. Zítra jdu hned po práci na diagnostiku. A mám z toho nervy v prdeli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 25. Červen 2015 Sdílet Vloženo 25. Červen 2015 Njn, nepotesi to, poznam to Potom sem hod vypis, chalani uz budu vediet... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 26. Červen 2015 Sdílet Vloženo 26. Červen 2015 No tak je to úplňe něco jiného než jsem čekal. Sporadicka chyba vstrikovace na 3 válci elektroinstalace. Tak mě mechanik říkal že to muze byt bud vstrikovac nebo jednotka řidici nebo elektronika vstřikovací ze to nedokážou říct. Ale že to nemam resit pokud se to neobjeví znovu. Ze to mohlo byt i spatnou naftou. Tankuju jen na makru drive diesel a liju aditiva VIF ale jednou jsem tankoval právě poslední naftu na benzínce mezi vesnicemi v Luhačovicích a to byla ta poslední nafta ktera dělala problém. Tak snad to bude dobre. Vezmu párkrát vervu až opravi benzínku a uvidíme. A dokonce mě ochotne vyjel i dpf filtr. Mam 30g oleje a 7g sází. Regenerace před 325km. Takže počítám tak ve 200 000 ze půjde na vyprání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavius Vloženo 5. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2015 krytku vymeníš bez demontáže chladiča ... A mohol by si konkrétnejšie popísať ako vymeniť túto krytku v domácich podmienkach alebo je potrebný nejaký špeciálny postup? Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 11. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2015 (editace) Tak já se taky přidám a rozbiju prasátko taky. U mě je to EGR a vydržel 157000km. Obvolám pár servisů a uvidím jaké ceny mě nabídnou. Edit: tak mě to vyšlo na necelých 12 500,- Editováno: 30. Listopad 2015, autor: Ovce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 29. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2015 Mám Fábii, ale píšu sem, když mám stejný motor. Všechno funkční s původním SW z r.2011. Zatím bez chybových hlášení a ještě nevím co je to "nouzák". 2 otázky: Po zhlédnutí nějakých videí na Youtubku, mě napadlo, že se podívám do trubky vedoucí od EGRu do sání. Fakt blivajs, že už zbyla jen malá dírka pro průchod. Ale jenom na konci, těsně u sacího potrubí. Druhý konec docela čistý, stejně jako díra do průchodu hlavou, nebo kam to vede. Jen nepatrně saze na stěnách. Může mě to uklidnit, že taky samotný EGR by mohl být tak čistý? Ten maglais u sání šel lehce vyškrábnout a umýt benzínem. Ucpaná byla taky ta šachta co je v sání. Všechno jsem očistil včetně vyndání a očištění škrtící klapky, ale ta nebyla tak hrozná. A na zkušební jízdě jsem poznal, že motor líp táhne odspodu. Jak zamlada. Ani jsem si neuvědomoval, že se to zhošovalo. Má to logiku. Jestli jsem to dobře pochopil, tak v nižších otáčkách se přiškrtí přívod vzduch klapkou, aby sál z výfuku. Ale ten byl přicpaný, tak se motor trochu dusil. Ale přesto jsem žádnou chybu neměl a žádná kontrolka se mě ještě nikdy nerozsvítila. A ještě jedna otázka, až mě to jednou potká: Dnes jsem měl pracovní neděli,demontáž egr s chladičem bez demontáže nápravnice a DPF. 3 hoďky práce i s kafem a cigárem a budu objednávat DQ a vezmu i tu krytku o které tady píšete jinak by mě asi trefilo kdybych to měl znovu rozdělávat. Jde to takhle taky u Fabie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
freek Vloženo 5. leden 2016 Sdílet Vloženo 5. leden 2016 Zdravím, tak já včera odvezl auto taky do servisu s blikáním žhavení, pokaždé po pár kilometrech po startu. Ono se s tím stejně nedalo moc jezdit, auto v nouzáku moc nejelo. Podle servisu závada EGR, díl 9000 Kč, výměna do 13 000 Kč. Jezdím spíš na spotřebu, dlouhodobý průměr 4,6 l/100, poslední dobou se mi to zvedlo na 5,0. Pravidelně minimálně 30 - 60 km, jednou měsíčně na dálnici, najeto 185 000 km, FII 1,6 TDI 66kW. Vzhledem k tomu, že to mám od 130 000 Km, a je to vlastně první závada, tak je to mrzuté, ale ne něco s čím by se nedalo žít. Ještě mě děsí DPF, ale snažím se jezdit s ohledem na něj, tak jsem zvědavý, kdy to přijde. Naštěstí mám v záloze Felicii 1,9 D a jsem za ní rád Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 5. leden 2016 Sdílet Vloženo 5. leden 2016 EGR je klasika ... ale o KO DPF som ešte na CR nepočul a to chodia aj 350 000km a viac autá , nikdy s tým nebol problém a čo poznám aj veľké servisy tak to bolo v rádoch 1-2ks za celú kariéru CR motorov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 5. leden 2016 Sdílet Vloženo 5. leden 2016 V článku světa motorů teď testovali 1,6 TDI CR 77kw jako ojetinu v octávii .. a jsou tam zmíňky i o 55 a 66kw verzích a taky je tam dvoustrana o DPF. A z toho zaplnění mého DPF vím, že tak kolem 250 000km by mohl mít nějakých 60g popela a 70g je smrt.. takže 350 000 bych řekl že je reálne jen na auta které jezdí jen dálnice a tankují jen tu nejlepší naftu .. Ale zase vím, že dnes existuje a DPF druhovýroba a nebo čištění DPF takže tím to vyřeším já.. A v článku v SM se píše i o EGR ventilu.. je to taková klasika 1,6 bohužel stejně jako vodní pumpa .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 6. leden 2016 Sdílet Vloženo 6. leden 2016 V SM sa toho popísalo ku všetkému kadečo a veľa vecí boli len nepodložené kecy , úvahy a klepy ... reálne skúsenosti sú inde ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 6. leden 2016 Sdílet Vloženo 6. leden 2016 (editace) Ještě jedna moje zkušenost s EGR který jsem měnil na konci listopadu. Přes vánoce auto odpočívalo v garáži a tak jsem zjistil že jsou pod ním kapky oleje. Dneska jsem to dal do servisu aby se na to koukli co to je. Naštěstí to je prosakující těsnění u ventilu takže v záruce na práci to jde za nimi. Editováno: 6. leden 2016, autor: Ovce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 6. leden 2016 Sdílet Vloženo 6. leden 2016 ani sa nečudujem že to tečie keď podľa faktúry nedali nové žiadne tesnenie len chladič EGR ... ani tesnenia pod trubky 3-4ks , ani pod olejovú trubku ku turbu - niekedy nemusí ísť dole niekedy áno , ani tesniace krúžky na šroub na odvod oleja s turba , ani tesnenie na výfuk ... takže toľko , inak to máte fajn lacné všetko , u nás to vychádza chladič tesnenia , semtam spony , chladiaca a blbosti okolo na cca 430eur a + robota , demontáž nápravy , demontáž dpf , egr , geometria Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 6. leden 2016 Sdílet Vloženo 6. leden 2016 a ak na neho podľa zvolavacej akcie nedali kryt 03L131540 tak čakaj že dlho vydržať nemusí , vypadne s neho kolík a si na tom istom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 6. leden 2016 Sdílet Vloženo 6. leden 2016 (editace) Máš pravdu podle faktury tam žádné těsnění neměnili pokud nebylo součástí chladiče. Jinak podle faktury ani podle dostupných informací se náprava nemusí demontovat. EDIT: bylo to těsnění k turbu a mám dojem, že říkal že bylo nějak přiskřípnuté Editováno: 6. leden 2016, autor: Ovce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 6. leden 2016 Sdílet Vloženo 6. leden 2016 súčasťou chladiča nie sú , konkrétne z hlavy 03K131547C , 04L131547S , 1K0253115T , 03L145757H -pod. olejovú trubku - nie každý ju dáva dole , a dva "O" krúžky na trubku odvodu oleja s turba ... K náprave - viem že sa to dá , poznám pár ludí čo to už robili ale väčšinou sa dáva dole , pri 4x4 musí ísť + ešte von aj prírubový hriadeľ na pravej strane prídavnej prevodovky , tam sa to ešte môže predražiť o olej do diferáku na doliatie ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 6. leden 2016 Sdílet Vloženo 6. leden 2016 Sry za OT V SM sa toho popísalo ku všetkému kadečo a veľa vecí boli len nepodložené kecy , úvahy a klepy Přesně tak, a v každým srovnávacím testu vyhraje škodovka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.