Přejít na obsah

EGR ventil


maxop

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj, mohli by jste mi říct svuj nazor.

Mám problém při startování pod -4°C. Když je do -4°, nazhavim, zastartuji a vrčí. Když je pod -4°, tak nazhavim, zastartuji a vrčí, ale tak do 1,5vteriny chcípne. A takhe treba 10x, než chyti normalne. V servise řekli vadný EGR, je to možné? A taky občas když jedu, citim krátce zápach spalin do kabiny. Můžemto mit souvislost? Diky

Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zápach spalin egr sám o sobě dělat nemůže. Většinou smrdí spaliny ze špatně utěsněného zpětného vedení nebo pokud si už někdo s egrem hrál,  tak špatně usazená přiruba na DPFku.

Pokud ti servis tvrdí že ti to chcípá kvůli egru tak tomu tak asi bude, mají nejspíš zkušenosti. Mě to teda s vadným egrem startovalo normálně, jen pohupoval motor hodně, ale teoreticky asi proč ne, závady toho egru může být hodně, pokud VAG řiká že EGR je v každém případě dobré ho vyměnit, způsobuje hodně problémů a když se neřeší tak ti to může ucpat DPFko...

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolem egr mi nikdo nic nedělal. Jediné, co se měnilo bylo asi před 1,5 rokem čidlo tlaku spalin nebo tak něco. Ale diagnostika nehlásí vůbec žádný problém, žádnou chybu. Auto jeden normálně, necuka, neskube, prostě nic. Jen když je méně jak -4°C tak startujr tak, jak jsem popsal. Ale jen když to v mraze stojí třeba 3h. Jak to nastartuju, tak už to pak chytá normálně

Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tlak spalin ti měnily na DPFku... takže ho mohli špatně usadit taky se mi to stalo. EGR se většinou ozve na diagnostice ale už jsem tu četl názory že se neozval, nicméně regenerace by ti asi stejně nešli a rozsvítila by se ti kontrolka DPFka protože bez nastaveného EGRu k regeneraci se to nedokáže dobře vypálit.... Ono taky asi záleží kde je problém, jestli je ucpaný samotný chladič spalin, nebo jestli je EGR zaseknutý v nějaké poloze, pak v jaké a nebo jestli jen nedovírá... fakt těžko říct, nejspíš ti nezbude nic jiného než ho zkusit vyměnit, nebo to zkusit dát ověřit dalšímu servisu. Ale jestli ti suveréně říkají EGR tak bych jim věřil, proč by ti lhali ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky


 Jak tady čtu že už lidi zkouší EGR ventil z druhovýroby,tak to bych vubec nedoporučoval,z mých zkušeností nefunguji jak mají,potenciometry co Číňani použili nebyla dobrá volba pracují na jiných intervalech,mám to otestované dlouho se tím zabývám a z mého měření čínský egr ventil zasírá DPF neskutečným způsobem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 9. 1. 2017 at 12:46, 15degren napsal:

nicméně regenerace by ti asi stejně nešli a rozsvítila by se ti kontrolka DPFka protože bez nastaveného EGRu k regeneraci se to nedokáže dobře vypálit

EGR nemá na regeneraci vliv.

Regenerace probíhá ve vyšších otáčkách kdy je EGR zavřen

EGR je pouze další kurvítko v autě

S příchodem EU6 to bude ještě větší nátěr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemá vliv... pak napíšeš že regenerace probíhá ve vyšších otáčkách kdy je EGR uzavřen.... Regenerace běží i když to auto zastavíš a necháš na volnoběh, nepřeruší se jen proto že poklesnou otáčky. Jak jsi sám napsal EGR musí být uzavřen... no a co když uzavřít nejde protože je vadný ? Regenerace se nespustí :-)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Špatně jsem to podal.

Regenerace probíhá ve vyšších otáčkách kdy je EGR zavřen.

Regenerace probíhá u motoru s CR i na volnoběh s zavřeným EGR.

Pokud je vadný EGR a je pootevřen tak to má za následek špatné starty vlivem přísunu spalin a také nemožnost provedení regenerace.

Je nutné vyměnit nebo kdo je zručný tak může opravit(pokud to možnosti dovolí)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj,

 

Prosim Vas o nazor o ERG.

 

Na leon 1.6tdi mi hned po nastartovani hodi auto do nudzaku. Chyba je P0403. Ano vadny ERG. Na diagnostike sledujem graf ERG hodnoty pozadovanej a ERG ERROR v %. Prvych 10sekund obidva priebehy sa chovaju naproste stejne (priebehy maju totalne zhodny profil) a ked sa hodi nudzak, ERG pozadovany sa hodi do 0 (zavre ho) a ERG sa hodi do 100% a tak to ostane.  Je tam asi mesiac po vymene novy ERG natocenych asi 1000km. Z chovania tych dvoch grafov mi pride ze ERG vobec nereaguje, akoby bol vypadnuty konektor alebo vypadnuty ten kolicek, ktory vyskakuje na poslednej verzii. Kym novy erg fungoval tak bolo vidno krasne  co pozaduje Rj auta a ako pekne kolise chybovost (rozdiel pozadovanej a nameranej hodnoty) okolo 0%. 

 

 Ma prosim Ta ta moja uvaha zmysel?

 

PS: ERG error si vysvetlujem ako rozdiel medzi vyssie popisanymi hodnotami.

 

Ak mam vypadnuty kolicek, a neupravenu krytku tak ten kolicek asi nevypadne z auta, ale ostane v krytke dufam.

 

Tu chybu a nudzak mi hodilo po nastartovani auta zabrzdeneho na mieste, pred tym bola jazda asi 50km. Predpokladam, ze pri startovani sa klasicky zatriasol motor a asi nieco vyskocilo.

 

Ma zmysel pri P0403 kontrolovat i nieco ine?  Vyhladal som v definicii tejto chyby ze ako prve sa sa ma skontrolovat poistka neviem ktora, kablovacka a samotny ERG. Podltakovy solenoid snimac s tym asi nema nic spolocne. 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 29. 1. 2017 na 9:52, Radas1 napsal:

EGR nemá na regeneraci vliv.

Regenerace probíhá ve vyšších otáčkách kdy je EGR zavřen

EGR je pouze další kurvítko v autě

S příchodem EU6 to bude ještě větší nátěr

Pokud jsem si dobře všiml, tak EGR je při regeneraci uzavřen neustále bez ohledu na otáčky motoru a zatížení. Dokonce i při volnoběhu 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Pani viem nejako zistit, ci bol v mojom aute meneny EGR ventil?

Kupoval som po operativnom leasingu, mam komplet vsetky papiere vytalcene ohladom prehliadok, ale tam to nie je.

Ked som auto kupoval nenapadlo ma to pytat.

Vie niekto podla VIN vycitat co bolo menene, robene?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...