Bee41 Vloženo 26. leden 2018 Sdílet Vloženo 26. leden 2018 Mám egr 03L 131 512 C. Ked mením na CF tak bude treba aj softwer? Alebo radses DQ + ten kryt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 28. leden 2018 Sdílet Vloženo 28. leden 2018 Neviem odkial mas CF, ale bude to odlezany diel, je to na tebe. SW nemusis riesit vobec, je to na tebe... + nove info Ahojte, nalietanych 3500 km na novom softe. (auto ma momentane 160 xxx km). +++ spotreba narovnako /jazdim ale sviznejsie, auto ma urcite viac kW/ +++ vykon je urcite vacsi aj Nm +++ necuka na 1. prevodom stupni +++ razantejsi zatah (nie je to ako 1,9 ale oproti stavu predtym sa s tym lepsie predbieha) +++ na miestach, kde som musel podradzovat teraz jazdim na vyssom stupni, auto sa tak nedusi + niekde kde som podradzoval este vladze zatiahnut... --- okolo 2000 otacok po ubrati plynu auto poskoci, divny pocit, mam vsak podozrenie, ci nemam vadny silenblok prevodovky (takze moze to byt tym) --- na 4ke pod 2300 otacok to je zvuk traktoru, je to proste odporny zvuk... --- citim, ze auto pri poriadnej nakladacke dostava "kapky" je citit, ze vstreky tlacia na 100%, neviem ako to bude do buducna --- dnes po 500km regeneracia, predtym som mal 650-850 podla toho kolko % bolo mesto celkovo podla mna dostava auto viac na frak ako predtym a castejsie regeneruje, ale jazdi sviznejsie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 29. leden 2018 Sdílet Vloženo 29. leden 2018 (editace) V 28. 1. 2018 na 21:16, tomxass napsal: --- na 4ke pod 2300 otacok to je zvuk traktoru, je to proste odporny zvuk... --- citim, ze auto pri poriadnej nakladacke dostava "kapky" je citit, ze vstreky tlacia na 100%, neviem ako to bude do buducna --- dnes po 500km regeneracia, predtym som mal 650-850 podla toho kolko % bolo mesto Rozšířit Nastartuj motor sundej kryt motoru a poslechni si vstřikovače, to teprve uslyšíš zvuk který nebude lahodit tvým uším :-D Regenerace si pouští jen kvůli PC, mě osobně se filtr plní podstatně pomaleji než před tím. Včera jsem zrovna regeneroval ve 475 km kde kalkulované množství vypočítalo plný filtr (24g) ale dle reálných měřecích čidel bylo zaplnění 3g ! Je fakt že jsem těch 475 km najel 400 po dálnici, ale i tak jsem při 475 km měl už běžně reálně přes 10g, filtr se s novým SW paradoxně méně zanáší. Navíc jsem si všiml že když při popojíždění po městě za studena naplním po 200km filtr reálně na nějakých 15g a pak jedu po dálnici stabilně 120 (nespěchám) tak se filtr vyčistí na nějakou poloviční hodnotu, dřív se mi nikdy během klidné jízdy tak výrazně filtr nevyčistil bez regenerace... myslím si že s tím má co do činění stále aktivní post vstřik, který tam dřív nebyl je vidět na apk. VAG DPF... Ano filtr se vypaluje častěji, ale nechápu proč, reálně se zanáší mnohem méně, nebo spíš zanáší se více, ale post vstřikem se popel stíhá pálit během normální jízdy. ty vstřiky bez deklu si fakt poslechni to je jak v kovárně neskutečný tlukot, dostávají neskutečně na prdel o tom žádná. Ještě jen ohledně toho cal. množství popela- jednotka je nastavená tak že se prostě kalkulací zaplní do 475km a jízdním stylem to neovlivníš, dřív to šlo hodně ovlivnit, regenerace se pustí dřív jen když čidla nahlásí že stav je horší než vypočítala jednotka. Editováno: 29. leden 2018, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 29. leden 2018 Sdílet Vloženo 29. leden 2018 No vcera som sa viezol na Golfe 5 1,9 TDI a oproti tomu je to luxus Takze nelutujem zatial... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jordibravo Vloženo 29. leden 2018 Sdílet Vloženo 29. leden 2018 ten hukot vstrekov po softe sa dá nejak opravit?Odoslané z Redmi 4X pomocou Tapatalku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. leden 2018 Sdílet Vloženo 29. leden 2018 Téma je o EGR, tak tady z toho nedělejte holubník. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grooverider Vloženo 4. Únor 2018 Sdílet Vloženo 4. Únor 2018 Da se origo EGR vymenit ve skodovce s nahranim puvodniho softveru, resp. bez prehrani softu/dieselgate? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 4. Únor 2018 Sdílet Vloženo 4. Únor 2018 Nie.V postupe majú nahrať najnovší aktuálny sw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jivacek Vloženo 5. Únor 2018 Sdílet Vloženo 5. Únor 2018 V 29. 1. 2018 na 10:32, 15degren napsal: Nastartuj motor sundej kryt motoru a poslechni si vstřikovače, to teprve uslyšíš zvuk který nebude lahodit tvým uším :-D Regenerace si pouští jen kvůli PC, mě osobně se filtr plní podstatně pomaleji než před tím. Včera jsem zrovna regeneroval ve 475 km kde kalkulované množství vypočítalo plný filtr (24g) ale dle reálných měřecích čidel bylo zaplnění 3g ! Je fakt že jsem těch 475 km najel 400 po dálnici, ale i tak jsem při 475 km měl už běžně reálně přes 10g, filtr se s novým SW paradoxně méně zanáší. Navíc jsem si všiml že když při popojíždění po městě za studena naplním po 200km filtr reálně na nějakých 15g a pak jedu po dálnici stabilně 120 (nespěchám) tak se filtr vyčistí na nějakou poloviční hodnotu, dřív se mi nikdy během klidné jízdy tak výrazně filtr nevyčistil bez regenerace... myslím si že s tím má co do činění stále aktivní post vstřik, který tam dřív nebyl je vidět na apk. VAG DPF... Ano filtr se vypaluje častěji, ale nechápu proč, reálně se zanáší mnohem méně, nebo spíš zanáší se více, ale post vstřikem se popel stíhá pálit během normální jízdy. ty vstřiky bez deklu si fakt poslechni to je jak v kovárně neskutečný tlukot, dostávají neskutečně na prdel o tom žádná. Ještě jen ohledně toho cal. množství popela- jednotka je nastavená tak že se prostě kalkulací zaplní do 475km a jízdním stylem to neovlivníš, dřív to šlo hodně ovlivnit, regenerace se pustí dřív jen když čidla nahlásí že stav je horší než vypočítala jednotka. Rozšířit Mám dotaz ohledně rozpoznání regenerace DPF. Jak to poznáte během jízdy, že DPF je regenerován. Já to poznám pouze když mi začne regenerovat na volnoběhu, při stání vozidla, průvodní jevy - zvýšený volnoběh na ca 1100 ot. , jiný zvuk motoru, zapnou se elektrické spotřebiče, plno smradu a vyvíjeného tepla... Jak to poznáte při jízdě na dálnici? Podobný dotaz jsem vznesl na příbuzném vláknu YETI 2.0 TDI-CR, ale bez jasné odpovědi. To jezdíte se zapojenou diagnostikou...? Díky za objasnění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 5. Únor 2018 Sdílet Vloženo 5. Únor 2018 Já to poznám díky tomuto programu. Za jízdy se to snad ani jinak poznat pořádně nedá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 5. Únor 2018 Sdílet Vloženo 5. Únor 2018 V 5. 2. 2018 na 7:58, jivacek napsal: Mám dotaz ohledně rozpoznání regenerace DPF. Jak to poznáte během jízdy, že DPF je regenerován. Já to poznám pouze když mi začne regenerovat na volnoběhu, při stání vozidla, průvodní jevy - zvýšený volnoběh na ca 1100 ot. , jiný zvuk motoru, zapnou se elektrické spotřebiče, plno smradu a vyvíjeného tepla... Jak to poznáte při jízdě na dálnici? Podobný dotaz jsem vznesl na příbuzném vláknu YETI 2.0 TDI-CR, ale bez jasné odpovědi. To jezdíte se zapojenou diagnostikou...? Díky za objasnění. Rozšířit Mam to stejne, ale potrebuji to na dalnici vedet??? Spousti se mi to cca kazdy treti den, takze prehled zda se to deje mam... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 5. Únor 2018 Sdílet Vloženo 5. Únor 2018 (editace) V 5. 2. 2018 na 7:58, jivacek napsal: Mám dotaz ohledně rozpoznání regenerace DPF. Jak to poznáte během jízdy, že DPF je regenerován. Já to poznám pouze když mi začne regenerovat na volnoběhu, při stání vozidla, průvodní jevy - zvýšený volnoběh na ca 1100 ot. , jiný zvuk motoru, zapnou se elektrické spotřebiče, plno smradu a vyvíjeného tepla... Jak to poznáte při jízdě na dálnici? Podobný dotaz jsem vznesl na příbuzném vláknu YETI 2.0 TDI-CR, ale bez jasné odpovědi. To jezdíte se zapojenou diagnostikou...? Díky za objasnění. Rozšířit Ano jezdím se zapojenou diagnostikou, ale s diag v mobilu mám to při navigaci. Adaptér je bezdrátový. Dělám to proto,že když vím že se regeneruje, tak udržuji na dálnici rychlost kolem 110 km/h (při té rychlosti se to nejlépe prohřívá) a nebrzdím motorem, protože když se při regeneraci brzdí motorem tak po dobu brždění je regenerace zcela zastavena a celý cyklus se tak zbytečně prodlužuje, navíc šetří to i dost nafty, při 110 km/h tam není žádný měřitelný rozdíl ve spotřebe, což kupodivu při 130-140 je... Regenerace se mi pouští převážně na dálnici, vidím kdy se cca. regenerace pustí a podle toho i plánuju cestu (např. se zastavím na kávu u další benzínky a tak lechce měním body na trase abych zbytečně nepřerušovalo, nebo nenechal chladnout motor těsně před další regenerací a tak) mám své auto rád a za odměnu mi ve 210k km ukazuje filtr před regenerací reálně zaplnění kolem 8g (z 24) a -12g po regenerace (ano záporné číslo), to značí že filtr je podstatně méně zaplněný než počítač vypočítal, protože oil ash je pouze odhadovaný dle km a spotřeby. Editováno: 5. Únor 2018, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 5. Únor 2018 Sdílet Vloženo 5. Únor 2018 Tak to to mas teda vymakany, mam ho taky rad, ale zase nejsem jeho otrok a premyslet kde zastavim na kavu kvuli planovanemu rozbehnuti regenerace mi prijde uz moc. Kdyz to slysim pri zastaveni, tak pokud to jde, necham dobehnout...to mu musi stacit . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 5. Únor 2018 Sdílet Vloženo 5. Únor 2018 Ake spotrebice sa zapnut pri regeneracii? Nechapem tomu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Únor 2018 Sdílet Vloženo 5. Únor 2018 Nevím, jestli to dělá i škodovka, ale třeba u Astry, při nedostatečně zatíženém motoru a nutnosti regenerace, ŘJ zapíná například výhřevy oken a zrcátek právě proto, aby se zvýšilo zatížení motoru. A to u ní lze vidět na palubním počítači v zobrazení zapnutých spotřebičů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grooverider Vloženo 5. Únor 2018 Sdílet Vloženo 5. Únor 2018 Takze SA ma jasne danny postup ktery musi pri vymene EGR dodrzet. A co kdyz chci vymenit EGR ale zachovat puvodni soft, to prece musi jit ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 5. Únor 2018 Sdílet Vloženo 5. Únor 2018 Asi bych zvedl telefon a zavolal si do servisu. Snad by měli mít seznam verzí, které jsou kompatibilní s EGR s koncovým DQ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jivacek Vloženo 5. Únor 2018 Sdílet Vloženo 5. Únor 2018 V 5. 2. 2018 na 11:24, tomxass napsal: Ake spotrebice sa zapnut pri regeneracii? Nechapem tomu... Rozšířit Při regeneraci na volnoběh, což dříve auta neuměla, se zapínají všechny možné elektrické spotřebiče, u mne všechny ventilátory, sama se aktivuje klimatizace, tedy elektrický kompresor apod. aby byl motor, protože vozidlo nejede a vyvíjí pouze malý výkon na volnoběh ale je potřeba kvůli regeneraci držet vysokou teplotu spalin, tedy aby byl motor alespoň trochu výkonově zatížen generátorem - alternátorem, který musí dávat právě díky zapnutým el. spotřebičům více proudu , tedy i výkonu odbíraného z motoru. Takto jsem si to odvodil. Podružná služba běžících ventilátorů chladiče bude také provětrávání motorového prostoru, který je při regeneraci přehříván, alespoň u Škodovky co mám. Celkově je ta regenerace "prasárna", je to povstřik přídavného paliva do spalovacího prostoru před odchodem spalin, pro umělé zvyšování jejich teploty potřebné pro vypalování filtru, což sebou nese všechna možná negativa se všemi technickými důsledky pro agregáty motoru, musí vést zákonitě k přehřívání výfukového ventilu, turbíny turbodmychadla, přehřívání EGR ventilu, ředění motorového oleje naftou....atd. Proto také zřejmě u aut s přehraným SW kvůli nastavení častější regenerace odcházejí rychleji ty EGR ventily...Celé je to částečně nesmyslné řešení snížování emisí tím, že se zvyšuje paradoxně celková spotřeba paliva... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 5. Únor 2018 Sdílet Vloženo 5. Únor 2018 (editace) Mne sa niekedy samo od seba po starte zapne vyhrievanie sedadiel - na soferovej strane ale len (uz som to spozoroval viac krat), neviem ci to bolo pri regeneracii... Editováno: 5. Únor 2018, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Únor 2018 Sdílet Vloženo 5. Únor 2018 Tímto je pro toto téma regenerace DPF uzavřena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Veigend Vloženo 7. Únor 2018 Sdílet Vloženo 7. Únor 2018 Dá se nějak z tohoto výpisu zjistit jakou verzi SW mám? A verze EGR se dá zjistit asi jen fyzicky, co? A je to vidět nějak jednoduše? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 8. Únor 2018 Sdílet Vloženo 8. Únor 2018 Ked spravis komplet autoscan, v jednotke motora (1) je tento riadok... Component: R4 1.6l TDI H43 9978 9978 je verzia SW, EGR netusim, je na nom index ale ci to uvidis jednoducho netusim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Veigend Vloženo 13. Únor 2018 Sdílet Vloženo 13. Únor 2018 Tak mám teda asi fakt nějakou vykopávku 8798 kdybych tam nechal nahrát nějakou 9970-9973, fungovalo by to se starým EGR? Mám totiž problémy s pocukáváním auta v zimě v nizkých otáčkách... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 14. Únor 2018 Sdílet Vloženo 14. Únor 2018 Ja som mal 8810 a kym nebolo na odchode EGR vsetko bolo ok. Podla mna novym softom nic nepokazis a bude fungovat aj stare EGR, akurat pozor na verziu, treba zistit, ktora je prva dieselgate... 9972 alebo 9973 by mali byt asi posledne dobre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grooverider Vloženo 20. Únor 2018 Sdílet Vloženo 20. Únor 2018 Vykopávku? Tak čumte Díl: 1,6l R4 CR td H23 5697 rv. 10/2010 původ F. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.