Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)
před 8 minutami, Petrkiller napsal:

 

Taky jsem nedávno uvažoval o novém autu. Od tsi mě všichni odradili z důvodu poruchovosti. Ale když mpi benzín, tak mě lákala toyota. Všichni co jí mají si ji chválí. Ale bohužel s turbem stálý téměř půl mega :( akorát co už je vlastně u tsi a na to jsem zapomněl, je filtr pevných částic. Takže pak už jedině fakt mpi. Ale osobně bych opravdu šel do Toyoty pokud benzín bez turba. Můj osobní názor. Já nakonec koupil ještě starší auto než jsem měl a jsem spokojený. :)

 

 

Když já jsem ujeta na ty škodovky ? a Mazdy se mi líbí ale to je jaksi mimo můj rozpočet ??

Editováno: , autor: LenkaHš
Vloženo

Já měl vybranou Toyotu avensis. Podle mě krásné rodinné auto  s 1.8 valvematic přes 140 koni. Větší než Fabie, ale taky dražší. Pak je auris, ten je dle mě taky větší jak Fabie, ale bral bych kombi verzi a 1.6 valvematic 130 koní. Sice spotřeba bude 7-8 litrů při klidné jízdě, ale super auto. A pak do města yaris. Velikost krátké Fabie. 1.5 vvte by taky šel. 111koni. Mě štvala vysoká spotřeba, kvůli které  bych při svém nájezdu stal každý týden u benzinky.

 

A rozdíl oproti mpi a tsi je ve všem. Ten motor má stejný jen objem. Tsi má přeplňovani turbem, vyšší výkon, spotřebu silně závislou na jízdním stylu. MPI jezdí za větší spotřebu a také pomaleji. Ale nemá tolik toho, co by bylo třeba měnit. A hlavně nemá filtr pevných částic. Ten do města vůbec nebrat.

Vloženo
před 2 hodinami, LenkaHš napsal:

No já nemám v plánu auto prodávat, mám fabii 1 z roku 2003 a má najeto bezmála 200 000km a uvazuji o novém autě hlavně z bezpečnostních důvodu, vozím 2 malé děti a auto už není moc spolehlive. 

Jde mi hlavně o kazivost motoru, ráda bych aby mi vydrželo co nejdéle.

pak je 1.0 MPi dobrá volba, oproti TSi je tam min. o jeden komponent (turbo) ke kažení méně ;)

Vloženo

Pokud beres auto jako posunovadlo a neocekavas od toho zazraky...jezdis stylem rozvazneho starsiho pana, tak bude asi vhodnejsi MPI. Ucel to zcela jiste splni a z dlouhodobeho hlediska se daji predpokladat nizsi naklady na udrzbu...

Vloženo

no babička z 2003 bude reznout, pokud tomu už tak není (zejména přechod př.blatníku a prahy), jednu takovou babičku teď podědila dcera (viz.podpis), takže tam ty investice budou přibývat a to i díky neustále se zpřísňujícími požadavky na STK a hlavně emisích ... chtějí tato auta dostat ze silnic

Vloženo (editace)

Minulý rok na emisích prošla za flasku rumu ? STK bez problémů ? 

Vyměnili jsme lambda sondu tak snad by to mělo být už ok. Přestala i tolika žrát ? ale stejně chce dost v průměru 7l ?

Editováno: , autor: LenkaHš
Vloženo
před 3 hodinami, LenkaHš napsal:

Jde mi hlavně o kazivost motoru, ráda bych aby mi vydrželo co nejdéle.

Pokud jde o kazivost, té se v případě MPI bát nemusíš. Jednoduchý, blbuvzdorný motor, který v rozvážkových službách nalítá i statisíce km. TSI s filtrem pevných částic už si v dalších 10-15 letech pravděpodobně nějakou investici vyžádá, ale zase pojede na delších trasách mnohem lépe.

Vloženo

no i to MPi jede dobře na dlouhé trase ;). Letos jsem jí vytáhl do Bulharska, jedna cesta 1650km a udělal jsem tu trasu nejlevněji, co tam kdy jezdím (a to tam bylo několikrát každé moje auto v podpisu)

Vloženo
před 2 hodinami, LenkaHš napsal:

Minulý rok na emisích prošla za flasku rumu ? STK bez problémů ? 

Vyměnili jsme lambda sondu tak snad by to mělo být už ok. Přestala i tolika žrát ? ale stejně chce dost v průměru 7l ?

no my skrze emise měli takto podobně už dvě STK za sebou ;) ... ale to už jsme :kol-74:

Vloženo

@Petrkiller Tak to máš asi špatné informace, EA211 které jsou v FIII jsou v podstatě bez problémů a spotřeba u nich není nějak extrémně závislá na stylu jízdy (resp. jezdí od nějakých 5l po nějakých 8l, výše se s dlouhodobou spotřebou asi dostat nedá...).

Ale MPI bych se nebál, do města naprosto OK a i mimo se neztratí [emoji846]

Vloženo

Martab píšu, co mám informace z práce a od kolegů, co tento motor vlastní. Ale v práci se neskutečně sere. Najezdí 10 000 za rok a neustále problémy. Takže já to ne riskoval. Navíc teď už mají GPF filtry. To už bych vůbec nechtěl dokud nemusím. Je to další zbytečnost.

Vloženo

@Petrkiller Tak to je zajímavé, nevím o případu zde na fóru, komu by se ten motor vyloženě kazil (ať už 1.0 TSI, nebo 1.2 TSI řady EA211). Kolega měl 1.2 TSI 66kW, najezdil za 2 roky 18tis vesměs po městě a pak to vyměnil za Rapida 1.0 TSI 81kW a je spokojen. 1.2 TSI máme několik, ve firmě třeba jako služební, za 3 roky skoro 90tis vesměs po dálnici. Ano, nějaké problémy se řešili, ale ani jeden z nich nesouvisel s motorem. Mohl bych pokračovat s dalšími, ale všechno to bude o tom, že reklamace se řeší, ale né s motorem (a nájezdy tak nějak mezi extrémy výše). Možná kdybys mohl napsat, co se konkrétně řešilo?
 

Vloženo

Nevím přesně co konkrétně. Jen mě před tím varovali. A jak jsem se na to ptal, tak zrovna jedno 1.0 tsi jelo do servisu na opravu ?  nemá to nějak extrémní nájezdy. 15000-35000 km, jsou skoro nové. Ale jezdí se vesměs po městě. Občas po dálnici a párkrát do roka do Německa přes celou ČR. Možná, že to jsou jen zlé kusy. 1.2 tsi mě řekli, že žere a sere se. Kolegovi 1.2 tsi Rapid taky pořád něco. Jen servisak v autorizaku mě doporučoval 1.2 tsi. Teď už to je stejně jedno. GPF filtry ty motory dostaly na úroveň naftových. Další problémová součástka, bez které byly trochu lepší než nafta.  Nejspolehlivější auto ve firmě je podle člověka co má na starosti vozový park, 1.4 16V F2 :) já s tím jezdim za 7 litrů mesto/mimo město a jede to celkem slušně. A všechny 1.0 tsi jsou ty slabší verze. 70kw pokud se nemýlím. 5 rychlostí. Ale jedou obstojně, to je pravda.

Vloženo

Hm, takže informace typu "jedna bába povídala", sype se to, ale nevím co. Neuvedl jsi jedinou konkrétní závadu, to je k ničemu. Asi tak na úrovni hospodského žvanění u piva. Pokud nemáš konkrétní relevantní informace, zdrž se pro příště podobných zbytečných příspěvků. Máme několik FIII 1.0 TSI 81 kW v práci, dokonce se teď už objevil i první FL, všechny jezdí jen a pouze po Praze a není s nimi sebemenší problém. A to nejen s motory.

Vloženo

Každý auto semtam musí do servisu, třeba na výměnu oleje, přezutí na zimní/letní, služebky z leasingovky tam snad jezdí i měnit stěrače nebo co, ale ani jedno neznamená že se to sere. 

Vloženo

Ty se vyptáváš kolegů co se sere na autech? Bylo mě řečeno, že skáče do nouzaku a nejede. Nic víc mě nezajímalo. Prostě mě řekli ať do těch nejdu. Nikdo se tam nezajímá o škodovky. Berou to jako vozítko z A do B. Zkazí se, tak jedou do servisu ať to opraví. Já už taky přestávám. Nové stojí za hovno a stará semnou snad nějak požije ještě. Vidím, že každou chvíli jsou v servisu a to mě stačí.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...