Rypicong Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 budou pouze 3 válce = nikdy si Fabii nekoupím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 Když už je v nadpisu tématu i motorizace..je konečná nabídka naftových motorů jen s 3-válcem? do budoucna se nepočítá s plnohodnotným motorem? Tříválec není plnohodnotný motor? Proč? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 budou pouze 3 válce = nikdy si Fabii nekoupím...Nekoupíš si Fabii, ale něco jiného s tří válcem časem určitě. Navíc tady neplatí, že čím víc proužků tím víc Adidas. Zatím platí, že míň válců tak větší divočák ikdyž kultivovanost bývá horší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 myslím, že nižší střední ještě krapet odolá než zmizí cokoliv od V4 a vejš... btw, nejde o proužky, ale já prostě už z principu nechci méně jak 4 válce do auta... pokud by se jednalo o "rodinné auto"... Na dojíždění do práce nebo po městě by mě to netrápilo. Ale zatím jsem tak bohatý že mi na všechno musí stačí jedno auto a to nechci s 3 válcem... Ale jinak to už radši elektromobil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 HTP nebyla žádná hitparáda, ale zase na zrychlení po městě mazala slušně. Je to jak s motorkama. Čím víc válců, tím kultivovanější a začínají táhnout ve vyšších ot, méně válců má hrubší chod, ale zase se lépe vytáčí. Sám jsem měl motorku s R4 a teď mám V2 a dvouválec je zábavnější, má lepší krouťák atd. Ale nedosahuje takové rychlosti jako R4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 Rypicong: presne tak, 3-valec si nekupim, zial budu 4-valcove moznosti inde. MBDusan: preco nie je plnohodnotny, urcite poznas princip spalovacieho motora a jeho doby, tak uz len preto. Losky83: Nie je to tak pravda, su hranice, ktore uz proste nenahradia...uz som to tu pisal, ale napisem este raz konkretnu situaciu, kopec kde sa ide na 1-ke na 1100 ot. (stupanie cesty a ide sa cez nerovnost alebo vyjazd z pozemnej garaze a pred vyjazdom je retarder, tak sa musi 1-ka pri 1100 a ide cez neho a hned spudke stupanie) a chovanie motora 1,2 TSI vs. 1,4 16V, ta 1,2 TSI je zdochla oproti tej 1,4 z 1100-1400 ot. atmo fabka pekne otacky letia hore, zatial co TSI nevie co ma robit a len pozvolne stupajukym v 1500 nefukne turbo. To mam viacero skusenosti, ale to by bolo nadlho. Cim viacej ldi sedi v aute, tym je to horsie, mne to stacilo pri 4 osobach.......... Jednoducho povedane toto je slabina malej fukacky a objem nenahradis............. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 termíny "plnohodnotný" a "neplnohodnotný" mají zbytečně poněkud pejorativný nádech. Nicméně čtyřválec doufám ještě nějakou dobu zůstane jako základ pohonu aut. Fabie je holt nižší třída, a proto je logické, že i motor je poněkud nižší třídy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 jestli poznáš rozdíl plného auta 1.2TSI vs 1.416V tak jsi frajer poznat 0,2l .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 teda nechci vám vstupovat do diskuse, ale ten rozdíl v přísunu výkonu a točivého momentu pozná i ženská, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 tak on čtyřválec není nic rádoby pokrokového. Prostě je to střed, které se prosazuje v Evropě. Jinde frčí V6, V8 a V12. To jsou motory, které jedou, mají luxusní zvuk a prostě mají koule. Ale R4 a R3 je podle mě pořád řadový nejobyčejnější motor, zvláště ty maloobjemové a u těch mi už je jedno jestli mají tři nebo čtyři válce. Ano, R4 jako je v RS, proč ne, tam to smysl má. Ale řešit, jestli mi motor dává 100 koní z R4 či R3 je podle mě jedno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 Pánové, už je to tady zase mimo téma... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 Rypicong: zial obe su doma a viem to porovnat ochotu ist do otacok jednotlivych motorov. Pozor myslim otacky 1100-1400. Jasne ked uz fukne turbo u TS,I tak je to ine. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 Končím, dostali jsme se trošku mimo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 Rypicong: zial obe su doma a viem to porovnat ochotu ist do otacok jednotlivych motorov. Pozor myslim otacky 1100-1400. Jasne ked uz fukne turbo u TS,I tak je to ine. poslední ať to není OT, to je ale pole otáček kde nemáš ve své podstatě co jezdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 Ta diskuse se skutečně zvrhla nicméně z toho jednoznačně vyplývá, že tříválec vzbuzuje emoce a nelze tedy říct, že přechod na tyto motory si vyžádali sami zákazníci, jak automobilky plíživě začínají tvrdit....to bychom si měli zapamatovat do dalších let, kdy už nám ta manipulace nepřijde tak zjevná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 budou pouze 3 válce = nikdy si Fabii nekoupím... Jeden bývalý uživatel aktivní na sousedním foru takto říkal, že nebude mít OIII a už je to cca rok, co má .... OIII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 20. leden 2015 Sdílet Vloženo 20. leden 2015 Jeden bývalý uživatel aktivní na sousedním foru takto říkal, že nebude mít OIII a už je to cca rok, co má .... OIII. to je trošku rozdíl ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oneb1t Vloženo 20. leden 2015 Sdílet Vloženo 20. leden 2015 jestli poznáš rozdíl plného auta 1.2TSI vs 1.416V tak jsi frajer poznat 0,2l .... pozna kulovy navic ta 1.2 bude mit ve stejnejch otackach vyssi dostupnej vykon nez ta 1.4 staci se podivat na krivky vykonu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 20. leden 2015 Sdílet Vloženo 20. leden 2015 + i krouťák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 20. leden 2015 Sdílet Vloženo 20. leden 2015 oneb1t , Rypicong :Chlapci ale ta 1,2 TSI ma tazsie prevodove stupne............... nerieste to, kazde ma svoje + a - Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 20. leden 2015 Sdílet Vloženo 20. leden 2015 (editace) opravdu poslední, téma bylo, že se tu někdo vandroval do TSI, že pokud je naložený, tak nejede - jede pouze když je tam řidič sám. Já pouze tvrdím to, že u drtivé většině motorů co kdy ve Škodovce byly, tak člověk pozná naložený auto a je nesmysl TSI něco vyčítat... Editováno: 20. leden 2015, autor: Rypicong 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 20. leden 2015 Sdílet Vloženo 20. leden 2015 Nechci ti do toho kecat, ale mám pocit, že to takto zobecňuješ akorát ty. Ten výše uvedený příklad jsem pochopil tak, že se týká jisté specifické situace, které se v provozu nelze vyhnout - rozjezd do prudkého kopce na jedničku. Nedělej ze sebe za každou cenu potrefenou husu ....on to tady Pawouk už stejmě brzo utne :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. leden 2015 Sdílet Vloženo 20. leden 2015 Takhle by to dál nešlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oneb1t Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 oneb1t , Rypicong : Chlapci ale ta 1,2 TSI ma tazsie prevodove stupne............... nerieste to, kazde ma svoje + a - prevodovka je poskladana prakticky stejne na jednicku o ktery se bavime je rozdil asi 5% ale rozdil v krouticim momentu je daleko vyssi a uz stop OT a taky nova fabka je pomerne lehka takze 81kW 1.2 tsi bude jezdit jako z praku realny zrychleni z 0-100 cca 9sec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 (editace) oneb1t: ano vyrobca slubuje 175Nm od 1400 ot., ale merania na vykonovej brzde ukazuju nieco ine a to, ze az v 1800 ot. To by odpovedalo aj realnej praxi, kedy najvacsi zatah auta pride a je v 1800ot. Urcite nie v 1400 ot. ako slubuje vyrobca. Wittmann: pochopil si spravne, su to specificke pripady, ale sem tam sa vyskytuju a kto s tym nepocita, tak to trosku zaskoci (mna na zaciatku urcite). Este je zaujimavy pripad blizis sa ku kruhacu ides do 15km/h mas 2-ku a povies si to auto je daleko, tak pridas a chvilu mas pocit akoby auto nereagovalo na plyn a zrazu bum zabere a to je to spominane pasmo. Nuz ako vidis, tu nestacia argumenty od uzivatela, ktory jazdi obe auta v podpise.......... p.s.: Uzatvaram tuto debatu a spat k F3 Otazka: N a f3 pri zadnych parkovacich senzoroch sa zobrazuje na radiu obrazok zadku auta a naznacenie vzdialenosti alebo len zvukovy signal ? Editováno: 21. leden 2015, autor: houmr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.