Přejít na obsah

Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...


rsrsrs

Doporučené příspěvky

budou pouze 3 válce = nikdy si Fabii nekoupím...

Nekoupíš si Fabii, ale něco jiného s tří válcem časem určitě. Navíc tady neplatí, že čím víc proužků tím víc Adidas. Zatím platí, že míň válců tak větší divočák ikdyž kultivovanost bývá horší
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslím, že nižší střední ještě krapet odolá než zmizí cokoliv od V4 a vejš...

 

btw, nejde o proužky, ale já prostě už z principu nechci méně jak 4 válce do auta... pokud by se jednalo o "rodinné auto"... Na dojíždění do práce nebo po městě by mě to netrápilo. Ale zatím jsem tak bohatý že mi na všechno musí stačí jedno auto a to nechci s 3 válcem...

Ale jinak to už radši elektromobil :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HTP nebyla žádná hitparáda, ale zase na zrychlení po městě mazala slušně. Je to jak s motorkama. Čím víc válců, tím kultivovanější a začínají táhnout ve vyšších ot, méně válců má hrubší chod, ale zase se lépe vytáčí. Sám jsem měl motorku s R4 a teď mám V2 a dvouválec je zábavnější, má lepší krouťák atd. Ale nedosahuje takové rychlosti jako R4

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rypicong: presne tak, 3-valec si nekupim, zial budu 4-valcove moznosti inde. MBDusan: preco nie je plnohodnotny, urcite poznas princip spalovacieho motora a jeho doby, tak uz len preto. Losky83: Nie je to tak pravda,  su hranice, ktore uz proste nenahradia...

uz som to tu pisal, ale napisem este raz konkretnu situaciu, kopec kde sa ide na 1-ke na 1100 ot. (stupanie cesty a ide sa cez nerovnost alebo vyjazd z pozemnej garaze a pred vyjazdom je retarder, tak sa musi 1-ka pri 1100 a ide cez neho a hned spudke stupanie)  a chovanie motora 1,2 TSI vs. 1,4 16V, ta 1,2 TSI je zdochla oproti tej 1,4 z 1100-1400 ot. atmo fabka pekne otacky letia hore, zatial co TSI nevie co ma robit a len pozvolne stupajukym v 1500 nefukne turbo. To mam viacero skusenosti, ale to by bolo nadlho. Cim viacej ldi sedi v aute, tym je to horsie, mne to stacilo pri 4 osobach..........

Jednoducho povedane toto je slabina malej fukacky a objem nenahradis.............

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak on čtyřválec není nic rádoby pokrokového. Prostě je to střed, které se prosazuje v Evropě. Jinde frčí V6, V8 a V12. To jsou motory, které jedou, mají luxusní zvuk a prostě mají koule. Ale R4 a R3 je podle mě pořád řadový nejobyčejnější motor, zvláště ty maloobjemové a u těch mi už je jedno jestli mají tři nebo čtyři válce. Ano, R4 jako je v RS, proč ne, tam to smysl má. Ale řešit, jestli mi motor dává 100 koní z R4 či R3 je podle mě jedno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta diskuse se skutečně zvrhla nicméně z toho jednoznačně vyplývá, že tříválec vzbuzuje emoce a nelze tedy říct, že přechod na tyto motory si vyžádali sami zákazníci, jak automobilky plíživě začínají tvrdit....to bychom si měli zapamatovat do dalších let, kdy už nám ta manipulace nepřijde tak zjevná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

opravdu poslední, téma bylo, že se tu někdo vandroval do TSI, že pokud je naložený, tak nejede - jede pouze když je tam řidič sám.

 

Já pouze tvrdím to, že u drtivé většině motorů co kdy ve Škodovce byly, tak člověk pozná naložený auto a je nesmysl TSI něco vyčítat...

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci ti do toho kecat, ale mám pocit, že to takto zobecňuješ akorát ty. Ten výše uvedený příklad jsem pochopil tak, že se týká jisté specifické situace, které se v provozu nelze vyhnout - rozjezd do prudkého kopce na jedničku. Nedělej ze sebe za každou cenu potrefenou husu ;) ....on to tady Pawouk už stejmě brzo utne :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

oneb1t , Rypicong :

Chlapci ale ta 1,2 TSI ma tazsie prevodove stupne............... nerieste to, kazde ma svoje + a -

 

prevodovka je poskladana prakticky stejne na jednicku o ktery se bavime je rozdil asi 5% ale rozdil v krouticim momentu je daleko vyssi

a uz stop OT

 

a taky nova fabka je pomerne lehka takze 81kW 1.2 tsi bude jezdit jako z praku realny zrychleni z 0-100 cca 9sec

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

oneb1t: ano vyrobca slubuje 175Nm od 1400 ot., ale merania na vykonovej brzde ukazuju nieco ine a to, ze az v 1800 ot. To by odpovedalo aj realnej praxi, kedy najvacsi zatah auta pride a je v 1800ot.  Urcite nie v 1400 ot. ako slubuje vyrobca.

 

 

Wittmann: pochopil si spravne, su to specificke pripady, ale sem tam sa vyskytuju a kto s tym nepocita, tak to trosku zaskoci (mna na zaciatku urcite). Este je zaujimavy pripad blizis sa ku kruhacu ides do  15km/h mas 2-ku a povies si to auto je daleko, tak pridas a chvilu mas pocit akoby auto nereagovalo na plyn a zrazu bum zabere a to je to spominane pasmo. Nuz ako vidis, tu nestacia argumenty od uzivatela, ktory jazdi obe auta v podpise..........

 

p.s.: Uzatvaram tuto debatu a spat k F3

 

 

Otazka:  N a f3 pri zadnych parkovacich senzoroch sa zobrazuje na radiu obrazok zadku auta a naznacenie vzdialenosti alebo len zvukovy signal ?

Editováno: , autor: houmr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...