oct Vloženo 29. leden 2015 Sdílet Vloženo 29. leden 2015 KESSY mám spolu s Constructem a vůbec se to netluče. KESSY je silně návykové a ne pokaždé zamčení převodovky používáš, tedy alespoň já. Klíček od Costructu mám ve schránce a beru si ho jen tehdy, když zamknu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 29. leden 2015 Sdílet Vloženo 29. leden 2015 (editace) Rendo: ............ EASY start mas defakto uz v systemu KESSY je to strart tlacitkem kdezto u EASY start normalne oteviras auto klickem ze zmacknes dalku,... ale pak uz auto startujes normalne pres tlacitko,... jak kdyz sem mel FIII prislo mi absolutne smesny,... protoze uz i tak sem ty klicky drzel v ruce, a nejednou se mi je samozrejme nepodarilo propojit tak ze sem do tlacitka klickem dloubnul, jak byl clovek zblblej vim ze je to v zakladu, ale tady bych to fakt zvazil a vuci tomu komfortu je to opravdu navykove,... kdyz sem mel pujcenou kdysi OIII a ta KESSY prave mela, tak to bylo fakt hodne komfortni a moc se mi to libilo takze tohle zvaz co se tyce tech RJ, tempomat a corner, tezko rici, v tomhle ti neporadim protoze nevim,... je potreba se zeptat nekohpo povolenejsiho, ktery by o tom mohl vedet, napada me snad jen ferda ten se o to zajima tak by mohl mit nejaky informace jestli to ma na to nejaky vliv,... podle me asi neco ale ano a jelikoz ma FIII limiter, ktery je neco jako tempomat, tak je dost mozne ze treba s necim to bude spojene a pujde to pak lehce predelat na tempomat, ale jak rikam, nevim u toho DAB sem zapomel napsat ze to je podle me taky zbytecny,... malo kde v CR to tedka chytis,... ale zase jak pises otazka co za par let na to by ti meli odpovedet taky povolanejsi osoby. jinak co se tyce jeste toho KESSYho, tak souhlasim s OCT Editováno: 29. leden 2015, autor: Lukason Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 29. leden 2015 Sdílet Vloženo 29. leden 2015 mít tlačítkové startování a nemít kessy, je takový ani ryba ani rak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 29. leden 2015 Sdílet Vloženo 29. leden 2015 (editace) Přesně proto jsem nakonec zvolil paket Advance. Na testovačce se mi to Kessy moc líbilo, akorát si budu muset zvyknout tahat za kliku celou dlaní, protože vždycky jsem používal jen prst jeden či dva, na což kessy jaksi nereaguje... Ale startování tlačítkem by mi stačilo asi taky - řešilo by problém, který se mi stává dost často, že otevřu auto dálkou, klíč strčím do kapsy, nakládám nákup a pak nasednu i s klíčem v kapse nebo hodím bundu i s klíčem dozadu, což v případě startování klíčem byl často problém. Editováno: 29. leden 2015, autor: mp390 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hkubes Vloženo 29. leden 2015 Sdílet Vloženo 29. leden 2015 Nám to nějak nevadí. Jdu k autu, v kapse zmáčknu dálkové, sednu, zmáčknu tlačítko a jedu. Klíče mi zůstávají v kapse. Ono to bez klíčové otevírání není špatné ale nemusím ho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 29. leden 2015 Sdílet Vloženo 29. leden 2015 Tie vyhrievané dýzy ostrekovačov by som nechal, oproti iným príplatkom sú za symbolickú cenu. Na FI sa mi párkrát pod cca 15-20°C stalo, že sa v dýzach odparila nemrznúca zložka trysky zamrzli a povolilo to až o cca 100km v kolóne, otázka znie, či ešte niekedy bude pod -15°C....... Mám ich na FII, tak na FIII budú samozrejmosťou..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 30. leden 2015 Sdílet Vloženo 30. leden 2015 Dnes jsem viděl v provozu tu tmavě modrou a za mě hrůza. Byla ještě na černých plechách, ale z dálky kočkopes. Veškeré rysy F3 zanikly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalV123 Vloženo 30. leden 2015 Sdílet Vloženo 30. leden 2015 Losky83 - to nebyl pěkný příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 30. leden 2015 Sdílet Vloženo 30. leden 2015 Věřím, že na prodejně to je pěkný, ale za mě v provozu ani omylem. Možná, že alu to trošku zachrání, ale upřímně se ani nedivím, že tahle barva na F3 nikde není vidět. Hlavně mi připadá dost tmavá, připadá mi, jestli na F2 nebyla lehce světlejší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 30. leden 2015 Sdílet Vloženo 30. leden 2015 (editace) je to jednoduché, podívejte se na reklamy a prospekty, všude primárně je bílá, proč asi... Edit: mluvím o combi... Editováno: 30. leden 2015, autor: Rypicong Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 30. leden 2015 Sdílet Vloženo 30. leden 2015 Bílá je opravdu povedená. Když jsem bral O3, tak jsem vzal pro mě neoblíbenou stříbrnou, vyhrála prakticnost a hlavně ostré hrany se zvýraznily. Dokonce i opticky auto působí větší díky světlé barvě. Je to jak s kondomy [emoji2] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Sochor Vloženo 30. leden 2015 Sdílet Vloženo 30. leden 2015 Pokud se nepletu, někde jsem vyčetl informaci, že motor 1.2tsi nahradí 1.0 někdy v létě, věděl by někdo, do kdy je potřeba vůz objednat aby v něm byla 1.2 ? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. leden 2015 Sdílet Vloženo 30. leden 2015 Nahradí co? Myslíš namísto 1.2 TSI bude 1.0 TSI? O tom se psalo třeba v tomto článku. Prý až v roce 2017. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 30. leden 2015 Sdílet Vloženo 30. leden 2015 Já zase slyšel, že to bude do konce tohoto roku kvůli EU6, které má být od roku 2016. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 30. leden 2015 Sdílet Vloženo 30. leden 2015 Vždyť i 1.2 TSI plní EU6. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
happymaster23 Vloženo 31. leden 2015 Sdílet Vloženo 31. leden 2015 (editace) Líbí se mi, jak těžký insider Losky83, co tu roznáší moudra "o smolných prvních autech", o tom co všechno špatné se děje při výrobě prvních kusů a že to celé není úplně košer neví tak zásadní informaci, že všechny motory ve Fabii plní Euro 6 a že Škoda začne na 1.0 TSI přecházet až v roce 2017. Vždyť tento motor, proboha, ještě Škoda ani nevyrábí, tak jak by na něj proboha mohla komplet přejít do roku 2016 (navíc další chybka - Euro 6 pro všechny registrace platí už od 1. zaří 2015).Takové experty mám moc rád Editováno: 31. leden 2015, autor: happymaster23 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas147 Vloženo 1. Únor 2015 Sdílet Vloženo 1. Únor 2015 Musím se pochlubit a zároveň, prosím o radu. V půlce prosince jsme objednali fabii combi tsi 81 kw, style, bílá barva, navíc paket style plus, přední parkovací senzory, bolero, rezerva, zabrždění v kopci, 16 alu. Nyní jsem se dozvěděl, že je výroba naplánovaná na 14. týden. Ještě je prý ale možné konfiguraci upravit. Přemýšlíme o automatu DSG. Bude se jednat o druhé auto v rodině, které bude jezdit převážně po městě. Příplatek je značný, tak nevíme, zdali zůstat u manuálu, nebo za automat připlatit. Hlavně nemám možnost, si s tímto automatem sjet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 1. Únor 2015 Sdílet Vloženo 1. Únor 2015 Co jsem četl, tak tohle "malé" DSG nevydrží víc, než 100 tis. km. Navíc není možné mít pádla pod volantem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 1. Únor 2015 Sdílet Vloženo 1. Únor 2015 a jéje, moc čteš...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hkubes Vloženo 1. Únor 2015 Sdílet Vloženo 1. Únor 2015 A kdepak jsi četl ,že vydrží jen 100tis. ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
metas Vloženo 1. Únor 2015 Sdílet Vloženo 1. Únor 2015 Ja to cetl taky,psali to ve svete motoru nebo v autohitu asi dva mesice zpatky,ale ted si myslim ze uz tam davaji novejsi generaci,ze se v převodovce vytvari nejaka elektrolýza a ta nici celou převodovku,ale jen jsem to cetl,nic vic,bylo tam doporuceni nebrat,ale prodejce bude asi vedet vice,radsi se na to poradne informovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 1. Únor 2015 Sdílet Vloženo 1. Únor 2015 Líbí se mi, jak těžký insider Losky83, co tu roznáší moudra "o smolných prvních autech", o tom co všechno špatné se děje při výrobě prvních kusů a že to celé není úplně košer neví tak zásadní informaci, že všechny motory ve Fabii plní Euro 6 a že Škoda začne na 1.0 TSI přecházet až v roce 2017. Vždyť tento motor, proboha, ještě Škoda ani nevyrábí, tak jak by na něj proboha mohla komplet přejít do roku 2016 (navíc další chybka - Euro 6 pro všechny registrace platí už od 1. zaří 2015).Takové experty mám moc rád Euro6 či 7 mě netrápí. Ano, 1.0 Tsi se v CZ zatím nevyrábí, ale v Německu ano. Já vím, co je na těch autech špatně a je otázka času, než se to vychytá. Motám se okolo karoserií a mám přehled co řešíme za vady. Taky jsem psal, že příští rok do ní půjdu, ale první půl rok je prostě pokusná výroba. Dnes se auta netestují tak jako kdysi. Dnes se věci řeší během výroby. Ode dneška by se měla zvednout výroba, F3 jde na tři směny [emoji6] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 1. Únor 2015 Sdílet Vloženo 1. Únor 2015 A kdepak jsi četl ,že vydrží jen 100tis. ? Mám pocit, že to psal M. Vaculík (Vaculík řekl bych dost rozumí technice, P. Janda zase umí řídit, takže těmhle dvou novinářům věřím v ČR asi nejvíc to, co napíšou), najít se mi to ale už nepodařilo. S DSG mám zkušenost jen v OIII 2.0 TDI 110kW, tam se mi to opravdu moc líbilo, ale u FIII mne odradil velký příplatek, nemožnost mít pádla a pak ta pochybná životnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 1. Únor 2015 Sdílet Vloženo 1. Únor 2015 ty pádla stejně skoro nepoužiješ, aspoň já mám tuto zkušenost a většina mých známých taky. Párkrát to člověk vyzkouší a to je vše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
happymaster23 Vloženo 1. Únor 2015 Sdílet Vloženo 1. Únor 2015 (editace) Losky83: Dobře, můžeš tedy napsat o co konkrétně se jedná a jak se to může projevit? Pokud ne, napiš prosím co ti brání být konkrétnější. Omlouvám se za ostřejší tón, nicméně bez odpovědi na tyto otázky tě prostě musím považovat za trola :-). BTW Koncern chce zavést pětiletý cyklus modelů s faceliftem uprostřed. Pokud na to půjdu tvojí logikou, tak v rámci života modelu bude možné auto "bez rizika" koupit pouze ve dvou až třech z pěti let života modelu. První rok je podle tebe špatně, druhý rok už OK (jenže už se budou všichni těšit na FL), třetí špatně (protože po FL), čtvrtý rok OK, pátký taky OK (ale to už zas budou všichni čekat na novou generaci). Čili použitím tvého vidění věci bude víc než 50% produkce koncernu testovací šmejd a auto bude bez rizika možné koupit pouze v poměrně krátkých časových úsecích. P.S.: Koneckonců mě těší, že píšes, že první půl rok je "pokusná výroba", protože někdy v těchto dnech nám bude končit . Editováno: 1. Únor 2015, autor: happymaster23 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.