Přejít na obsah

Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...


rsrsrs

Doporučené příspěvky

Rendo: ............ EASY start mas defakto uz v systemu KESSY je to strart tlacitkem kdezto u EASY start normalne oteviras auto klickem ze zmacknes dalku,... ale pak uz auto startujes normalne pres tlacitko,... jak kdyz sem mel FIII prislo mi absolutne smesny,... protoze uz i tak sem ty klicky drzel v ruce, a nejednou se mi je samozrejme nepodarilo propojit tak ze sem do tlacitka klickem dloubnul, jak byl clovek zblblej ;)

vim ze je to v zakladu, ale tady bych to fakt zvazil a vuci tomu komfortu je to opravdu navykove,... kdyz sem mel pujcenou kdysi OIII a ta KESSY prave mela, tak to bylo fakt hodne komfortni a moc se mi to libilo ;) takze tohle zvaz ;)

 

co se tyce tech RJ, tempomat a corner, tezko rici, v tomhle ti neporadim protoze nevim,... je potreba se zeptat nekohpo povolenejsiho, ktery by o tom mohl vedet, napada me snad jen ferda ten se o to zajima tak by mohl mit nejaky informace ;) jestli to ma na to nejaky vliv,... podle me asi neco ale ano ;)

a jelikoz ma FIII limiter, ktery je neco jako tempomat, tak je dost mozne ze treba s necim to bude spojene a pujde to pak lehce predelat na tempomat, ale jak rikam, nevim :(

 

u toho DAB sem zapomel napsat ze to je podle me taky zbytecny,... malo kde v CR to tedka chytis,... ale zase jak pises otazka co za par let ;) na to by ti meli odpovedet taky povolanejsi osoby.

 jinak co se tyce jeste toho KESSYho, tak souhlasim s OCT ;)

Editováno: , autor: Lukason
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně proto jsem nakonec zvolil paket Advance. Na testovačce se mi to Kessy moc líbilo, akorát si budu muset zvyknout tahat za kliku celou dlaní, protože vždycky jsem používal jen prst jeden či dva, na což kessy jaksi nereaguje...

 

Ale startování tlačítkem by mi stačilo asi taky - řešilo by problém, který se mi stává dost často, že otevřu auto dálkou, klíč strčím do kapsy, nakládám nákup a pak nasednu i s klíčem v kapse nebo hodím bundu i s klíčem dozadu, což v případě startování klíčem byl často problém.  :)

Editováno: , autor: mp390
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tie vyhrievané dýzy ostrekovačov by som nechal, oproti iným príplatkom sú za symbolickú cenu. Na FI sa mi párkrát pod cca 15-20°C stalo, že sa v dýzach odparila nemrznúca zložka trysky zamrzli a povolilo to až  o cca 100km v kolóne, otázka znie, či ešte niekedy bude pod -15°C....... Mám ich na FII, tak na FIII budú samozrejmosťou.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Věřím, že na prodejně to je pěkný, ale za mě v provozu ani omylem. Možná, že alu to trošku zachrání, ale upřímně se ani nedivím, že tahle barva na F3 nikde není vidět. Hlavně mi připadá dost tmavá, připadá mi, jestli na F2 nebyla lehce světlejší

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Líbí se mi, jak těžký insider Losky83, co tu roznáší moudra "o smolných prvních autech", o tom co všechno špatné se děje při výrobě prvních kusů a že to celé není úplně košer neví tak zásadní informaci, že všechny motory ve Fabii plní Euro 6 a že Škoda začne na 1.0 TSI přecházet až v roce 2017. Vždyť tento motor, proboha, ještě Škoda ani nevyrábí, tak jak by na něj proboha mohla komplet přejít do roku 2016 (navíc další chybka - Euro 6 pro všechny registrace platí už od 1. zaří 2015).Takové experty mám moc rád :kol-52:

Editováno: , autor: happymaster23
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím se pochlubit a zároveň, prosím o radu. V půlce prosince jsme objednali fabii combi tsi 81 kw, style, bílá barva, navíc paket style plus, přední parkovací senzory, bolero, rezerva, zabrždění v kopci, 16 alu. Nyní jsem se dozvěděl, že je výroba naplánovaná na 14. týden. Ještě je prý ale možné konfiguraci upravit. Přemýšlíme o automatu DSG. Bude se jednat o druhé auto v rodině, které bude jezdit převážně po městě. Příplatek je značný, tak nevíme, zdali zůstat u manuálu, nebo za automat připlatit. Hlavně nemám možnost, si s tímto automatem sjet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja to cetl taky,psali to ve svete motoru nebo v autohitu asi dva mesice zpatky,ale ted si myslim ze uz tam davaji novejsi generaci,ze se v převodovce vytvari nejaka elektrolýza a ta nici celou převodovku,ale jen jsem to cetl,nic vic,bylo tam doporuceni nebrat,ale prodejce bude asi vedet vice,radsi se na to poradne informovat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Líbí se mi, jak těžký insider Losky83, co tu roznáší moudra "o smolných prvních autech", o tom co všechno špatné se děje při výrobě prvních kusů a že to celé není úplně košer neví tak zásadní informaci, že všechny motory ve Fabii plní Euro 6 a že Škoda začne na 1.0 TSI přecházet až v roce 2017. Vždyť tento motor, proboha, ještě Škoda ani nevyrábí, tak jak by na něj proboha mohla komplet přejít do roku 2016 (navíc další chybka - Euro 6 pro všechny registrace platí už od 1. zaří 2015).Takové experty mám moc rád :kol-52:

Euro6 či 7 mě netrápí. Ano, 1.0 Tsi se v CZ zatím nevyrábí, ale v Německu ano. Já vím, co je na těch autech špatně a je otázka času, než se to vychytá. Motám se okolo karoserií a mám přehled co řešíme za vady.

Taky jsem psal, že příští rok do ní půjdu, ale první půl rok je prostě pokusná výroba. Dnes se auta netestují tak jako kdysi. Dnes se věci řeší během výroby.

Ode dneška by se měla zvednout výroba, F3 jde na tři směny [emoji6]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A kdepak jsi četl ,že vydrží jen 100tis. ?

 

Mám pocit, že to psal M. Vaculík (Vaculík řekl bych dost rozumí technice, P. Janda zase umí řídit, takže těmhle dvou novinářům věřím v ČR asi nejvíc to, co napíšou), najít se mi to ale už nepodařilo. :( S DSG mám zkušenost jen v OIII 2.0 TDI 110kW, tam se mi to opravdu moc líbilo, ale u FIII mne odradil velký příplatek, nemožnost mít pádla a pak ta pochybná životnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Losky83: Dobře, můžeš tedy napsat o co konkrétně se jedná a jak se to může projevit? Pokud ne, napiš prosím co ti brání být konkrétnější. Omlouvám se za ostřejší tón, nicméně bez odpovědi na tyto otázky tě prostě musím považovat za trola :-).

 

BTW Koncern chce zavést pětiletý cyklus modelů s faceliftem uprostřed. Pokud na to půjdu tvojí logikou, tak v rámci života modelu bude možné auto "bez rizika" koupit pouze ve dvou až třech z pěti let života modelu. První rok je podle tebe špatně, druhý rok už OK (jenže už se budou všichni těšit na FL), třetí špatně (protože po FL), čtvrtý rok OK, pátký taky OK (ale to už zas budou všichni čekat na novou generaci). Čili použitím tvého vidění věci bude víc než 50% produkce koncernu testovací šmejd a auto bude bez rizika možné koupit pouze v poměrně krátkých časových úsecích.

 

P.S.: Koneckonců mě těší, že píšes, že první půl rok je "pokusná výroba", protože někdy v těchto dnech nám bude končit ;).

Editováno: , autor: happymaster23
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...