wolfspitz Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 Tak na ježdění do práce na 15 km je to bezvadná volba, rychle se to prohřeje a taky nejde o žádný závod ani převoz težkých věcí. Takže to naprosto chápu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 Pawouk- A jaký sou tam ET zálisy u jednotlivých velikostí kol? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 5Jx14" ET35 6Jx15" ET38 7Jx16" ET46 7Jx17" ET46 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 (editace) jozzi: A muzes se podelit, kde v tech Beskydech je ten kvalitni Skoda servis o kterem mluvis? Editováno: 24. Říjen 2014, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrazem Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 5Jx14" ET35 6Jx15" ET38 7Jx16" ET46 7Jx17" ET46 No tak na těch 17´´bych to chtěl vidět,teda,a plaště tak jedině úzký profil,jinak nevím to moc dobře vypadat nebude asi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 proč by to nemělo dobře vypadat? bude to vypadat super. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 Asi tak, bych se spíš obával vzhledu u 14". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 Tak zase úplně jiný ETéčka oproti dvojkovej. To nejde nějak normalizovat, to musí vypotit ke každýmu modelu jiný rozměry aby si tuneři nemohli přehazovat kola dle svého vkusu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 To bude účel - abys musel kupovat nová kola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 Čtrnáctky sou bezva. Levný gumy a čepy tolik netrpí. Jinak ještě k těm rozměrům auta. Na nějakým diskuzním foru sem napsal, že díky tomu, že je F3 o 9cm širší už to nebude zas takový žihadlo do městskýho provozu a protahování se všelijakýma "skulinkama". Že ve městě je každej centimetr do šířka na škodu. Byl jsem bez milosti "ukamenován" mínusy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jary7 Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 V Plzni ji budou mít 11.11. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrazem Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 Tak sem to v konfi shlédl na těch17´´ není to nejhorší ale vizuálně už je to moc velké a pneu příliš nízké,někomu s eto třeba líbí ale mně to připadá trochu žehličkyozně.no to je výraz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubinob Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 tie rozmery 16" a 17" sú také isté ako u Rapida, mám dojem že aj 15"... 14" nemám v TP takže predpokladám že aj pneu budú rovnaké, teda 215/40 R17 a 215/45 R16, tie isté má aj new Polo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alice18 Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 (editace) Keď v rámci nejakého faceliftu bude k dispozícii adaptívny tempomat, tak Fabia III Combi s DSG je na 95% nová náhrada za aktuálne 4,5 ročný Roomster DSG. Editováno: 24. Říjen 2014, autor: Alice18 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubinob Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 pokiaľ si dobre pamätám tak FIII by mala mať adaptívny tempomat hneď od začiatku... aj nové Polo ho má, je to tá istá elektrika.. to bol jeden z dôvodov prečo som po FIII pozeral, ale potreboval som auto v podstate hneď tak som zobral predvádzačku Rapida... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tasum Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 Kebyže mám kupovať fabiu tak combi z 1,2 tsi 81 kW elegance (po novom v ČR style). Teraz si stále robím srandu, že rapid predám a pôjdem do F3. Čo ma hlavne láka na F3 sú tie nové vecičky ktoré v rapide nemám a ani nebudem mať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 25. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2014 A jaký má ET zálisy jedničková Fabia? Jen tak pro zajímavost. Chtěl bych si ověřit určitou teorii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2014 5Jx13" ET35 5Jx14" ET35 6Jx14" ET43 6Jx15" ET43Pokud se dobře dívám, tak je shodný rozměr 5Jx14" ET35. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 25. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2014 A tak jsou na F1 povolený kola 6,5Jx16" ET42 ne? Tim chci říct, že třeba například taková těhlice a ložisko/náboj u F1 a F2 jsou úplně rozměrově stejný. Stejná feometrie náprav. Tak at se škodovka nevymlouvá že na každou fabii je třeba kolo s jiným zálisem. Sem zvědavej jak bude vypadat těhlice na F3. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2014 Nevím co tady řešíš - o tom, co můžeš mít na autě, je rozhodující zápis v TP. O kolech na FI máš téma o 43 stranách, tak si to tam najdi, tady to už nechci vidět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miro_pd Vloženo 25. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2014 Použitý tříválcový diesly budou rizio. Nemám z nich dobrej dojem, ostatně jako o všech tříválcích. To bych nebral ani jako šestý auto do rodiny. najazdil som skoro 300 000km na 3 valcovej tdi fabii nachipovanej a okrem vetsieho hluku som si nestazoval. i dalsiemu majitelovi ten motor chodi ako hodinky (i ked hlucnejsie) bolo to sakra lacne jazdenie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alice18 Vloženo 25. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2014 pokiaľ si dobre pamätám tak FIII by mala mať adaptívny tempomat hneď od začiatku... aj nové Polo ho má, je to tá istá elektrika.. to bol jeden z dôvodov prečo som po FIII pozeral, ale potreboval som auto v podstate hneď tak som zobral predvádzačku Rapida... Podľa českého cenníka je tempomat len obyčajný. Fabia vraj bude mať len Front assistant bez adaptívneho tempomatu. Ale rád sa nechám prekvapiť... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 28. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2014 A ten motor TSI je aký? Už má vychytané muchy a pri dobrej údržbe najazdí pár sto tisíc km? Tú benzínovú motorizáciu pri FIII naozaj dobre oklieštili - 95Nm motor do takého ťažkého auta? Veď to sa pri 4 ľudoch ani nepohne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2014 Ehm, kdo ti tady na to může odpovědět, jestli TSI má vychytané mouchy, když se dělá asi rok? To zde nikdo neví. Počkej si pár let a uvidíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 28. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2014 Nie je náhodou už niekoľko rokov v obehu? Dávnejšie som niečo postrehol, že mal problémy s reťazami, potom sa vymenilo za remene (tuším) ale odvtedy som to viac nesledoval, preto sa pýtam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.