Přejít na obsah

Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...


rsrsrs

Doporučené příspěvky

Dovolím si tvrdit, že nemáš pravdu. Plechy i s poklicema dost rychle oreznou, nandavání poklic je pak docela opruz,  k tomu se hůře chladí brzdy. Tuhle chybu už podruhé udělat nechci, proto i na zimu budou litá kola. Dlouho jsem přemýšlel, že když budu mít na léto 16" Rock, tak jestli pak nevzít stejné i na zimu.  :kol-32:  Po zjištění cen zimních pneu v rozměru 215/45 R16 na to prdím a budou 15" Propeller. :rolleyes:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pravdu mam,.... mluvim za vetsinu lidi co si to auto budou kupovat ;) ..... ja sam bych na zimu plechace, nedal uz nikdy, ceny jsou temer mezi plechaci a alu koly stejne takze bych volil taky na zimu alu kola,...

 

na sve FI mam zimaky alu s rozmerama 7Jx15" a rozmerem pneu 195/50 ;)  :kol-47:  :kol-31:

 

post-58977-0-27891300-1419177579_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v sedackach style, nebo-li klasickych sedackach se sedi celkem prijemne,... bocni strany maji defakto bocni vedeni a boky smeruji razantne nahoru, takze clovek v sedacce litat nebude,..... porovnani samozrejme mam v sedackach klasik a dynamik sem sedel,.... ja za priplatek 5000 kc bych urcite volil sedacky dynamik nejenom ze je sedacka po designove strance hezci ale i lip se v ni sedi ;) a posez je kvalitnejsi ;) clovek se citi vic v bezpeci.

 

ale je to muj nazor, kazdymu se libit a vyhovovat nebudou ;)

 

 

post-58977-0-20046800-1419177949_thumb.j    post-58977-0-73087300-1419177994_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vetsina lidi ver ze na zimu to treba az tak resit nebude ;) vim jak to chodi a pozoruju to ;) lidi co jsou zde tak maji k autu nejaky vtah ale vetsina lidi to auto bere jako vec a vec to v dnesni dobe je jeste vic uz i z hlediska automobilky,... motory nemaji takovou vydrz nez v minulosti a automobilka to defakto i doporucuje, kdy cca treba po 5 letech by si auto si mel koupit nove ;) ale kde na neho vzit ? je vec uz druha ;) 

 

Urcite se tady nebudu dohadovat ;) videl sem uz mnoho FIII o tomto vikendu a vetsina mela zimaky prave na plechach ;) 

tohle auto ma pak letnaky normalne alu kola ;)

je to kazdeho vec co bude preferovat ale je a bude urcite min lidi co prave na zimu poridi taky alu kola ;)

 

 

 

Hkubes: ............. mam FI a o klasicky sedackach radsi ani nemluvim, u novych asi dobry ale postupem casu katastrofa, mel sem pak RS sedacky ale diky tomu ze nemaji beredku me postupem casu zacali bolet zada taky ac byla kvalita posezu rozhodne lepsi, poridil sem proto do FI sedacky prave z OII ve verzi dynamik a v sedackach si libuju, zada me uz neboli a jak jsou tvrdsi a maji lepsi bocni vedeni a o neco delsi sedak oproti sedackam FI tak je to dalsi nesrovnatelne + ;)

  co se tyce sedacek v FIII tak oboje jsou kvalitni a sedi se mi v nich dobre, dynamiky jsou ale jeste kvalitnejsi svym tvarovanim a proto se vnich sedi jeste lepe ;) za klasicky bych se samozrejme tady ani nestydel protoze se vnich sedi taky velmi pohodlne na to ze to jsou klasicke sedacky ;)  :kol-47: 
Za to ze si hodil sedacky do FIII v paketu dynamik tak za ty penize urcite rozhodne litovat nebudes ;)  :kol-24:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pročítám toto téma a tak bych se chtěl zeptat:

 

  1. Jak to vypadá s podsvětlením ovladače na el. okna u řidiče  /  na jiných dveřích? 
  2. Jaká okna mají dojezd (nebo už ani u řidiče není)? 
  3. V kufru je osvětlení? EDIT: našel jsem na fotce, že má v levé bočnici. 
  4. Při rain+light assistantu jsem neviděl na fotkách u vnitřního zpětného zrcátka takový to tlačítko na zatmavování zapnuto/vypnuto. To je tedy permanetně zapnuto a vypnout se nedá, nebo jinde?  
  5. Samostatná položka Easy Light Assistant obsahuje i Coming + Leaving avšak nemá světelné čidlo. To tak svítí při odemknutí / zamknutí vozu ve dne i v noci (kdykoliv)? S čidlem by tak měl být až Rain / Light assistant. Je to tak?  

 

Díky za reakci.

Editováno: , autor: technikus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ceny jsou jaké jsou. Ten čudlík na zrcátku je stmívání zpětného zrcátka, ten nemá nic společného s dešťovým senzorem. Pokud to nemá snímač světla, tak by C a L měly svítit i za jasného dne, pokud to třeba není nastavené na hodiny, ale to je těžká úvaha [emoji2]

Jinak není to špatné auto, ale dřív jak za rok bych nekupoval. Plno věcí se během roka přehodnotí a dělá jinak, přeci jen se dnes testuje na lidech a né jen v laboratořích

Editováno: , autor: Losky83
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pročítám toto téma a tak bych se chtěl zeptat:

 

  1. Jak to vypadá s podsvětlením ovladače na el. okna u řidiče  /  na jiných dveřích? 
  2. Jaká okna mají dojezd (nebo už ani u řidiče není)? 
  3. V kufru je osvětlení? EDIT: našel jsem na fotce, že má v levé bočnici. 
  4. Při rain+light assistantu jsem neviděl na fotkách u vnitřního zpětného zrcátka takový to tlačítko na zatmavování zapnuto/vypnuto. To je tedy permanetně zapnuto a vypnout se nedá, nebo jinde?  
  5. Samostatná položka Easy Light Assistant obsahuje i Coming + Leaving avšak nemá světelné čidlo. To tak svítí při odemknutí / zamknutí vozu ve dne i v noci (kdykoliv)? S čidlem by tak měl být až Rain / Light assistant. Je to tak?  

 

Díky za reakci.

2. Dojezd je pouze u řidiče. Osobně mi to tak vyhovuje, hodí se to na parkovací automaty, u ostatních oken ho zas až tak nepotřebuji.

5. Easy Light Assistant má čídlo světla na přístrojovce, podle dealera spíná CH a LH jen za tmy a přepíná denní svícení a potkávačky. Rain/Light má lepší čidlo v zrcátku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čekat ? A na co ? Pokud si pamatuji jedničková Octavie jezdila a co se během výroby změnilo , jen to, že byla 66kw a pak 81kw a možná nějaká výbava. Dvojková řada od začátku jak byla se nic nezměnilo a jezdila. Facelift, kosmetická úprava a něco navíc a opět jezdila a bylo jedno jestli jsem ji koupil v roce 2008 kdy vyšla a nebo v roce 2011.První,  druhá fábie a teď třetí. Myslíte si ,že za rok bude něco nového? Možná, možná půjde cena dolů, ale nic jiného to nebude. Každý poukazoval u jedničkové Fabie jaký je to hnus 1,2  40kw  a přitom co jsme ji měli najela desítky tisíc km a nebyla na ní jediná závada a brzdou provozu určitě nebyla , jen chyběla ta akcelerace. Dvojka 44kw a 51kw,opět se našli ti co jí kritizovali ale opět ani jedna závada a jezdili v pohodě. Pak TSI o kterých se psalo v souvislosti s rozvody, ale tu jsem neměl. Teď tedy trojka ale nebojím se jít do toho hned teď. .Není to jako když vyšla KIA a jiná vozidla co nikdy nejezdila. Tam bylo riziko jít do prvních aut a taky se to potvrdilo. Ale u škodovky na to nevěřím. Takže doufám, že budeme opět spokojeně jezdit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hkubes, se podívej do sekce Rapidů, jaké problémy se tam řeší. Jistě, není to nic, kvůli čemu by ta auta nejezdila, ale otravuje to dostatečně. A přesně to samé čeká každý nový model. A je jedno, kdo ho vyrábí, škodovku nevyjímaje. Otázkou jsou i motory nové generace. Ale někdo to musí vyzkoušet pro nás ostatní, že? A že zrovna tobě se nic nevysypalo není určující, jsou mraky jiných, co měli problémy. Vím to z vlastní zkušenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...