Přejít na obsah

Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...


rsrsrs

Doporučené příspěvky

To je zase logika, srovnávat výbavu Golfu Comfort Edition za základních 430 tisíc s Fabií III Style... Někdě se těch 100 tisíc musí zákonitě projevit...

Tak logické to samozřejmě moc není, cenový rozdíl je značný. Ale např. mě se podařilo to auto koupit za velmi dobrých podmínek, což u skladovky na dvoře jde dosáhnout taky ( např. bonus za protiúčet, kompletní sada zimních kol, bonus za škofin + sleva za stojící vůz na dvoře).

 

Ovšem spíše jsem reagoval na poznatek, že Trendline je nazván holotou. S tím bych moc nesouhlasil. Nejsem tady, abych tady svoje auto vynášel do nebes. Možná jsem si mohl odpustit tu poznámku o chudém příbuzném. Ve své podstatě je FIII Style povedené auto s hodně slušnou výbavou.  :kol-47: Kdybych nedostal nabídku na současné auto, tak ji mám na 90% taky. :)

 

kojot: Ještě bych vypíchl dvouzónovou klimu, AutoHold a větší kufr (dáno jinou velikostní třídou).

 

A k těm motorů, 1.2 TSI bude nahrazena za 1.0 TSI a bude to hlavně dražší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle podle mne neplatí. Jestli dáš do nového auta 300 litrů a bude vrzat, klepat, bouchat apod, tak tě to bude štvát stejně jak u škodovky tak u frantíka.

 

Edit: Ta holota u Golfa zase tak holá není. ;-) Kolega má FIII Style+ a oproti mému Golfu je to chudý příbuzný. Je to vidět na první pohled. A jako že jsem na podzim sám o FIII Style uvažoval, tak jsem rád, že jsem skončil právě s tím Golfem. 

 

myslel jsem to tak, že koupíš Francouze nebo Korejce který je levnější, tak že u něj tě to štvát nebude...

 

A i kdyby ne, tak nedávno bylo pravidlo, že Japonci vržou, to samé Italové apod. U Škodovky nebo VW bylo vrzání ojedinělý případ a člověk si od nich auto kupuje s tím pocitem, že tohodle se nedočká a naopak se to stává realitou. Kdybych kupoval Itala za stejný peníze a začal by vrzat, tak by mě to tolik neštvalo, protože jsem s tím tak nějak počítal...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak logické to samozřejmě moc není, cenový rozdíl je značný. Ale např. mě se podařilo to auto koupit za velmi dobrých podmínek, což u skladovky na dvoře jde dosáhnout taky ( např. bonus za protiúčet, kompletní sada zimních kol, bonus za škofin + sleva za stojící vůz na dvoře).

 

Ovšem spíše jsem reagoval na poznatek, že Trendline je nazván holotou. S tím bych moc nesouhlasil. Nejsem tady, abych tady svoje auto vynášel do nebes. Možná jsem si mohl odpustit tu poznámku o chudém příbuzném. Ve své podstatě je FIII Style povedené auto s hodně slušnou výbavou.  :kol-47: Kdybych nedostal nabídku na současné auto, tak ji mám na 90% taky. :)

 

kojot: Ještě bych vypíchl dvouzónovou klimu, AutoHold a větší kufr (dáno jinou velikostní třídou).

 

A k těm motorů, 1.2 TSI bude nahrazena za 1.0 TSI a bude to hlavně dražší.

 

Podle mě sem nejde tahat individuální nabídky na Golfy. Ceníková cena je jediné správné srovnávací měřítko, protože podobnou slevu jako na Golfa můžeš dostat na FIII taky. Comfort edition je naprosto suprová nabídka sama o sobě a věřím, že Golf bude zpracováním a materiály někde jinde. Akorát začíná tam, kde FIII končí. Jak možnostmi konfigurace, tak cenou. Bohužel.

Editováno: , autor: mp390
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslel jsem to tak, že koupíš Francouze nebo Korejce který je levnější, tak že u něj tě to štvát nebude...

 

A i kdyby ne, tak nedávno bylo pravidlo, že Japonci vržou, to samé Italové apod. U Škodovky nebo VW bylo vrzání ojedinělý případ a člověk si od nich auto kupuje s tím pocitem, že tohodle se nedočká a naopak se to stává realitou. Kdybych kupoval Itala za stejný peníze a začal by vrzat, tak by mě to tolik neštvalo, protože jsem s tím tak nějak počítal...

 

Řekl bych, že dost z vrzání je možné svést na naše šílené silnice.

 

Jinak vrzání interiéru u mě:

- celý interiér se rozezvoní na kostkách - stejné i u vychvalované "ve srovnání s nástupcem superkvalitní" FII, která byla "plná měkčených plastů"...

- pokud člověk vymete opravdu pořádnou díru, občas někde něco vrzne - stejné jako u FII

- pokud je auto promrzlé, tak si občas něco vrzne - stejné jako u FII

- u FII po FL naopak vrzala karosérie - ve srovnání s FII předFL zmizel z předních dveří kolík zapadající do prahu => kroucení karosérie -> to u FIII není! (zatím :))

 

- co mě naopak točí - vrže sedačka řidiče. Při zatáčení doleva se ozývá vzrání z pravé části. Sedačku jsem měl v nejnižší poloze. Původně jsem si myslel, že je to opěradlo, ale pravděpodobně bude na vině sedák či jeho výškové nastavování, protože když sedačku zvednu o jedno "pumpnutí", tak vrzání zmizí. V první poloze se ale zase občas ozve vrznutí ze zadní části sedáku při změně zatížení (např. při brzdění či při prudkém zrychlení), ale opět stačí sedačku spustit dolů a pumpnout nahoru a je na pár dní klid. :( Vydržím to ale do příští servisní prohlídky (tedy ještě 10 tisíc km), nemám čas jezdit do servisu. :(

To je jediný problém, který mám ohledně vrzání a pazvuků v interiéru.

Editováno: , autor: mp390
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Chtel jsem se zeptat. Muzu mit predvadecku v kombiku Style 81kw za 300 tis. Pul bych polozil a pulku by jsem si vzal od nich na splátky. Mela by mit najeto cca 15 tis. Prej s jezdi jen vedou servisu z 90%. Tak auto by melo bejt v pohode nemyslite? Oproti nove je skoro o 90 tis levnejsi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ho mám ještě o pár desítek tisíc dražší, ale mám v něm úplně všechno. Takže doporučuji si auto nakonfigurovat podle sebe a sám si řekneš, co se ti vyplatí víc. Navíc počítej, že prodejce ti taky z ceny vozu stáhne nějakou cenu jako slevu (počítej 5 %). Já jsem měl hromadu možností na skladovky, ale prostě bych dělal vždycky v něčem kompromis a to se mi za auto za víc než 400 tisíc dělat nechtělo, proto jsem si ho nechal vyrobit a po třech měsících bude příští týden doma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak říkám, nejdřív si to dej do konfigurátoru, nevím, co tam všechno máš, ale upřímně, raději bych ušetřil 50 tisíc a měl tam vše co chci, než ušetřil 100 a pak si dalších 5 let stěžoval, že jsem to tam měl hlupák dát a raději si připlatit. Jen z hlavy pár věcí, kdy vždy alespoň jedna u skladovky chyběla a nerad bych se ani s jednou loučil: barva, sportovní sedačky, navigace, corner mlhovky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

záleží jak jste velcí, já mám 177cm, 72kg, přítelkyně je prcek a pro nás by byla Fabia ještě cajk, ale asi na hraně. Né ani tak z prostoru ale z pocitu. V tomhle je Rapid krapet vzdušnější, vzadu rozhodně lepší jak Fabia. Ale i tak, je Fabia na tom místem velmi dobře a co se týče peněz vs výbava, rozhodně lepší volba jak Rapid. Také záleží, jak dlouho plánuješ auto mít. Ale i tak si myslím, že pro 3 lidi je Fabia úplně v pohodě a i to Chorvatsko se s ní dá v pohodě... Kufr ve Fábii taky cajk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kufr je dostatecne velky ;) u FIII combi skoro stejny jako u Rapidu. Co se tyce vnitrniho prostoru, tak na zadnich sedackach se neda Fabie a Rapid porovnavat, tam je ohodne vetsi misto,.. jinak to jsou temer stejna auta, troufam si rici ze fabie ale lepsi, z hlediska chovani na silnici.

Ale kazdy ma samozrejme jine pocity a dojmy ;)

 

Do kufru das urcite kocarek a klidne ne jeden, takze bezobav ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...