Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

To je zase logika, srovnávat výbavu Golfu Comfort Edition za základních 430 tisíc s Fabií III Style... Někdě se těch 100 tisíc musí zákonitě projevit...

Tak logické to samozřejmě moc není, cenový rozdíl je značný. Ale např. mě se podařilo to auto koupit za velmi dobrých podmínek, což u skladovky na dvoře jde dosáhnout taky ( např. bonus za protiúčet, kompletní sada zimních kol, bonus za škofin + sleva za stojící vůz na dvoře).

 

Ovšem spíše jsem reagoval na poznatek, že Trendline je nazván holotou. S tím bych moc nesouhlasil. Nejsem tady, abych tady svoje auto vynášel do nebes. Možná jsem si mohl odpustit tu poznámku o chudém příbuzném. Ve své podstatě je FIII Style povedené auto s hodně slušnou výbavou.  :kol-47: Kdybych nedostal nabídku na současné auto, tak ji mám na 90% taky. :)

 

kojot: Ještě bych vypíchl dvouzónovou klimu, AutoHold a větší kufr (dáno jinou velikostní třídou).

 

A k těm motorů, 1.2 TSI bude nahrazena za 1.0 TSI a bude to hlavně dražší.

Tohle podle mne neplatí. Jestli dáš do nového auta 300 litrů a bude vrzat, klepat, bouchat apod, tak tě to bude štvát stejně jak u škodovky tak u frantíka.

 

Edit: Ta holota u Golfa zase tak holá není. ;-) Kolega má FIII Style+ a oproti mému Golfu je to chudý příbuzný. Je to vidět na první pohled. A jako že jsem na podzim sám o FIII Style uvažoval, tak jsem rád, že jsem skončil právě s tím Golfem. 

 

myslel jsem to tak, že koupíš Francouze nebo Korejce který je levnější, tak že u něj tě to štvát nebude...

 

A i kdyby ne, tak nedávno bylo pravidlo, že Japonci vržou, to samé Italové apod. U Škodovky nebo VW bylo vrzání ojedinělý případ a člověk si od nich auto kupuje s tím pocitem, že tohodle se nedočká a naopak se to stává realitou. Kdybych kupoval Itala za stejný peníze a začal by vrzat, tak by mě to tolik neštvalo, protože jsem s tím tak nějak počítal...

Bohužel dnes už vrže všechno a je celkem jedno kolik to stálo a jaký znak to má na kapotě. Šetří se všude a na všem.

A šetřit se bude dál a více .. jen si na to všichni zvykneme že nové auta po 200 000 budou na vrakáči. Nafty možná po 250 000 .. :) ale bude záležet na stylu jízdy a toho kolik kurvítek je ochoten majitel opravit ..

Tak logické to samozřejmě moc není, cenový rozdíl je značný. Ale např. mě se podařilo to auto koupit za velmi dobrých podmínek, což u skladovky na dvoře jde dosáhnout taky ( např. bonus za protiúčet, kompletní sada zimních kol, bonus za škofin + sleva za stojící vůz na dvoře).

 

Ovšem spíše jsem reagoval na poznatek, že Trendline je nazván holotou. S tím bych moc nesouhlasil. Nejsem tady, abych tady svoje auto vynášel do nebes. Možná jsem si mohl odpustit tu poznámku o chudém příbuzném. Ve své podstatě je FIII Style povedené auto s hodně slušnou výbavou.  :kol-47: Kdybych nedostal nabídku na současné auto, tak ji mám na 90% taky. :)

 

kojot: Ještě bych vypíchl dvouzónovou klimu, AutoHold a větší kufr (dáno jinou velikostní třídou).

 

A k těm motorů, 1.2 TSI bude nahrazena za 1.0 TSI a bude to hlavně dražší.

 

Podle mě sem nejde tahat individuální nabídky na Golfy. Ceníková cena je jediné správné srovnávací měřítko, protože podobnou slevu jako na Golfa můžeš dostat na FIII taky. Comfort edition je naprosto suprová nabídka sama o sobě a věřím, že Golf bude zpracováním a materiály někde jinde. Akorát začíná tam, kde FIII končí. Jak možnostmi konfigurace, tak cenou. Bohužel.

Upraveno od mp390

myslel jsem to tak, že koupíš Francouze nebo Korejce který je levnější, tak že u něj tě to štvát nebude...

 

A i kdyby ne, tak nedávno bylo pravidlo, že Japonci vržou, to samé Italové apod. U Škodovky nebo VW bylo vrzání ojedinělý případ a člověk si od nich auto kupuje s tím pocitem, že tohodle se nedočká a naopak se to stává realitou. Kdybych kupoval Itala za stejný peníze a začal by vrzat, tak by mě to tolik neštvalo, protože jsem s tím tak nějak počítal...

 

Řekl bych, že dost z vrzání je možné svést na naše šílené silnice.

 

Jinak vrzání interiéru u mě:

- celý interiér se rozezvoní na kostkách - stejné i u vychvalované "ve srovnání s nástupcem superkvalitní" FII, která byla "plná měkčených plastů"...

- pokud člověk vymete opravdu pořádnou díru, občas někde něco vrzne - stejné jako u FII

- pokud je auto promrzlé, tak si občas něco vrzne - stejné jako u FII

- u FII po FL naopak vrzala karosérie - ve srovnání s FII předFL zmizel z předních dveří kolík zapadající do prahu => kroucení karosérie -> to u FIII není! (zatím :))

 

- co mě naopak točí - vrže sedačka řidiče. Při zatáčení doleva se ozývá vzrání z pravé části. Sedačku jsem měl v nejnižší poloze. Původně jsem si myslel, že je to opěradlo, ale pravděpodobně bude na vině sedák či jeho výškové nastavování, protože když sedačku zvednu o jedno "pumpnutí", tak vrzání zmizí. V první poloze se ale zase občas ozve vrznutí ze zadní části sedáku při změně zatížení (např. při brzdění či při prudkém zrychlení), ale opět stačí sedačku spustit dolů a pumpnout nahoru a je na pár dní klid. :( Vydržím to ale do příští servisní prohlídky (tedy ještě 10 tisíc km), nemám čas jezdit do servisu. :(

To je jediný problém, který mám ohledně vrzání a pazvuků v interiéru.

Upraveno od mp390

mp390 mne vrzgal u vodica kryt zamku bezpecnostneho pasu, teda jeho plastovy kryt o plast sedacky. Stacilo posunut a je ticho...zvysok auta drzi a nic ani nevrzne.

Mp390 přesně stejný problém mám taky, už mi to taky začíná trošku srát.Možná by stačilo nějak zespodu prostřiknout, ale jak se tam dostat.

  • 4 měsíce později...

Chtel jsem se zeptat. Muzu mit predvadecku v kombiku Style 81kw za 300 tis. Pul bych polozil a pulku by jsem si vzal od nich na splátky. Mela by mit najeto cca 15 tis. Prej s jezdi jen vedou servisu z 90%. Tak auto by melo bejt v pohode nemyslite? Oproti nove je skoro o 90 tis levnejsi

Já ho mám ještě o pár desítek tisíc dražší, ale mám v něm úplně všechno. Takže doporučuji si auto nakonfigurovat podle sebe a sám si řekneš, co se ti vyplatí víc. Navíc počítej, že prodejce ti taky z ceny vozu stáhne nějakou cenu jako slevu (počítej 5 %). Já jsem měl hromadu možností na skladovky, ale prostě bych dělal vždycky v něčem kompromis a to se mi za auto za víc než 400 tisíc dělat nechtělo, proto jsem si ho nechal vyrobit a po třech měsících bude příští týden doma.

To ano ale tohle je nove za 400 a to už je pro me hodne usetrim skoto 100 tis.

Jak říkám, nejdřív si to dej do konfigurátoru, nevím, co tam všechno máš, ale upřímně, raději bych ušetřil 50 tisíc a měl tam vše co chci, než ušetřil 100 a pak si dalších 5 let stěžoval, že jsem to tam měl hlupák dát a raději si připlatit. Jen z hlavy pár věcí, kdy vždy alespoň jedna u skladovky chyběla a nerad bych se ani s jednou loučil: barva, sportovní sedačky, navigace, corner mlhovky...

jestli ti můžou poradit, já teď jediný co zpětně lituju je pouze to, že jsem nějakou výbavu oželel a teď mi to vadí...

Tak me by se take libilo kdyby byla ve full. Tato ma paket style plus, dinamic,maly kozeny paket.

Tak zrovna corner s priplatkem 2.5k, ktery se da dokodovat zadarmo. To je fakt vec, bez ktere bych auto nebral... :-D

Tak corner take nechci z výroby ☺

Upraveno od tomas89

Nevim zda to jsem patří?, kdyz tak prosim admina, aby prehodil nekam jinam. Dekuji. Budu kupovat nove auto. Chci kombi. Jelikoz z prituli planujem rodinu.Jde mi o to . Zda auto je pro 3 lidi dostacujici. Jde mi hlavně o kufr. Ted mam OII ale uz rok 2006 proto ta zmena.

záleží jak jste velcí, já mám 177cm, 72kg, přítelkyně je prcek a pro nás by byla Fabia ještě cajk, ale asi na hraně. Né ani tak z prostoru ale z pocitu. V tomhle je Rapid krapet vzdušnější, vzadu rozhodně lepší jak Fabia. Ale i tak, je Fabia na tom místem velmi dobře a co se týče peněz vs výbava, rozhodně lepší volba jak Rapid. Také záleží, jak dlouho plánuješ auto mít. Ale i tak si myslím, že pro 3 lidi je Fabia úplně v pohodě a i to Chorvatsko se s ní dá v pohodě... Kufr ve Fábii taky cajk.

Tak ja jsem o neco vetsi. Ale uz jsem v ni jel. A sedelo se mi v ni hezky. Spis mi jde o ten kufr. Tda neni moc malej. Auto plánuji mit tech 5 let po dobu zaruky. A uver budu mit na 5 let

s kufrem ti tady nikdo neporadí :) rozhodně jeden z největších ve své třídě - ono ani moc kombíků není :) Ale jestli jsi zvyklej na kufr Octavie, tak si jasně pohoršíš no...

To vim ze si pohorsim. Bohuzel na novou oktu nemam. A uz nechci starsi auto. Clovek pak nevi kdy ho to necha nekde. A navic jsou velke naklady na udrzbu. Jde mi o to. Zda tam bezproblemu dam kocarek. Urcite tady n3kdo s tim zkusenosti ma. Tak snad se podeli. ☺

Kufr je dostatecne velky ;) u FIII combi skoro stejny jako u Rapidu. Co se tyce vnitrniho prostoru, tak na zadnich sedackach se neda Fabie a Rapid porovnavat, tam je ohodne vetsi misto,.. jinak to jsou temer stejna auta, troufam si rici ze fabie ale lepsi, z hlediska chovani na silnici.

Ale kazdy ma samozrejme jine pocity a dojmy ;)

 

Do kufru das urcite kocarek a klidne ne jeden, takze bezobav ;)

Tak jeden mi tam bohate staci

Upraveno od tomas89

Mam moznost si ji na vikend pujcit. Tak si vse prolezu. Musim si bejt jistej ze mi bude vse vyhovovat. Jelikoz si ji beru na uver na 5 let. Tak aby sem pak nelitoval

Pujc vyzkousej a uvidis, myslim si ze pro tri lidi je uplne v pohode ;) 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.