ronall Vloženo 7. Červen 2016 Sdílet Vloženo 7. Červen 2016 Zrovna tu Ibizu jsem taky zvažoval, ale musím říct, že to auto mě prostě nesedělo, měl jsem i zkušební jízdu a celkově jsem se nějak nemohl s tím srovnat. Ten interier se mě taky moc nelíbil a i k exterieru mám nějaké výhrady, hlavně tvar předního nárazníku a velka voština u chladiče, která se mě obecně nelíbí o ne moc pěkných zpětných zrcátkách nemluvě. Měl jsem vůz i nakonfigurovaný a za stejné peníze jak u Fábie některé věci chyběly at už multifunkční volant, vyhřívání sedaček atd. bylo toho víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Menty91 Vloženo 7. Červen 2016 Sdílet Vloženo 7. Červen 2016 Souhlasim exterier je super takový sportovní nádech moc se mi líbí, ale ten interier tu zabíjí vubec to k tomu nesedí . Mít to interier jako má třeba VW tak je to TOP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 7. Červen 2016 Sdílet Vloženo 7. Červen 2016 Stale rozmyslam, preco je ochotny clovek dat 400k za Fabiu, ked za tu cenu ma slusne vybavene auto vyssej triedy. A v tomto pripade argumenty typu "vacsie auto nepotrebujem" su absolutne nevalidne. Za 400k mas peknu skladovku Leona ST (http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/nws_cz/LIST/SEAT!cs!!!S!!!/STD/S/MB|Leon-ST-kombi/PF|sl/ID|S20150950024/detail.html), Astru ST (maju velke zlavy na odchadzajucu generaciu, ale za 400 zozenies mozno aj novu) alebo ak nemas predsudky tak kludne fungel i30 SW s 1.6 GDI s Festival paketom (http://www.hyundai.cz/files/download/model/i30-2015/05b-i30-akcni-cenik.pdf). Tie modely mozem menovat do nekonecna, len treba trochu pohladat a nezameriavat sa cisto na Fabiu. Přesně tak, za 400tis.kč se nabízí Peugeot 308 SW v pěkné výbavě(autoklima, park. kamera, i-cocpit a další serepetičky), C4 ve Feel Edition oba s motory 1.2 Puretech 110k, dále Astru nebo Focus... V autech jsem seděl, některá jsem řídil a je to jinde než Fábie kombi, nic proti ni, ve své tříde je dobrá, ale na segment C nemá. Nejvíce to poznáte na delších trasách a místě vzadu na nohy, tam FIII je žalostná, pak odhlučnění podvozku PSA a Fordu je o třídu výš. Auta segmentu C jsou cca o 10cm širší než FIII, to je na pocit prostoru v interiéru fakt hodně, dále delší rozvor dává lepší směrovou stabilitu, to nejsou fráze, poznáte to na dálnici i na sněhu :-), segment C rovněž nešetří na brzdách, opět to poznáte zejména na dálnici... Jinak v akci občas vidím do 400kč i VW Golf, doporučuji se v něm projet, problém je, že pak i Rapid vypadá jako low-cost od Dácie :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 7. Červen 2016 Sdílet Vloženo 7. Červen 2016 jenže to je pak problém, jestli někdo akceptuje 1.2 turbo motor, do auta segmentu C. Já z principu ani omylem a s autem o vyšším objemu se dostáváme na jiné peníze. A atmosféry 1.6 jako mají Korejci... projevem je lepší 1.2TSI a o atmosféře 1.4 ani nemluvím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 7. Červen 2016 Sdílet Vloženo 7. Červen 2016 A nakonec se zarazíš na životnosti a spolehlivosti - protože sice třeba koupíš pekáč s čuprdupr vejbavou, ale i v průběhu záruky se najde "pár" závad, kde budeš muset doplácet - a nakonec ti takovej kchár odejde na závadu s cenou opravy 40 - 50 tisíc půl roku po ukončení prodloužený 4-5letý záruky ... A to nemluvím o "kyjakách" (například ze Žiliny), kterým jedině ta jejich 7letá garance drží prodeje - protože kdyby měli záruku standartně 2-letou a pak šlus, zákoši, hezky cáluj všecko z vlastní kešeně - tak už by si po 2 letech výroby nikdo tuhle značku nekoupil ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Červen 2016 Sdílet Vloženo 7. Červen 2016 Konkurence FIII se řeší někde jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas89 Vloženo 7. Červen 2016 Sdílet Vloženo 7. Červen 2016 chtěl jsem se zeptat. pokud tady někdo obchazel autosalony ohledne nabidek. ukazovali ste jim, třeba lepši nabidku odjinud? A zkouseli zda pujdou dolu? Já mám z jednoho salonu nabídku na 333 tis (cena na uver) a druhy 357( take cena na uver) jde mi o to , že u té druhé nabídky dam na odkup své dosavadní auto za 130 tis. Když si u nich nové auto nevemu cena vykupu bude nižší. Jde mi o to, zda druhý autosalon by mi dal ještě slevu? aby se dorovnal prvnimu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
k0j0t Vloženo 7. Červen 2016 Sdílet Vloženo 7. Červen 2016 Takže důležitá informace sleva se řeší v jiném tématu, přesuň se tam a prostuduj... Abys ale nezůstal bez odpovědi, tak samozřejmě konkurenční nabídkou můžeš tlačit dolů a v mém případě jedni i dorovnali, ale většinou "brečeli do telefonu". Jak ale píšu v tématu o slevách, je nutné nabídku posuzovat komplexně... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas89 Vloženo 8. Červen 2016 Sdílet Vloženo 8. Červen 2016 Dobre dekuji. Toto tema sem prehledl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 9. Červen 2016 Sdílet Vloženo 9. Červen 2016 Fabia Combi má kufr větší než Rapid Spaceback. Právě na úkor místa vzadu na nohy. Je delší jen o pár cm než Fábka. Normální Rapid sice větší, ale do kombika se prostě líp nakládají věci... Vždyť to je hloupost. Rapid má výrazně delší rozvor než Fabia, rozdíl není daný větším kufrem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 9. Červen 2016 Sdílet Vloženo 9. Červen 2016 Rapák je hlavně širší než fáfyja - a i když má kufr na dýlku kratší, tak objemově je větší. Ano, pravda - do kombýka fáfyje se líp nakládají dlouhý věci - ale copak vozíte každej den 4-metrový garnýže nebo koberec? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Červen 2016 Sdílet Vloženo 9. Červen 2016 Jo, a kdepak jsi k tomu přišel, ty fáfyjo? (Nezdá se ti to být už trapné, to tvoje neustálé komolení různých slov? Vtipným to totiž přestalo být již hodně dávno.) Ono je to totiž přesně naopak... Šířka (dle oficiálních katalogů):FIII 1732 mm SB/Lift 1706 mm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melonsvk Vloženo 9. Červen 2016 Sdílet Vloženo 9. Červen 2016 Lenze tie 3 cisla u FIII su klucky na dverach, ak nie viac. Neviem teda ako sa co meria, ale Rapid mi prisiel daleko priestrannejsi ako Fabia. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Červen 2016 Sdílet Vloženo 9. Červen 2016 Podívej se do katalogu, je to tam celkem dobře vidět. Přes kličky to nejde. Jelikož Ekkar napsal, že je širší, ale neuvedl kde, tak jsem vzal vnější rozměry. Uvnitř je to o něco málo ve prospěch Rapida (vpředu 1401 vs 1418, vzadu 1386 vs 1428). Podle obrázků měřeno nejspíš v úrovni loktů. Ty třeba poznáš od oka rozdíl v šířce interiéru 17 mm? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 9. Červen 2016 Sdílet Vloženo 9. Červen 2016 http://www.vybermiauto.cz/autodata/skoda/fabia-combi/technicka-data#technicka-data http://www.vybermiauto.cz/autodata/skoda/rapid-spaceback/technicka-data#technicka-data Porovnejte si dole na obou stránkách rozměry kufru - dýlka, maximální využitelná dýlka, šířka a průchodnost. Fáfyja má proti rapu úzkou zadní nápravu, proto má užší kufr i menší šířku vzadu v loktech = má podběhy blíž k sobě než rap, kterej má zadní nápravu konstrukčně shodnou s nápravou z jedničkový octy, respektive z rooma (má sice jinej úhel tlumičů a hlavně měkčí nastavení - ale to nemá vliv na rozchod kol = šířku mezi podběhama). http://www.vybermiauto.cz/porovnavac/obsah/6e8a267256ebcb7b1c963e8bf272a13c nebo porovnani_aut.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodge Vloženo 10. Červen 2016 Sdílet Vloženo 10. Červen 2016 V neprospěch Rapida hovoří jedna negativní skutečnost - je to nejvíce ošizené auto z nabídky AŠ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melonsvk Vloženo 10. Červen 2016 Sdílet Vloženo 10. Červen 2016 Ty třeba poznáš od oka rozdíl v šířce interiéru 17 mm? Vravim o subjektivnom pocite, nie ze som vytiahol pravitko a zacal merat. Napriklad ze v Rapide sme sa so spolujazdcom nedotykali ramenami/laktami ale v takej Fabii to uz bolo horsie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiter Vloženo 10. Červen 2016 Sdílet Vloženo 10. Červen 2016 Do Rapida SB se mi do kufru nevešla kytara na šířku. Do Fábie kombíka ano. Sice na chlup, ale alespoň tam nelítá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 10. Červen 2016 Sdílet Vloženo 10. Červen 2016 (editace) Podívej se do katalogu, je to tam celkem dobře vidět. Přes kličky to nejde. Je vcelku známou informací, že mezigeneračně se Fabia rozšířila právě o kličky. Podle obrázků měřeno nejspíš v úrovni loktů. Ty třeba poznáš od oka rozdíl v šířce interiéru 17 mm? Je to měřeno v úrovni loktů. Což může a nemusí být vypovídající údaj. Editováno: 10. Červen 2016, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 10. Červen 2016 Sdílet Vloženo 10. Červen 2016 (editace) V neprospěch Rapida hovoří jedna negativní skutečnost - je to nejvíce ošizené auto z nabídky AŠ. fakt ? já zrovna jel včera služební Fábií do Polska. 1.4TDI, combi, edit: výbava ambition ambition v základu Vzadu na opěradle ve dveřích plast, Rapid má aspoň koženku, zámek kapoty je ve Fabii jak od nějakýho šuplíku. Naše verze neměla vůbec automatický dojezd okna u řidiče. Rapid má aspoň dolu. Osvětlení zadních sedaček je jak z Trabantu. Člověk to zmáčkne a je to rána jak z... Překvapilo mě i ostřikování skla. Rapid nemá zpětný ventilek, ale aspoň je zpožděné stírání, U Fabie to začlo hned stírat suchý sklo... + Edit: velmi prťavé zrcátko atd. Tím nechci říct že je Fabia špatná, jenom že v něčem se od Rapidu poučila, ale zase v některých věcech pohoršila. Nedá se paušálně říct co je nejhorší... Editováno: 10. Červen 2016, autor: Rypicong 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiter Vloženo 10. Červen 2016 Sdílet Vloženo 10. Červen 2016 Tak to moje Fabia style má u řidiče dorazy u okna nahoru i dolů. Sice nemá zpětný ventilek na ostřikovačích, ale alespoň má to zpoždění. Zřejmě záleží na konfiguraci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 10. Červen 2016 Sdílet Vloženo 10. Červen 2016 Fabii jedině Style. Každopádně největší úlet je vypnutí zapalování a okna už se nehnou. To mě točí každý den. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dav1d Vloženo 10. Červen 2016 Sdílet Vloženo 10. Červen 2016 Já třeba vlastním Fábii 1.2 tsi 66kw 2016, ambition plus a stěrače mi stírají až po ostříknutí a nezačínají hned na sucho stírat.Tak nevím kde teda udělali chybu v té zmiňované služební Fábii.Pravda, že mě taky rozčiluje, že po vypnutí se s oknama nedá hýbat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas89 Vloženo 10. Červen 2016 Sdílet Vloženo 10. Červen 2016 Tak dnes jsem jel ve fabii combi a docela me prekvapilo. Jak vzadu je malo mista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 10. Červen 2016 Sdílet Vloženo 10. Červen 2016 mam taky Style a ty ostrikovace me pokazde vytoci - zacnou stirat a voda nikde... muzu to drzet kratce, dlouze, pumpovat co se tyce mista vzadu - zatím nikdo, koho jsem tam vezl (i par set kilaku), si nestezoval... mozna, ze ze slusnosti, nevim. Ja vzadu jezdit nebudu, tak me to tolik netrapi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.