Maverick Vloženo 9. Únor 2017 Sdílet Vloženo 9. Únor 2017 ralff: lepsi nez si neco cist, je mit dlouhodobou osobni zkusenost. Takova pausalizace jen dokazuje, ze cely clanek je pouhy teoreticky blabol nekoho, kdo vubec nevi o cem mluvi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 9. Únor 2017 Sdílet Vloženo 9. Únor 2017 Co konkrétně je podle Tvých zkušeností BLÁBOL???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 9. Únor 2017 Sdílet Vloženo 9. Únor 2017 Tak tedy konkrétně: Citovat Budete-li během tuhé zimy jezdit na liťácích, pravděpodobně to bude jejich poslední sezóna. Nesmysl! K Roomsteru z roku 2008 jsem na zimu kola Line. Jsou jako nová. To samé je nesmysl o jejich "zacházení" v zimě. Pokud je na nich žlutý povlak (který se navíc objevil až po několikáté zimě), tak stačí projet myčkou s aplikací čističe litých kol, celkem příplatek asi 60Kč. Bylo to za 8 let potřeba jednou. Citovat Plechová kola většinou chrání poklice, jejichž pořizovací cena je v porovnání s hliníkovými disky zanedbatelná. Slušně vypadají v 99% případů jen originální a ty stojí v sadě cca 1500Kč. Občas odpadnou, občas je všechny ukradne zloděj a po najetí na obrubník jsou poničená stejně jako lité kolo. Citovat Plechové disky jsou držákem a když přeci jen oreznou, můžete je nechat opískovat a znovu nalakovat. Po jedné až dvou sezonách byly na všech plechových discích rezavá místa. Od kamenů, od poklic. Ten článek je naprostý blábol. Prostě si někdo chce zdůvodnit, že na litá kola nemá a nebo je mu líto za ně peníze zaplatit. Řada argumentů je pak úplně zcestných a jde vidět, že to psal teoretik. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 9. Únor 2017 Sdílet Vloženo 9. Únor 2017 Jasně, že jsem šetřílek, proto mám Fabku 81 kW s DSG a v nevyšší výbavě samozřejmě bez metalizy, zatmavených skel a skleněné střechy. Tam jsem taky šetřil. Původní diskuze byla o rozměrech kol. A tam nezbývá než souhlasit s citací článku. (Zvolíte-li větší průměr kol, počítejte s citelně horším jízdním komfortem a rychlejším opotřebením podvozku.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 9. Únor 2017 Sdílet Vloženo 9. Únor 2017 No tak citelně horší komfort je zrovna taky blábol. Nota bene, když velikost kol nemá nic společného s jejich materiálem. Já mám 16ky a patnáctky. A rozdíl je naprosto minimální. Dnes bych patnáct palců nebeal ani omylem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 9. Únor 2017 Sdílet Vloženo 9. Únor 2017 No 15" vs 16" fakt rozdíl není. 15" vs 17" už ano. Ale zase nutno dodat, že ne tak velký, jak to mnozí dramatizují. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 9. Únor 2017 Sdílet Vloženo 9. Únor 2017 Končím nemá cenu polemizovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 10. Únor 2017 Sdílet Vloženo 10. Únor 2017 před 14 hodinami, ralff napsal: Co konkrétně je podle Tvých zkušeností BLÁBOL???? V tom článku úplně všechno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 10. Únor 2017 Sdílet Vloženo 10. Únor 2017 Tak DSG je pohoda, rychle si zvyknu[emoji3] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 11. Únor 2017 Sdílet Vloženo 11. Únor 2017 Co jsem rikal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 11. Únor 2017 Sdílet Vloženo 11. Únor 2017 Bál jsem se toho, že mi to bude nějak vadit a zatím úplná pohoda a zžívám se s tím. Docela mě překvapuje , jak se to dá ovládat citlivostí na plyn. Při prvním předjíždění jsem na to dupnul, točilo to asi 5000 ot a furt nahoru už neřadilo. Jenže stačilo po předjetí trochu povolit plyn a hned tam ty kvalty naskákaly.Ruční řazení asi používat nebudu, to mě přijde zbytečné, možná když by to člověk rval někde na krev v zatáčkách, tak tam to ruční podřazení může mít smysl. Ale třeba S režim to taky zvládne, ten jsem zatím neměl příležitost nějak zkoumat s miminem vzadu.Jen ty MC sedačky bych udělal trošku širší, myslím sedák. Mám 80kg 177 cm, trošku prdel a mám to tak tak[emoji3]Jen mi sakra chybí kessy a Bolero s repro vzadu. Jinak zadní senzory nemají vypínání tlačítkem? Nějak jsem ho nenašel. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 11. Únor 2017 Sdílet Vloženo 11. Únor 2017 (editace) Tlačítko na parkovacie senzory vedľa Start-Stopu máš myslím iba ak sú aj predné senzory.. zadné senzory sa vypnú po zrušení spiatočky a pár sekúnd nato.. alebo potom na rádiu by si mal mať vpravo hore X.. na Bolere to mám, určite to budeš mať aj na Swingu. Môžem potvrdiť, že Kessy je silno návykové.. a ako pozerám, aj DSG. Asi moje budúce auto bude s DSG + adaptívny tempomat. Editováno: 11. Únor 2017, autor: brrrrm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 11. Únor 2017 Sdílet Vloženo 11. Únor 2017 Ruční řazení používám jen na horách na sněhu (zejména neposypaném), kde při prokluzu kol automat přeřadil nahoru, já ubral a tak se zdálo, že nevyjedu. Dal jsem tam ručně 2 a jak jsem se rozjel, dal jsem 3 a v pohodě se vyškrabal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 11. Únor 2017 Sdílet Vloženo 11. Únor 2017 Na horách to může mít smysl, to je pravda. Je pravda, že mě vypnutí senzorů nenapadlo na rádiu. U Bolera to taky šlo. Předtím jsem měl i přední a tlačítko bylo vedle Start/Stop systému Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 11. Únor 2017 Sdílet Vloženo 11. Únor 2017 DSG je moc fajn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 13. Únor 2017 Sdílet Vloženo 13. Únor 2017 DSG se suchou spojkou nemá dobrou pověst, ale jak je to dooprovady netuším.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 15. Únor 2017 Sdílet Vloženo 15. Únor 2017 Mě stačí, když to vydrží rok[emoji3] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veliz Vloženo 13. Březen 2017 Sdílet Vloženo 13. Březen 2017 Kupovat kombi, pak bych těch 16000 připlatil asi taky. Jenže já chci HB a tam už ten příplatek je 36000. A to je pro mě benzín na dva roky. Takže mé dilema pokračuje a obávám se, že může být rozřešeno volbou jiné značky. Vždy jsem preferoval Škodovku, ale motor 1,0MPi je zkrátka příliš slabý a 1,2TSI příliš drahý. Škoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waw Vloženo 25. Červen 2017 Sdílet Vloženo 25. Červen 2017 (editace) Ahoj ve spolek. Poohlížím se po novém vozidle a Fabie je jedním s kandidátů. V současnosti mám Focuse první generace a spokojenost s ním je skutečně velká, jen je prostě starý (18 let) byť stále bez velkých investic. Rád bych znal zkušenosti majitelů fabie a klidně i doporučení. Z Focuse jsem zhýčkán perfektním podvozkem, řazením a řízením což jak čtu by Fabka měla umět taky, jen jsou tu k vidění výhrady k řazení,.....Dalšího Focuse asi nechci, protože jsem ted single a už tak hodlám zůstat a nemám potřebu si honit ego vetším autem, když by si myslím i malý mohlo stačit bez potíží. Navíc nechci dát do auta víc jak 300 000 - 350 000Kč a půjčky nemám rád. Raději bych něco třeba jako roční Fábii se slušnou výbavou. Roční nájezd mám do 10 000km, dálnice jen párkrát do roka. Rád bych zůstal u kombíka přeci jen občas je dobrý něco převézt. Teď co bych rád. - Určitě automatickou klimu, manuální už nechci. - Motor Tsi 1.2 81KW ...nevím jestli by stačila i slabší 66KW verze bojim bojim....nafťák nechci v žádném případě. - vyhřívaná sedadla - maxi dot - sun set - tempomat ...u něj jsem tu zalédl, že se dá později dodělat snad jen výměnou páčky? - bezdrátové odemykání a bezklíčové startování. - nevím co má Fábka v základu za jízní asistenty a co chtít...ASR, EDS ? No je toho hodně, co by jste doporučili? Na co si dát pozor? Díky za každý názor. Editováno: 25. Červen 2017, autor: waw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 25. Červen 2017 Sdílet Vloženo 25. Červen 2017 Style má všechny ty fičury asistenční v základu, snad jen rozjezd do kopce byl za připlatek. Určitě bych se mrknul na ty roční vozy, s cenou do 350000 bys novotu neměl moc nabušenou. Roční vůz za takovou cenu myslim najdeš slušně vybavenej. A alespoň v tom budeš mít ještě 1.2tsi. Na pohodlí si i se 17" lidi tady na fóru včetně mě nestěžují. Ale s Focusem jsem nikdy nejel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davi72 Vloženo 25. Červen 2017 Sdílet Vloženo 25. Červen 2017 koukni na : https://www.skodaplus.cz/Search/result?fulltext=&ord=4&dir=desc&model[]=400&mark[]=32&body[]=4&fuel[]=1&priceFrom=&priceTo=&speedometerFrom=&speedometerTo=&inOperationFrom=&inOperationTo=&capacityFrom=&capacityTo=&loadFrom=&loadTo= je tam docela slušná nabídka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waw Vloženo 25. Červen 2017 Sdílet Vloženo 25. Červen 2017 Dobrá informace s tím Style, ještě někde bývá style plus, je v nich rozdíl? Na onu nabídku škoda plus jsem už kouknul, ale právě verzí je tam hafo a najít rozdíly mezi nimi je děs u nových aut tam nikde style není, aby se dalo porovnávat. No alespoň to nevidím. A co verze motoru 66 a 81KW máte srovnání v praxi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 25. Červen 2017 Sdílet Vloženo 25. Červen 2017 Ked si single a neplanujes to menit, preco si nekupis aspon auto co je aj zabavne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 25. Červen 2017 Sdílet Vloženo 25. Červen 2017 Třeba je po rozvodu a manželka ho vorvala jak rybíz. To si potom nemůžeš vyskakovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waw Vloženo 25. Červen 2017 Sdílet Vloženo 25. Červen 2017 (editace) Jaké třeba? Dobrá poznámka heini... Editováno: 25. Červen 2017, autor: waw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.