bojler Vloženo 20. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2019 Dokonce nejen radio, ale i hitradio. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zwan Vloženo 20. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2019 (editace) Ty jo ono to nemá ani Klimuu, on se vrátil junior?? Sem netušil že F3 může být než klimy... Docela by mě zajímalo zdali to má start/stop to muselo zdvojnásobit cenu ... A posilovač to taky nemá ?:-) Editováno: 20. Listopad 2019, autor: zwan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 20. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2019 V úplném základu před FL šlo i bez AC, ale spolu s dálkovým, lakovanými klikami, rádiem atd. to bylo v balíku za cca 10tis. nevím co koho vedlo k tomu si to nepřiplatit. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 20. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2019 Původní provedení Active bylo vždy bez klimy, dokupoval se paket Plus s ní za 5tis.Servo to má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 20. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2019 (editace) Ceník prázdniny 2015 Editováno: 20. Listopad 2019, autor: Jan R. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 24. leden 2020 Sdílet Vloženo 24. leden 2020 (editace) @man.kar Ti částečně odpovím - vlastním oba motory 55kW a 70kW. Ano s MPi město po rovině bez zrychlování 5. to pobere, moc to netočí. TSi opravdu tu 3., na čtyřku jsou otázky moc nízké, na vznik karbonu ideál. Ale TSi je lépe odhlučněné ( má lepší čelní sklo), 3. naprosto v pohodě. 150 km jezdím i s MPi, vozík 500kg také, chce to klidný styl. Slabší TSi má opravdu dlouhé převody, v 90. na 4. hlučnost OK, v MPi už obtěžující. Pokud skladové, tak prověřit ve velkém TP, jestli má vyplněné hodnoty přívěsu, od MR2020 je problém pak domontovat. Kolik otáček na jakou rychlost mohu doplnit zítra. Editováno: 24. leden 2020, autor: Jan R. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
man.kar Vloženo 24. leden 2020 Sdílet Vloženo 24. leden 2020 Zde nějaké udaje . Technická data -FABIA-petrol-en.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 24. leden 2020 Sdílet Vloženo 24. leden 2020 @man.kar @Petr AMFmá také oba motory, by ti mohl napsat názor 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 24. leden 2020 Sdílet Vloženo 24. leden 2020 před 2 minutami, man.kar napsal: Zde nějaké udaje . Technická data -FABIA-petrol-en.pdf 370 kB · 0 stažení 44 má delší převody proti 55kW. Oni tu 55kW zřejmě vrátí až ti předělají na novou verzi EVO. Zítra vysonduji ty otáčky, ale je to tichý motor, do 44 bych asi nešel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
man.kar Vloženo 24. leden 2020 Sdílet Vloženo 24. leden 2020 OK zítra to zkusím a dík za rychlou reakci. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr AMF Vloženo 25. leden 2020 Sdílet Vloženo 25. leden 2020 MPI do města na krátké vzdálenosti lepší. Dálnice mě 55kw mile překvapila, nemá problém. Nejhorší jsou za mě okresky, tam výkon chybí nejvíce. TSI 70kw, bez filtru jede lépe než s filtrem. Mám totiž služebku novou a svojí starší. Pokud bych teď kupoval fabku, tak rozhodně za mě pouze 1.0tsi 81kw. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 25. leden 2020 Sdílet Vloženo 25. leden 2020 (editace) Zkusil jsem zhruba otáčky při 50ce, na 4. 5. bych nejezdil i při těch 2tis je to naprosto tiché. @man.kar 3. 2000 2. 3100 4. 1450 i při 65 je 5.ka málo, většinou ji řadím 80+ 5. 1100 - to je vražda pro motor Ještě poradím při zkušební jízdě ať má to TSi najeto přes 1000km, ten motor se chová daleko lépe. Přeji šťastný výběr. Editováno: 25. leden 2020, autor: Jan R. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
man.kar Vloženo 25. leden 2020 Sdílet Vloženo 25. leden 2020 Jan R. velice pěkná ukázka ,díky! Našel jsem ještě pěkný článek k motoru 81 kW mimo jiné. https://blog.auto.cz/aktivnybloger/2017/12/fabia-12-tsi-vs-10-tsi/ obrázek jak jsou jednotlivé rychlosti navrženy. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Únor 2020 Sdílet Vloženo 21. Únor 2020 Tady někdo neumí číst, či snad nerozezná číslovku v názvu tématu? Příspěvky mimo téma smazány. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.