Přejít na obsah

Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...


rsrsrs

Doporučené příspěvky

Zdravím Vás

 

tiež zvažujem kúpu novej Fabie niekedy budúci rok... neviem však, ktorú motorizáciu... bývam na dedine a do mesta mám cca 10 až 15km podla toho, či idem do Tesca alebo do Kauflandu :D

dôležitejší údaj je asi dennodenná cesta do práce, ktorá je max. 20km + 20km späť... vačšia časť cesty je mimo obce, asi cca 70/30%... ročne najazdím do 10 000 km

 

neviem či kúpiť TDI alebo TSI...

 

vdaka

Mám už fábii objednanou, zvitězilo TSI. Nájezd s ní bude cca 25t ročně a popravdě jsem ani náhodou už nepřemýšlel o naftě. 4 roky jsem teď jezdil s naftou a myslím si, že plánovaná návratnost nafty podle výpočtů ze spotřeb se ještě od reálné trochu liší. Když vezmu jak "citlivé" je dnešní TDi a jeho vstřikovače, se kterým je v autě ještě EGR a filtr pevných částic, což jsou všechno věci, které si dnes řeknou o výměnu :-) Samozřejmě spotřeba s benzínem se také nepohybuje v tabulkových hodnotách a je hodně závislá na jízdním stylu, ale to ticho oproti TDi :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podle sm 50/2014, kde testovali naftovou fabku, se spotreba paliva misto udavancyh 3.7 litru drzela kolem 5ti l nafty a u Tsi kolem 5.8 l benzinu.. pri srovnani cen se naftova fabia zaplatila po ujeti ... kolika myslite ze km? dobre..180 000 km.. pokud chcete, muzu to sem naskenovat..

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MichalV123: Proč sem dáváš odkaz na novinky? :D Ve slabé chvilce jsem kliknul na diskusi a jako první tam na mě vypadlo tohle:
 

 

Před týdnem jsem byl u prodejce si vyzkoušet Fábii 1,2 TSI 77KW A MUSÍM KONSTATOVAT ŽE TEN MOTOR JE TRAGÉDIE!Auto bylo zahřáté a při 45 stupních se již otvíral termostat a druhej okruh což jsem nechapal.Při 45 stupních na neutrál se motor zastavil na 3750 otáček a nešel vytočit dál což nechápal ani prodejce.Po vypnutí motoru nefungovalo tlačítko START STOP,prodejce musel dát do auta klíč a teprve pak auto nastartovalo.Auto je pěkné i interiér je celkem hezký motorově bohužel TRAGÉDIE.......Mě říkal že prej po městě na nákupi PRO DŮCHODCE A MANŽELKU dobré...Spotřeba po městě DLE POČÍTAČE 9,4.Lituji lidí co se to koupí......Zlaté motory,1,4 1.6 a TDI!

 

Tomu človíčkovi bych dával facku pokaždý když řekne slovo "auto" a praštil přes ruce montpákou pokaždý když se dotkne volantu...

 

Ale jinak, mě prodejce říkal, že Combi vypadá až na březen s tím, že výroba začne až v lednu. Vzhledem k tomu, že začala už teď - neptal ses náhodou Michale, jak to vypadá?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

happymaster23 - neboj, nevěř takovým pisálkům. A navíc, podle všeho to zkoušel tu dvojkovou verzi 1.2TSI 77kW. My se snad bavíme o trojkových Fabii.

Já mám objednanou verzi combi, tuším, že podepsaná objednávka 18.11.2014. Ptal jsem se dneska prodejce, jak jsem na tom a sdělil mi, že jsem v tuto chvíli stále v pořadníku, že datum výroby zatím ještě se mu u mě neukázal. Podle všech informací, výroba trvá cca 8 týdnů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím.

Tak je holka doma. Fabie hatchback 1,2 TSI 66kw, barva Stříbrná Brilliant metalíza. Interier Černý/šedý. Výbava Style plus

(kotoučové zadní brzdy, Radio Bolero-ovládání telefonu,Mirror Link,se soundpaketem Škoda Surround, malý kožený paket-3 ramenný multifunkční kožený volant s chromem, krytka Piano černá, SMARTGATE, vana do kufru). Kola Alu 15 letní a nechal jsem tam tedy nazout zimní na disky z Fabie II a nevypadá to špatně, až na ty středové pokličky na kolech.Jinak jsem tam nechal dát jak přední tak i zadní zástěrky. Jak bude čas, tak sem můžu hodit nějaké foto. Jinak za tu cenu paráda. Dostali jsem nějakou slevu a tak zatím nelitujem. Dovnitř jsem dal gumové koberečky ze dvojky ale jsou jiné. U předních nepasuje přichycení na špunty- jiná rozteč, jde to chytit pouze za jeden ale myslím že to stačí. U zadních to nesedí v rozích ale jinak tam jdou-měnit zatím nebudem.

Editováno: , autor: Hkubes
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, tak mi to vychodí, že pri mojom jazdení max. 10 t km ročne, bude vhodnejšia TSI verzia... oplatí sa priplatiť si 81kW a 6 st prevodovku? najradšej by som zobral asi Style verziu... ked k tomu vezmem aj Style Plus tak dostanem Disky MATO z ľahkej zliatiny 6J x 15" aj Disky ROCK z ľahkej zliatiny 7J × 16" (215/45 R16) ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no hlavně nechápu, proč pro slovenský trh jsou zvolené stříbrné střešní nosiče. Dále dle zjištění při volbě verze Style nelze v konfigurátoru přidat balíček Style plus - mimo jiné se i u této verze připlácí za automatickou klimatizaci. Dále je tu verze rádia Bolero již v základu verze Style zdarma. V ceně se to však promítné - jsou na Slovensku dražší na úkor lepší výbavy.

Editováno: , autor: MichalV123
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabia Style 1.2 TSI 81 kW 6-stup. mech. stojí 12 740€ + modrá race farba 378€ + Style plus 199€ + Sunset 147€ a už sa nepripláca asi za nič... ostatné veci mi zatial netreba, prípadne neviem ešte čo sú niektoré veci :D

http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/62202783

Editováno: , autor: STENLYSLAV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je videt ze si s tim v zivote nejel. Kdyz chces seriovy udaje tak 59kw 195nm a stejne tim smazes vetsinu benzinovych motoru co v ty dobe fabie mela. Ano existovaly slabsi verze 51 a 55kw ale taky silnejsi 66kw. A ze se vyrabel kratce? Predstaven v polu v roce 1999 a ve dvojkovy fabii vydrzel do faceliftu v roce 2010. Nejdriv si o tom neco zjisti nez zacnes vypoustet bludy z pusy. Je to sice trakturek hlucnej a vibruje a diky osizeny izolaci jeste hur ve fabii 2 a roomsteru ale stejne kam se na ten motor hrabe 1.2 tsi. Spotrebou ani spolehlivosti nema sanci. A v pruznym zrychleni to bude dalsi debakl.

 

Tiez si asi nesiel na 1,2 TSI, chapem aj majitelom 1,9 TDI trvalo, ale uz pochopili, ze aj obycajna 1,2 TSI moze ist rovnako ak nie lepsie (podla mna uzivatelsky lepsie) ako ich supersport. :D 

Moj dojem na 1,4 TDI, uz davno prekonane, bol to traktor ako hadka piestov, vyssie rychlosti uz to netahalo, sprevodovanie tiez kapitola sama o sebe, takze asi tak. Ten motor mal viacej nevyhod ako vyhod, napr. oproti 1,9 TDI nemal zmysel.

 

Doba pokrocila

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oproti 1.9 tam byla o neco nizsi spotreba ale o to nejde hlavne nizsi sazba povinyho ruceni. Dyz mluvis o 1.2 tsi tak mas pravdu silnejsi verze 77kw jede lepe ale slabsi verze 63 je diky malymu kroutaku linejsi. A jak sem psal vyse jde o to v cem ten naftovej trihrnek byl mel sem tu cest jet v roomsteru s timto motorem a to byla hruza potazmo F2 je totez. Naproti tomu v F1 je motor daleko klidnejsi vic utlumenej. Tam se jeste tolik nesetrilo ale porad je hluk a vibrace daleko vysi nez u tsi to se samozrejme nehadam. Kdyz si ale vezmu rozdil ve spotrebe mezi 1.4tdi a 1.2tsi tak ten je znacnej. A pokud najezdim 50 000km rocne tak se mi tdi mnohokrat vyplati a vyvazi mi to jakejkoli hluk a vibrace. A to neberu v potaz spolehlivost nebo spis nespolehlivost prvnich tsi s osmiventilovym rozvodem pohanenym retezem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jak rikas ze sem s tsi nejel tak se pletes. Behem opravy auta po bouracce sem mel nahradni auto octavii 1.2 tsi 77kw se sestikvaltem. A byl to proti moji fabii 1.4 tdi 59kw lenoch jak vysitej. A nez se zacnes ohanet hmotnosti aut tak octavie diky tsi a spatny vybave byla jen o dvacet kilo tezsi nez moje fabie. Ale rozdil v dynamice vyl sakra znat a ve spotrebe tsi 7 litru oproti 5 litru za ktery jezdim s fabii dlouhy trasy bezne. Konkretne cesta Ceske Budejovice-Brno a zpet. Oboje ve ctyrech lidech plus zavazadla v kufru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ani ne. Nechtěj vědět s čím jsem jezdil před tím. Ještě teď bych upřímně brečel. Ale co, snad nebude tak špatně. Jinak rozhodoval

jsem se, mezi bílou metalízou a stříbrnou. No a jelikož si žena přivezla stříbrnou, tak jsem ji vzal taky. Výbavu, snad taky dobrou. Kola BEAM 7Jx16, Rezervní kolo+sada nářadí, malý kožený paket s multifunkcí, rádio Bolero , sportovní podvozek, Dynamic paket, Style plus,hagusy,vyhřívané trysky, RAIN -LIGHT Assistant. Tak snad to bude dobré. Údajně by snad měla přijít koncem února a nebo v polovině března. A cenu mi dali opět dobrou,tak jsem do toho šel.

Editováno: , autor: Hkubes
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam moznost mit tuhle stribrnou krasavici ;) 
.... Máme najeto pár desitek kilometru a s klidem mohu říci, kam se hrabe Rapid , ten by měl být pod úrovní FIII.
FIII bych řadil více k OIII, už jenom kvuli komfortu a hlavně podvozku, všechno krasně utlumeny, klasicky sedačky taky v pohodě, nejsou nijak rozsklebeny a maji dalo by se rict trochu bocni vedeni 

Za me zatim spokojenost, uvidime jak tomu bude po dalsich par set kilometrech.
 

Motorizace: 1.2 TSi 66 kw
Vybava: STYLE + packety style advance a style plus, kotouce vzadu, tempomat, Bolero + mirrorlink, skoda surround, 6 repro, easy start, smart gate, pak ruzny asistenti co uz je v zakladu, vsechno tady vypisovat ale nebudu. 

Vybava dostacujici  .... klidne bych ozelel par komfortnich prvku aby mohla byt cena jeste nizsi, jako je vyhrivany sedacky, zadni el. okna, START-STOP, a i klidne climatronik, je to navykovy ale tak hejckat se nemusim  .... misto climatroniku bych klidne dal KESSY misto EASY start, je to celkem otravne, kdyz odemykate auto tlacitkem na klici a startujete bez klicku  .... klicek nekam hodit a pak ho zase hledat abych vubec zamknul  ..... je to vsechno ale o zvyku.

Cenu sem typoval okolo 350 000 kc, vybavu sem neznal a ani defakto neznam, dohledaval sem vse na konfiguratoru s tim co vim co tam je.
Dle konfiguratoru me vysla cena nejakych 360 000 kc coz sem se celkem divil, ze sem to uhadnul jen tak  ..... kdyz by prodejce dal nejakou slevu tak by se dalo rici ze za 320 - 330 000 kc pekny a celkem vybaveny auto.

Jak pisu, cena celkem solidni na tu vybavu, hodne rychle se zvyka ;) ... cena by mohla byt jeste nizsi, ale holt bohuzel ;)

 

post-58977-0-87228900-1419127688_thumb.j    post-58977-0-91681300-1419127742_thumb.j    post-58977-0-25058000-1419127820_thumb.j    post-58977-0-97844800-1419127887_thumb.j    post-58977-0-35465300-1419127966_thumb.j

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...