Publikováno Říjen 20, 201410 r Motor 1.0 MPI Řadový tříválecZdvihový objem 999 cm3Výkon 44kW/5000-6000 ot./min; točivý moment 95 Nm/3000-4300 ot./minVýkon 55kW/6200 ot./min; točivý moment 95 Nm/3000-4300 ot.min
Leden 5, 201510 r já jsem jel s verzí 55kW a byla překvapivě dobrá na litrový tříválec. Je o dost tišší nez HTP.
Leden 5, 201510 r Habi001: V com bola prekvapivo dobra ? Tahom alebo cim ? Na predvadzacej jazde s dealerkou sme sa bavili o motorizaciach len tak som spomenul, ze by som si nikdy nekupil do F3 motor 1,0 MPI a ona reagovala, ze ani ona. Zaklincovala to, ze dochodcom to moze stacit a este niekomu co jazdi po meste............... Skus ho jazdne dynamikou porovnat napr. s HTP 51kW ? isiel si nalozeny v kopci alebo iba rovinka prezdne auto ? dik........
Leden 5, 201510 r Vyzkoušel jsem v pátek motorizaci 55kW, to pro srovnání s 51kW, co mám ve FII. Ty motory jsou si sakra podobný. Rozdíl nebyl poznat, musel jsem ho opravdu hledat. Ten vyšší točák u 51kW, je ale nakonec krapet znát. Rozdíl ovšem není zas tak markantní. Pro čistě městský provoz je 55kW fakt plně dostačující, to beze sporu! U koho je ale v jízdním režimu více okresek, ten musí jít do silnější motorizace. Jen mi to potvrdilo fakt, že těch 66kW TSI bude opravdu nejrozšířenější, nejoblíbenější a nejžádanější motorizace.
Leden 6, 201510 r fufal: Ono to bolo od zaciatku jasne, ze TSI 66kW bude najziadanejsia a zaroven aj najpredavanejsia motorizacia. Prave verzia TSI 66 kW je prvy pouzitelny motor na pohodu, kto jazdi mesto, mimo mesto a sem tam presun po dialnici, kto chce trochu sviznejsi motor a ma rad rychlejsiu jazdu musi siahnut po TSI 81kW.1,0 MPI - je vhodny na jazdu po meste a prave sa ponuka vo verzii 44 alebo 55kW. Ja by som volil pre mestsku jazdu prave 44kW z financneho hladiska (neoplati sa priplacat za 55kW ked do 4000-4500 ot. su identicke, akurat 55kW verzia ma kratsiu prevodovku - lenze ) Zaver: vo fabii by som volil na jazdu mesto 1,0 MPI 44kW, na vseobecne pouzitie TSI 66kW (pohoda) , alebo TSI 81kW ( trochu sviznejsie).
Leden 6, 201510 r Habi001: V com bola prekvapivo dobra ? Tahom alebo cim ? Na predvadzacej jazde s dealerkou sme sa bavili o motorizaciach len tak som spomenul, ze by som si nikdy nekupil do F3 motor 1,0 MPI a ona reagovala, ze ani ona. Zaklincovala to, ze dochodcom to moze stacit a este niekomu co jazdi po meste............... Skus ho jazdne dynamikou porovnat napr. s HTP 51kW ? isiel si nalozeny v kopci alebo iba rovinka prezdne auto ? dik........ Jak už bylo níže popsáno 55kW se srovnává s HTP 51kW. Ale je poznat, že Fabii motor pěkně odhlučnili s potřeba je taky nižšíí než u HTP. Osobně bych si ho taky nekoupil, můj favorit je 1.2TSI 81kW 6MP. Ale méně náročným lidem bude vyhovovat aspoň kvůli ceně. Zatím se u nás prodal s cca 20ks Fabii jeden. Je to prostě alternativa.
Leden 6, 201510 r houmr: Píšeš to přesně tak, jak to cítím já a je také zamýšleno zřejmě i výrobcem . Pro mě bude ta pravá 81kW
Leden 21, 201510 r je nová fabia 1,0MPi 55kW dynamikou jazdy podobná starej fabie 1.4MPi 44kW, alebo je to lepšie, horšie.....
Leden 21, 201510 r acylpyrin: myslim, ze proti 1,4 MPI 44kW to horsie urcite nebude............teda asi budu dve stranky aspon podla grafu vykonov. Spodok lepsi o nieco 1,4 MPI a vrch by mal byt o chlp lepsi u 1,0 MPI
Únor 14, 201510 r ostrou zatáčku projíždíme na pětku při 45 km/h bez zaváhání. tak tomuhle se mi nechce s 55kW 1.0 ani snad verit s tim bude mit znacnej problem i 2.0 TDI to leda tak s vyslapnutou spojkou aby mu to nechciplo Upraveno Únor 14, 201510 r od oneb1t
Únor 15, 201510 r oneb1t: Redaktor (tester-vodic) bol mimo, moze toto niekto normalny napisat a urobit.
Únor 15, 201510 r Možná se to dá zajet, protože ten motor jezdí ve vyšších otáčkách. U 130-ky je uvedeno 4300 ot/min.
Únor 15, 201510 r To nie je o tom ci to uz zhasne alebo nie. Jednoducho motor trpi a autor testu je pre mna lolo. Ak by mal na VS predmet konstrukcia automobilov, v zivote by nerobil taketo veci......................
Únor 15, 201510 r Naprosto tragický základní motor,ještě je zajímavá zmíňka o topení.Mám pocit,že ten motor hraje jen roli cena od a má motivovat kupce k příplatku za TSI.
Únor 17, 201510 r Všichni co píšete že ten základní motor je tragickej a nebude stačit tak jste namlsaný jak já nevím co!proč by neměl stačit jako základ??,na normální ježdění bohaťě.....
Únor 19, 201510 r ano bude stacit v meste, sem tam mimo mesta (nenalozeny) a nebudes jazdit nad 90km/h a predbiehat. Nalozenie, kopce, dialnica a predbiehanie bude slabina (celkom velka).
Únor 19, 201510 r Je to motor pro klidné povahy. Prostě jen se dostat z bodu A do bodu B. Prostě každému vyhovuje něco jiného. Do teď jsem měl silná auta , ale jak jsem psal není kam spěchat. K čemu mi je silné auto, když mě všude sledují kamery a radary. Jen ta nevýhody při předjíždění a to je vše.
Březen 13, 201510 r Já mám již týden tu slabší variantu v HB a musím říct, že mně tento motor docela příjemně překvapil. Není to sice na žádné agresivní jízdy, ale i tak je auto dostatečně živé. Co se týče spotřeby, tak zatím po ujetí 300 km je cca 5,0l/100 km ve městě.
Březen 15, 201510 r Paullow: pokial si spokojny s autom, to je dobre. Na jazdenie po meste je to urcite v pohode. Hkubes: ano na kludnu jazdu. Ja si myslim, ze to nie je zrovna vhodna zakladna motorizacia. (dnes uz nejazdia po ceste stare avie co sa vlecu 70km/h). Staci si skusit napr. akceleraciu autobusu alebo nakladneho auta na plny plyn a budete prekvapeny ako to vie rychlo zrychlit z 50-90 km/h. Ved napr. Seat daval so modelu ibiza len HTP 51kW ( zatial co fabiu combi bolo mozne kupit aj 1,2 HTP 44kW) a casom seat vypustil motor 1,2 HTP a zakladom v ibize sa stala 1,4 16V 63kW zatial co F2 mala 1,2 HTP 44kW a teraz F3 ma 1,0 MPI 44kW. Zakladom vo Fabii 3 mal byt povedzme 1,2 55kW (v rapide konci pre EU), takze zaklad pre kratku 1,0 MPI 55kW (social vybava 1. stupen) a uz druhy stupen malo byt 1,2 TSI 66kW, vo verzii combi zaklad 1,2 TSI 66kW p.s.: predajca povie, ze by si fabiu 1,0 MPI nekupil, to moze stacit tak maximalne dochodcovi k lekarovi....... na bezne jazdenie treba kupit 1,2 TSI 66kW a kto chce nejaku rezervu a chodi nalozeny tak 1,2 TSI 81kW predajcove slova.............. Upraveno Březen 15, 201510 r od houmr
Březen 16, 201510 r Pokud je někdo typ jezdce, který opravdu nepotřebuje denně stěhovat obývák nebo na dálnici závodit s Octavii TDI od kamaráda, tak MPIčková Fabia plně dostačuje, však na dálnici je minimální rychlost 80 km/h a tu ten tříválec v pohodě zvládne, tak proč jezdit po dálnici 130 km/h? 16 tisíc příplatek za TSI se dá využít klidně na paket "Style PLUS" a ještě k tomu něco přihodit a máte perfektně vybavené auto, sice se slabším motorem, ale ne všichni mají potřebu jezdit limit + 10km/h. Samozřejmě je prvně potřeba zajít do salonu a s oběma auty se projet, ale z vlastní zkušeností musím říct, že MPI je celkem svižný motor, splní svojí povinnost, ale na machrování není.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.