Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Motor 1.0 MPI

Řadový tříválec
Zdvihový objem 999 cm3
post-32075-0-81090700-1413801551_thumb.j

Výkon 44kW/5000-6000 ot./min; točivý moment 95 Nm/3000-4300 ot./min
post-32075-0-70172400-1413801517_thumb.j

Výkon 55kW/6200 ot./min; točivý moment 95 Nm/3000-4300 ot.min
post-32075-0-10591000-1413801518_thumb.j
 

  • 2 měsíce později...

Ajaj, takový moped mezi vozy.

Hmm, HTP12V, i když nižší vykon, tak má větší krouťak (112Nm)

já jsem jel s verzí 55kW a byla překvapivě dobrá na litrový tříválec.

Je o dost tišší nez HTP.

Habi001:

V com bola prekvapivo dobra ? Tahom alebo cim ? Na predvadzacej jazde s dealerkou sme sa bavili o motorizaciach len tak som spomenul, ze by som si nikdy nekupil do F3 motor 1,0 MPI a ona reagovala, ze ani ona. Zaklincovala to, ze dochodcom to moze stacit a este niekomu co jazdi po meste............... Skus ho jazdne dynamikou porovnat napr. s HTP 51kW ? isiel si nalozeny v kopci  alebo iba rovinka prezdne auto ? dik........

Vyzkoušel jsem v pátek motorizaci 55kW, to pro srovnání s 51kW, co mám ve FII. Ty motory jsou si sakra podobný. Rozdíl nebyl poznat, musel jsem ho opravdu hledat. Ten vyšší točák u 51kW, je ale nakonec krapet znát. Rozdíl ovšem není zas tak markantní. Pro čistě městský provoz je 55kW fakt plně dostačující, to beze sporu! U koho je ale v jízdním režimu více okresek, ten musí jít do silnější motorizace. Jen mi to potvrdilo fakt, že těch 66kW TSI bude opravdu nejrozšířenější, nejoblíbenější a nejžádanější motorizace.

fufal: Ono to bolo od zaciatku jasne, ze TSI 66kW bude najziadanejsia a zaroven aj najpredavanejsia motorizacia. Prave verzia TSI 66 kW je prvy pouzitelny motor na pohodu, kto jazdi mesto, mimo mesto a sem tam presun po dialnici, kto chce trochu sviznejsi motor a ma rad rychlejsiu jazdu musi siahnut po TSI 81kW.

1,0 MPI - je vhodny na jazdu po meste a prave sa ponuka vo verzii 44 alebo 55kW. Ja by som volil pre mestsku jazdu prave 44kW z financneho hladiska (neoplati sa priplacat za 55kW ked do 4000-4500 ot. su identicke, akurat 55kW verzia ma kratsiu prevodovku - lenze )

 

Zaver: vo fabii by som volil na jazdu mesto 1,0 MPI 44kW, na vseobecne pouzitie TSI 66kW (pohoda) , alebo TSI 81kW ( trochu sviznejsie).

Habi001:

V com bola prekvapivo dobra ? Tahom alebo cim ? Na predvadzacej jazde s dealerkou sme sa bavili o motorizaciach len tak som spomenul, ze by som si nikdy nekupil do F3 motor 1,0 MPI a ona reagovala, ze ani ona. Zaklincovala to, ze dochodcom to moze stacit a este niekomu co jazdi po meste............... Skus ho jazdne dynamikou porovnat napr. s HTP 51kW ? isiel si nalozeny v kopci  alebo iba rovinka prezdne auto ? dik........

 

 

Jak už bylo níže popsáno 55kW se srovnává s HTP 51kW.

Ale je poznat, že Fabii motor pěkně odhlučnili s potřeba je taky nižšíí než u HTP.

 

Osobně bych si ho taky nekoupil, můj favorit je 1.2TSI 81kW 6MP. Ale méně náročným lidem bude vyhovovat aspoň kvůli ceně.

Zatím se u nás prodal s cca 20ks Fabii jeden. Je to prostě alternativa.

houmr: Píšeš to přesně tak, jak to cítím já a je také zamýšleno zřejmě i výrobcem  :kol-47:. Pro mě bude ta pravá 81kW :kol-75:

  • 2 týdny později...

je nová fabia 1,0MPi  55kW dynamikou jazdy podobná starej fabie 1.4MPi  44kW, alebo je to lepšie, horšie.....

acylpyrin: myslim, ze proti 1,4 MPI 44kW to horsie urcite nebude............teda asi budu dve stranky aspon podla grafu vykonov. Spodok lepsi o nieco 1,4 MPI a vrch by mal byt o chlp lepsi u 1,0 MPI

  • 4 týdny později...

ostrou zatáčku projíždíme na pětku při 45 km/h bez zaváhání.

 

tak tomuhle se mi nechce s 55kW 1.0 ani snad verit s tim bude mit znacnej problem i 2.0 TDI to leda tak s vyslapnutou spojkou aby mu to nechciplo

Upraveno od oneb1t

oneb1t:  Redaktor (tester-vodic) bol mimo, moze toto niekto normalny napisat a urobit.

Možná se to dá zajet, protože ten motor jezdí ve vyšších otáčkách.  U 130-ky je uvedeno 4300 ot/min.

To nie je o tom ci to uz zhasne alebo nie. Jednoducho motor trpi a autor testu je pre mna lolo. Ak by mal na VS predmet  konstrukcia automobilov, v zivote by nerobil taketo veci......................

Naprosto tragický základní motor,ještě je zajímavá zmíňka o topení.Mám pocit,že ten motor hraje jen roli cena od a má motivovat kupce k příplatku za TSI.

Všichni co píšete že ten základní motor je tragickej a nebude stačit tak jste namlsaný jak já nevím co!proč by neměl stačit jako základ??,na normální ježdění bohaťě.....

ano bude stacit  v meste, sem tam mimo mesta (nenalozeny) a nebudes jazdit nad 90km/h a predbiehat. Nalozenie, kopce, dialnica a predbiehanie bude slabina (celkom  velka).

Je to motor pro klidné povahy. Prostě jen se dostat z bodu A do bodu B. Prostě každému vyhovuje něco jiného. Do teď jsem měl silná auta , ale jak jsem psal není kam spěchat. K čemu mi je silné auto, když mě všude sledují kamery a radary. Jen ta nevýhody při předjíždění  a to je vše.

  • 3 týdny později...

Já mám již týden tu slabší variantu v HB a musím říct, že mně tento motor docela příjemně překvapil. Není to sice na žádné agresivní jízdy, ale i tak je auto dostatečně živé.

Co se týče spotřeby, tak zatím po ujetí 300 km je cca 5,0l/100 km ve městě.

Paullow: pokial si spokojny s autom, to je dobre. Na jazdenie po meste je to urcite v pohode.

 

Hkubes: ano na kludnu jazdu.

 

Ja si myslim, ze to nie je zrovna vhodna zakladna motorizacia. (dnes uz nejazdia po ceste stare avie co sa vlecu 70km/h). Staci si skusit napr. akceleraciu autobusu alebo nakladneho auta na plny plyn a budete prekvapeny ako to vie rychlo zrychlit z 50-90 km/h.

 

Ved napr. Seat daval so modelu ibiza len HTP 51kW ( zatial co fabiu combi bolo mozne kupit aj 1,2 HTP 44kW) a casom seat vypustil motor 1,2 HTP a zakladom v ibize sa stala 1,4 16V 63kW zatial co F2 mala 1,2 HTP 44kW a teraz F3 ma 1,0 MPI 44kW.

 

Zakladom vo Fabii 3 mal byt povedzme 1,2 55kW (v rapide konci pre EU), takze zaklad pre kratku 1,0 MPI 55kW (social vybava 1. stupen) a uz druhy stupen malo byt 1,2 TSI 66kW, vo verzii combi zaklad 1,2 TSI 66kW

 

 

p.s.: predajca povie, ze by si fabiu 1,0 MPI nekupil, to moze stacit tak maximalne dochodcovi k lekarovi....... na bezne jazdenie treba kupit 1,2 TSI 66kW a kto chce nejaku rezervu a chodi nalozeny tak 1,2 TSI 81kW  predajcove slova..............

Upraveno od houmr

Pokud je někdo typ jezdce, který opravdu nepotřebuje denně stěhovat obývák nebo na dálnici závodit s Octavii TDI od kamaráda, tak MPIčková Fabia plně dostačuje, však na dálnici je minimální rychlost 80 km/h a tu ten tříválec v pohodě zvládne, tak proč jezdit po dálnici 130 km/h? 16 tisíc příplatek za TSI se dá využít klidně na paket "Style PLUS" a ještě k tomu něco přihodit a máte perfektně vybavené auto, sice se slabším motorem, ale ne všichni mají potřebu jezdit limit + 10km/h.

 

Samozřejmě je prvně potřeba zajít do salonu a s oběma auty se projet, ale z vlastní zkušeností musím říct, že MPI je celkem svižný motor, splní svojí povinnost, ale na machrování není.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.