Přejít na obsah

Motor 1.0 MPI (44 a 55 kW)


Pawouk

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...
Habi001:

V com bola prekvapivo dobra ? Tahom alebo cim ? Na predvadzacej jazde s dealerkou sme sa bavili o motorizaciach len tak som spomenul, ze by som si nikdy nekupil do F3 motor 1,0 MPI a ona reagovala, ze ani ona. Zaklincovala to, ze dochodcom to moze stacit a este niekomu co jazdi po meste............... Skus ho jazdne dynamikou porovnat napr. s HTP 51kW ? isiel si nalozeny v kopci  alebo iba rovinka prezdne auto ? dik........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyzkoušel jsem v pátek motorizaci 55kW, to pro srovnání s 51kW, co mám ve FII. Ty motory jsou si sakra podobný. Rozdíl nebyl poznat, musel jsem ho opravdu hledat. Ten vyšší točák u 51kW, je ale nakonec krapet znát. Rozdíl ovšem není zas tak markantní. Pro čistě městský provoz je 55kW fakt plně dostačující, to beze sporu! U koho je ale v jízdním režimu více okresek, ten musí jít do silnější motorizace. Jen mi to potvrdilo fakt, že těch 66kW TSI bude opravdu nejrozšířenější, nejoblíbenější a nejžádanější motorizace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

fufal: Ono to bolo od zaciatku jasne, ze TSI 66kW bude najziadanejsia a zaroven aj najpredavanejsia motorizacia. Prave verzia TSI 66 kW je prvy pouzitelny motor na pohodu, kto jazdi mesto, mimo mesto a sem tam presun po dialnici, kto chce trochu sviznejsi motor a ma rad rychlejsiu jazdu musi siahnut po TSI 81kW.

1,0 MPI - je vhodny na jazdu po meste a prave sa ponuka vo verzii 44 alebo 55kW. Ja by som volil pre mestsku jazdu prave 44kW z financneho hladiska (neoplati sa priplacat za 55kW ked do 4000-4500 ot. su identicke, akurat 55kW verzia ma kratsiu prevodovku - lenze )

 

Zaver: vo fabii by som volil na jazdu mesto 1,0 MPI 44kW, na vseobecne pouzitie TSI 66kW (pohoda) , alebo TSI 81kW ( trochu sviznejsie).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Habi001:

V com bola prekvapivo dobra ? Tahom alebo cim ? Na predvadzacej jazde s dealerkou sme sa bavili o motorizaciach len tak som spomenul, ze by som si nikdy nekupil do F3 motor 1,0 MPI a ona reagovala, ze ani ona. Zaklincovala to, ze dochodcom to moze stacit a este niekomu co jazdi po meste............... Skus ho jazdne dynamikou porovnat napr. s HTP 51kW ? isiel si nalozeny v kopci  alebo iba rovinka prezdne auto ? dik........

 

 

Jak už bylo níže popsáno 55kW se srovnává s HTP 51kW.

Ale je poznat, že Fabii motor pěkně odhlučnili s potřeba je taky nižšíí než u HTP.

 

Osobně bych si ho taky nekoupil, můj favorit je 1.2TSI 81kW 6MP. Ale méně náročným lidem bude vyhovovat aspoň kvůli ceně.

Zatím se u nás prodal s cca 20ks Fabii jeden. Je to prostě alternativa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

ostrou zatáčku projíždíme na pětku při 45 km/h bez zaváhání.

 

tak tomuhle se mi nechce s 55kW 1.0 ani snad verit s tim bude mit znacnej problem i 2.0 TDI to leda tak s vyslapnutou spojkou aby mu to nechciplo

Editováno: , autor: oneb1t
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to motor pro klidné povahy. Prostě jen se dostat z bodu A do bodu B. Prostě každému vyhovuje něco jiného. Do teď jsem měl silná auta , ale jak jsem psal není kam spěchat. K čemu mi je silné auto, když mě všude sledují kamery a radary. Jen ta nevýhody při předjíždění  a to je vše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Já mám již týden tu slabší variantu v HB a musím říct, že mně tento motor docela příjemně překvapil. Není to sice na žádné agresivní jízdy, ale i tak je auto dostatečně živé.

Co se týče spotřeby, tak zatím po ujetí 300 km je cca 5,0l/100 km ve městě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Paullow: pokial si spokojny s autom, to je dobre. Na jazdenie po meste je to urcite v pohode.

 

Hkubes: ano na kludnu jazdu.

 

Ja si myslim, ze to nie je zrovna vhodna zakladna motorizacia. (dnes uz nejazdia po ceste stare avie co sa vlecu 70km/h). Staci si skusit napr. akceleraciu autobusu alebo nakladneho auta na plny plyn a budete prekvapeny ako to vie rychlo zrychlit z 50-90 km/h.

 

Ved napr. Seat daval so modelu ibiza len HTP 51kW ( zatial co fabiu combi bolo mozne kupit aj 1,2 HTP 44kW) a casom seat vypustil motor 1,2 HTP a zakladom v ibize sa stala 1,4 16V 63kW zatial co F2 mala 1,2 HTP 44kW a teraz F3 ma 1,0 MPI 44kW.

 

Zakladom vo Fabii 3 mal byt povedzme 1,2 55kW (v rapide konci pre EU), takze zaklad pre kratku 1,0 MPI 55kW (social vybava 1. stupen) a uz druhy stupen malo byt 1,2 TSI 66kW, vo verzii combi zaklad 1,2 TSI 66kW

 

 

p.s.: predajca povie, ze by si fabiu 1,0 MPI nekupil, to moze stacit tak maximalne dochodcovi k lekarovi....... na bezne jazdenie treba kupit 1,2 TSI 66kW a kto chce nejaku rezervu a chodi nalozeny tak 1,2 TSI 81kW  predajcove slova..............

Editováno: , autor: houmr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je někdo typ jezdce, který opravdu nepotřebuje denně stěhovat obývák nebo na dálnici závodit s Octavii TDI od kamaráda, tak MPIčková Fabia plně dostačuje, však na dálnici je minimální rychlost 80 km/h a tu ten tříválec v pohodě zvládne, tak proč jezdit po dálnici 130 km/h? 16 tisíc příplatek za TSI se dá využít klidně na paket "Style PLUS" a ještě k tomu něco přihodit a máte perfektně vybavené auto, sice se slabším motorem, ale ne všichni mají potřebu jezdit limit + 10km/h.

 

Samozřejmě je prvně potřeba zajít do salonu a s oběma auty se projet, ale z vlastní zkušeností musím říct, že MPI je celkem svižný motor, splní svojí povinnost, ale na machrování není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...