Pawouk Vloženo 20. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2014 Motor 1.0 MPI Řadový tříválecZdvihový objem 999 cm3Výkon 44kW/5000-6000 ot./min; točivý moment 95 Nm/3000-4300 ot./minVýkon 55kW/6200 ot./min; točivý moment 95 Nm/3000-4300 ot.min Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroě Vloženo 27. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2014 Ajaj, takový moped mezi vozy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Terminator3 Vloženo 27. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2014 Hmm, HTP12V, i když nižší vykon, tak má větší krouťak (112Nm) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda 111 Vloženo 1. leden 2015 Sdílet Vloženo 1. leden 2015 http://www.auto.cz/skoda-fabia-iii-a-litrovy-motor-zname-vsechna-pro-a-proti-83240 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 já jsem jel s verzí 55kW a byla překvapivě dobrá na litrový tříválec. Je o dost tišší nez HTP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Habi001: V com bola prekvapivo dobra ? Tahom alebo cim ? Na predvadzacej jazde s dealerkou sme sa bavili o motorizaciach len tak som spomenul, ze by som si nikdy nekupil do F3 motor 1,0 MPI a ona reagovala, ze ani ona. Zaklincovala to, ze dochodcom to moze stacit a este niekomu co jazdi po meste............... Skus ho jazdne dynamikou porovnat napr. s HTP 51kW ? isiel si nalozeny v kopci alebo iba rovinka prezdne auto ? dik........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fufal Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Vyzkoušel jsem v pátek motorizaci 55kW, to pro srovnání s 51kW, co mám ve FII. Ty motory jsou si sakra podobný. Rozdíl nebyl poznat, musel jsem ho opravdu hledat. Ten vyšší točák u 51kW, je ale nakonec krapet znát. Rozdíl ovšem není zas tak markantní. Pro čistě městský provoz je 55kW fakt plně dostačující, to beze sporu! U koho je ale v jízdním režimu více okresek, ten musí jít do silnější motorizace. Jen mi to potvrdilo fakt, že těch 66kW TSI bude opravdu nejrozšířenější, nejoblíbenější a nejžádanější motorizace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 6. leden 2015 Sdílet Vloženo 6. leden 2015 fufal: Ono to bolo od zaciatku jasne, ze TSI 66kW bude najziadanejsia a zaroven aj najpredavanejsia motorizacia. Prave verzia TSI 66 kW je prvy pouzitelny motor na pohodu, kto jazdi mesto, mimo mesto a sem tam presun po dialnici, kto chce trochu sviznejsi motor a ma rad rychlejsiu jazdu musi siahnut po TSI 81kW.1,0 MPI - je vhodny na jazdu po meste a prave sa ponuka vo verzii 44 alebo 55kW. Ja by som volil pre mestsku jazdu prave 44kW z financneho hladiska (neoplati sa priplacat za 55kW ked do 4000-4500 ot. su identicke, akurat 55kW verzia ma kratsiu prevodovku - lenze ) Zaver: vo fabii by som volil na jazdu mesto 1,0 MPI 44kW, na vseobecne pouzitie TSI 66kW (pohoda) , alebo TSI 81kW ( trochu sviznejsie). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 6. leden 2015 Sdílet Vloženo 6. leden 2015 Habi001: V com bola prekvapivo dobra ? Tahom alebo cim ? Na predvadzacej jazde s dealerkou sme sa bavili o motorizaciach len tak som spomenul, ze by som si nikdy nekupil do F3 motor 1,0 MPI a ona reagovala, ze ani ona. Zaklincovala to, ze dochodcom to moze stacit a este niekomu co jazdi po meste............... Skus ho jazdne dynamikou porovnat napr. s HTP 51kW ? isiel si nalozeny v kopci alebo iba rovinka prezdne auto ? dik........ Jak už bylo níže popsáno 55kW se srovnává s HTP 51kW. Ale je poznat, že Fabii motor pěkně odhlučnili s potřeba je taky nižšíí než u HTP. Osobně bych si ho taky nekoupil, můj favorit je 1.2TSI 81kW 6MP. Ale méně náročným lidem bude vyhovovat aspoň kvůli ceně. Zatím se u nás prodal s cca 20ks Fabii jeden. Je to prostě alternativa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fufal Vloženo 6. leden 2015 Sdílet Vloženo 6. leden 2015 houmr: Píšeš to přesně tak, jak to cítím já a je také zamýšleno zřejmě i výrobcem . Pro mě bude ta pravá 81kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 je nová fabia 1,0MPi 55kW dynamikou jazdy podobná starej fabie 1.4MPi 44kW, alebo je to lepšie, horšie..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 acylpyrin: myslim, ze proti 1,4 MPI 44kW to horsie urcite nebude............teda asi budu dve stranky aspon podla grafu vykonov. Spodok lepsi o nieco 1,4 MPI a vrch by mal byt o chlp lepsi u 1,0 MPI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 14. Únor 2015 Sdílet Vloženo 14. Únor 2015 http://www.auto.cz/skoda-fabia-combi-1-0-mpi-v-zatezovem-testu-uvezla-555-kg-85757 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oneb1t Vloženo 14. Únor 2015 Sdílet Vloženo 14. Únor 2015 (editace) ostrou zatáčku projíždíme na pětku při 45 km/h bez zaváhání. tak tomuhle se mi nechce s 55kW 1.0 ani snad verit s tim bude mit znacnej problem i 2.0 TDI to leda tak s vyslapnutou spojkou aby mu to nechciplo Editováno: 14. Únor 2015, autor: oneb1t Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 15. Únor 2015 Sdílet Vloženo 15. Únor 2015 oneb1t: Redaktor (tester-vodic) bol mimo, moze toto niekto normalny napisat a urobit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 15. Únor 2015 Sdílet Vloženo 15. Únor 2015 Možná se to dá zajet, protože ten motor jezdí ve vyšších otáčkách. U 130-ky je uvedeno 4300 ot/min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 15. Únor 2015 Sdílet Vloženo 15. Únor 2015 To nie je o tom ci to uz zhasne alebo nie. Jednoducho motor trpi a autor testu je pre mna lolo. Ak by mal na VS predmet konstrukcia automobilov, v zivote by nerobil taketo veci...................... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 15. Únor 2015 Sdílet Vloženo 15. Únor 2015 Naprosto tragický základní motor,ještě je zajímavá zmíňka o topení.Mám pocit,že ten motor hraje jen roli cena od a má motivovat kupce k příplatku za TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Únor 2015 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2015 Grafy ze srovnávacího testu: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 17. Únor 2015 Sdílet Vloženo 17. Únor 2015 Všichni co píšete že ten základní motor je tragickej a nebude stačit tak jste namlsaný jak já nevím co!proč by neměl stačit jako základ??,na normální ježdění bohaťě..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 19. Únor 2015 Sdílet Vloženo 19. Únor 2015 ano bude stacit v meste, sem tam mimo mesta (nenalozeny) a nebudes jazdit nad 90km/h a predbiehat. Nalozenie, kopce, dialnica a predbiehanie bude slabina (celkom velka). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hkubes Vloženo 19. Únor 2015 Sdílet Vloženo 19. Únor 2015 Je to motor pro klidné povahy. Prostě jen se dostat z bodu A do bodu B. Prostě každému vyhovuje něco jiného. Do teď jsem měl silná auta , ale jak jsem psal není kam spěchat. K čemu mi je silné auto, když mě všude sledují kamery a radary. Jen ta nevýhody při předjíždění a to je vše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paullow Vloženo 13. Březen 2015 Sdílet Vloženo 13. Březen 2015 Já mám již týden tu slabší variantu v HB a musím říct, že mně tento motor docela příjemně překvapil. Není to sice na žádné agresivní jízdy, ale i tak je auto dostatečně živé. Co se týče spotřeby, tak zatím po ujetí 300 km je cca 5,0l/100 km ve městě. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 15. Březen 2015 Sdílet Vloženo 15. Březen 2015 (editace) Paullow: pokial si spokojny s autom, to je dobre. Na jazdenie po meste je to urcite v pohode. Hkubes: ano na kludnu jazdu. Ja si myslim, ze to nie je zrovna vhodna zakladna motorizacia. (dnes uz nejazdia po ceste stare avie co sa vlecu 70km/h). Staci si skusit napr. akceleraciu autobusu alebo nakladneho auta na plny plyn a budete prekvapeny ako to vie rychlo zrychlit z 50-90 km/h. Ved napr. Seat daval so modelu ibiza len HTP 51kW ( zatial co fabiu combi bolo mozne kupit aj 1,2 HTP 44kW) a casom seat vypustil motor 1,2 HTP a zakladom v ibize sa stala 1,4 16V 63kW zatial co F2 mala 1,2 HTP 44kW a teraz F3 ma 1,0 MPI 44kW. Zakladom vo Fabii 3 mal byt povedzme 1,2 55kW (v rapide konci pre EU), takze zaklad pre kratku 1,0 MPI 55kW (social vybava 1. stupen) a uz druhy stupen malo byt 1,2 TSI 66kW, vo verzii combi zaklad 1,2 TSI 66kW p.s.: predajca povie, ze by si fabiu 1,0 MPI nekupil, to moze stacit tak maximalne dochodcovi k lekarovi....... na bezne jazdenie treba kupit 1,2 TSI 66kW a kto chce nejaku rezervu a chodi nalozeny tak 1,2 TSI 81kW predajcove slova.............. Editováno: 15. Březen 2015, autor: houmr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 16. Březen 2015 Sdílet Vloženo 16. Březen 2015 Pokud je někdo typ jezdce, který opravdu nepotřebuje denně stěhovat obývák nebo na dálnici závodit s Octavii TDI od kamaráda, tak MPIčková Fabia plně dostačuje, však na dálnici je minimální rychlost 80 km/h a tu ten tříválec v pohodě zvládne, tak proč jezdit po dálnici 130 km/h? 16 tisíc příplatek za TSI se dá využít klidně na paket "Style PLUS" a ještě k tomu něco přihodit a máte perfektně vybavené auto, sice se slabším motorem, ale ne všichni mají potřebu jezdit limit + 10km/h. Samozřejmě je prvně potřeba zajít do salonu a s oběma auty se projet, ale z vlastní zkušeností musím říct, že MPI je celkem svižný motor, splní svojí povinnost, ale na machrování není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.