Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ďakujem Petr AMF za reakciu určite pomôže pri rozhodovaní! Pekný deň.

před 6 hodinami, Petr AMF napsal:

Tento víkend jsme poprvé jeli s mpi na chatu Praha-Jičín. Musím říci motor mě velice překvapil. Dálnice, žádný problém jsme tři a pes, zapnutá klima jel jsem cca 135 až 140. Kopec mpi ani nezpomalil z toho jsem velice mile překvapen. Dále okrska v pohodě ale předjíždění raději s rezervou načasovat, tam výkon chybí i když podřadíš na trojáka, ale já jsem nakonec v poho zvládnul. Poslední disciplína město, s mpi se jezdí rozhodně o hóódně lépe nežli s tsi. Spotřeba mpi je o trochu úspornější. Příjde mi že mpi dle mého vnímání má více nežli 55kw. Palivo tankuji jen 100 oktanů omv nebo benzina.

Potvrzuji, s Mpi se mi jezdí po městě o dost lépe než s Tsi. Bude to asi kombinace vhodnějších převodů, komfortnějšího ovládání spojky, konfigurace palivových map řídící jednotky při nízkých otáčkách (samopřidávání paliva) a celkově asi lepší vhodnosti atmosférického motoru pro městský styl jízdy.  Stručně řečeno s Mpi mám pocit, že při popojíždění v koloně si auto ovládám jen já sám plynem a spojkou, u Tsi jsem měl pocit, že mi do toho někdo násilně kecá a já to pak spojkou a brzdou musel korigovat, aby jízda byla plynulá.

Ještě pro zajímavost chci dodat, že např. mnou dříve zkoušená Suzuki Vitara s motorem 1.0 Boosterjet, čili turbobenzín se po městě ovládala stejně snadno jako koncernové Mpi. Sumasumárum bylo vidět, že oturbené motory koncernu VW jaksi pro jízdu po městě nic moc......... Trochu smůla, jiní to umí lépe.

Upraveno od DušanV

Za me teda Mpi doporucuju, vykonu tam moc neni, ale kdyz ho budes drzet v otackach, pojede to normalne. Osobne s vykonem problem nemam, jedine pokud te nekdo zbrzdi pred kopcem... Pak to trva dlouho ?.

  • 3 týdny později...

55kw vypadla z duvodu přesedlani na 59kw evo, motor to je fakticky stejny, ale prevodovka uz bude mq200. 44kw verze zatim stale puvodni jen s upraveným emisním rizenim. Rozdil mezi mpi motory se navýší.  Ale tusim, ze mq200 casem dostane i slabsi verze

↑↑↑ mq200 ? takže to už nebude búchať:D

----------------------------------------------

Zrýchlenie z 0 na 100 za...

Ak sa Vám video páči lajkujte;) a samozrejme odoberajte.

 

 

Upraveno od fabia10mpi

Dnes prevzatá Fabia Team 1.0MPI 44kW. , Za 55KW sa mi nechcelo doplácat. Vedel som dočoho idem. Prve dojmy z motoru. Absolútne ok na bežnú jazdu. Zrychlenie v pohode, išiel som sám so zimákmi v kufri, diaľnica úplne v pohode. Nebol problém držať rýchlosť, predbiehať z pruhu do pruhu. Trošku to chce rozbehnúť potom ok.. Ex Fabia 1.4 16V. Zrovnanie s týmto motorom. Trochu sa mi to pozdávalo slabšie ale toto nové mpi ma plynulý záťah v celom spektre otáčok čo u Ex nebolo. Nejaký extra rozdiel som neregistroval. MPI trochu slabšie v nižších otáčkach ale potom ok. Drží v pohode krok. Za mňa priateľný motor na bežné jazdy. Cez víkend skúsim nafotiť. Pekná výbava TEAM za dobrú cenu.

Ja uz objednal to co mi zamestnavatel umoznil, active mpi 44kw ( 55 ani neni k dispozici ) bez jakýkoliv priplatku. Takze plechy s puklicema, klima, pred

. El. okna, to cudlikove radio a vyhrivana zrcadla. Doba dodani prosinec leden... Snad to bude prosinec ?

RichardSA ďakujem za info ak budete mať nejaké zaujímavé skúsenosti napíšte. Dík.

  • 10 měsíců později...

V jiném tématu se řešili převodové poměry a otáčky při dané rychlosti, když už jsme byl v tom, udělal jsem porovnání pro všechny motory v FIII:

obrazek.thumb.png.ef85cb13726517e7733cc507b9547270.png

obrazek.thumb.png.efca53477d41e507f5efc27a97ecdc42.png

 

Ostatní motorizace:

Převody fabia III.pdf

 

Upraveno od Martab

  • 5 měsíců později...

Kolik vás vyšly rozvody na 44kW verzi? Jde mi o cenu materiálu... Mám najeto nějakých 220 tisíc a preventivně bych je chtěl vyměnit....

  • 7 měsíců později...

 

Ahoj všichni. Omlouvám se za google translate, ale nevím česky a znovu si myslím, že zde dostanu nejlepší odpověď. Mám továrnu 1,0 mpi 55kw. Dostal jsem radu natankovat sto oktanové palivo, že je vždy dobré pro motor bez ohledu na MPI. tak jsem to taky začal dělat. dnes jsem však narazil na článek, že 100 oktanových benzínů obsahuje příliš mnoho přísad pro konvenční motory. a že to z dlouhodobého hlediska zničí, zkazí to. na druhou stranu existují názory, že aditiva mohou pomoci nejen motoru tsi, ale také motoru mpi. Nemám zájem o zvýšení výkonu nebo snížení spotřeby. chtěl by to nejlepší a já už ani nevím, co to je. Doufám, že Google přeložil dobře. Děkuju.

  • 2 měsíce později...

Zdravím všechny, mám Fabii 1.0 Mpi 55kw z roku 2016 a zhruba půl roku se mi děje to, že když je motor studený po startu jde hodně nepravidelně a netáhne (na benzín). Motor je přestavěný na LPG má najeto cca 116t. na plyn cca 18t. Byl jsem na diagnostice, která ale nic neodhalila, měnil jsem svíčky a zapalovací moduly a nepomohlo to. Napadla mě ještě lambda sonda. Když se motor ohřeje tak už je vše OK. Díky za případnou radu.

S tímhle ti možná poradí místní plynař @Malta

@akzi Mas nejake chyby? 🙂

@akzia zkusil jsi občas projet i jednu nádrž na Vervu nebo podobný benzín? Jinak může být posunuta benzínová mapa, takže i tomu to řádné projetí na benzín pomůže. Mám najeto krapánek více, takřka 143t km a už jsem to tak praktikoval cca 3x

V 2. 7. 2021 na 16:42, TOMUS napsal:

@akzi Mas nejake chyby? 🙂

Byla tam nějaká chyba zapalování na 3. válci, svíčky vypadaly, že jsou tam od nova tak jsme je vyměnili.

V 2. 7. 2021 na 16:42, TOMUS napsal:

@akzi Mas nejake chyby? 🙂

 

V 2. 7. 2021 na 20:03, Malta napsal:

@akzia zkusil jsi občas projet i jednu nádrž na Vervu nebo podobný benzín? Jinak může být posunuta benzínová mapa, takže i tomu to řádné projetí na benzín pomůže. Mám najeto krapánek více, takřka 143t km a už jsem to tak praktikoval cca 3x

Teď jsem jel cca 200 km na benzin a vypadá, že se to zlepšilo. Benzin tankuju u Benziny, ale ne Vervu. Jinak ten motor po nastartování se jakoby dusí jak kdyby tam šla hodně bohatá směs.

Chtělo by to celou nádrž a i v režimu dálnice 140 tacho, ať se lambda pořádně vypálí 

před 48 minutami, Malta napsal:

Chtělo by to celou nádrž a i v režimu dálnice 140 tacho, ať se lambda pořádně vypálí 

Díky za radu, vyzkouším a dám vědět.

  • 3 týdny později...

Nádrž jsem vyjel problémy ustaly, ale po přepnutí na LPG, znovu ten samý problém. Dal jsem to do servisu, nahráli novou mapu a zatím OK. Firma v Liberci, která to montovala tvrdila, že problém s LPG nesouvisi

 

  • 3 měsíce později...

Ahojte, myslíte, že má význam skúsiť chiptuning 44kw verzie ? Píšu, že sa výkon zvýši na 55kw a krútiaci moment na 100 N.m.

Zdravím, mám 55kw, 37000 km, 3 roky.

Chladící kapalina neměněná a postupně mi ubývala a teď jsem zjistil, že jsem centimetr pod minimem.  Nikde jsem nic téct neviděl, flek pod autem taky není, takže si myslím že to žere motor. Řešil to někdo na reklamaci, nebo to mám prostě dolít a neřešit? Děkuji

1635249786302.jpg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.