milanxx Vloženo 14. Únor 2016 Sdílet Vloženo 14. Únor 2016 V pátek jsem s všiml že po rozjetí jsem měl v cestě kopec tak se teplota vody zvedla na 2 čárka a pak jak byla červená tak teplota spadla úplně dolů. A pak dlouho trvalo než se ohřála. Že by se ohřál jiný okruh a ten pustil vodu z chladiče? Normálně by to měl uchladit okruh topení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qcze Vloženo 15. Únor 2016 Sdílet Vloženo 15. Únor 2016 tak snad to tak má být. no uvidím jak se ty otáčky budou chovat dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 15. Únor 2016 Sdílet Vloženo 15. Únor 2016 V pátek jsem s všiml že po rozjetí jsem měl v cestě kopec tak se teplota vody zvedla na 2 čárka a pak jak byla červená tak teplota spadla úplně dolů. A pak dlouho trvalo než se ohřála. Že by se ohřál jiný okruh a ten pustil vodu z chladiče? Normálně by to měl uchladit okruh topení. To je normální, řekl bych. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LubošC Vloženo 20. Únor 2016 Sdílet Vloženo 20. Únor 2016 Buďme rádi, že máme ty 1.2 TSI motory: http://www.auto.cz/test-seat-ibiza-1-0-tsi-vs-skoda-fabia-1-2-tsi-jsou-tri-lepsi-nez-ctyri-92840 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 20. Únor 2016 Sdílet Vloženo 20. Únor 2016 Vskutku, už nebudou ... aspoň ne ve fábuli. Ale v tý 81kW variantě je dostane jako základní motorizaci i ten novej "kodyjáq" ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 20. Únor 2016 Sdílet Vloženo 20. Únor 2016 Začínam novú tému týkajúcu sa zmien prichádzajúcich s modelovým rokom 2017. Keď bude zmien viac, doplním celý zoznam tak ako každý rok Aktuálne je známe len toto: 21KT/16 končí výroba 1.2 TSI, aktuálne od 19.februára (února) ho už nie je možné objednávať 22KT/16 nábeh motora 1.0 TSI (3-valec s turbom) v prevedení 85kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 21. Únor 2016 A tímto debatu o jiných motorech končím! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenda0007 Vloženo 27. Únor 2016 Sdílet Vloženo 27. Únor 2016 Mám prosbu, abych znal Váš názor, za měsíc si jdu pro 1 ,2 TSI 81kW a chci se zeptat, jak je nejlepší tento motor zajet, aby co nejdéle vydržel,( výkon, spotřeba) někdo mi říkal, že je třeba motor honit, někdo mi říkal, že až po třech tisicích, tak jak to podleš Vás je, díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladi Vloženo 27. Únor 2016 Sdílet Vloženo 27. Únor 2016 http://www.auto.cz/zajizdeni-noveho-vozu-poradime-80385 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 27. Únor 2016 Sdílet Vloženo 27. Únor 2016 Podle mého názoru: - omezit jízdy s neohřátým motorem - omezit dlouhodobě nízké (<1500) z kopce nevadí, do kopce nebo při prudčí akcelaraci raději podřadit a vysoké otáčky (>4000). Slyšel jsem názor a souhlasím s ním, že nejlépe se auto zajede ve městě. Mění se otáčky, řadí se (nezajíždí se jen motor, že, ale i převodovka, brzdy atd). Ale kam po městě jezdit. :-) Tak alespoň nejezdit po dálnici, raději okresky nebo státní silnice. A vyměnit olej dřív než při servisním intervalu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobek Vloženo 2. Březen 2016 Sdílet Vloženo 2. Březen 2016 4000 otáček? Proč? Bože lidi. Chovejte se k tomu slusne a není důvod přemýšlet nad zabehem. S výměnou oleje souhlasim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Reesha Vloženo 2. Březen 2016 Sdílet Vloženo 2. Březen 2016 Co je špatného na 4000 ot. u zahřátého motoru? Předjíždění, svižný rozjezd, těchto otáče se není třeba bát. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melonsvk Vloženo 2. Březen 2016 Sdílet Vloženo 2. Březen 2016 Spotreba, nad 2000 to vela zere Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobek Vloženo 2. Březen 2016 Sdílet Vloženo 2. Březen 2016 Pánové 4000 otáček tu někdo radil při zabehu. Tomu se divim. Čtěte a pak se vyjadřuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Březen 2016 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2016 Manuál FIII: Záběh motoruPrvních 1 500 kilometrů je motor v záběhu. Během této doby je způsob jízdy rozhodující pro kvalitu záběhu nového motoru.Prvních 1 000 kilometrů doporučujeme nejezdit rychleji než na 3/4 nejvyšších přípustných otáček motoru, nejezdit na plný plyn a nejezdit s přívěsem.Během 1 000 až 1 500 kilometrů můžete zvyšovat zatížení motoru až na nejvyšší přípustné otáčky motoru. Pokud červené pole otáčkoměru začíná na 6000 ot, tak 3/4 přípustných otáček u 1.2 TSI je 4500.... Takže je to naprosto jasné a není se čemu divit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobek Vloženo 2. Březen 2016 Sdílet Vloženo 2. Březen 2016 Z matematického hlediska máš naprostou pravdu.Teď mi řekni důvod proč v zabehu točit motor do 4500 ot.? Řeči typu tomu musíš dat aby motor věděl atd vynech. Je to kus železa a ví to že má převádět přímočarý vratný pohyb na točivý. Nevim to přesně ale 4500 ot.na třetí rychlostní stupeň je tak podle odhadu 110km/h. Proč nám potom dali do aut pěti a šesti stupňové převodovky? Vždyť nám stačí jedna rychlost a 10000otacek rozsah. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobek Vloženo 2. Březen 2016 Sdílet Vloženo 2. Březen 2016 Pawouku ohanet se manuálem? Kolik lidí si tu nechá měnit olej po zabehu dřív než velí manuál? Hodně a to proto že jim to velí aspoň trochu technicky rozum. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Březen 2016 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2016 A čemu velí technický rozum při záběhu? Šudlat to někde kolem 2000 ot? Nejsme v pravěku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobek Vloženo 2. Březen 2016 Sdílet Vloženo 2. Březen 2016 Sudlat je co za výraz? Po městě 50km/h na ctverku není ani těch 2000ot. Nebo ty aby jsi nesudlal na tuto rychlost radis max dvojku? Kolikrát v běžném provozu u tohoto motoru se ti povede vytočit motor na 4500ot.? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Březen 2016 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2016 Sice nemám tento motor, ale svůj občas klidně točím až do omezovače. Většinou na trojku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Reesha Vloženo 2. Březen 2016 Sdílet Vloženo 2. Březen 2016 Kolikrát v běžném provozu u tohoto motoru se ti povede vytočit motor na 4500ot.? Téměř každý den! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobek Vloženo 3. Březen 2016 Sdílet Vloženo 3. Březen 2016 Sice nemám tento motor, ale svůj občas klidně točím až do omezovače. Většinou na trojku. Co te k tomu vede? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melonsvk Vloženo 3. Březen 2016 Sdílet Vloženo 3. Březen 2016 bobek: Ty nikdy neobiehas? Alebo patris ku skupine ludi, co obiehaju na sestke, lebo "turbo predsa taha odspodu"? Takych stretavam pravidelne, potom si mozem aj svetla vypalit ked za takym expertom obieham, co mu to trva uplne zbytocne 2x dlhsie a ohrozuje tym vsetkych naokolo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 3. Březen 2016 Sdílet Vloženo 3. Březen 2016 (editace) co se týče záběhu, prvních 2000 kilometrů jsem nejezdil na speedlimiter a jezdil úplně normálně, jako by bylo auto zajeté melonsvk: nevím čím jezdíš, ale u tohoto motoru, když chci předjet, tak nepotřebuju podřazovat, vždy točím kolem 2000 otáček a při sešlápnutí plynu to auto prostě jede a když vím, že na to předjetí nemám, tak prostě předjíždět nebudu a pokud má někdo potřebu podřazovat o 2 stupně dolů na 4500 otáček, tak buď jezdí v atmosféře, nebo se chce předvádět Editováno: 3. Březen 2016, autor: los pakos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melonsvk Vloženo 3. Březen 2016 Sdílet Vloženo 3. Březen 2016 (editace) Definicia zrychlenia "proste to jede" je zaujimava Neviem pokial mate v TSIckach maximalny krutak, tipujem to okolo 4000. A pri obiehani budem daleko vdacnejsi za 80% krutaku pri 4500 otackach, ale na prevode 1,4:1 ako mat plny krutak na prevode 0,7:1. Nie je to vobec o predvadzani, je to o maximalnom moznom zrychleni a co najrychlejsom zaradeni sa do svojho pruhu. Schvalne si skus pomerat casy 80-120 na trojke, stvorke, patke a sestke. Garantujem ti, ze rozdiel medzi trojkou a sestkou bude kludne aj dvojnasobny. Editováno: 3. Březen 2016, autor: melonsvk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.