Březen 3, 20178 r V 16. 12. 2014 na 21:44, houmr napsal: Pawouk: Nema ako 1,0EB, klasika rozvod remenom suchy. Je to nesmysl, uvádí se, že rovodový řemen je mokrý! Podívejte se na stránky Škoda do jejich testů, kde se o tom píše. Přikládám zde o tom ten test, kde je popsáno i mnou uvedené. Fábia - test (1,2 TSI 81 kW (mokrý rozv. řemen).pdf Upraveno Duben 7, 20178 r od tonda.cep@seznam.cz špatné informace z tisku, omlouvám se. Až zde jsem púřišel na pravdu.
Březen 4, 20178 r Autor To, že nějaký novinář někam něco napíše, ještě neznamená, že to tak ve skutečnosti je. Pokud argumentuješ, že to má ŠA na svých stránkách, uveď odkaz. Pokud jsou to jen převzaté cizí články, není to příliš relevantní - viz první věta. Podle dostupných dílenských materiálů ŠA (jsou k dispozici i na foru) není rozvodový řemen tzv. mokrý.
Duben 8, 20178 r Máte pravdu, omlouvám se. Ten dokument, co jsem si přečetl, napsal nějaký pisálek, co technice nerozumí a já mu to sežral i s navijákem. Teprve zde jsem po stažení dokumentů přišel na to, co je pravda. rudasn
Květen 2, 20178 r Máte tu niekto s týmto motorom už cez 100 000km alebo viac? Resp. neviete o nejakých "kazoch" novej rady TSi?
Květen 2, 20178 r Řekl bych, že tu přes sto tisíc asi nikdo mít nebude. Já mám zatím lehce přes 50 000 za necelé dva roky a problémy s motorem žádné - vlastně ani s autem jako celek.
Květen 2, 20178 r Myslim, ze tady na foru bude mit par lidi tak mezi 60-70tis (LosPakos, DavidC3, ...?). Ja mam 51,5tis, kolega 50, dalsi se blizi. Vsichni +- 2 roky stare MR2015. Na Spritmonitoru jsem pred casem ze zvedavosti hledal a taky tam jeste nikdo nebyl, ale tak vetsina lidi netaha svoje auta po forech a webovych zaznamnicich spotreby...
Květen 3, 20178 r 58 000 km a šlape (ťuk ťuk). Nepoužívám S/S, pravidelné výměny oleje, nehoním to zbytečně do vysokých otáček, pravidelně aditivuji. Nežere olej, spotřeba výborná (5,2 l/100 km dlouhodobá). Zatím spokojenost, snad to takhle vydrží co nejdéle.
Květen 3, 20178 r Já mám teda 15 000 km (9/2016) a taky bez problému. Chystám se teď na olej jít. Dlouhodobý průměr 6,1 litrů, jezdím 60% dálnice, 40% město. Tankuji jedině Vervu 100, olej jsem nedoplňoval. Spokojenej OPRAVA: Jeden problém mám a to, že ujedu 300 km a ručička palivoměru ukazuje plnou nádrž. Už jsem s tím byl i ve Škodovce, nic nenašli, přehráli software a nějakou dobu to neblblo...teď zase ale jako to je trochu off topic. Co se motoru týče, tak bez problému. Upraveno Květen 3, 20178 r od Giri
Květen 3, 20178 r Nevím jak je snímač hladiny paliva dělaný teď, ale když byl klasický plovák, tak to bylo normální. Když byla plná nádrž, tak byl plovák opřený o vršek nádrže a potopený pod hladinou. Takže než hladina klesla na tolik, aby plovák začal plavat na hladině, tak se ručička nepohybovala. ;-)
Květen 3, 20178 r To je mi známo, ale mě spíše udivuje, že ani u Octavie a Supa to nedělá a od nového auta až po začátek ledna to nedělalo. Ujel jsem 100 km a úbytek na palivoměru odpovídal +- úbytku paliva v nádrži.. :-)
Květen 3, 20178 r Ono to tiez zalezi od toho, ci mas analogovy ukazovatel stavu paliva alebo digitalny. Pri digitalnom mohol zblbnut software
Květen 3, 20178 r Analogový-software mi Škoda už přehrála a chvíli ok, ale už to zase blbne. Servisman mi říkal, že mu to mám vyfotit a že to pošlou do Mladé B. a nechají to prozkoumat tamními mozky... Když na nic nedojdou, tak říkal, že půjde celá nádrž ven a dostanu novou. To je tak asi jediné. Ještě jsem si vzpomněl na divné cyklické zvuky při vypnuté AC jdoucí z motorového prostoru, ale to už jsem se tady na fóru díval, že to dělá kompresor, takže při oleji nejspíše dojde i na toto.
Květen 3, 20178 r pockaj si na nejaky vystup z najnovsej technickej konferencie, mozno tam nieco ohladom toho bude
Květen 16, 20178 r i to je možné Ale kdyby to nebyla ona je to problém kdyby to bylo mastné? ikdyž nevím z čeho
Květen 16, 20178 r Autor Znamenalo by to, že se ti tam dostává olej. Měl jsem to na na předchozí generaci 1.2 TSI. Buď z turba, nebo z odvětrání klikovky nebo hlavy motoru. Nevím, nikdy nikdo to nezjišťoval a neřešil a auto jezdí pořád. Šlo to až do filtru sání.
Červen 26, 20178 r tak se taky pochlubím krytem, jako kluci na str.18 před půl rokem..akorát, že dneska už čínani neposílají ty kryty s nalepeným logem škoda, ale pouze s vylisovaným logem VW.. na mé přiložené fotce to není vidět, ale jak Vám sedí to logo na tom krytu ? máte tam nalepené rovné nebo prohnuté logo a jaké je velikosti ? 80 nebo 90 mm ? Já jsem měl tedy doma jen prohnuté 90 mm logo, ale to na tom krytu tedy samozřejmě moc nesedí a na bokách odstává. Uvidím, jak bude držet a pokud by tohle lehčí nalepení nevydrželo a teplem motoru odpadlo, tak bych asi použil rovné 80 mm logo ze zadku citiga, které by tam mělo dle mého lépe sedět a i lepící plocha by měla být lepší, co myslíte ?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.