Přejít na obsah

Motor EA 211 1.2 TSI (66 a 81 kW)


Pawouk

Doporučené příspěvky

V 16. 12. 2014 na 21:44, houmr napsal:

Pawouk:

 

Nema ako 1,0EB, klasika rozvod remenom suchy.

 

 

 

 

 

 

Je to nesmysl, uvádí se, že rovodový řemen je mokrý! Podívejte se na stránky Škoda do jejich testů, kde se o tom píše. Přikládám zde o tom ten test, kde je popsáno i mnou uvedené.

Fábia - test (1,2 TSI 81 kW (mokrý rozv. řemen).pdf

Editováno: , autor: tonda.cep@seznam.cz
špatné informace z tisku, omlouvám se. Až zde jsem púřišel na pravdu.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To, že nějaký novinář někam něco napíše, ještě neznamená, že to tak ve skutečnosti je. Pokud argumentuješ, že to má ŠA na svých stránkách, uveď odkaz. Pokud jsou to jen převzaté cizí články, není to příliš relevantní - viz první věta. Podle dostupných dílenských materiálů ŠA (jsou k dispozici i na foru) není rozvodový řemen tzv. mokrý.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...

Myslim, ze tady na foru bude mit par lidi tak mezi 60-70tis (LosPakos, DavidC3, ...?). Ja mam 51,5tis, kolega 50, dalsi se blizi. Vsichni +- 2 roky stare MR2015.

Na Spritmonitoru jsem pred casem ze zvedavosti hledal a taky tam jeste nikdo nebyl, ale tak vetsina lidi netaha svoje auta po forech a webovych zaznamnicich spotreby...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám teda 15 000 km (9/2016) a taky bez problému. Chystám se teď na olej jít. Dlouhodobý průměr 6,1 litrů, jezdím 60% dálnice, 40% město. Tankuji jedině Vervu 100, olej jsem nedoplňoval. Spokojenej :) OPRAVA: Jeden problém mám a to, že ujedu 300 km a ručička palivoměru ukazuje plnou nádrž. Už jsem s tím byl i ve Škodovce, nic nenašli, přehráli software a nějakou dobu to neblblo...teď zase :) ale jako to je trochu off topic. Co se motoru týče, tak bez problému. :)

Editováno: , autor: Giri
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jak je snímač hladiny paliva dělaný teď, ale když byl klasický plovák, tak to bylo normální. Když byla plná nádrž, tak byl plovák opřený o vršek nádrže a potopený pod hladinou. Takže než hladina klesla na tolik, aby plovák začal plavat na hladině, tak se ručička nepohybovala. ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Analogový-software mi Škoda už přehrála a chvíli ok, ale už to zase blbne. Servisman mi říkal, že mu to mám vyfotit a že to pošlou do Mladé B. a nechají to prozkoumat tamními mozky... :) Když na nic nedojdou, tak říkal, že půjde celá nádrž ven a dostanu novou. To je tak asi jediné. Ještě jsem si vzpomněl na divné cyklické zvuky při vypnuté AC jdoucí z motorového prostoru, ale to už jsem se tady na fóru díval, že to dělá kompresor, takže při oleji nejspíše dojde i na toto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

tak se taky pochlubím krytem, jako kluci na str.18 před půl rokem..akorát, že dneska už čínani neposílají ty kryty s nalepeným logem škoda, ale pouze s vylisovaným logem VW..

 

na mé přiložené fotce to není vidět, ale jak Vám sedí to logo na tom krytu ? máte tam nalepené rovné nebo prohnuté logo a jaké je velikosti ? 80 nebo 90 mm ? Já jsem měl tedy doma jen prohnuté 90 mm logo, ale to na tom krytu tedy samozřejmě moc  nesedí a na bokách odstává. Uvidím, jak bude držet a pokud by tohle lehčí nalepení nevydrželo a teplem motoru odpadlo, tak bych asi použil rovné 80 mm logo ze zadku citiga, které by tam mělo dle mého lépe sedět a i lepící plocha by měla být lepší, co myslíte ?

 

P6240002.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...