Romariooo Vloženo 28. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2017 S jednickovou Fabii s 1.4Tdi jsem jezdil prumer 3,5. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 18. Únor 2018 Sdílet Vloženo 18. Únor 2018 Nyní mám na čas 1.4 TDI CR jako služebák. Jeden z nejhorších motorů jaký jsem kdy řídil. Asi se inspirovali starým zetorem. Ty vibrace dunění a vrnění trochu ustávají až nad 2200 ot. Horší je jen 1.4 TDI PD. i když je to hodně srovnatelné. HTP je proti tomu neuvěřitelný samet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 19. Únor 2018 Sdílet Vloženo 19. Únor 2018 Nic prekvapivyho. Proste 1.4TDi si nikdo rozumny neporizuje kvuli kultivovanymu a tichymu behu. Pokud je to sluzebak, ktery ma najizdet kvanta km, pak v tom s ohledem na ucel nevidim problem. Konec koncu, mam znamyho, ktery ma dodnes velmi zachovalou FI Combi Elegance 1.4 TDi PD 59kW a je mu fuk, jak je to hlucny, ale jezdi dlouhodobe za 3.x l/100km bez nejake sebekazne. Holt ucel sveti prostredky. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 3. Březen 2018 Sdílet Vloženo 3. Březen 2018 To ano, ale "nové" 1.4 TDI už nejezdí za 3,xl, ale spíše kolem 5l/100... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 3. Březen 2018 Sdílet Vloženo 3. Březen 2018 Když budeš dodržovat rychlost a jezdit předvídavě, tedy zbytečně nebrzdit, tak se dá v pohodě za 3,8. Ale jinak je ten motor jeden tříválcový hnus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 3. Březen 2018 Sdílet Vloženo 3. Březen 2018 Vycházím z: https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/398-Fabia.html?fueltype=1&vehicletype=1&constyear_s=2015&constyear_e=2019&power_s=63&power_e=86&gearing=1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 3. Březen 2018 Sdílet Vloženo 3. Březen 2018 Jiste ze jedit za 3,x znamena nejakou snahu. Ne ale zadnou extremni, to se pak dalo i za 2,x. Osobni zkusenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 3. Březen 2018 Sdílet Vloženo 3. Březen 2018 Jasně, ale já se jen bavím o to, že to "nové" TDI už prostě nejezdí za takovou spotřebu jako jezdilo to v jedničkové fábii... Toť vše . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 3. Březen 2018 Sdílet Vloženo 3. Březen 2018 Martab: přesně tak.Je to nesmysli že trojkova Fabia jezdi za 3,8.Mám ji jako služební...jezdím napohodu,mimo dálnice a v podstatě mimo město a min jak za 4,3 se nedostanu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 3. Březen 2018 Sdílet Vloženo 3. Březen 2018 Pak je něco špatně. Měl jsem možnost se s ní asi 3 dny vozit na zkoušku a v podstatě nebyl problém se dostat pod 4l/100km. Pod 5l/100km se dá v pohodě jezdit s 1.2TSi 81kW. Pochopitelně je potřeba brát v úvahu profil a délku trati. Pro mě to typicky jsou rovinaté střední Čechy a trasy ca 25+ km. Žádné crcání po městě. Nicméně ano, současné 1.4 TDi CR není reálně tak úsporné jako bývalá 1.4 TDi PD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 V jiném tématu se řešili převodové poměry a otáčky při dané rychlosti, když už jsme byl v tom, udělal jsem porovnání pro všechny motory v FIII: Ostatní motorizace: Převody fabia III.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 No Martabe paráda a klobouk dolů, hned si ty tabulky tisknu. Kde na to chodíš, na ty údaje, děláš někde ve škodovce? A jestli pak z toho sám tvoříš ty grafy a tabulky, tak pěkná práce! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 Díky. Ne, ve Škodovce nedělám. Údaje o převodových poměrech jsou z skoda-storyboard a následné výpočty a grafy jsou má práce (resp. o většinu práce za mě udělal počítač, ručně by se mi s tím počítat nechtělo :D ). Nejsložitější bylo zjistit u DSG, který stálý převod platí pro které rychlosti... Kdyby kdokoli chtěl podobný graf pro některý jiný model, stačí napsat :) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.