Milhauss Vloženo 20. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2014 Zdravím všechny Oktáváky. Mám Octavii 2 rs combi před facelift a chci ji hodit krapet k zemi. Po předchozí zkušenosti na fabii rs se štelovákem TA Technix,ten už fakt ne,uskákané,tvrdé,na naše silnice ideální. Takže koukám jen po sportovních pružinách a kde se zaptat jinde,než tady. Něco málo jsem si přečetl,ale moudrý z toho nejsem. Co jsem koukal po netu,nic moc toho není,všechno 20/20 to nemá cenu. Tak jsem našel HR,tady třeba - http://www.cmexclusive.cz/detail-produktu/71-pruziny/835-/54402-h-r-sportovni-pruziny-pro-vuz-skoda-octavia-sedan-kombi-vc-rs-typ-1z-2wd-nizsi-verze-vc-rs-r-v-05-04-snizeni-45-50mm/ Píší 45-50mm,o kolik to lehne v reálu??? Teď tam mám originál kola R17,chci originály R18. Co jsem se dočetl,největší problém je s tlumiči,bylo psáno že maximální snížení s origo tlumiči je 40 mm,co s tím???? Auto denně používám,a štelovák fakt nechci,to už je jen o kráse,ale pohodlí žádné. Děkuji za rady,nebo třeba i doporučení na jiné pružiny. Dost jsem toho už prolezl ale okolo těch 5 čísel jen ten HR. Díky všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinro Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 (editace) Čau, mícháš moc věcí dohromady. Začnu od začátku. Štelovák na fábii jakýkoliv a to za jakoukoliv cenu je udělán na styling a jízdní vlastnosti jdou úplně stranou do určité míry. Cílem je mít auto hezké a v druhé řadě jezdit. Druhá věc je ta, že každá technika má své limity a nesmysl si myslet, že když auto položíš o 70mm na 17kách kolech, tak se z něj stane něco vyložené komfortního. To je nesmysl, vždycky vyklepeš zuby a ještě když takhle nízko půjdeš štelovákem. Jde-li ti o jídzní vlastnosti existuje jediná možnost a to je pevný komplet, který bude kombinací komfortu a jízdních vlastností ke zvolenému snížení. Cílem sportovního podvozku je nabídnout maximálni jízdní vlastnosti za zachování komfortu vzhledem k snížení. Je to to nejlepší co můžeš koupit pokud chceš auto čistě na svezení. I ten nejlevnější pevný komplet bude vždy lepší než ultradrahý stavik co se týče jízdních vlastností. Je to vidět na videích z různých okruhů. Jde-li ti pouze o vzhled a maximum zanechání komfortu pak vol jenom pružiny a sériové tlumiče. Jízdní vlastnosti jdou do kopru s velikostí snížení, ale komfort zůstává největší. 40/40 je takový pomyslný max cokoliv nad to už radikálně zasahuje do jízdních vlastností. Tlumiče v extrému už prostě nefugují. Automobilky jdou touhle cestou do 20mm - 25mm víc nedávaj. Ke značkám. Pokud chceš jenom pružiny, tak vzhledem ke zhoršování jizdních vlastností je úplně jedno co koupíš. Rozdíl je akorát v ceně a dobrém pocitu. U pevných kompletů je rozdíl velký. U staviků je to všecko jeden skokan. Na odkazu co jsi poslal (http://www.cmexclusive.cz/detail-produktu/71-pruziny/835-/54402-h-r-sportovni-pruziny-pro-vuz-skoda-octavia-sedan-kombi-vc-rs-typ-1z-2wd-nizsi-verze-vc-rs-r-v-05-04-snizeni-45-50mm/) chybí důležité údaje. Ty potŕebuješ údaje jako jsou zde: https://tatechnix.cz/tuning-sportovni-dily/33018-sportovni-pruziny-30-30-pro-skoda-octavia-typ-1z-ta-technix-4250570618082.html A to: Zatížení přední nápravy: 1040kg. Zatížení zadní nápravy: 1150kg. To najdeš ve velkém techničáku na druhé straně jako maximální zatížení náprav. Ty hodnoty v technićáku musí být nižší nebo stejné a pak ti bude sedět snížení a pružiny budou vhodné. Taky tam nesmi být radikálni rozdíl směrem dolu. Max rozdíl 50-90kg. Jestli to chceš na RSko tak tomu musíš ubrat 20mm to taky nemaj dobře napsaný. Je potŕeba taky uvažovat to, že starší auto má pružiny sedlé o 1cm běžně, takže reálné snížení bude o 1cm menší než je uvedeno. Editováno: 4. Prosinec 2018, autor: Martinro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.