Publikováno Listopad 12, 201410 r Zdravím, Sice se nejedná o auto Škody, ale jelikož se tu pohybuje celkem dost "chytráků" ( myšleno v dobrém, ) tak bych se chtěl optat, jestli se s tím někdo setkal. Kolega z práce má asi 3 roky staré Mondeo ( kupoval jako nové ) a je to cca 2 měsíce zpět si všiml divného zvuku. Když zastavil, zjistil, že se odtrhl od přední pnu lem co je jakoby na hraně. Dojel do servisu a když auto zvedli, z hrůzou zjistil, že to má i druhé přední kolo a ještě jedno zadní. Přehodil na zimní a začal to řešit s prodejcem jako reklamaci. Prodejce nechal zkontrolovat geometrii, byla na horní toleranci a byla seřízena, na autě nebyla zjištěna závada. Auto bylo vždy u prodejce servisované a velký servis proběhl cca 3 měsíce před touto událostí. Prodejce hodil vinu na výrobce gum. Což má ale smůlu, protože kola koupil u prodejce. Přijel zástupce a ten zase tvrdí, že se nejedná o výrobní vadu a že musela být vada na vozidle. Kolega není samozřejmě blbej a řekl jim že je mu to jedno, auto koupil od prodejce, ať se stará on. Prodejce chvíli před koncem doby na vyřízení reklamace zavolal, že podle nich je vše v pořádku, jak auto tak gumy a vzhledem k tomu že to je po 2 letech, záruka se jíž na gumy nevztahuje, jak je uvedenu v dodatku. ( kolega má záruku na 5 let ). Firemní právník si prošel papíry a opravdu to tam je, ale je tam i informace, že se to nevztahuje na vady vzniklé běžným opotřebením, což nebyl ten případ. Kolega všechny informace poslal na centrálu prodejce aby si stěžoval na postup a ten ho zkontaktoval. Chtěl takový sračky jako dokázat že na těch gumách fakt jezdil s tímto autem apod. Tak dostal od několika kolegů čestné prohlášení a že gumy pošle soudnímu znalci. Jeho stanovisko bude známo do týdne. Nesetkal se někdy někdo s tímto problémem a co to způsobilo ? Gumy byly vždy v optimálním tlaku, nejezdí jak prase, nebyly plněné vzduchem ale jiným plynem - teď nevím čím jiným se to plní, Najeto má kolem 60 - 70 tis ( takže z toho 2/3 na letních ), ale k plošce se ještě nedostal, auto nikdy nebylo přetížené apod.
Listopad 12, 201410 r Stane sa , zvlášť nízkoprofil na našich cestách , vzhľadom k veku a celkovému opotrebeniu ti to ťažko niekto zaplatí zo svojho , jedine sa dohodnúť na rozumnej náhrade výhodnej pre obe strany s tým že si zachovajú zákazníka ... Tá geometria mi celkom OK nepríde resp. možno predtým jazdil na rozhodenej dlhšie , ale s tých fotiek to nepoznať , chcelo by to vidieť ... holt 50tkm je asi plánovaná životnosť... Upraveno Listopad 12, 201410 r od suri.
Listopad 12, 201410 r Takhle jsem dopadl na Supovi. Cca. 45k km. 3 pneu takhle a 4 prasklá napříč. Ten kraj není sjetý do plochy, ale do U (dovnitř) Plátno jen na jednom místě.
Listopad 12, 201410 r nj osekané , máš nejaký protokol z geometrie ? celkom častá klasika OII a podobných , tam boli tuším aj nejaké TPI a pneu ktoré to robili , tuším práve niektoré Pirelky na to trpeli
Listopad 12, 201410 r Autor nevím jestli má protokol a pokud se nepletu, tak co mají od Fordu nařízeno jak postupovat, tak ho asi nemohl vidět, ale to se zeptám...
Listopad 12, 201410 r Sice se nejedná o auto Škody, ale jelikož se tu pohybuje celkem dost "chytráků" ( myšleno v dobrém, ) tak bych se chtěl optat, jestli se s tím někdo setkal. Zkus napsat cosbymu, to je gumař.
Listopad 12, 201410 r Ono se stačí podívat na naše cesty a s jakými nizkymi profily jezdí dnes skoro každé nové auto kromě například tech rádoby SUV... Motosmane 45000km je dobry a solidní na dnešní dobu...a jestli tomu autu davas... Upraveno Listopad 12, 201410 r od kokta7
Listopad 13, 201410 r Jelikož mám pneuservis,geometrii a tohle jsem řešili u půl roku starého Mondea-resp.řešil si to zákazním a verdikt Fordu byl-od novoty vadné zadní tlumiče. Dělaly to zadky. Pokud je to předek,tak je to geometrie,i když už jsem se setkal i s tím,že jsou na to náchylné i některé typy pneu-hodně Hankook,Conti
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.