Přejít na obsah

ŘJ 63kW přehrána 77kW originálním sw


martt

Doporučené příspěvky

Taky odpověď, ale rozhodně nic nevypovídá. Jak vidíš tak na dotaz co se musí dál upravit po přehrání jednotky na 77 kW tu nikdo nedokázal odpovědět a jen po přehrání si můžeš auto odvést domů tak na odtahovce.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

zacal sem v tech souborech hledat mapy a porovnavat aby se dalo s jistotou rict jestli je 63kW varianta totozna s 77kW nebo neni

 

http://www.ace-ecu.co.uk/downloads/ tady maj jen CBZB (77kW)

 
bohuzel po internetu nemuzu sehnat zadnou 63kW (CBZA)... a platit se mi za ten soubor uplne nechce kdyz je mi jinak k nicemu
takze kdyby nekdo vlastnil napr. dump 03F 906 070 HA nebo stejny jednotky z jinyho auta a byl ochoten ho poskytnout pro ucely badani tak budu stasten
Editováno: , autor: oneb1t
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 let později...

Rád bych zde po osmi letech oživil diskuzi - nechal jsem si od uživatele Ferda25 nahrát 77kW software (CBZB) do původně 63kW Fabie mojí ženy (CBZA). Je nesmysl, aby obě verze měli shodnou mapu ŘJ, jelikož se mi motor začal chovat zcela jinak - je jak politý živou vodou. Výrazně lépe táhne, už ve 2000RPM je cítit nějaký rozdíl, od 2500RPM výš je už rozdíl v zátahu opravdu výrazný. A rozdíl třídy je pak v tom, jak auto jede v otáčkách - 63kW verze kolem 4000RPM tak trochu zdechne, je tam znát výrazný propad točivého momentu, 77kW verze táhne lineárně dál až do nějakých 5500RPM... Btw. když tento motor měřil Martin Vaculík ve SM v Rapidu (bílý kousek s 250 000km), naměřil mu při dynamickém měření na brzdě slušných 135 koní a asi 185Nm...

Dále mi přijde, že se změnila odezva na plynový pedál - u 63 kW verze nebyl ve většině situací výrazný rozdíl mezi plným a půl plynem, u 77kW to působí progresivněji. Motor a zejména reakce na plyn mi teď vůbec přijdou příjemnější a přirozenější, předtím mi vždy chvilku trvalo při přesednutí z jiného auta se s tímhle motorem nějak sladit, teď už s tím problém nemám. Také jsem si všiml, že je slyšet, že trochu jinak pracuje turbo. Spotřebu jsem do detailu nezkoumal - přiznám se, že po úpravě mám trochu problém jezdit s tím nějak normálně a docela si užívám, jak pěkně to jede... Nicméně z asi 2 jízd, které jsem absolvoval v běžném tempu a na trase, kterou mám najetou, mi přijde spotřeba prakticky stejná, rozhodně není vyšší... Btw. v řadě situací teď není potřeba tolik řadit - díky většímu zátahu motor často zvládne dostatečně svižně zrychlit i bez podřazení...

Celkově jsem hrozně rád, že jsem nechal auto upgradovat - krom výrazně svižněji jedoucího vozu je to teď i výrazně příjemněji jezdící auto...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...