Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Tj. Škodovka si zaplatila za software s jinou mapu a ve výsledku dosahuje stejných výsledků...tak to je taky dobrá pohádka.

Upraveno od ferda25

Škodovka zaplatila za řetězové rozvody a sypou s malými přestávkami už 15 let.Taky dobrá pohádka.Co tam máš dál ferdo?

Upraveno od standavfr

Taky odpověď, ale rozhodně nic nevypovídá. Jak vidíš tak na dotaz co se musí dál upravit po přehrání jednotky na 77 kW tu nikdo nedokázal odpovědět a jen po přehrání si můžeš auto odvést domů tak na odtahovce.

Upraveno od ferda25

  • 2 týdny později...

zacal sem v tech souborech hledat mapy a porovnavat aby se dalo s jistotou rict jestli je 63kW varianta totozna s 77kW nebo neni

 

http://www.ace-ecu.co.uk/downloads/ tady maj jen CBZB (77kW)

 
bohuzel po internetu nemuzu sehnat zadnou 63kW (CBZA)... a platit se mi za ten soubor uplne nechce kdyz je mi jinak k nicemu
takze kdyby nekdo vlastnil napr. dump 03F 906 070 HA nebo stejny jednotky z jinyho auta a byl ochoten ho poskytnout pro ucely badani tak budu stasten

Upraveno od oneb1t

  • 7 let později...

Rád bych zde po osmi letech oživil diskuzi - nechal jsem si od uživatele Ferda25 nahrát 77kW software (CBZB) do původně 63kW Fabie mojí ženy (CBZA). Je nesmysl, aby obě verze měli shodnou mapu ŘJ, jelikož se mi motor začal chovat zcela jinak - je jak politý živou vodou. Výrazně lépe táhne, už ve 2000RPM je cítit nějaký rozdíl, od 2500RPM výš je už rozdíl v zátahu opravdu výrazný. A rozdíl třídy je pak v tom, jak auto jede v otáčkách - 63kW verze kolem 4000RPM tak trochu zdechne, je tam znát výrazný propad točivého momentu, 77kW verze táhne lineárně dál až do nějakých 5500RPM... Btw. když tento motor měřil Martin Vaculík ve SM v Rapidu (bílý kousek s 250 000km), naměřil mu při dynamickém měření na brzdě slušných 135 koní a asi 185Nm...

Dále mi přijde, že se změnila odezva na plynový pedál - u 63 kW verze nebyl ve většině situací výrazný rozdíl mezi plným a půl plynem, u 77kW to působí progresivněji. Motor a zejména reakce na plyn mi teď vůbec přijdou příjemnější a přirozenější, předtím mi vždy chvilku trvalo při přesednutí z jiného auta se s tímhle motorem nějak sladit, teď už s tím problém nemám. Také jsem si všiml, že je slyšet, že trochu jinak pracuje turbo. Spotřebu jsem do detailu nezkoumal - přiznám se, že po úpravě mám trochu problém jezdit s tím nějak normálně a docela si užívám, jak pěkně to jede... Nicméně z asi 2 jízd, které jsem absolvoval v běžném tempu a na trase, kterou mám najetou, mi přijde spotřeba prakticky stejná, rozhodně není vyšší... Btw. v řadě situací teď není potřeba tolik řadit - díky většímu zátahu motor často zvládne dostatečně svižně zrychlit i bez podřazení...

Celkově jsem hrozně rád, že jsem nechal auto upgradovat - krom výrazně svižněji jedoucího vozu je to teď i výrazně příjemněji jezdící auto...

  • 1 rok později...

Jen pro info - dnes motor 1.2 TSI 63kW (CBZA) s přehraným softwarem (od Ferda25) na 77kW (CBZB) - STK bez problémů. V protokolu uveden kód CBZA, kontrola readiness kódu v pohodě...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.