martt Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 Rozhodl jsem se, že nebudu chtít chip ale původní sw do mého Rooma. Možností moc není...ale kdo hledá najde... Včera mi uživatel fóra - ferda25 - přehrál původní sw 63kW na 77kW - originální z Rooma... S původním sw 63kW jsem po pořízení (referenční auto ze Škody a.s.) najel za 2 měsíce cca 3,5tis.km a byl jsem vcelku spokojen (přechod z 1.2HTP s chipem od Cimbu...) jezdím na Vysočině, okresky, bez D1... S novým sw mi to připadá jak s jiným autem...trasy (2x 80km) které znám s 63kW byly dnes s 77kW parádní...spotřeba oproti 63kW, při daleko větší dynamice sw 77kW, klesla o cca 0,5l na 5,7l...tohle je totiž ten sw, který v tomhe motoru má být...ta 63kW verze je až příliš uměle přiškrcená...tam, kde jsem chtěl jet s 63kW 90-100km/h musel jsem točit o cca 500 ot/min víc než nyní s 77kW...a pak vychází i nižšní spotřeba...Bolka to dělá naprosto účelově... Takže dnes už jen 77kW, ať už origo z výroby, nebo jako já... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MBDusan Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 tam, kde jsem chtěl jet s 63kW 90-100km/h musel jsem točit o cca 500 ot/min víc než nyní s 77kW... To jako myslíš vážně? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 To by musel vyměnit i převodovku. Tady něco nesedí. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martt Posted November 13, 2014 Author Share Posted November 13, 2014 Pánové, copak se vám nezdá? Vše je jak jsem popsal... Otázky? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MBDusan Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 jestli nemyslel, že před řazením nahoru vytáčel motor více o 500 ot/min. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martt Posted November 13, 2014 Author Share Posted November 13, 2014 Nene, ta ŘJ se 77kW prostě točí míň otáček nž ta se 63kW (ta aby to trochu dohnala...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 Jo, aha a jak to dokáže? Takže kolik ti to točí na pětku ve 100 km/h? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MBDusan Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 Prosím tě nepiš tu nesmysly. Převodovku máš pořád stejnou a na té záleží Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 Nu proto se ptám, protože tento údaj znám velmi přesně. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MBDusan Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 Prosím tě nepiš tu nesmysly. Převodovku máš pořád stejnou a na té záleží To bylo na martta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 Já vím. A čekám, co z něj vypadne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martt Posted November 13, 2014 Author Share Posted November 13, 2014 (edited) Hm cca 500ot je, když nad tím tak znovu uvažuju, po prvotní euforii trochu moc ale rozdíl tam na jisto je... A s převodovkou to přece nemá nic společného... Edited November 13, 2014 by martt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 Nesmysl, vyfoť to a bude jasno. Možná sis to jen vsugeroval pod návalem nových koní pod kapotou. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martt Posted November 13, 2014 Author Share Posted November 13, 2014 OK, ale to nemění nic na tom, že je to je jasná změna k lepšímu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MBDusan Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 (edited) Ještě zkus, jestli na řadičce nenajdeš šestku Jinak ten výkon musí být jistě znát. Sám mám 77 kw a jsem moc spokojený Edited November 13, 2014 by MBDusan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martt Posted November 13, 2014 Author Share Posted November 13, 2014 Rumíkách 6ku nemáme... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martt Posted November 13, 2014 Author Share Posted November 13, 2014 Nesmysl, vyfoť to a bude jasno. Možná sis to jen vsugeroval pod návalem nových koní pod kapotou. No ale už neblejsknu to s 63kW... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lazaruslong Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 Na kolik tě to vyšlo? Tuhle diskusi budu pečlivě sledovat. Mám taky 63 kw a pokukuju po něčem. Mám zadní kotouče, tak s brzdama by to nemuselo být špatné. Ale počkám si až mi skončí záruka:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 Na Fabii 1.2 TSI 63 kW to ve stovce točí asi 2350 ot, při devadesátce 2100 ot. na pátý převodový stupeň. Nevím, jestli Room nemá trošku jiné zpřevodování. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martt Posted November 13, 2014 Author Share Posted November 13, 2014 to - lazaruslongza - 3tis Kč...a záruku mám na 4r a 120tis...najeto 53tis.km... to - Pawouk - vyfotím... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marfan Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 podľa mňa si to myslel tak že tam kde si musel alebo si to vyžadovalo 4ku tak teraz tam ideš na 5ku. Tých 500ot je prehnaných. Ak nemá ozaj roomster iné sprevodovanie ale to si nemyslím. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
parolla Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 Ja nie som fanúšik takýchto úprav,ale spotreba ktorú udávaš - tak tá sa mi páči Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martt Posted November 14, 2014 Author Share Posted November 14, 2014 Viz níže foto z 90 a 100km/h. 90km/h - 2100ot/min 100km/h - 2300ot/min Ano, v mém prvním příspěvku je - tam, kde jsem chtěl jet s 63kW 90-100km/h musel jsem točit o cca 500 ot/min víc než nyní s 77kW... a mělo být - tam, kde jsem chtěl jet s 63kW 90-100km/h JSEM MĚL POCIT, ŽE TOČÍM o cca 500 ot/min víc než nyní s 77kW... A proto se hluboce omlouvám a to předefším - MBDusanovi a Pawoukovi, za případnou závažnou újmu na zdraví a tímto slibuju, že nikdy nenapíšu neověřené info. , možná... ... Přesto nevím ale jak to reálně točí Room 63kW...kdo má ať dá foto. Ale tohle malé nedorozumění nemění nic na tom, že je to je jasná změna k lepšímu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voice Posted November 14, 2014 Share Posted November 14, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
motorpower Posted November 14, 2014 Share Posted November 14, 2014 Viz níže foto z 90 a 100km/h. 90km/h - 2100ot/min 100km/h - 2300ot/min Ano, v mém prvním příspěvku je - tam, kde jsem chtěl jet s 63kW 90-100km/h musel jsem točit o cca 500 ot/min víc než nyní s 77kW... a mělo být - tam, kde jsem chtěl jet s 63kW 90-100km/h JSEM MĚL POCIT, ŽE TOČÍM o cca 500 ot/min víc než nyní s 77kW... A proto se hluboce omlouvám a to předefším - MBDusanovi a Pawoukovi, za případnou závažnou újmu na zdraví a tímto slibuju, že nikdy nenapíšu neověřené info. , možná... ... Přesto nevím ale jak to reálně točí Room 63kW...kdo má ať dá foto. Ale tohle malé nedorozumění nemění nic na tom, že je to je jasná změna k lepšímu... No pokud byla změna k lepšímu i úprava 1,2 od Cimbu, tak to chápu , že jsi z tohodo unesen, přijeď na měření a uvidíš rozdíl proti 63. Pokud máš tempomat, tak vyzkoušej, zda ti jde na 4 a 5 rychl. st.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.