Přejít na obsah

FIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

Není to zaslepenost, ale uvědomme si kolik ona opěvovaná FI stála, co v ní bylo, respektive nebylo. Jak se mnohokrát propíralo "co by za to ta Škodovka nechtěla", jak to s tím HTP stojí skoro 400 litrů atd. atd. Tak se hold musí hledat cestičky jak tam ušetřit 500, tam 1000 a pak to s cenou vypadá tak jak vypadá. A výrazy "kecy" si můžeš odpustit. Nevím kde jsem jich fůůůůru napsal, jen jsem jako můžou, jak píšeš i ostatní, JEN vyjádřil svůj názor. A to že je nakloněn tam kde je snad zase mojí věcí. Nebo se snad mýlím???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak krátky Clasic so silnejším 47kW 1.2HTP stál cca 360 000 Sk a to nemal ani centrál........ Teraz za 11 890 Eur už dostanete s rovnocenným 55kW 1.0 MPI motorom kombi a všetko.....

 

A k tým často kritizovaným "tvrdým" plastom, musel som si znova požičať predvádzačku FIII 81kW Style, aby som si "osahal" plasty, že naozaj ni sú mäkké, potom sadnúť do FII aby som zistil (po takmer 4 rokoch), že aj tam sú tie plasty tvrdé, iba stredná (horizontálne) časť palubky od "odskoku" (cca horná skrinka) je mäkčená zhruba po úroveň spodnej skrinky a nakoniec sadnúť do F1 kde sú mäkčené kompletne........ Samotný fakt, že som za 4 roky neprišiel na čiastočné použitie tvrdých plastov, vypovedá o tom, aký je to veľký nedostatok.........

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není to zaslepenost, ale uvědomme si kolik ona opěvovaná FI stála, co v ní bylo, respektive nebylo. Jak se mnohokrát propíralo "co by za to ta Škodovka nechtěla", jak to s tím HTP stojí skoro 400 litrů atd. atd. Tak se hold musí hledat cestičky jak tam ušetřit 500, tam 1000 a pak to s cenou vypadá tak jak vypadá. A výrazy "kecy" si můžeš odpustit. Nevím kde jsem jich fůůůůru napsal, jen jsem jako můžou, jak píšeš i ostatní, JEN vyjádřil svůj názor. A to že je nakloněn tam kde je snad zase mojí věcí. Nebo se snad mýlím???

Standa to určitě nemyslel zle, ale když jsem si přečetl tvůj příspěvek o krytu, napadlo mě to samé - proč to dopředu obhajuje... :) ale nic ve zlém :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Standa to určitě nemyslel zle, ale když jsem si přečetl tvůj příspěvek o krytu, napadlo mě to samé - proč to dopředu obhajuje... :) ale nic ve zlém :)

Jasně, možná to moje připrdnutí zní zvláštně, ale můžu Vás ujistit(nemyslím to OPRAVDU NIJAK povýšeně), že z klientů neřeší v podstatě žádný kde jaký kryt je a není, zda-li je palubka měkká či není, ale naopak zajímají je věci jako velikost vnitřku v rámci kategorie, líbí se jim minimální cena za Combi, co je v rámci jednotlivých stupních výbavy,výkony motorů, spotřeby, ceny verzí, případné pakety, konektivity mobilů,možnosti protiúčtu atd. atd. A jsou dost v šoku co dali za Fabii I, kde se podělávaly ložiska přední nápravy, mlátily kosti, vrzaly stabilizátory, HTP dělaly cavíky, serva se měnily za nehorázné peníze "výměnným způsobem",vrzaly palubovky, žravé MPIčka, sjížděly zadní okna, H7čky aby byly do doby předřadných odporů v kartonech v kufru. Proto mi to nesoudné ukazování připadá sem tam jako přeskakující deska v konfrontaci s Fabií I.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opel Corsa 1.0 85 KW Cosmo 5dv. v plné výbavě,po slevě,co je v konfigurátoru 599 200 Kč.Mazec.

Za to je Octavie 77 kW DSG Elegance pomalu se všemi položkami z CCčka...

 

http://cc-cloud.skoda-auto.com/cze/cze/cs-cz/5e3/68715#!cc-instance=CZE&cc-salesprogram=CZE&cc-culture=cs-cz&cc-model=5E3&cc-carline=68715&cc-equipment=&cc-motor=109960&cc-color=F6F6&cc-interior=HA&cc-packages=GPH7PH7%2CGPJ3PJ3%2CGPW4PW4%2CGRACRAC%2CGWA1WA1%2CGWA3WA3%2CGWAJWAJ%2CGWAKWAK%2CMAWV6K2%2CMESSUE4%2CMZIE4ZG&cc-view=step7&cc-configurationId=65227350&cc-viewstate=%7B%22lastConfigurationHash%22%3A%224_DD_HA_F6F6_GPH7PH7%2CGPJ3PJ3%2CGPW4PW4%2CGRACRAC%2CGWA1WA1%2CGWA3WA3%2CGWAJWAJ%2CGWAKWAK%2CMAWV6K2%2CMESSUE4%2CMZIE4ZG%22%2C%22packageItem%22%3Afalse%2C%22packegeItem%22%3Atrue%2C%22selectedPresentation-step7%22%3A%22exteriorViewPoints%22%2C%22packagesScrollPosition%22%3Anull%7D

 

http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/65227350

 

Edit: ještě jedna provokace z CCčka

 

http://cc-cloud.skoda-auto.com/cze/cze/cs-cz/3t4/69215#!cc-instance=CZE&cc-salesprogram=CZE&cc-culture=cs-cz&cc-model=3T4&cc-carline=69215&cc-equipment=&cc-motor=110029&cc-color=0J0J&cc-interior=AU&cc-packages=GPLGPLG%2CGPT3PT3%2CGWCAWCA&cc-view=step7&cc-configurationId=65229308&cc-viewstate=%7B%22lastConfigurationHash%22%3A%221_G5_AU_0J0J_GPLGPLG%2CGPT3PT3%2CGWCAWCA%22%2C%22packageItem%22%3Atrue%2C%22packegeItem%22%3Atrue%2C%22finishDisplay%22%3A%22show%22%2C%22selectedPresentation-step7%22%3A%22exterior%22%7D

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opel Corsa 1.0 85 KW Cosmo 5dv. v plné výbavě,po slevě,co je v konfigurátoru 599 200 Kč.Mazec.

 

Dneska jsem "novou" Corsu viděl jet a opravdu se mi to auto nelíbí. Ocucaný rozteklý bombon... Přestože je design věc vkusu, tak stejně nechápu lidi, kterým se líbí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozhodl jsem se dát takový vtipný seznam, na čem všem zlá škodovka ušetřila:

  1. Dojezdy zadních oken a okna spolujezdce (zajímavé je, že FI co znám má dojezd u řidiče, ale tlačítko u spolujezdce má pouze jednu polohu, tzn. se musí držet)
  2. Nemá kryt "ze spodu" palubky
  3. Je jednodušší roletka v kufru (o něco horší materiál, nezacvákává se tak hezky)
  4. Místo poutka pro zvednutí podlahy v kufru je tam pouze prostřižená díra EDIT: Měla prý už FII po FL
  5. Výhradně tvrdé plasty
  6. Koženka, která zakrývá mezeru mezi sloupkem řízení a palubkou vypadá odbitě
  7. Není tam hezký kryt motoru s logem (jak to má VW nebo Audi)

Nebudu se rozhodně tvářit, že mi některé body tohoto seznamu nevadí, nicméně tleskám tak mistrnému výběru maličkostí, které jako celek zní naprosto směšně vzhledem k prvkům základní výbavy, výborným motorům (hlavně TSI), podvozku a poměrně nízké ceně dobře vybaveného auta. Nedovedu si představit, že by kdokoliv, pokud by před něj postavili FII a FIII za stejnou cenu, bral starší generaci. A jsem přesvědčený že ani zdejší hateři ne, protože typický hater je buď členem Klubu přátel fluidního hořáku a nebo prostě nemá prachy na nové auto, tudíž neustále píše zkazky o tom, jak je to hrozně špatné, že on nedá dopustit na klasickou starou dobrou atmosféru a z auta, kde musí držet tlačítko aby zavřel okno spolujezdce, by dostal vzteklinu. Za pár let ovšem ti stejní co dnes nadávají, budou FIII považovat za úžasný držák a "poslední" poctivě vyrobené auto (protože se bude dát v áčkách koupit už za sto litrů, že jo mámo). A přitom by stačilo se občas mrknout kolem, nedávno jsem si prohlížel Citroen C4 Grand Picasso, které má nezakrytý kloub tyče řízení hned za pedály. Pokud by měl někdo špičatou botu a trošku by se natáhl, věřím, že by tu botu zvládl nacpat přímo do toho kloubu a trošku si zablokovat řízení a nebo užasná "jednoduchá" a "čistá" palubní deska francouzů, kde člověk musí lézt do menu dotykové obrazovky snad i kvůli tomu, aby pustil blinkr. A co občas vidno v prémiovkách, z toho taky jde rozum kolem (třeba ostré hrany plastů a podobně). A co z toho všeho plyne? Celý automobilový trh hledá kde ušetřit a pokud se někdo tomu trendu nepodřídí, velmi pravděpodobně špatně skončí. Souhlasím s tím, co tu mnozí píšou, že bylo by moc fajn, kdyby si škodovka tyhle věci odpustila, ale řekl bych, že to není úplně v její moci a děkuji za to, že dokázala ušetřit na takových nepodstatných maličkostech.

Editováno: , autor: happymaster23
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Happy, ať je to jak je to... tak pořád jsou tu lidi, kteří mají právo vyjádřit svůj názor... a jestli je to kvůli tomu, že patří do "nějakého" klubu nebo nemají peníze na nový auto, je prostě jedno... ;) 

 

jinak třebas ty dojezdy oken... řeknu ti, že to bylo pro mě nepříjemný... prostě automatika je super... ;) takže klidně můžu říct, že by mi to v autě vadilo... ale na druhou stranu, přežil bych ;)

 

o víkendu si F III otestuji... těším se na to ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to je možná ten problém našeho sociálního státu, každý trouba si myslí, že má na všechno "nárok" a nebo "právo". Nemá a nebude mít ani omylem, hulákat si může někde v lese, pokud přijde do společnosti, měl by dodržovat její pravidla (pokud si je of course ta blbá většina nepřiohne tím způsobem, že třeba začne mít nárok na odpouštění soukromých dluhů jako třeba v Řecku) a pokud jaksi na nějakou diskusi mentálně nemá, neměl by se jí účastnit. Je to stejné jako bych třeba já vtrhl na Žofínské fórum, že mám právo říct svůj názor k měnové politice ČNB. Buď by mě vyhodili rovnou a nebo bych po pěti minutách dostal takovou čočku, že bych si to "právo" přístě rozmyslel. A stejně to funguje i tady, avšak bohužel si myslím, že zásahy moderátorů by měly být tvrdší. Kritika Fabie a srování s ostatními modely je naprosto správná, otřesná je však její forma. Vtipné potom je to, že někdo kdo má Fabii objednanou (konkrétně moje maličkost), dokáže její "neduhy" popsat mnohem lépe (viz. předchozí příspěvek) než horda haterů a členů Klubu přátel fluidního hořáku na pěti stránkách. Jakou má potom taková diskuse hodnotu pro ostatní, když se musí probírat hromadou příspěvků od Franty z horní dolní co pomalu ani nedá dohromady větu jednoduchou, ale prostě měl to jeho "právo" říct si jako vod plic co si o tý škodovce myslí? Žádnou...

Editováno: , autor: happymaster23
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

....Nedovedu si představit, že by kdokoliv, pokud by před něj postavili FII a FIII za stejnou cenu, bral starší generaci....

Já bych si radši vzal FII, čistě z designových důvodů a proto, že se dala koupit s klasickou atmosférou. Ale jinak souhlasím s těmi body, co jsi psal, většina z toho jsou nepodstatné věci, rozhodující je výdrž a spolehlivost. A to se teprve uvidí, jak na tom FIII bude. Její problém bude podle mě hlavně v tom, že je v ní podélně málo místa, takže je nepoužitelná pro rodiny a dál to, že se v ní sedí příliš nízko, proto je nepoužitelná pro starší lidi. A tak jako jediná cílovka zbývají postpuberťáci, kterým je to jedno. A firmy, kterým je to jedno taky. Editováno: , autor: skoda-roomster
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě se zas u dvojky nelíbil design a to, že se v ní sedí moc vysoko :D, ale o tom to je, každý má jiné priority a každému se libí/vyhovuje něco jiného. A to je přesně ono, dneska v podstatě nejde koupit vyloženě špatné auto a ať si každý koupí co mu vyhovuje, já s tím nemám naprosto žádný problém. Problém nastane tehdy, když někdo vykřikuje jak má užásnou káru a ostatní jsou idioti, protože si ji nekoupili taky.

Editováno: , autor: happymaster23
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Třeba to je jen povrchová koroze. Yeti měl taky oo roce orezlý výfuk. V Roomster sekci má taky jeden kluk auto, které bylo rezavé jak liška. A nepřej si vidět Rapidy a Toleda po 100000 km atd [emoji2] Prostě z auta se stávají spotřební věci, na co tady nikdo nebyl zvyklý

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...